Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Minutový trailer k desáté epizodě

Minutový trailer k desáté epizodě

Už v pořadí čtvrtá upoutávka na desátý díl, kde máme opět pár dalších nových záběrů.

20 0
17.1.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /51

poker

Už len 4 dní :3 sa teším ako malé decko.

17.1.2015 | 16:18:39
migthedragon

Jo taky se už začínám těšit. Jen se obávám, že autoři nepůjdou tou cestou, kterou by fandové chtěli jít. A to skrze Lazarus pit. Ono jakmile v seriálu/filmu představíte něco, co umí oživit tak to z toho sebere to drama, protože jakmile někoho sejmou, tak už to není problém, když existují způsoby jak ho oživit.

#4 MatusBeres #6 HellTsuku
17.1.2015 | 18:20:55
Lucyus

HMM , zajímavý titulky .. :D

17.1.2015 | 18:28:00
MatusBeres

#2 migthedragon: Ja som to už písal existuje LP ktorá dokáže vzkriesiť mŕtveho tato jama sa môže použiť iba 1X takúto jamu nemá ani Rash

#5 migthedragon
17.1.2015 | 18:44:03
migthedragon

#4 MatusBeres: Ono ani tak nejde o to jakou LP ukáží a jaké budou podmínky použití a tak (například by mohli udělat, že z ní člověk vyleze naprosto šílený a proto jí nebudou chtít používat). Problém je že v momentně, kdy například i jen jednorázově v seriálu představíš vzkříšení, tak to prostě tomu seriálu sebere na dramatičnosti, protože to znamená, že něco takového prostě je možnost.

17.1.2015 | 18:56:41
HellTsuku

#2 migthedragon: LP způsobuje naprostou šílenost jestli jsi viděl Batman vs Red Hood už bys mohl chápat proč nikdy nikoho neožívají, nejde to protože otázka je jak se vrátíš, s zrn za maskou Red Hooda se vrátil ne zcela v pořádku, Batmanové největší selhání se vrátilo.

#7 migthedragon
17.1.2015 | 19:32:31
migthedragon

#6 HellTsuku: Stále však zůstává ten problém, že i když ukáží tuhle verzi LP, tak je rázem možné ukázat i další způsoby oživení. Mohou si dát dohromady co nejhorší podmínky, ale jakmile ve svém universu uděláš z reinkarnace možnost, tak to dost často sráží příběh po dramatické stránce, protože si lidi řeknou, že když oživili jednu postavu tak proč ne druhou.

17.1.2015 | 21:31:18
MatusBeres

Tak Oliver je mrtvy bohuzial je mrtvy spadol s takej vysky ze aj keby ho nezabilo bodnutie tak pad ho urcite dorazil,vsetky kosti v tele zlomene pravdepodobne ochrnuty to je diagnoza takze ak nepouziju LP tak koncim so serialom pretoze by museli pouzit este zazracnejsiu vec ako je LP nejake trapne masticky pouzivat rozhodne nebudu.Takze je jasne LP musi byt ,ked uz ho zabili tak ho musia vratit nejako zaujimavo a nie ze pouziju bylinky alebo podobne blbosti

Lazarus Pit su viacere druhy najvzacnejsie a najsilnejsie su tie ktore su na vzkriesenie,taku jednu vyuzije aj Oliver ,Rash po takejto jame patra uz dlho az si uz myslel ze je to iba mytus

Nedavno vysiel spoiler ze jama do ktorej Olivera daju nema iba liecebne vlastnosti ale dokaze premiestnit skusenosti,spo­mienky aby ste pochopili Oliver by ziskal bojove vlastnosti toho kto pouzil jamu naposledy tato teoria sa mi ale zda pritiahnuta za vlasy.Olivera bude trenovat profesional tato postava bude mat syna alebo dceru ktory ziju v horach

#9 migthedragon #10 Nobles
17.1.2015 | 21:40:32
migthedragon

#8 MatusBeres: No ve skutečnosti neukázali z jak velké výšky spadnul a rány, které dostal nebyly nutně smrtelné. On vlastně způsob jakým Ras sejmul Olivera podporuje takovou tu teorii, že ti dva ve skutečnosti pracují spolu.

Ještě k tomu pádu. Jsou případy, kdy člověk přežil pád z hodně velké výšky (vlastně z toho co nám ukázali to klidně mohlo být jen pár desítek metrů).

Rozhodně bych tedy nepsal věci jako „Takze je jasne Lp musi byt“, protože to jasné rozhodně není. Ano přeji si, aby tam dali LP, ale bojím se, co by to se seriálem udělalo do budoucna.

17.1.2015 | 22:16:03
Nobles

#8 MatusBeres: Jak já se těším, až zjistíme jak to všechno je a ani jedna z těch tvých „určitě to tak je, na 99%“ konspiračních teorií, který si aj tak protiřečí, když vždycky napíšeš něco jinýho, nebude pravda :D :D

#11 MatusBeres
17.1.2015 | 22:42:30
MatusBeres

#10 Nobles:

No uvidime epizoda 9 a prebodnutie Olivera ma neprekvapilo kedze som to vedel uz v pondelok.To co pisem ma realne zaklady a 80 % sa urcite stane ,preto sa tesim ked sa to zacne vysielat a vsetko zacne zapadat do seba a moje prispevky budu predpovedat dej celej serie V com si konkretne protirecim to ze napisem viac teorii to je len informacne zaklad budu zachovany a to vycvik Olivera novou postavou a nasledne veci ktore som pisal

Spolupraca Oliver a Rash o tejto teorii som uz pisal je to blud ,hlavna postava a hlavny zaporak spolu :D to nemyslite vazne ako som napisal Arrow a Slade sa spoja nejakym sposobom .Ale vsetko sa coskoro dozvieme takze cas ukaze kto ma pravdu na 89 %% to budem ale ja pretoze Arrow je predvidatelny serial .Pretozescenaristi urobili presne to co by som urobil aj ja.

#12 migthedragon #13 Zerg
17.1.2015 | 23:52:09
migthedragon

#11 MatusBeres: A podělíš se s námi o způsob výpočtu těch tvých procent? :D Sakra vždyť v jednom odstavci píšeš, že se to na 80% stane a v druhým už že máš pravdu na 89% :D Spíš mi to přijde, jako by jsi vzal nejoblíbenější teorii na internetu co se týče Arrowa a napsal jí sem jako svojí vlastní.

18.1.2015 | 6:39:22
Zerg

#11 MatusBeres: Ty si napísal že sa Arrow a Slade spoja :/ môžeš to upresniť ?

18.1.2015 | 10:25:18
impedance

A nezapomeň do těch propočtů započítat vzdálenost zeměkoule od slunce, rychlost světla*poloměr jupiteru a vlhkost vzduchu v létě. konec ot: podle mě oliver nespadl z moc velké vejšky viz. http://xipic.eu/…8u_arrow.jpg Je jasný, že mohl padat dál, ale to už jsou jen dohady. klidně mohl dopadnout hned mimo záběr do dvou metrů sněhu a nic by se mu nestalo.

18.1.2015 | 11:01:18
MatusBeres

V prvom rade si treba uvedomit ze moje teorie nie su napadnutelne hlavne preto ,lebo inym smerom sa momentalne Arrow ani nemoze vydavat.Jednoducha schema zacnem od zaciatku aby ste ma nenapadali ze pisem to a inde nieco ine.V ukazke sa hovori ze zanechanie cepele je na uctenie pamiatky ano to nie je jediny zvyk ,mame tu este odhalenie tvare pre toho kohmu berieme zivot a aj to bude pouzite.Tak Arrow spadne prebodnuty z utesu k tomu bude mat rezne zranenie na na ruke a bodne v okoli pasu spadne z vysky ktora nebude zlucitelna so zivotom ,vsimnite si ake je tam zrychlenie padu ved je to utes !!! ako som pisal spadnutie na skali muselo sposobit viacnasobne zlomeniny ,chrbtive,mno­honasobnu frakturu lebkya tak dalej .Takze aj keby to zazracne prezil musel byt mrzak a to su fakty takze midajte navrch aka zazracna vec Olivera zachrani ak nie LP ved scenaristi si podpisali ortiel ked napisali epizodu 09 takze to musia dokoncit tak ako sa ma a to je zrodom Green Arrowa .Kde sme to skoncili tak najde ho tajomna postava da ho na nositka ,ja som napisal ze ho obviaze lanom tak to mi je rozdiel vy si neuvedomujete ze tu ide o dej a nie detail ok berie ho do svojho domu bucha na dvere pravdepodobne mu otvori jeho syn alebo dcera tipujem ale dceru tak by som to napisal do scenaru ja.A v buducnosti po smrti jej otca co prijde ju zapracuju do deju.Takze bude pouzita LP nic ine nwprichadza do uvahy,vylieci sa a bude trenovany .Arrow sa v dejovom case neobjavy v SC mozno mesiac takze budu to sice 3 alebo 2 epizody ale v seriali mozno mesiac.Neviem ako to vymysleli ci to budu kratke ukazky pred alebo pod .Teoria ze Rash to tak chcel , no v prvom rade by tam nenechaval mec ach tato teoria je sama o sebe nezmysel a nema nacom stavat ked je este Rash zaporna postava.Ale co bude spustacom finalneho boja je upne jasne ze to bude smrt Nissi ,ale kto ju zabije 3 mena Arrow vplyv toho co ho trenoval takze nieco na sposob naucim ta bojovat ale budem od teba chciet nieco na oplatku zabijes dceru Rasha.Theea tentokrat ju zabije v sebaobranne .Malcolm to damii a pani nebude urcite a posledne meno je ze ju zabije niekto z Arrow team mozno Felicity so zbranou .Teoria Arrow iba v skratke navrat do SC ina maska mozno krytie ,zachrana Digla zabitie Nissi sipom do srdca a dokonanie pomsty ktoru slubil.Ako nemyslite si ze ta tajomna postava je kladna jeho potomok je ale on nie je o nic lepsi nez Rash Oliver moze byt ciastocne zmanipulovany takze preto porusi prisahu ktoru dal a zabije ako vznik GA so sebou nesie aj strhnutie zabran on uz nikdy nebude taky ako predtym .Tymto smerom sa to bude uberat scenaristi su predvidatelny tak ako cely Arrow

Spojenie Arrow a Slade :D ved oni sa kamaradickovat nemusia utek

#16 migthedragon
18.1.2015 | 12:03:55
migthedragon

#15 MatusBeres: Hned svojí první větou jsi mě celkem odrovnal :D :D :D

Za prvé – Arrow nemusí být po smrti. Pád z 20 metrů do sněhu tě nezabije a rány, které dostal nejsou nutně smrtelné. Nepochopil jsem tvojí poznámku o zrychlení pádu a útesu. To je jedno odkud kam padáš zrychlení bude stejné (v závislosti na gravitaci určitého místa). Navíc znovu připomínám, že existují případy, kdy lidi spadnuli z desítek a snad i ze stovky metrů na beton a přežili to.

Za druhé – Celá teorie s LP se dá lehce vyvrátit tím, že představení reinkarnace zničilo už několik seriálů a tvůrci nebudou chtít udělat stejnou chybu. Klidně můžou jít na půl cesty, že nikdy neřeknou jestli skutečně umřel. Ten chlap co ho najde ho prostě odtáhne do nějaké díry, kde ho vyléčí a příznivci LP budou mít nějakou satisfakci, mezitím co nebude nutné z reinkarnace udělat přímo téma.

Za třetí – je víc způsobů jak někoho těžce zraněného/mrtvého přivést zpátky v DC univerzu. Sakra samotné mirakuru dokázalo přivést zpátky Wilsona a to je ten způsob, kterým podle mě půjdou. Oni ani v tom případě neukázali jestli skutečně umřel, ale rozhodně byl na pokraji smrti, kde je nyní i Oliver. Z toho důvodu tvojí doměnku o tom, že tvůrci seriálu nemohou jít jiným směrem považuji za naprosto bezpředmětnou. Skutečně nechápu proč cokoliv jiného než Lp podle tebe nebude dávat smysl.

Za čtvrté – To s tou smrtí nyssy a záchranou diggla to už mi přijde, že se tam v tom jen tak plácáš. Napsat něco jako záchrana diggla je tak obecné, že to je jedinou věcí, se skutečně vysokou šancí, že se vážně stane :D

Tolik k tvému prohlášení, že se jiným směrem tvůrci ani vydat nemohou.

#17 MatusBeres
18.1.2015 | 13:07:40
MatusBeres

#16 migthedragon:

Este raz, pad z utesu nol v tomto pripade podla mna smrtelny a v pripade ze zije tak sa scenaristi mozu rovno obesit pretoze prebodnutie 1 rana do pasu a bezmocne zhodenie tela z utesu na ostre hrany je podla mna az prilia vela nato aby ho liecili beznou metodou a ak ano urcite nebude Oliver lieceny niekolko mesiacov.Mirakuru to si robis srandu ,scenaristi Mirakuru urcite nebudu pouzivat.

Nemislel som zrychlenie ale to su to desiatky metrov na ostre hrany skal ,je to proste blbost ak by to prezil tak je mrzak takze je uplne jasne ze sa serial bude uberat cestou nadprirodzena.Rany ktore dostal su smrtelne pretoze hrozi vykrvacanie a to ze Oliver po prebodnuty vyplul krv znaci o poskodeni vnutornych organou

Tvorcovia urcite nebudu zatajovat liecebny postup ,Tvorcovia taktiez mozu nastavit take podmienky ze to vzkriesenie sa moze uskutocnit iba raz napriklad,surivina ktora moze vratit Olivera medzi zivich je uz iba jwdna a proste nieco na ten zmysel je hlupost mysliet si ze bude lieceny pomali ,vylieci sa do 48 hodin a to radikalnw cele telo!

Neexistuje aby Olivera zachranili nejako inak LP je jedina vec a ak to bude nieco ine budem prekvapeny,a ak budem prekvapeny tym zlym smerom tak ma nahnevaju pretoze to by scenaristi museli vymysiet nieco dobre,bohuzial scenaristi su ako som pisal predvidatelny a to dost .

Ze sa placam ,to je blbost smrt Nissi v tejto serii je nevyhnutna a prijde uz coskoro to odstartuje vsetko tak ako to bola v 2 serii smrt Oliverivej matky

Tolko k tvojej reakcii na moj prispevok

#19 migthedragon
18.1.2015 | 15:31:03
impedance

Když ho v pátym díle první sérky mučili, taky to v pohodě přežil. Nějaký říznutí ho nezabrání. K tomu pádu, ze záběru je vidět jak letěl max 10M takže to tě utvrdilo, že je pád smrtelný. Nespadl na osté hrany, v té jedné upotávce je vidět kde leží. :) nic vostrýho tam pod ním není.

18.1.2015 | 16:05:10
migthedragon

#17 MatusBeres: No ani z jedné z těch ran co dostal nevystříkla krev. Podle toho zpracování ani jedna nezasáhla tepnu, takže vykrvácení během chvíle nehrozí. Jediný problém je ta probodnutá plíce (proto ta krev v ústech) ze samotné rány ale vyteklo jen minimum krve. Toho si všimni na tom traileru na další díl. I když možná toho prostě jen v seriálu nemohou ukázat víc.

Víš na rovinu, kdyby chtěli tvůrci seriálu říct, že je postava mrtvá, tak to udělají jako u Canary. Tři šípy v sobě, jasný pád z pěkně vysoké budovy a ještě před dopadem se flákla o kontejner a pak rovnou na beton. Tomuhle se říká potvrzení, že je po postavě. To co udělali u Arrowa spíš vypadalo, jako by se snažili mu způsobit co možná nejmíň poškození. Ty první dva řezy (předloktí a bok) jsou celkem směšné na to co je to za zabijáka a finální úder místo toho, aby ho dal do srdce hodí o 10 cm vedle? A celé to dokončí pád na sníh (ne na skaliska, ta jsou okolo, ale on je na sněhu). Sakra máš akční hrdiny co vydrží daleko víc, tohle je nic :D se pak nemůžeš divit, že lidi dělají teorie o tom, že Ras je spojený s Arrowem, protože proč by ho jinak takhle šetřil?

Tvůj největší problém je že ty ničím, to co píšeš nepokládáš. Ty jen napíšeš, že LP je jediná věc a nic dalšího NEEXISTUJE a jsi hotový. Neříkej mi že v celém komixovém univerzu není nic dalšího než LP co dokáže člověka oživit. LP je ta nejjednoduší cesta a udělalo by mi radost, kdyby se tam LP objevilo, ale rozhodně to není jediná možnost.

A napsat, že nyssa umře je nevyhnutelné je stejné jako napsat, že sejmou Rase. Jako přijde mi, že ty si představuješ, že konec třetí série bude stejný jako konec druhé, kde zabili Moiru a udělali velký útok na město. Až na to že v tomhle případě by útočila liga zabijáků. Udělat podruhé to samé, to by byla teprve chyba.

#21 MatusBeres
18.1.2015 | 16:13:38
Nexx

Nejlepší co sem tady zatim našel

18.1.2015 | 17:05:46
MatusBeres

#19 migthedragon:

Ja nepíšem o tom že trafil tepnu proste vykrvácať môže aj po prebodnutí,dostane mečom skrz telo, neviem aké organy boli zasiahnuté pľúca ale asi boli prebodnuté to je dosť vážne ,nastane vnútorne krvácanie, pľúca sa začnú plniť krvou.

Podla mňa sú jeho zranenia nezlučiteľne so životom a ak ho dajú do takej situácie že budem ešte vidieť ako žije potom všetkom budem to brať ako zlý vtip OK je to CP ale tiež je to iba človek ktorý nedokázal ovládať svoj pád alebo aspoň zmierniť ,To že útes ma len 10 metrov to si iba číre špekulácie

Važne veríš v spoluprácu Olivera a Rasha to si dúfam že si robíš srandu sam vieš že je to nemožne hlavná zaporna postava spolupracuje s hlavnou kladnou a finále by bolo o čom o odvrateny fiškálnej politiky Starling city ,je uplne jasne že tieto dve postavy budu na konci serie proti sebe stať a na kamaradičkovanie v seriáli nie je už žiadny priestor,Rash bude porazení ale nie zabitý to je každému jasne už teraz,to hľadanie prečo Rash nebodol do srdca a podobne sú len hlúposti bodol ho kde ho bodol taktiež mu mohol odseknúť hlavu a neurobil to,možno sa mu zdali 2 bodnutia ,jedno s toho veľmi vážne a zhodenie z útesu dostatočne ,alebo vieš čo Rash sa s nim chce naozaj spojiť preto keď bol už bezbranný ho ešte bodol a len tak aby mu dal príučku ho hodil zo skaly kde si mohol kludne mohol zlomiť miechu alebo dopadnúť v rýchlosti na ostri kameň ktorý mu mohol prevŕtať až mozog no neviem či by to mirakuru zvládlo keď ani oko nedokázalo dať do poriadku.Takže ak nezomrie tak je to urážka inteligentného diváka ktorý chce aj trochu realistickosti.

Ja sa nezameriavam iba na LP ja len píšem že momentálne si neviem predstaviť nič iné čo by bolo tak mocne a sustredim sa na svet Arrow a všetkému blízkemu tomuto komiksu predsa sam uznáš že nemôžeš isť hľadať niečo ako je LP do úplne iných komiksov,to by som už rovno mohol napísať že tajomná postava ktorá Olivera našla je Sensei pretože ma spojitosť s Rashom ,môžu pracovať iba s tým čo Arrow ponuka a to je LP alebo si niečo vymyslia niečo úplne nove.

No lenže čo môže byť spúšťač okrem toho,nebodaj že Rash zisti že je Oliver na živú v prvom rade by to bola jeho vina ž mu na mieste neodťal hlavu a tak si za to môže sam. Rasha nezabijú proste na to nemajú ale poraziť to áno.Popravde si neviem predstaviť útok ligy profesionálne vycvičených zabijakov ,a najlepšieho a najobávanejšieho bojovníka zabijaka proti ktorým by stali Arrow,Roy ktorý je skôr vtip ,Digla ktorý toho tiež veľa neurobí a pravdaže najosobnejšiu osobu vôbec Laurel so svojim mesačným tréningom boxu ,keby len porazila jedného tak by to bol vtip,preto je úplne jasne že sa pridá SLade ktorý Oliverovi pomôže viac ako oni 3 dokopy krát 22

#22 migthedragon
18.1.2015 | 17:25:04
migthedragon

#21 MatusBeres: On může vykrvácet, ale podle toho minima krve kolem těla se mu krev srazila v ráně, takže to není tak akutní záležitost. A ano 10m pád je spekulace stejně jako tvoje doměnka, že spadnul z větší vzdálenosti. Navíc to tělo tam neleží nijak zkrouceně, spíš jen tak krásně, aby se mu něco náhodou nestalo.

K tomu tvému třetímu odstavci – nikde jsem nenapsal, že té teorii věřím, jen jí chápu právě protože Ras Arrowa fakt šetřil a vše nasvědčuje tomu, že ho nechtěl zabít. Možná se vytasí s tím, že ho schválně bondul tak, aby nezasáhnul žádné orgány (nejsem tak dobrý v anatomii, ale možná by to mohlo být i mezi plícemi).

Taky nevím odkud bereš, že Ras je hlavní záporák. Na můj vkus ho představili až moc brzy, než aby byl tím finálním záporákem. I když bylo by zajímavé, kdyby jsi měl pravdu s tím LP co dá uživateli schopnosti toho předchozího uživatele a tím posledním byl třeba RAS. To by pak byl celkem zajímavý rematch :D.

A za urážku inteligentního diváka můžeš považovat všechny ty scény, kdy na arrowa střílí třeba i jen z několika metrů, ale prostě ne a ne se trefit :D kdyby reálnou cestou tak je po Arrowovi už v prvním díle v tom skladišti jak ho zajali. Ten chlap jak po něm střílí několikrát za sebou ze sapíku je občas u něj celkem blízko, ale asi tu zbraň držel ten den poprvé, tak jako zbytek gengstrů v tom městě.

K tvému čtvrtému odstavci – No LP nepatří tak úplně ke Green Arrowovi to spíš k Batmanovi. To až někdy hodně později se začali spojovat komixy dohromady a určitě v komixech green arrow našel i další způsoby oživení než jen LP.

K tvému poslednímu odstavci – to spojení Sladea a Arrowa by se mi líbilo (jako v zásadě mě se líbí většina toho co píšeš, ale rozhodně to není jediný směr jak tu píšeš), ale Ras by si dal tak jako tak oba bez problémů. Jo kdyby slade měl Mirakuru tak by se možná chytal, ale bez něj je co se týče síly na tom tak na stejno s Oliverem. Ten boj na konci druhé série už byl celkem vyrovnaný. To Ras se ani nezadýchal při souboji s oliverem.

A ještě by museli přidat důvod proč by Slade měl oliverovi pomoct. To tak maximálně, že by z něj udělali člena suicide squat, takže by neměl jinou možnost.

18.1.2015 | 17:58:34
Baltik

Téda pánové, to je počteníčko. Chválím :). Patřím mezi méně znalé, ale furt mám v hlavě názor od uživatele Nepa, a to že Ras všechny pohyby a zásahy udělal schválně nesmrtelné a dal mu šancí žít (ač přihlížející si mysleli, že ho zabil). Osobně bych rád chtěl, aby to bylo tak , že ho Ras opravdu zabil a pak bude návrat Olivera a překvapený výraz Rase.

18.1.2015 | 18:41:44
MatusBeres

Ok takze spekulacie a teorie a pade s predmetneho utesu nechajme ,tak ci onak urcite Rash Olivera zachranit nechcel bola to len Rashova nezodpovednost a podcenenie ze urobil iba take zranenia ake urobil,ja osobne ak by som bol na jeho mieste rana skrz srdce a nasledne odseknul hlavu alebo by som mu mecom presiel cez hrdlo smrt by bola skoro okamzita a nasledne by som ho zhodil,je ale naozaj zaujimave ze ho nedorazil presvedcivejsie ale asi to chcel urobit cisto bez nejakej bestialnosti .Inak telo sa mohlo par krat odrazit skrutit a podobne nez spadlo krasne do snehu.

Osobne si nemyslim ze Rash Olivera setril ,ved sa Rash povedal ze nema byt preco nespokojny pretoze dokazal s nim bojovat zatial najdlhsie zo vsetkych ktory za tie roky s nim bojovali , a Rash je silny ale urcite ho prekvapil aj tym vypadom na konci boja kde by bol mrtvy ak by nezachitil cepel meca holou rukou .To je ale vsetko uznal kvality to mu ale nezabranilo prebodnut ho.To ze ho nebodol nebezpecnejsie je len nahoda ,ved on tiez nie je doktor.

No istotu beriem hlavne preto ze Rash je naozaj hlavny zaporak 3 seie vsetko sa docitas tu http://www.edna.cz/…a-s-al-ghul/ takze co to znamena ze ziadne spojenectvo Rash a Oliver nie je mozne,kazda seria ma hlavneho zaporaka 1 seria Merlyn 2 seria Slade 3 Seria Rash vsetky serie budu mat spolocnu vec a tou je zaverecny boj ,este raz uz nie je cas na vymyslanie nicoho ineho.K tej teorii o prenesenia skusenosti ,muselo by sa jednat o niekoho ineho ,urcite nie Rasha to ze by ziskal Oliver bojove schopnosti by bolo super ale momentalne si nemyslim ze sa nieco podobne uskutocni bolo by to az prilis uz aj na divaka.Ono este co si pisal nedavno ze ak by sa Oliver vzkriesil tak uz by sa tam chodilo stale a smrti by sa nikto nebal , ta jama ktora dokaze vzkriesit je mozne pouzit iba 1× nemyslim 1× na osobu ale iba raz v momente ked sa pouzije je jama zbytocna a nedokaze vyliecit ani len skrabanec.

To beriem ale su hranice je ine ked na teba strielaju neschopny zlodejickovia ktory maju rozkaz ta nezabit alebo ked ta prebodne a hodi z utesu najobavanejsi clovwk na planete a ty to prezijes a o 2 epizody zasa strielas sipi po zloduchoch to uhybanie pred gulkami a tak k Arrow nejako patri takze to by som tak nebral a inteligentny divak urcite radsej privita tuto alternativu ako aby videl kazdu epizodu ako si Arrow vybera gulky a nasledne par tyzdnv marodi.

Ved ano toho som si vedomi no ani Rash nepatri tak celkom k Arrow skor k Batmannovy a predsa je tu.

Mas pravdu Rash je silny super Oliver ho sam neporazi takze pomoc Skada je podla mna v rovine realnosti .Taktiez Slade on ma vycvik s mecami ucil Olivera momentalne mozem povedat ze Rash by sa so Sladom zapotil a dovolim si tvrdit ze by ho mohol aj nejako porazit to je aľe len v rovine spekulacii.Jediny kto Rasa porazi a ma k tomu najvetcsie predpohlady je Batman nikto iny a preto som zvedavy ako tuto situaciu budu scenaristi riesit pretoze Rash bude porazeny ale je tu aj sanca ze sa to skonci ja neviem nejako inak .

Tak nebol by som prekvapeny ak by Oliver pustil Slada preto aby mu pomohol pretoze si uvedomi ze na Rasha nestaci

#26 migthedragon
18.1.2015 | 19:11:13
Ben111

Psal jsem to na csfd, napíšu to i sem, je to právě Deathstroke který jako jediný mimo Batmana dokázal Rase porazit, podle mě je to dost reálné, že konec bude Slade s Oliverem proti Rasovi. :-)

#27 MatusBeres
18.1.2015 | 19:24:02
migthedragon

#24 MatusBeres: Co se týče Rase tak on je problém, že to, že tam bude jsme věděli už před prvním díle z traileru. Proto je podle mě slušná šance, že on tím záporákem ve výsledku nebude. Oni se snaží každý rok přijít s něčím novým a záporáky představují až v polovině série. A podkládat titulkem z edny něco jako fakt je zajímavé :D. Já doufám, že stejně jako v druhé sérii z ničehonic představí toho pravého záporáka, kterým byl slade.

K tomu pádu – kdyby skutečně během pádu párkrát narazil o skálu tak by to na těle šlo poznat. On na sobě kromě předchozích zranění nemá ani škrábnutí.

A po oliverovi nestřílejí neschopní zlodějíčkové. Často jsou to vycvičení členové triády, přímo nájemní vojáci nebo dokonce deadshot, který by teoreticky nikdy neměl minout.

K předposlednímu odstavci – pokud se spolu znovu utkají rash a Oliver, tak by bylo skutečně hloupé si znovu vybrat jako svojí zbraň meč, když nejlepší je s lukem.

Já bych byl hodně překvapený, kdyby Oliver pustil Sladea. Potom co udělal by způsobil víc problémů, než kolik by jich vyřešil.

A je klidně možné, že Oliver porazí Rashe sám. Přeci jen co se týče komixů tak má stejně blíž ke komixovému batmanovi než ke green arrowovi :D.

#33 Fefferonkaaa
18.1.2015 | 19:30:44
MatusBeres

#25 Ben111: To iste som pisal vyssie realne treba si povedat pravdu Oliver ho sam neporazi

#31 MatusBeres
18.1.2015 | 19:34:04
Ben111

Jinak co se týče LP tak je jasné že Oliver nemůže být mrtvý, pokud jo a hodí ho do něj tak vyleze blázen. :-)

#29 migthedragon
18.1.2015 | 19:35:34
migthedragon

#28 Ben111: V komixech je z toho co jsem pochopil těch LP skutečně hodně. Z některých vyjdeš v pohodě a z jiných vyjdeš jako blázen, ale třeba jen na pár týdnů, než se dáš dohromady (nebo spíš jestli se dáš dohromady). Těch komixů vyšla hromada o tomhle. A oni si to můžou upravit jak chtělí. Přeci jen přímo komixů se nedrží.

18.1.2015 | 19:40:49
Ben111

Já komixy neznám, ale podle toho co jsem četl, tak pokud do toho hodí mrtvého člověka, zničí mu to osobnost. Musel by být jen zraněný, aby ho to posílilo a nijak zvlášť nezměnilo. Ale taky bych řekl že si to tvůrci upraví podle sebe.

18.1.2015 | 19:45:23
MatusBeres

#27 MatusBeres:

Ale nie uz davno bolo potvrdene ze Rash je hlavny zaporak nejako neviem pochopit preco to nechces uznat . Tato informacia bola uz pred vysielanim 3 serie potvrdena a doteraz som si myslel ze to kazdy vie ,no nic v poslednom case sa mi to stava casto ako napriklad ze Supernatural bude mat 11 seriu uz pred vysielanim 10 serie som to cital a pred par tyzdnami som zistil ze nikto touto informaciou nedisponuje.Inak tu poslednu vetu v bode 1 nemyslis vazne :D kto je este lepsi zaporak ako samostny Rash ,to je taky zaporak ze by mohol byt kludne v celkovo poslednej serii seriaku ,lebo osobne si neviem predstavit kto prijde po Rashovy

Ono to celkovo nebolo vidiet na tele nic proste zly zaber uvidime neskor o ake zranenia ide .

S tymto bodom suhlasim ,ja som ale len myslel jednu z prvych epizod kde Olivera uniesli

No ale oni sa stretli v dueli kde sa musel riadit Oliver podla pravidiel ligy v dalsom suboji sa stretnu uz nezavysle takze Oliver bude moct bojovat standardne s Lukom aj ked neviem ci by s lukom bojoval lepsie .

Ano kludne sa moze stat ze ho porazi sam a to by som si prial ale najprv by musel byt trenovany stylom boja ktory ovlada Rash pretoze Oliverov momentalny vycvik na Rasha nestaci

#32 migthedragon
18.1.2015 | 19:51:35
migthedragon

#31 MatusBeres: Tak jasný Rash je prakticky nejsilnější postava v universu arrowa momentálně, ale to z něj hlavního záporáka nedělá. Je to přesně jak píšeš ono se jen ztěží dá představit, kdo by mohl být lepší ze záporáků z komixů a zároveň nemít superschopnosti (i když seriálem tímhle směrem prý asi taky půjde, ale ne tak natvrdo jako flash). Proto by bylo dobrý Rashe odsunout na chvíli stranou a udělat ho jakoby součástí Oliverovi Origin Story a mezitím sejmout někoho jiného. Rash by se mohl vrátit třeba o dvě série později, kdy s ním oliver skutečně bude moci soupeřit.

Ten poslední odstavec mi připomíná jeden z posledních dílů druhé série, kdy diggle chtěl s ostřelovačkou sejmout Sladea (škoda, že to nezkusil znovu, protože 50cal projde bez problémů betonem, takže ani mirakuru voják by nevydržel) možná by to mohl zkusit na Rashe :D. Tím chci říct, že nejlepší způsob jak podruhé prohrál by bylo, kdyby Oliver znovu bojoval podle Rashových pravidel. Sakra jak já bych se smál, kdyby tam byl nějaký velký fight a Ras by nakopal zadky celému týmu co dá Arrow dohromady a pak by ho diggle jen sejmul sniperkou :D.

#34 Ellennnka #38 MatusBeres
18.1.2015 | 20:05:50
Fefferonkaaa

#26 migthedragon: fascinuje mě jak mu pořád kvalitně argumentuješ i přesto, že si Matus mele pořád dokola ty svoje teorie :D respekt :D

#40 MatusBeres
18.1.2015 | 20:12:45
Ellennnka

#32 migthedragon: tak na takovej dil bych se s chuti podivala :-D a jeste by to Felicity mohla zabit nejakou hlaskou :-D nebo by se tam objevila jeji matka :-D ta by to zabila okamzite :-D

Panove, zbyva nam necely tyden do noveho dilu, co takhle spekulovat, co maji producenti v planu na ctvrtou serii :-D protoze ja jak pocitam, tak mi vychazi, ze by se ve ctvrte serii musel vratit zpet na ostrov (proboha proc…) a domluvit svuj navrat mezi zive (opet proc. .)

Naopak bych jako ocenila, kdyby se zacalo resit, kdo si objednal vrazdu Digglova bratra, protoze to se v seriale nakouslo, a od te doby ticho po pesine. proc Fel skoncila v queen firme, kdyz je to tak daleko od jejiho bydliste.

A Quentin by si mohl najit novou zenu, pri tom, jak je Laurel neprejici, by mne zajimalo, jak by si na macechu zvykla :-)

#35 migthedragon #36 Ellennnka
18.1.2015 | 20:15:15
migthedragon

#34 Ellennnka: No možná jsi si právě sama odpověděla. Na digglova bratra vydali kontrakt H.I.V.E, což má být něco jako zlá varianta Argusu. To je vlastně všechno co řekli a je dost možné, že by se jich mohla týkat čtvrtá série.

#37 Ellennnka
18.1.2015 | 20:20:04
Ellennnka

#34 Ellennnka: a to nemluvim o tim, ze doted nechapu, jak se zhyckany mlafik z vysdi tridy zahadne naucil kovat skvele sipy, ovladat ruzne vedy apod… To by taky jako stalo za zminku to tam vyresit. Protoze ano, my vime, jak se nqucil strilet s lukem a delat si sipy pomoci per, dreva a pazourku, ale kde, kdy a jak se naucil to kovat, apod… To uz je pro mne docela neznamou :-)

#39 migthedragon
18.1.2015 | 20:23:05
Ellennnka

#35 migthedragon: prace, H.I.V.E. Ale kdo to je a proc… Protoze to vse ovlivnilo Diggla a jeho pobyt v armade… To uz se od te doby nijak zvast nenakouslo.

18.1.2015 | 20:25:27
MatusBeres

#32 migthedragon:

Sice myslis dobre ale ked je uz raz napisane ze je Rash HZ 3 serie tak zakonite nemoze byt jeho posobenie ukoncene skor ako vo finale ,ja by som to ponal tak ze Rash bude v tejto serii porazeny ale nebude to posledny krat co ho v seriali uvidime mozno posledna seria serialu este ale to je este na dlho kedze este nevieme uplne nic.Neviem ani koho by nasadili v 3 serii miesto Rasha ono to musi mat hlbsi zmysel.Ale chapem ta a respektujem tvoj nazor a ked tak nad tym rozmyslam zeby toto bol koniec,myslim­Rashovho zaporactva no teraz mi to vrta hlavou

Tak ale mirakuru je nieco ine ako posobenie LP na telo, tak Rash s Arrow team bojovat nebude hlavne preto ze nemaju proti Rashovi sancu

#39 migthedragon
18.1.2015 | 20:26:19
migthedragon

#36 Ellennnka: No je možné, že v posledním roce si třeba bude kovat vlastní šípy nebo tak něco :D.

No a nebylo by zajímavé mít čtvrtou sérii zaměřenou více třeba na diggla než na Olivera? Jako to ale jen tak spekuluji, fakt jsem zvědavý s čím přijdou.

#38 MatusBeres: To je ten problém pokud se nepletu tak oni nikdy neřekli, že on je hlavním záporákem. Fakt doufám, že se najednou ve třetí sérii nerozhodli, že půjdou tou lehkou cestou, kdy na začátku ohlásí záporáka a na konci ho sejmou.I když flash svým způsobem tímto způsobem šel.

#41 MatusBeres
18.1.2015 | 20:31:32
MatusBeres

#33 Fefferonkaaa:

Evidentne si nepochopila co som pisal ale to nevadi

#42 migthedragon
18.1.2015 | 20:35:09
MatusBeres

#39 migthedragon:

Vazne neviem hlavne preto ze on moze byt hlavny zaporak to ale neznamena ze musi bojovat proti Oliverovy v 3 serii mozno posle iba ligu do SC ta dostane na prdel a to bude tzv. Rashova porazka v tejto serii

Alebo uz bolo vycerpane zaporactvo Rasha zabitim Olivera a naozaj prijde niekto iny pretoze Rasha akoby len v tejto serii odpromuju a naplno sa prejavy v poslednej serii v poslednej epizode v poslednom suboji vobec

18.1.2015 | 20:40:06
migthedragon

#40 MatusBeres: Možná pochopila, ale má lepší sebeovládání, než já a tak ti všechna ta absolutisima nevyvrací.

Tím neříkám, že se mi tvé komentáře nelíbí. Už jsem to asi psal dříve, kdyby jsi ve všem měl pravdu tak by to bylo docela zajímavé. Líbila by se mi představa nabušenějšího Olivera, který by vyšel z LP s dalšími schopnostmi. Celkově mě občas zaráží to jak v jednom díle jde proti 10 lidem s automatickými zbraněmi a dá je jak nic a v druhém rázem má problém s jedním nepřítelem. Konečně by z něj mohli udělat něco ultimátnějšího a celé to hodit do takové té mastermind roviny, kdy další záporák by ho neporážel fyzicky (jako slade,merlin a ras) ale mentálně (něco jako lex lutor v supermanovi).

#43 MatusBeres
18.1.2015 | 20:44:08
MatusBeres

#42 migthedragon:

Skor si myslim ze nie je schopna viest diskuziu tak tu napise prispevok a nasledne zdrhne a uz sa nevrati.Nech sa paci nech namna reaguje v com su moje prispevky iba nezmyselne teorie,nech napise ja si jej argementaciu precitam a nasledne na nu zareagujem ,ale takto napisat a utiec.

Seriozne toto by som neriesil pretoze vsetko co napisem ja ,ty alebo niekto iny pred premierou dalsej casti

#46 Fefferonkaaa
18.1.2015 | 20:56:00
MatusBeres

Su iba teorie ,zatial .Tou cestou sa nevyberu hlavne preto ze sledovanost je dolezita a ludia chcu boje ,boje,boje

#45 migthedragon #48 Zerg
18.1.2015 | 20:58:32
migthedragon

#44 MatusBeres: No zase boje se časem ohrají. A mohlo by to být zajímavé, kdyby jedna série šla cestou psychologického dramatu. V komixech se určie najdou příběhy, které nekončí velkou bitvou, ale třeba jen tím, že superman přijde na to, jak lexe zastavit a k celému procesu nevyužije supersílu nebo tak něco.

Například by mohli udělat tu linii, která prý byla v komixech, kdy Oliver queen byl starostou. Něco jako že on by se staral o starosťácký věci a zbytek týmu by to kosil a on by jim jen přišel pomoct, když by jim moc teklo do bot :D

18.1.2015 | 21:04:34
Fefferonkaaa

#43 MatusBeres: Promiň že jsem neodepsala hned po pěti minutách ;) dělám i něco jinýho než vést diskuze na edně ;).. každopádně myslím že to co jsi napsal jsem pochopila..i když u některých částí jsem byla velmi zmatená, protože mi přišlo že si to občas opravdu zmateně psal :D.. a že se nezapojuju do vaší konverzace víc bude tím, že vesměs souhlasím s migthedragon, a kdybych něco psala tak bych se asi jen opakovala a příjde mi to zbytečné ;)..toť vše..

18.1.2015 | 21:52:05
joni

náhodou som natrafil na jeden článok, tak sa podelím https://us.beamly.com/…alive-arrow/ je to síce len teória ale hodne zaujímava aj keď z môjho pohľadu dosť nepravdepodobna

#49 migthedragon
18.1.2015 | 22:06:32
Zerg

#44 MatusBeres: Ako si písal o tom spojení Olivera a Sladea proti Rhasovi to je len tvoja fantázia Slade by Olivera radšej zabil ako by sa s ním spojil v tomto smere

18.1.2015 | 22:24:14
migthedragon

#47 joni: To už se dostává do té fáze, kdy si nemůžeme být jistý jestli je to jen chybka nebo skutečný důkaz, že to přežil. Já třeba ačkoliv bych byl rád za LP, spíše zastávám názor, že to přežil a lazarus pit se objeví něco jako easter egg během jeho léčby a přímo neřeknou, že byl oživen.

#50 Nexx
18.1.2015 | 22:33:51
Nexx

Ve scéně kdy, se Ras poprvé objevil, vycházel z koupele. Třeba LP?
#49 migthedragon:

19.1.2015 | 14:12:35
Leeroy

chlapci moji zlatí, takúto nerdovskú konverzáciu som na edne nečítal už pekne dlho… a že ich tu už bolo… :D

19.1.2015 | 20:57:30
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama