Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Zachraňte Davida! Přijeďte za ním do Prahy se slevou

Zachraňte Davida! Přijeďte za ním do Prahy se slevou

V červnu má do Prahy přijet herec David Ramsey, ale ten přijede pouze v případě, že se na něj půjde podívat dostatečné množství diváků. Zatím to totiž vypadá, že se akce kvůli malému počtu návštěvníků nebude konat.

16 2
11.5.2015

Situace se má tak, že v červnu měl do Prahy přijet herec David Ramsey. Bohužel to však vypadá, že David do České republiky nakonec nepřijede, protože se zatím prodalo málo vstupenek. Organizátoři se však rozhodli nevzdat tento boj, proto pro vás vstupenky na tuto akci zlevnili (ceny vstupenek se vrátily na původní prodejní hodnotu).

Je nutné, aby se prodalo ještě minimálně 80 vstupenek do konce května, jinak bude akce zrušena, protože ji nebude možné finančně zařídit. To by znamenalo, že do České republiky by se už málo který herec vydal na takovou akci. Proto, pokud se akce skutečně zruší, tak nebude možné pozvat jiné herce jako Stephena Amella, Katie Cassidy, Coltona Haynese apod.

(Zachraňte Davida! Jinak do Prahy nedojede. Foto: FAN BASE)

Davida a celou akci zachráníte tím, že si koupíte vstupenku na akci. Pokud to však neplánujete, tak celou akci alespoň sdílejte, pomozte nám ji propagovat, abychom se dostali k co největšímu množství lidí, kteří by akci s Davidem Ramseym mohli navštívit.

Vstupenky si můžete zde: WARP 05
Celé dění kolem akce můžete sledovat zde: Facebook

Diskuze /58

cocumis

Váš „motivační“ titulek mě dostal : „Zachraňte Davida“.. no mám dost :D Až David zachrání seriál možná pak nějakej peníz obětuju, ale momentálně mě takřka nulový zájem ani nepřekvapuje.. Dávat takový nekřesťanský peníze za nějaký povrchní seznámení se seriálovým hercem co hraje tak druhý, možná třetí, čtvrtý až pátý housle :D Ne, děkuji. Když je David takový „charaker“ jak se prezentuje a jak následně prezentoval ve svém „upřímném“ videu jak se těší do Prahy ať tedy oželí těch pár babek a přijede i tak potěšit diváky, ne?!

#4 skream2 #46 Jara
11.5.2015 | 18:30:17
surky3

Kdyby přijela Laurel v tom svým kostýmku, tak si lístek určitě koupím (y) :D

11.5.2015 | 18:37:56
skream2

Joo kdyby to tak byl třeba Manu Benet (Crixus) tak by pořadatelé řešili úplně opačný problém :D

11.5.2015 | 19:18:35
skream2

#1 cocumis: Nemůže to být zadarmo. Někdo mu musí zaplatit letenku a ubytování. Z vlastní iniciativy se sem žádný herec nepožene…

#5 iHyi
11.5.2015 | 19:23:19
iHyi

#4 skream2: Samozřejmě a díky za připomínku.

Každý herec, který hraje „první housle“, by byl ještě dražší. My si tady můžeme představovat, že herci dostávají miliony a miliony (a mnohdy ano), jenže ne všichni. A jakkoliv můžou mít fanoušky rádi, proč by měli mít sami od sebe důvod jezdit do nějakého zaprděného mini státu ve východní Evropě. Naopak se sem chystají na základě pozvání, ale není to zadarmo. Cesta, jídlo, ubytování, odměna pro organizátory, zajištění lístků, prostor, zázemí,… Tolik věcí se musí zařídit, že si to člověk ani neumí představit. Cena je nakonec dost odpovídající.

Lístek na koncert taky stojí tři tisíce korun a jsou lidé ochotní tuhle částku bez mrknutí oka zaplatit. Tohle je samozřejmě něco jiného, nepohybujeme se v úplném mainstreamu obrovských kulturních akcí, ale o to větší to pak může být zážitek. A pokud se podaří tahle akce, můžeme mít v Česku zejména díky Fan Base nakročeno k tomu, aby o nás projevily zájem i jiné hvězdy (respektive jejich agenti) a jezdili k nám. Vše musí jít po krůčcích.

#10 cocumis #18 moustache
čestný člen redakce
11.5.2015 | 19:31:12
grondos

Až přijede představitel Reverse-Flashe/ Wellse tak sem tam ;-) :D

#52 ljarosova99
11.5.2015 | 19:40:54
PatasEl

Jo, kdyby to byla Caity Lotz, tak mám lístek jako první :D

#8 tomsn40
11.5.2015 | 19:43:02
tomsn40

#7 PatasEl: To jo no :D A s ní ještě Katrina Law… To by byl teprv zážitek!!! :D

11.5.2015 | 19:53:03
bandynka

Říkám si, jaký bude průměrný věk fanoušků, kteří jedou na takovou akci? Abych tam nebyla nejstarší :-)

#40 azoxid
11.5.2015 | 20:10:36
cocumis

#5 iHyi: Vě většině věcech máš pravdu a naprosto s tebou souhlasím a udělal jsi mi v tom jasno ještě více..Milionkrát radši zvolím ten koncert, protože dostat do „zaprděného mini státu“ ve vychodní Evropě celou kapelu (nejradši bych ti tu udělal výčet co celej koncert stojí a obnáší :) ) a navíc za stejný peníze jako samotnýho Davida , to je jednoduchá matematika. A jěště jak říkáš : „Naopak se sem chystají na základě pozvání, ale není to zadarmo.“ tohle samotný je o sobě prostě ironická a povrchní akce :D Fotit se, dělat přátele a bavit se s takovým člověkem co sem jede jen kvůli penězům a pozvání ani nechci. Ať si zůstane doma a přeju mnoho dalších úspěšných akcí nemainstreamovému Fan Base co požaduje ultra mainstreamové peníze (700,– za základní vstupenku a například 290,– za Davidovo podpis :D ) Good luck

11.5.2015 | 20:21:04
cocumis

Teď se mi ještě připomělo Davidovo „upřímný“ video jak se těší do prahy.. Měl by ho zformulovat do jedný věty : „Jste zaprděnej mini stát ve východní Evropě, složte cash na stůl a já do tý díry přijedu“ Měl si k tomu uploadu jako admin napsat svůj názor a né ho zveřejňovat s titulkem : „Herec David Ramsey se do Prahy skutečně těší, proto natočil video, ve kterém zdraví celou Českou republiku. Na video se můžete podívat uvnitř článku.“ prostě ironie :)

#23 skream2
11.5.2015 | 20:28:06
Dychov

Tak kvůli tomuhle jsem se musel registrovat! Kdyby přijel Amell, tak bych do té prahy i skočil, ale s takovou? Nee, děkuji.

Každopádně mě nadzvednul za židle komentář iHyiho – koncert za 3000? Kde to sakra žiješ? Nebo spíš – co to posloucháš? Madonnu a lady gagu? Když může taková legenda, jako iron maiden, hrát za polovinu, tak absolutně nechápu, jaká pseudohvězdička má vůbec tu drzost účtovat si za své halfplaybaćové vystoupení tolik peněz..

#47 Jara
11.5.2015 | 20:38:02
iHyi

To ať si každý účtuje co chce. Jen říkám, že jakkoliv se vám tohle může zdát drahé, věřte, že není. Za vším je spousta práce, kterou je třeba ocenit (myšleno finančně). Dál bych to nerozmazával.

#14 cocumis
čestný člen redakce
11.5.2015 | 20:47:41
cocumis

#13 iHyi: :D Hrozně práce prej :D :D :D Vidím to vyhrazení pár hodin v jeho diáři, zabookovat letenky a dovalit se na letiště a dopravit se do Čr. Nebo do toho počítáš sestrojení jeho speciálního raketoplánu, rozvinutí koberce pro Davida, specifikcky vybrané perly na jeho madlu u kliky? Zařídit koncert to už je práce. Tady jde o to dostat dvě osoby z bodu A do bodu B v roce 2015, což taková práce není :) nebo je?

11.5.2015 | 20:59:03
cocumis

http://starsinprague.cz/akce/warp-05/ Tady je kompletní ceník Davidovo služeb. Neskutečnej výsměch a pomyslnej „arrow“ do zad českým fanouškům na který se David jak zmiňoval i ve svém videu tolik těší !! To by mu za ty peníze měla bouchnout hlava uprostřed konání akce a začít z ní mrskat chapadla a ze stropu by se musel začít slaňovat Stephen Amell, pak být držen zcela obnažen v zajetí Laurel a slyšet její upřímný Canar cry, poté s Merlynem nakopat pár scénáristů třetí řady a navíc jako třešničku mít možnost použít pálku a Felicity jako piňátu…

11.5.2015 | 21:09:50
Fifipek

Samozřejmě oceňuji nápad/úsilí organizátorů takovéto akce, bohužel se musím přiznat, že tento herec je asi nejméně zajímavý z celého ansáblu Arrow.....Problém je v tom, že když jsem jede ten herec jenom kvůli takové akci, tak to prostě bude stát raketu, ideální by bylo, kdyby tu byl kvůli jiné akci a udělal si prostě čas.....momentálně tu je v Praze kvůli filmu například Ben Kingsley a Josh Hartnett :)

11.5.2015 | 21:16:30
Marcelle

Lidi, nemůžu si pomoct, ale jste totálně nevděčný.

11.5.2015 | 21:19:16
moustache

#5 iHyi: ČR není východní Evropa, rozdělení Evropy na západ a východ je dnes nepoužitelný, A neobtěžuj se argumentovat tím, že si pouze myslíme, že nejsme východní, ale přitom jsme…Ne nejsme. :)

#24 iHyi
11.5.2015 | 21:21:32
AnčaK

Né že by to bylo špatný, ale Colin Donnell, to by byla jiná. To bych možná i obětovala peníze z brigády :P

11.5.2015 | 21:25:20
Baltik

Já si ted amyslím, že ti herci maji milióny.

11.5.2015 | 21:34:37
Baltik

teda** mají**

11.5.2015 | 21:35:04
Sindar

me by jen zajmalo za kolik jezdi Kocour do Cech

11.5.2015 | 21:45:34
skream2

#11 cocumis: Ber to z pohledu toho herce! Ty bys taky z Los Angeles (nebo kde se nachází) nejel sem do takové pr*** za vlastní prachy – to bere každý automaticky, i např. A. Banderas co byl na festivalu v Karlových Varech. Myslíš že by sem jel za svoje i když je milionář? Letadlo/ubytování – to berou všechny tady ty celebrity jako samozřejmost. A David má určitě víc pozvánek od jiných států, kteří mu to taky platí, tak můžeme být spíš rádi že si vybral i nás. A pro představu – pro něj to musí být stejný pocit jako kdyby česká celebrita dostala pozvánku do nějaké zapadlé díry na sibiři – dělá to pro fanoušky, prachů má dost ;)

#25 Fifipek
11.5.2015 | 21:54:57
čestný člen redakce
11.5.2015 | 21:56:01
Fifipek

#23 skream2: Srovnávat Prahu se zapadlou dírou na Sibiři je spíše úsměvné :) Filmaři i herci jsem jezdí častěji než si myslíš, rozhodně to od nich není žádná oběť, to však neznamená, že sem někdo pojede zadarmo. Každý herec si za to nechá zaplatit a jako všechno, je to otázka poptávky a nabídky. Tady je to malý trh, takže je potřeba vybrat poměrně dost peněz, aby se to všechno pokrylo a pak je na vkusu každého soudruha, jestli za tuto částku se půjde na tohoto herce podívat či nikoliv…

#30 skream2
11.5.2015 | 22:09:57
cocumis

Ok beru to z pohledu herce (Davida). Takže bych si řekl: "Nejsem žádnej Antonio Banderas abych si účtoval za dvě hodiny a jednu fotku s podpisem skoro 3 tisíce. Myslím si že akce je předražená a nikomu se nebude chtít dávat takový peníze aby viděli druhořadýho herce z televizního seriálu, protože to já přesně jsem. " Bral sem to z jeho pohledu..

11.5.2015 | 22:12:04
cocumis

Navíc nechápu proč nám „upřímný“ David rovnou do svého videa nesdělil kolik je minumum lístků respektive kolik chce peněz aby se za námi dopravil.. Řekl jak je praha užasná, jak se sem tolik těší divse nerozplynul, ale nyní dostávají fanoušci ránu na solar, těšily se na svůj idol, koupily si lístek, udělaly si plán na ten den a nyní jim David jasně říká že chce prostě víc jinak nedorazí :) konkrétně 80lístků x průměrná cena tak 1300,–..to máme dalších 100,000 :D pošlete to radši jinýmu černochovi.. v africe to pomůže 80 davidům..

11.5.2015 | 22:21:23
iHyi

@cocumis Díky za rozbor, už jsme to snad konečně všichni pochopili, že se tam nechystáš jet, že si lístek nekoupíš a že tě ten herec nezajímá.

čestný člen redakce
11.5.2015 | 22:35:43
cocumis

Přesně tak a chápu tě..a sorry za tu obsáhlost jen mě tahle happysmilová akce lehce vytočila :)

11.5.2015 | 22:51:15
skream2

#25 Fifipek: Myslím, že kdyby sem jen herec Arrowa nebo Crixuse tak by tady bylo ticho a nikdo by neřekl křivého slova proti organizování téhle akce. Ano! Z pohledu Američana je Praha hrozná díra, tomu věř. Ani na mapě ji nenajdou. V Evropě máme nejnavštěvovanější město světa -Paříž, Londýn, Ibizu, Saint Tropez… Z tohoto pohledu si málokdo z USA vybere zrovna Prahu.

#31 Fifipek
11.5.2015 | 23:01:29
Fifipek

#30 skream2: Rozdělil bych odpověď zhruba na dvě části: Nemyslím si, že by někdo extra kritizoval akci samotnou, spíše se zdá lidem vysoká cena za vstupenku za herce, který není tak známý a oblíbený jako například Stephen Amell, který mimochodem se stal opravdu slavným až díky Arrowi…zde znovu říkám, to je každého výběr…a k tomu druhému: přijde mi, že fakt nevíš o čem mluvíš, pokud alespoň trochu sleduješ dění okolo filmu, tak se tu natočila už minimálně dvacet let spousta známých filmů a vystřídalo se zde spousta špičkových herců a nejslavnějších hollywoodských hvězd. Praha v tomto směru rozhodně není žádná prdel, i když samozřejmě Londýn či Paříž je oblíbenější, speciálně v Londýně jsou obrovská studia, kde se točí až tři velkofilmy naráz! Na Ibizu jezdí hlavně mladí lidé na párty, rozhodně ne filmové hvězdy :) a Saint Tropez je tak možná jachtařská bašta pro evropské milionáře.

11.5.2015 | 23:30:15
tomsn40

Co to melete?? Praha je čtvrté nejnavštěvovanější město v Evropě. Po Londýně, Paříži, a Římě :)

11.5.2015 | 23:54:58
Deepthroatus

Tahle diskuze je full of shit. Vždycky se dělávalo, že v rámci propagace seriálu/filmu se prostě ujebalo z rozpočtu, aby celebrity mohli na autogramiády. Mně třeba přijde přijatelná cena za lístek na festival Masters of Rock – spousta kapel, dejme tomu čtvrtina světoznámá jako kráva a ostatní jsou také dobré. 4 dny, lístek stojí 900kč Ale ne, my tady musíme platit za Digla penízky jako kráva a pokud chci autogram, tak musím si připlatit 190kč nebo kolik.

#41 cocumis
12.5.2015 | 0:50:24
Brunkyyy

David je u mna 2. naj herec z Arrow, ktory je tam od zaciatku serialu, takze listok som si kupil takisto aj hotel na vikend a autobus,(som z Bratislavy) vsetko bez moznosti storna a iba kvoli tejto akcii…takze ja naozaj dufam ze listky sa predaju, alebo ze je to iba daka reklamna kampan na nazbieranie este vacsieho mnostva predaja…zaujimalo by ma kolko listkov je predanych, to nikdo neuviedol, iba kolko este chcu predat…

#35 Pišta Hufnágl #39 Nepster
12.5.2015 | 8:09:04
Pišta Hufnágl

#34 Brunkyyy: Neházej zbraň do obilí. Když se akce zruší, peníze za lístek dostaneš určitě zpátky, takže netratíš. A holt si uděláš v sobotu turistický výlet po Praze (civilizace, vole! :) ) a v neděli před odjezdem si můžeš dát hodinu lukostřelby, aby to tématicky sedělo. Střelnice má otevřeno od tří hodin.

12.5.2015 | 8:18:58
Ellennnka

lidi, napadlo vás vůbec někoho, že pro vás je sice 3000kč těžká pálka, ale že u nich těch 120$ zase tak hodně není? a že on z toho vidí třeba jen polovinu?

Jako fakt, vy tu umíte jen hejtovat a ne se nad tím zamyslet. Nejprve je potřeba sem dotáhnout ty méně známé, nebo ne ty top… aby později spíš přijali nabídku ti věhlasnější. Jako já si být jistá víc v aj a mít ty peníze navíc, tak jdu okamžitě a neřeším tu, jestli je to drahý, nebo levný. Je to zkrátka životní zážitek.

Viz třeba jako loňská Top gear show… krátká, hodinová akce,, lístek mne vyšel na 2500, přijímač 300… ale ve finále životní zážitek jak blázen a teď, když top gear skončil, tak mi lidi říkaj, že se mám, že jsem to viděla na živo.

Ano, jsou to prachy, dost z nás na to maká dlouho. Já například 4,5× 13hod směny. Ale u takových věcí by se peníze řešit neměli.

#55 Loren_Soth
12.5.2015 | 8:26:56
Lumicko

Za tie peniaze to urcite stoji za to ! :) tvl autogram od nich + spolocna fotka atd!! Ved to je plne zazitkov a skvelych spomienok + kopa super fotiek

12.5.2015 | 9:01:02
Nepster

to si delaj prdel ne? spolecna fotka jako jo beru to zaplatim, ale abcyh platil 2 kila jeste zvlast za kazdej podpis? za dve kila bych se mu nechal podepsat centrofixou na prdel :D, jako supe rherec super serial, ale jako chtit penize abych se nekomu podepsal? at jde doprdele a ne sem, co by mel bejt rad ze maj o nej lidi zaujem a autogram dat pro radost… no hold jina zeme jinej mrav :D, ze by nam zaplatil zato ze se uracime a prijdeme se nanej kouknout? ;)

12.5.2015 | 10:11:17
Nepster

#34 Brunkyyy: nevim kolik platis za hotel, ale klidne muzes u me zustat za polovicni cenu prez noc :D

12.5.2015 | 10:13:33
azoxid

#9 bandynka: Každá patnáctka bude chtít vidět Diggla ! :-D

#44 bandynka
12.5.2015 | 10:57:12
cocumis

#33 Deepthroatus: Ámen, svatá pravda.. Tahle akce je prostě fraška a plejáda amatérského organizátorství začínajícho Fan base, doufající ve „vděčnost“ a naivitu diváků a vysolení 3tisíc na dřevo. Vděčnej budu až sem za 1000,– dostanete Crixuse a nebude mít za pasem ledvinku kam bude strkat prachy za hloupej podpis.. Nedivim se že akce propadla na plnej čáře..

12.5.2015 | 11:33:25
thalk

A já vždycky myslel, že takhle rozhodují zastupující agenti herců… Takže bych se ani nedivil, kdyby tohle měla na svědomí ta jeho agentka než přímo David. ;) Takže pánové a dámy, on to třeba David ani nemusel prohlásit a vyžblebtla to jeho jménam ta herečka/zpěvač­ka/agentka. ;)

12.5.2015 | 16:09:15
TVlachova

Většina tu píšete, že za Davida ty peníze nedáte, možná jen kdyby přijel někdo „lepší“ z Arrowa. Došlo vám, že když zruší setkání s Davidem, těžko je nějaká možnost, že se tady ukáží další více známí herci z Arrowa? Jak psali v jiném článku, když proběhne akce úspěšně, tak je možné, že by sem přijeli i ostatní, ale takhle asi nikoliv ;)

#45 Baltik
12.5.2015 | 18:11:01
bandynka

#40 azoxid: :-)hm, tak já tam budu jako zástupce generace jejich rodičů :-)

12.5.2015 | 19:03:15
Baltik

#43 TVlachova: Už je to tu několikrát psané omg, no je nám to jasné. Ale tak my co miliony nemáme, máme sponzorovat ty vedlejší herce, ABY byla šance, že se tu ukáže někdo lepší ? To sme nějaká charita, abychom sponzorovali organizátory či dokonce herce nebo jeho agenty ? Tak asi nemám(e) zájem utrácet takové peníze, jednoduché. Můžou si za to sami, hotovo, fertig, šlus.

Ti co tam jedou, viz. např. Brunkyy, máte palec hore, že do toho jdete, navíc takovou štreku :)

12.5.2015 | 19:41:17
Jara

#1 cocumis: Nekřesťanský peníze? Vy celkově o takových akcích, či zahraničních conech moc nevíte, co? Za tyhle ceny by kdekoliv na conu v Anglii nebo Německu trhaly ruce.

12.5.2015 | 21:15:08
Jara

#12 Dychov: A Amell by třeba přijel, kdyby se povedlo tohle. Jenže když nebude zájem, tak nepřijede.

#48 cocumis
12.5.2015 | 21:17:00
cocumis

#47 Jara: Kdyby, kdyby, kdyby…

13.5.2015 | 11:33:47
Deepthroatus

Omg nebuďte z toho tak vystříkaní, že jestli se povede, že sem přijede lepší hvězda…jako seriál mám rád, ale naco strávím 2 hodiny na židli, jako na přednášce abych slyšel naživo herce jak si povídá za naše peníze…

13.5.2015 | 17:01:04
placka341

Myslím si že Stephen Amell by sem nejel zadarmo ale jeho charakter je prostě skvělý jeho akce s boji proti rakovině.....­..prostě Češi nemaj tolik peněz aby si mohli koupit lístek na nějakého podřadného seriálového herce ;) to tu nejspíš většina chce říct, ono nakonec kdyby sem přijel Stephen, Caity, Willa, Emily tak proč ne ale takhle si max. zasoutěžím :D

13.5.2015 | 18:53:12
Clarkie

„Proto, pokud se akce skutečně zruší, tak nebude možné pozvat jiné herce jako Stephena Amella, Katie Cassidy, Coltona Haynese apod.“

To je naprosty bullshit a nefer argument. O jine herce by byl vetsi zajem a to, ze nekdo zpackal organizaci tehle akce, neznamena, ze se nepovede ani jina.

13.5.2015 | 21:23:41
ljarosova99

#6 grondos: naprosto souhlasim :-D

13.5.2015 | 23:59:02
ljarosova99

Nepřijde vám to trochu zbytečné? tahle debata? pokud na to nemáte tak nesrážejte něco co je mimo váš finanční rozpočet. kdybych v té době nebyla na dovče tak jdu hned. jo je pravda že kvuli wellsovi z flashe bych dovolenou klidně přesunula,ale je to náhodou super nápad. a že si zaplatím 290 za autogram? no a co. na koncertě a jiných akcích se k podpisu kolikrát nebo spíše vůbec nedostanete a pak si ho někdo kupuje aby si připadal důležitý. tady máte jistotu že ten podpis mít budete. A hlavně chápete že je to jeho práce????? nebo vy jste ochotni makat zadarmo?? A až mi tu nějaký chytrolín bude vyvracet jak mužu srovnávat herectví s ,,normální,, prací tak doporučím jen jedno. Závist je hnusná vlastnost a vy jste ji tu dali najevo ažaž.

14.5.2015 | 0:11:54
Loren_Soth

Mam tu cest znat lidi kolem Fanbase a verte mi, ze ani oni, ani ten herec na podobnych akcich fakt nerejzuji. Naopak – lakaji sem slavny (obcas mene, obcas vice) predstavitele serialovych postav a nezridka tyhle fanouskovsky aktivity sami dotuji ze svyho – tolik ke vsem tem hejtum o „rip off“ cenach. Pokud vas ten herec nebere / prijde vam to drahy, tak cajk, nikam nechodte a mate klid. Dostava me tu kazdej kdo o cenach a organizaci neceho podobnyho vi totalni prd a jeste ma tu neskutecnou drzost bez znalosti jakohokoli faktu kalet na hlavu poradatelum…

14.5.2015 | 19:57:12
Loren_Soth

#36 Ellennnka: Totalni souhlas – kdo si nevynda hlavu ze zadku, tak tohle nepochopi – ale ono je holt lepsi vsechno, co neni zadarmo, hned zgruntu zhejtovat…

#57 Ellennnka
14.5.2015 | 20:01:12
iamek

To, ze cesi nadavaji na vse jsem si zvykl, tak to za koment nestoji. Jinak mi moc nesedi cisla. Potrebje se minimalne 80 prodanych listku. Prumernu cenu pocitam 1100kc. 80×1100 – 88 000, – . Kdyby si kazdy ten clovek treba vyfotil/autogram to mame 80×290 = 23 200. Dohromady teda cca 111 200. Pri kurzu dolaru 24kc to mame 4634 dolaru. Takze vyvar cca 4700 dolaru. Minus hotel, letenky, jidlo, najem za prostor atd. To jsou strasne nizke castky. To se Davidovi a te druhe herecce tady vyplati za takove drobaky letet ?

15.5.2015 | 12:26:30
Ellennnka

#55 Loren_Soth: viď. Já s tebou souhlasím. Ono to není zadarmo a že někomu se to zdá drahý? Budiž, na druhou stranu lidem nevadí vyhodit 3tisíce za lístek na nějakou kapelu, která kolikrát taky hraje hod a půl, dvě… ale tam si to odůvodní… přijeli, postavili stage, zaměstnali tím stavěním lidi, něco stála cesta,něco ubytování, něco pořadatelům, bla bla… a najednou jim to nepřijde drahý vůbec. Ale jakmile se jedná o jednoho herce,nějaký ten podpis, možnost pokecat… tak najednou to si nikdo nevysvětlí a vidí za tím totální výdělek. Který ve finále, po všech srážkách… zase tak velký není.

Mohu se mýlit, ale David byl jeden z herců, který má v současné době zrovna volno. Stephen natáčí, v mezičase má už i jiné cony a do toho aktivity se svým vinařstvím, ten je rád, že je rád. Emily má taky nějaké povinnosti. Colton momentálně běhá po představování nového filmu, kde účinkoval… Takže svým způsobem může být člověk rád, že aspoň David by měl čas.

29.5.2015 | 14:11:29
shraddha

Prosím všechny socky, který nemají na lístek, chronické stěžovatele, pro který je všechno špatně, a ostatní negativisty, aby si svoje výblitky laskavě nechali pro sebe. Nikdo vás nenutí k účasti na akci. Nemůžete nebo nechcete, ok, je to vaše volba. Jen to tu proboha nikomu necpěte, nikdo na vás neni zvědavej. Všem, kteří tuto akci pořádají i všem, co se jí účastní, díky. Něco dělat je totiž vždycky lepší, než jen hejtovat a okecávat.

31.5.2015 | 17:25:57
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama