Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Oliver Queen na sebe už nikdy nedá kostým Arrowa

Oliver Queen na sebe už nikdy nedá kostým Arrowa

Seriál Arrow bez Arrowa? Tady něco neklape. Skutečně na sebe Oliver Queen už nikdy nedá oblek Arrowa? Nebo se jedná o metaforu?

30 6
23.5.2015

Po třetí řadě seriálu Arrow zastihl server E! Online herce Stephena Amella, se kterým udělali krátký rozhovor. V něj Stephen mluvil o tom, co aktuálně dělá, a samozřejmě byl pod palbou dotazů ohledně seriálu Arrow.

Co se týče seriálu Arrow, tak Stephen řekl: „S Arrowem je konec. Už žádný Arrow kostým, měl jsem ho na sobě naposledy.“ To Stephen skutečně řekl, ale říkal pravdu? Přece jsme jej viděl v traileru na seriál Legends of Tomorrow, kde na sobě má Arrow oblek. Tak kde je pravda?

(Foto: DC)

Celá věc je však očividná, Stephen sice řekl pravdu, ale oblek na sebe samozřejmě opět navlékne. Nebude se však tentokrát jednat o Arrow kostým, ale o kostým Green Arrowa. Tvůrci už snad konečně pojmenují svého hrdinu tak, jak se má správně jmenovat.

A jak jistojistě víme, že bude Green Arrowem? No, dejme tomu čas a vše se ukáže…

Diskuze /94

Syrion93

Hlavně by mohli ukončit ten fanouškama vynucený ship a věnovat se tomu kým má být.

#2 komja #4 Rubi #6 Iris13
23.5.2015 | 11:14:24
komja

#1 Syrion93: Jestli jsem dobře viděl tak tahle série měla větší sledovanost než ta předchozí, takže asi reálně hrozí, že bude Olicity (možná až do konce seriálu :/ )

#5 JuRas
23.5.2015 | 11:18:21
Mammon52852

Přesně taky jsem chtěl koukat na Arrowa a ne na telenovelu. 3řada byla vyloženě zklamáním až na 3díly tak doufám že 4bude o 100% lepší.

23.5.2015 | 11:22:29
Rubi

#1 Syrion93: a kde bereš jistotu že je to celé vynucené fanoušky? to že si to lidi myslí ještě neznamená že to tak je … třeba se to prostě tvůrcům takhle líbí daleko víc

23.5.2015 | 11:29:06
JuRas

#2 komja: Máš pravdu, že sledovanost 3. sérky byla vyšší než u 2. Podle čeho však soudíš, že za tu sledovanost může Olicity?

#8 komja
23.5.2015 | 11:37:36
Iris13

#1 Syrion93: Naneštěstí to vynucený ship není. Před první řadou spolu nedělali Stephan a Katie screen testy a na ten průšvih s nulovou chemií se přišlo až při samotném natáčení… proto hledali „náhradu“. A Berlanti už dokázal, že je schopný se řídit reálnou chemií spíš než předpoklady (viz Dawsonův svět, kdy měla Joey skončit s Dawsonem). I tak možná Oliver skončí s někým jiným. Ale teď (i s ohledem na příštího záporáka a jeho pravděpodobného napojení na Felicity) tam ještě nějakou dobu pobude.

23.5.2015 | 11:39:00
Iris13

Ale aby se nezvrhly komentáře pod článkem ohledně kostýmu špatným směrem… v LoT měl původní kostým, protože se to natáčelo v předstihu. Jinak GA kostým se docela určitě blíží, protože Stephen už žertoval o tom, jak odmítá nosit něco „bez rukávů“ viz fotka GA kostýmu nahoře. Takže otázka není jestli, ale kdy… a jak to hlavně bude reálně vypadat.

23.5.2015 | 11:43:10
komja

#5 JuRas: Odhad, protože proč by se na to amíci dívali? Pro většinu lidí co tady píšou je, že třetí série odpad takže mi dej něco co tam stálo za zmínku? Ras? To co udělali na konci blbost. Kdo zbývá? Flash backy? Na ty si taky dost lidí tady stěžovalo, takže mi řekni co si myslíš o třetí sérii, že bylo lepší nebo co tam bylo oproti předchozím? Co ti vyjde například? Olicity ;)

#9 qwertz123 #11 JuRas
23.5.2015 | 11:55:22
qwertz123

#8 komja: spíš to bude tím, že druhá série byla úžasná a recenze na ni taky, tak to začalo sledovat víc lidí

#10 komja
23.5.2015 | 12:03:59
komja

#9 qwertz123: To je taky možný, ale proč by pokračovali ve sledování, když hodně dílů bylo pod pomyslnou hranicí kvality co nastavila druhá série?

23.5.2015 | 12:06:45
JuRas

#8 komja: Proč v Améru (kvůli nim to frčí ve zbytku světa) tak frčí Marvel movies? Proč tam frčel Nolanův Batman? Proč jede i Flash? Proč jedou další komiksové seriály? Ve všech jsou vztahy až v pozadí, přesto je o komiksy dnes opět zájem. Možná, že se na to Amíci dívají právě kvůli Arrowovi apod. Přeci jen, GA byl velmi důležitý komiks, který změnil celé pojetí komiksů ;) . Pro většinu lidí je změna na hovno, ale nezměna taky, viz Stargate.

3. sérka byla úplně jiná než ty 2 předchozí, což je i dobře, aspoň to nejede pořád dokola jako Smallville :D . Co bylo za blbost na konci s Ra'sem? Flashbacky nám ukazovaly důvody, proč Oliver dělal určitá rozhodnutí, proč lidi mučí, proč mu to nedělá problém a bere to jako dobrej způsob atd. 2. sérka se mi osobně líbila asi víc, ale to jen kvůli Deathstrokovi (především taky Manu Bannettovi – Crixus :D ). Opět se ale Oliver posunul jinam i jeho vnímání. Olicity mi vadilo, ale to tam bylo hned od 1. řady, je logické, že se to muselo vyvíjet dál, když se vyvíjelo všechno ostatní.

Btw: oblek ligy byl výbornej, hlavně ty třásně na rukou a ostatních částech obleku. Vypadal daleko víc „badass“ a víc tajemněji. Určitě by si ty třásně mohl přidat na svůj oblek. Co se týče zbraně na blízku. On ten luk používá často jako tupou zbraň (místo těch hůlek) a normálně s ním mlátí nebo jej používá defenzivně při vykrývání úderů…

#12 komja
23.5.2015 | 12:15:47
komja

#11 JuRas: Ta blbost je to, že dokázal porazit Rashe, když už jsem píšeš o komixech tak tam ho dokázal porazit jenom BATMAN a rovnoceným soupeřem mu byl DEATHSTROKE. Jenomže spoustu lidí nezajímá proč to dělá všichni věděli co se na konci stane a to potom je nenapíná. A taky Deathstroka porazil, že už to vypadalo dost okatě. Problém je v tom, že pořád „vyhrává“ proti padouchům. Co první souboj prohraje dost přesvědčivě, tak ten poslední souboj zase vyhraje. Takže si mě klidně přidej do haterů, ale takhle to je tvůrci jsou předvídatelný. Protože kdyby nechali Rase žít tak by mohl dělat brajgl i v další sérii místo toho tam dosadili Merlina. Což bych řekl, že k „původnímu“ Rashovi má docela dost daleko.

#13 ValdaM #17 JuRas
23.5.2015 | 12:24:23
ValdaM

#12 komja: To co tu píšeš je sice hezký…ale, aspon podle mě, není možný aby to tvůrci točili jak tu píeš. Vem si třeba komiks, tam bylo snad každej hrnina X-krát resetovanej, X-krát ožil a bůh ví co ještě. To tady prostě nejde dělat a nikdy by to nefungovalo. A pokud myslíš, že ano, tak mi řekni jeden seriál nebo film kde to tak je ;-)

#17 JuRas
23.5.2015 | 12:38:34
Kratos93

wow … jsem dotčený a nadšený že se tady našlo tolik lidí co má podobný názor jako já a nehejtuje 3tí řadu (což se tady na edně nějak stalo jakýmsi fenoménem) :D Co se Olicity týče, jo jsem fanda toho takže mi to neva a hold vztahy jsou součástí života, bez nich se neobejdete nikde. Co se kostýmu týče jsem na něj zvědaví … jeho původní kostým se mi líbil jak cyp ale chtělo to už změnu. Když Arsenal dostal svůj červený tak byl mnohem hezčí a líbil se mi víc takže to chce změnu aby hlavní hero seriálu neměl druhý nejlepší kostým :D

23.5.2015 | 13:07:38
dagsoftware

Celá 3. séria bola dosť oničom, ale čo predviedli v tej poslednej časti? Absurdita za absurditou. Až som neveril, kam až mohol spadnúť kedysi nádejný seriál.

#40 skream2
23.5.2015 | 13:29:56
lukasplechacek

Mě se tedy 3 řada velice líbila. Netvrdím, že nejaký ten díl nebyl slabší, ale jinak super.

23.5.2015 | 13:37:59
JuRas

#12 komja: Ra's nikdy nebyl Arrowův nepřítel. Ra's je de facto zlej Batman. Arrow je Batman s lukem. Deathstroke je meta-human, což už jen tohle značí, že je něco víc než tihle. Je to jeden z největších zabijáků v DC vůbec. Trénoval ho, stejně tak Olivera, jeden z největších bojovníků v DC. Deathstroke byl nepřítelem Arrowa, ale i Batmana. Tam spolupracoval s rodinou Ghulů na vyřízení Batmana. Batman ho nakonec porazil tím, že proti němu „obrátil“ jeho zbraň, když ovládal Robina (jenže Batman vyhraje nad kýmkoliv, protože je to Batman, což je asi nejsilnější DC schopnost vůbec). Ra's je výjimečnej jenom tím, že žil dlouho. Tudíž nastřádal velkej skill + nějakou tu inteligenci. Avšak v síle nevynikal tak jako Deathstroke (ten měl skill + schopnosti, které ho stavěly výš než lidi) a řekl bych, že Batman byl taky chytřejší. Zkrátka, když Ra'se i Deathstroka dokázal porazit Batman a Arrow je naprosto stejnej jako Batman, porazit je dokáže taky. Tečka. Deathstroka porazil jen díky speciálnímu šípu, stejně tak sejmul RF, stejně tak v animáku sejmul Supermana, stejně tak sejmul i Killer Frost (bude ve Flashovi). Tohle je jeho největší síla ⇒ speciální šípy.

Ano, souboje se dost opakují, ale kde ne. Jenže tady alespoň dostane na prdel, je z toho špatnej, nějak se to vyvíjí, načež potrénuje, zocelí se i po psychické stránce a pak vymyslí plán, kterým toho záporáka dostane. Jelikož už první souboj s Ra'sem byl prezentován tak, že Oliver není úplně bez šance, tak po intenzivním Ra'sovým tréninku musí být každýmu jasný, že už má hodně šancí ho porazit. Tvůrci jsou předvídatelní, ale to je skoro všude, bohužel.

Kdyby Ra's dělal brajgl dál, tak by to byla už nuda. Protože oni (on) by s ničím novým nepřišli a furt by se to opakovalo. Takhle má ligu Merlin a zřejmě už se o ligu zajímat vůbec nebudou nebo jen okrajově (potažmo mu třeba bude pomáhat). Teď tam bude novej záporák, čímž zase udělají novou zápletku…

Btw: v ideálním světě by mu pomáhala Black Cannary a Speedy, který má svou přezdívku právě proto, že je ještě rychlejší než Arrow ;)

#13 ValdaM: Taky má asi každá komiksová postava několikero identit, které se mnohdy od sebe více či méně liší :D

#18 Onewinged #19 komja
23.5.2015 | 14:12:40
Onewinged

#17 JuRas: Mícháš dva batmany dohromady. Batman, kterého zminuješ ty nebyl Bruce Wayne, ale Dick Grayson. Bruce Wayne byl v té době „mrtvý“. Zrovná Ra´as a Deathstroke jsou tak celosvětově nebezpeční a objevující se všude, že snad bojovali se všemi hrdinami. A zrovna Deathstroke je víc záporak od Teen Titans než od Batmana.

#24 JuRas
23.5.2015 | 14:40:53
komja

#17 JuRas: Jenomže Batman je taky vycvičenej ve všem možným. Ty srovnáváš Batmana s Arrowem? Sice oba mají velký majetek, oba bojují proti kriminalitě, ALE Batman prošel vícero výcviky než Arrow, který umí střílet z luku. Proč tak soudím? Protože Batman bojuje s nepřáteli hlavně svojí inteligencí a je považován za největšího Detektiva na světě a s to mi rozhodně nepřípomíná Arrowa. Také má mluvit velkým množstvím jazyků což Oliver nesplňuje (ty jeho dva max tři jazyky? ). Bruce má mluvit jazyky: angličtina, španělština, ruština, japonština nebo snad čínština a mnoha dalšími. Takže nesrovnávej Batmana s Arrowem, protože jsou pouze „podobní“ nikoliv stejní! Jejich asi největší rozdíl je, že Batman dokáže zachovat klidnou hlavu zatímco Oliver dává průchod emocím. ;)

#22 HellTsuku #24 JuRas #29 Revoemag
23.5.2015 | 14:51:10
maxf1

Tak minimálně v LoT ho na sobě ještě má…

#21 Onewinged
23.5.2015 | 15:19:04
Onewinged

#20 maxf1: možná tu scénu přetočí :D bylo to třeba jen kvůli traileru. V žádném dalším záběru již oliver vidět není :D

23.5.2015 | 15:20:02
HellTsuku

#19 komja: Jak kdy, proti Jasonovi když stal poprvé… no víme neměl to lehký

23.5.2015 | 15:21:34
Syntey

Napadlo vás někdy, že by třeba Ra's chtěl, aby ho Oliver zabil, tak proto to nebyl zas tak koplikovaný souboj ? Přeci ten děj předtím tomu všemu nasvědčoval.. Akorát nepředpokládal toho Malcolma :D

#25 JuRas
23.5.2015 | 15:22:59
JuRas

#18 Onewinged: Batmana bohužel nemám moc nastudovaného, ani oblíbeného. Je přehajpovanej, prostě je nejlepší ve všem a vždy. To se mi nelíbí, takže mě nechává celkem chladným. Vím jen, že Deathstroke vzal nabídku a byl jedním z 8 vrahů, kteří šli po Batmanovi. Vím, že bere nemožné úkoly jenom tak pro zábavu. Ale prostě, on má schopnosti, má je daleko lepší a silnější než Ra's. Taktéž je mistr v bojovém umění a jeho hlava pracuje taktéž úplně jinde (co se týče bojových situací). Jasně, že s Ra'sem byli známí zabijáci. Ale Deathstroke má prostě něco navíc a Ra's ani nebyl tak chytrej jako Batman, tudíž tam by vítězila jen síla v boji. Deathstroke je v DC to samé, co Deathpool v Marvelu (kopírky). Jmenoval se dřív TERMINATOR. Ale jelikož proti sobě nikdy nestáli a každej je trošku jinej, tak je to pouze dohadování, kdo je silnější. Ovšem já si stojím za jeho nadlidskýma schopnostma (a i těma lidskýma).

#19 komja: Zjisti si něco o GA, pak mluv. Tvůrci (a to není žádné tajemství) prostě vzali Batmana a dali mu luk. Dali mu pomocníka (speedy), dali mu arrowcave, arrowmobile, arrowplane atd. atd. Dali mu spoustu gadgetů (místo házení bat bumerangů má šípy). Taktéž vyniká svou inteligencí, je taktéž dobrý detektiv… V čem se hodně liší je to, že GA občas zabíjel. Arrow taktéž prošel velkým výcvikem v boji (už jsem to tu psal asi 100×, od toho stejnýho týpka co Deathstroke). Batman se učil sám, jak po fyzické, tak mentální stránce (žádný výcvik od Ra'se nedostal). Arrow se učil sám především lukostřelbu atd. na ostrově, kde byl opravdu sám. Jazyky jsou hezká věc, nikde jsem neslyšel, kolik jich má umět GA, ale v boji jsou ti celkem k ničemu. Když v animáku přišpendlil GA Robina ke stromu, tak ten jen zoufale čučel ;)

GA se stal členem Justice league a stál tak po boku Batmana, Supermana, Flashe a dalších. Navíc byl hoden stát se White lanternem. Když to teď v roce 2011 restartovali 52, tak ho dali do skupiny, která má za úkol stát proti Justice league, pokud se stanou „zlýma“…

#31 Onewinged #32 jedy357 #37 komja
23.5.2015 | 15:49:59
JuRas

#23 Syntey: O tom jsem taktéž uvažoval a dokonce jsem to sem chtěl napsat. Pak jsem si ale uvědomil, že jestli tohle Ra's zamýšlel, tak to měl Oliver upřímně převzít. Jenže na konci finále již věděl, že to na něj Oliver celou dobu hrál a že on se novým Ra'sem nestane, i když mu to pak předal…

23.5.2015 | 15:52:05
lukasplechacek

Batman právě výcvik od Rase dostal. Pokud by jste se podívali na Batman Begins, tak tam to vše je . Učil Batmana jak fyzicky tak i psychicky

#27 JuRas
23.5.2015 | 15:55:18
JuRas

#26 lukasplechacek: My se tu bavíme o komiksech. Ne o filmu, který s tím nemá nic společného ;)

23.5.2015 | 15:57:41
lukasplechacek

OK :)

23.5.2015 | 16:01:24
Revoemag

#19 komja: Já myslím, že nejlepší detektiv je Nightwing, který dostal výcvik od Batmana, ale vynikal ještě víc jak on.

#33 Baltik
23.5.2015 | 16:13:20
ValdaM

A takhle tu můžete pokračovat deset let a stejně se nedoberete konci a proč asi????? Tohle je samotná podstata komiksů, seriálů a „filmů“…nikdy tu nebude nikdo kdo má pravdu. Je to proste jen nové a nové vymýšlení, opakování, souboje, hledání, pátrání…všechno co se ted děje v nových komiksech už se stejně miminimálně jednou stalo. Za těch 50 let co tu jsou bych mozna řekl i vickrat :-) A pokud tu někomu vadí Oliver a Felicity tak se vzpamatujte, jestli chcete vidět akčnák tak si pusťte Smrtonosnou past nebo zahrajte nějakou game;-). Seriál by měl být i o něčem jiným :-) P.S.: jediný co mě tu vadí je název „Olicity“! :-D

23.5.2015 | 16:17:32
Onewinged

#24 JuRas: Deathstroke a Deadpool nemají podle vzhledu, skillu a podobného jména nic společného. Ra´s zničil několikrát skoro celou civilizaci. Deathstroke je jen zabiják. Navíc Ra´s co se fyzické síly na tom nebude tak špatně, ale samozřejmě jakožto hlava ligy málokdy jde do přímého souboje, ale z batmanem taky byly docela vyrovnání.

#36 JuRas
23.5.2015 | 16:21:28
jedy357

#24 JuRas: Deathstroke je marveláckej Deadpool? Aha :D Je vidět, že minimálně jednoho z těch dvou vůbec neznáš :D

#35 Deanmon #36 JuRas
23.5.2015 | 17:05:14
Baltik

#29 Revoemag: Celkem pech ,když kolega nad tebou má stejný Avatar :D

Jinak smekám před vámi, jak jste znali v komiksech. To jste si je sehnali nebo máte nastudováno z netu ?

#34 Revoemag #36 JuRas
23.5.2015 | 17:15:49
Revoemag

#33 Baltik: No koukám na komiksové filmy a když mě někdo zaujme, tak si ho projedu na netu. Komiksy mám projeté, ale spíš ty od Marvelu.

23.5.2015 | 17:23:02
Deanmon

#32 jedy357: Popravdě vlastně je, když v MARVELU vymysleli postavu Deadpoola shodli se na tom že se vším až moc podobá právě na Deathstrokea a že ho takhle nemůžou zveřejnit , nakonec si řekli why not a ještě ho parodicky pojmenovali Wade Wilson (Deathstroke – Slade Wilson) a z toho i vznikl celkově Deadpooluv charakter :D so..

23.5.2015 | 17:39:27
JuRas

#31 Onewinged: Oni ho okopčili… Je to taky největší zabiják u Marvelu, vzhled je podobný…

Ra's skoro zničil celou civilizaci nebo Liga? V tom je rozdíl. Deathstroke je prostě meta-human a je sám. Je zesílen a to o hodně víc než Ra's díky mirakuru (nebo co mu dali v komiksech). A má léčení, které mu pomohlo přežít zásah kulky do hlavy (sice za ztrátu oka)! Ra's se léčí primárně v lázních, bez nich jeho léčení stačí tak na pořezanou ruku… Ra's má taky větší sílu atd., ale rozhodně ne tak moc jako Deathstroke, který navíc vyniká hlavně svoji hlavou, kterou bravůrně využívá v boji, kdy je bojový génius. Samozřejmě, že Batman by ho přechytračil… Na wiki je psáno, že Ra's je de facto zápornej Batman, takže je jasný, že jsou vyrovnáni ;)

#32 jedy357: Je to naopak. Marvel kopčil u DC (jako ve většině :D ).

#33 Baltik: Youtube a wikiny ;)

#47 Onewinged
23.5.2015 | 17:48:36
komja

#24 JuRas: NIKDE jsem nečetl, že by to bylo TAK jak píšeš. Tak mi sem hoď na to odkaz ;) Tady ti dám video ;) zde můžeš vidět, že Batman taky měl na sobě prsteny ha A víš proč se říká, že Arrow dostal ten prsten? Aby byl konkurence schopný :P

#38 JuRas
23.5.2015 | 17:50:02
JuRas

#37 komja: Co si nikde nečetl, že tak bylo?

Z wiki: White lantern corps: //Former members:// Green Arrow of Sector 2814 – Discharged from the Corps after Nekron's defeat. Batman of Sector 2814 – Chosen by Deadman, but discharged after the ring reveals that Batman was not the true heir to the White Light.

Tady dokonce je, že Batman toho nebyl hoden :P

#41 komja
23.5.2015 | 18:17:01
JuRas

WoW, GA porazil i Jasona Todda…

23.5.2015 | 18:27:21
skream2

#15 dagsoftware: Přesně. Nebojím se přirovnat ten poslední díl ke strážcům vesmíru. Přesně takhle by vypadali, kdyby měli větší rozpočet…

#45 téčko171
23.5.2015 | 18:32:05
komja

#38 JuRas: To jsem nemyslel. Já myslel to jak jsi psal, že Arrow je Batman s lukem. A taky kdyby sis přečetl poslední větu co jsem napsal tak bys věděl co jsem myslel ;)A víš proč se říká, že Arrow dostal ten prsten? Aby byl konkurence schopný :P“ zde si můžeš přečíst, že jsem to zde psal, pokud jsi nepochopil co jsem myslel tím prstenem tak to byl onen, který udělal z Arrowa White Lanterna

#42 JuRas
23.5.2015 | 18:44:10
JuRas

#41 komja: Jo, to jsem pochopil. Na to byla reakce, že GA toho prstenu byl alespoň hoden ;) . Navíc ho dostal až později. Před tím se již ukázal jako dobrej člen JL atd. Btw: bojoval s Batmanem proti Supermanovi ;)

Co se týče začátku:

At the time of his debut, Green Arrow functioned in many ways as an archery-themed analogue of the very popular Batman character. (později ho však začali odlišovat)

Oliver Queen is perhaps the finest archer ever known.

He is proficient in several forms of martial arts including judo, wing chun, taekwondo, as well as eskrima. Proclaimed as a martial arts master, he has shown the ability to take on seven people at once. He spent several months dedicated to making himself a better fighter and trained with many of the world's finest martial arts teachers and even went through training from Natas, the same person who trained Deathstroke. He has displayed, on many occasions, that he is an expert in acrobatics and often uses this skill while evading enemy fire.

#46 komja
23.5.2015 | 18:51:28
LUCCKE

inak ludia, mali by ste si na youtube pozriet trailer pre DC´s legends of tommorow…sara bude zit ako white cannary a spolu s hawkgirl, captain cold, arrow, atom, firestorm a flashom budu tvorit jeden team :) takze pre serial arrow to bude urcite nieco znamenat tiez

#44 Revoemag
23.5.2015 | 18:55:24
Revoemag

#43 LUCCKE: :-D Myslím, že tady naprosto bezcenná informace :-D

#81 LUCCKE
23.5.2015 | 19:13:47
téčko171

#40 skream2: O pět korun.

webmaster
23.5.2015 | 19:17:25
komja

#42 JuRas:Citát z jedné stránky: „Tento přehled nadání jej dostává na vysoké příčky nejinteligentněj­ších lidí na planetě s IQ přes 192. V ohledu bojových umění je naprosto geniální, protože vždy dokázal projít kompletním výcvikem. Za jeho primární styl boje bývá označována jaký si směs Juda, Tae Kwon Da, Ninjitsu, Muay Thai, Jujitsu, Karate, Kung Fu a Boxu.“ jinak jsem četl, že prý ovládá asi tak 127 stylů boje a že si vytvořil vlastní styl, který je nepředvídatelný A další citát: „Díky svým bojovým dovednostem předčí mnoho "metalidí“, což ho staví na post jednoho z nejnebezpeč­nějších lidí na Planetě. Bruce Wayne se během let dokázal dostat do maximální možné fyzické i mentální kondice. Na svou výšku (kolem 190 cm ) a mohutnost má velmi rychlou a agilní postavu, což z něj dělá výborného gymnastu. "

#49 JuRas
23.5.2015 | 19:34:14
Onewinged

#36 JuRas: Jenže tam ta podobnost končí. Kdybych měl brát podobnosti podle toho kdo je zabiják tak jsou podobné skoro všechny záporné postavy :D

Samozřejmě že Ra´s. Sice určitě ne osobně svýma rukama, ale často míří na zničení civilizace, nebo spíš její restartování. Třeba tower of babel i když tam zneužil i batmana ke svým plánům http://en.wikipedia.org/…wer_of_Babel

#49 JuRas
23.5.2015 | 19:42:38
Venous4

Hmm, Arrow bez Arrowa ?? To je jako v nasem ceskem filmu: „Jak jako ze muj tata neni muj tata.“ :P

23.5.2015 | 19:52:39
JuRas

#46 komja: Jojo… Batman je vyhajpovaná sračka. Je nejlepší naprosto ve všem, vždy a prostě je nejlepší a nejsilnější. I kdyby se proti němu spojilo celý DC a Marvel universum, stejně by je porazil, protože je to Batman. To je nejsilnější schopnost naprosto ze všech schopností. Tudíž prostě sračka. Všichni se z něj můžou posrat, najděte si někoho jinýho, u koho se můžete vystříkat. Nejlíp, aby uměl 1 000 000 000 0­00 000 000 000 bo­jových umění, jazyků, měl plán na všechno, věděl všechno, měl nekonečně gadgetů u sebe, ohýbal prostor, flashova rychlost by proti němu byla nic, stejně tak supermanova síla… S Batmanem fakt už jděte do prdele ;)

#47 Onewinged: Přečti si, co psal Deanmon. Taky se koukni na videa od lidí, kteří se v komiksech evidentně vyznaj, normálně to tam říkají. Plus ty různý sumarizace, kdo od koho kopíroval atd. Do prdele, i to blbý jméno je úplně do očí bijící a pokud nejseš úplnej dement, tak to musíš vidět…

Jenže každej toho „zabíjaka“ posuzujem teda jinak. Deathstroke si dělal vše sám, kdežto Ra's na to měl lidi, to z něj zabijáka nečiní. Sám si psal, že se do osobních konfrontací moc nepouštěl, takže je to prostě 0 oproti Deathstrokovi ;) .

#50 HellTsuku #52 Onewinged
23.5.2015 | 20:29:47
HellTsuku

#49 JuRas: Co tady brečíš na d Batmanem, kolikrát byl poražen, ale ty asi znáš jen filmy.

#51 JuRas
23.5.2015 | 20:45:58
JuRas

#50 HellTsuku: Vím, že byl poražen, vím, že i Bruce umřel atd. To však nemění nic na věci, že se z něj můžou všichni jenom posrat. U něho panuje všechno NEJ. Krásně to shrnují i ty citace výše, kde je vypsáno, co všechno umí… WoW, je něco, co on neumí? Prostě mě to sere, že ho všichni tak hajpujou a na základě toho staví žebříčky… Kdyby zde nevyhrávala popularita, tak Batman ničím nevyčnívá nad ostatníma DC postavama…

#53 komja
23.5.2015 | 20:48:04
Onewinged

#49 JuRas: hochu ty máš dost. Kdyby jsi se naučil číst tak si přečteš co jsem napsal. Ano kopíroval vzhled a jméno, ale tím to končí. Povahově jsou to úplně jiné postavy.

23.5.2015 | 21:10:10
komja

#51 JuRas: Hmm, vypadá to, že nevíš, že on vypracoval plán, který by ochránil Zem před Justice League kdyby jim přeskočilo. Toho plánu se zmocnili padouši a využili ho proti členům JL, protože jinak by neměli šanci, protože to bylo přesně podle jejich slabostí takže on by dokázal porazit téměř každýho člena JL, protože by si předtím zjistil jaký jsou jejich slabiny. Zatím jsem neviděl, že by ten tvůj Arrow nějakýho soupeře extra studoval. A v popularitě je Batman hodně vysoko, protože je to jeden z nejstarších komixů ;)

#54 HellTsuku
23.5.2015 | 21:18:10
HellTsuku

#53 komja: Ten hoch má dost, ani o Batmanovi nic neví, jenom si někde něco přečetl a už je ten nejchytřejší.

#55 Onewinged
23.5.2015 | 21:20:44
Onewinged

#54 HellTsuku: no já mám takový pocit o všech postavách o kterých do teď mluvil. Pořád se odkazuje na youtube videa, články ale skoro na žádný komiks, který by ve skutečnosti četl :D

#56 komja
23.5.2015 | 21:28:45
komja

#55 Onewinged: Haterem se může stát každý (doufám, že mluvíš o něm a ne o mě :) ), protože sice komixy nečtu, ale snažím se sledovat seriály (na nich založený Justice League, Young Justice) nebo i filmy (Justice League: Throne of Atlantis) a je tam zajímavý, že je to Batman co skoro vždycky má nějaký plán :)

#57 HellTsuku #59 Onewinged
23.5.2015 | 21:36:03
23.5.2015 | 21:39:43
HellTsuku

http://io9.com/…s-1463069060 a tady je výčet osobností co Batmana porazili

23.5.2015 | 21:44:52
Onewinged

#56 komja: Myslel jsem Jurase. Takový odborník na všechno :D

Tyhle animované filmy mám rád i když často působí značně osekaně. Ale to je asi tím, že znám předlohu většiny příběhů co teď adaptují :D No hlavní problém s Batmanem je ten, že ho cpou hodně to popředí a jeho BatFamily právě kvůli jeho popularitě. A chvílemi to leze už na nervy. Je to něco podobného jako dělal Marvel jeden čas s Wolverinem :D Ono to jde vidět i na comicsech co aktuálně vycházejí. Batfamily má nejvíc komiksů vydávaných komiksů, které běží zároveň zatímco ostatní furt ukončují kvůli malé prodejnosti a někteří to prostě neunesou a pak na batmana nadávají :D http://en.wikipedia.org/…publications#…

23.5.2015 | 21:46:11
komja

#57 HellTsuku: Tak tohle je Red Hood a býval to Robin, takže měl šanci, protože přece jenom Batman ho cvičil i když si všimnul jeho násilné povahy. O tomhle byl Batman under Red Hood nebo ne?

#62 Onewinged #64 HellTsuku
23.5.2015 | 21:56:04
pindajara

Na ten unikla první ukázka Olivera v novým obleku :D :D :D :D https://40.media.tumblr.com/…uzo1_500.jpg

Ale teď vážně, nemyslim si, že mu změní celej oblek, možný mu jen upraví ten stávající, podobně jako to udělal Cisco v crossoveru

#63 Onewinged
23.5.2015 | 21:58:37
Onewinged

#60 komja: Ano under redhood je adaptace komiksu z kterého je ten obrázek.

23.5.2015 | 21:59:25
Onewinged

#61 pindajara: No podle třetí serie by to i sedělo :D

23.5.2015 | 21:59:50
HellTsuku

#60 komja: Ano to tak je, ale v kresleným filmu ho Batman porazil v komiksu, ho porazil Jason i když ten před 52 byl o dost krutější a taky mám chvíli pocit že i silnější (málem zabil třetího Robina a to dvakrát)

#65 Onewinged #66 komja
23.5.2015 | 22:02:03
Onewinged

#64 HellTsuku: jj minimálně jeden případ si pamatuju jak mezi sebou bojovali o to kdo bude další batman. Jason na mě tehdy působil taky o dost šíleněji než v new52

#67 HellTsuku
23.5.2015 | 22:04:25
komja

#64 HellTsuku: Tak Ras ho přivedl zpět pomocí Lazarus Pitu a traduje se, že když je někdo oživenej podle toho, že se zblázní a to se mu taky stalo. Nevím někde jsem viděl teorii, že Lazarus dává i „nadrpřirozený reflexy“ nevím co je na tom pravdy, ale pamatuju si jak mu sebral ten opasek. Jason vlastně byl takovej spíš anti-hrdina chtěl chránit město, ale nebál se zabíjet zločince. A chtěl zabít i Jokera, ale u tohodle už si nepamatuju jak to nakonec dopadlo :/

#69 HellTsuku #70 Onewinged
23.5.2015 | 22:11:22
HellTsuku

#65 Onewinged: Spíš byl dost nsaranej ale to on byl pořád, takové menší zlo Bat-family no :D ale stejně doufal, jsem že se sejde s člověkem, který mu byl dost podobný s Cassandrou Cain (už jen protože je dá se říct nejsilnější s Bat-family) ona by ho porazila to je jasný, ale jejich bitku bych stejně chtěl vidět

#68 Onewinged
23.5.2015 | 22:11:56
Onewinged

#67 HellTsuku: Cassandru moc neznám. Nečetl jsem asi s ní žádný storyline. Je pravdou, že mě kromě Batmana a Robina z Batfamily moc věci nezajímá :D

23.5.2015 | 22:15:40
HellTsuku

#66 komja: Ne chtěl aby Batman zabil Jokera, co se týče oživení tak v komiksech ho neoživilo Lazarus Pit, ale menší změna reality.

#71 Onewinged
23.5.2015 | 22:16:28
Onewinged

#66 komja: Traduje se, že šílenství je jen dočasné. Jenom Joker byl prý pak příčetný, ale to jsem jen někde četl :D

23.5.2015 | 22:16:31
Onewinged

#69 HellTsuku: To ale platí o New52 ne? V původním příběhu ho oživil Ra´s nebo Thalia ne?

#72 HellTsuku
23.5.2015 | 22:18:45
HellTsuku

#71 Onewinged: Hm ne v původním byla ta změna reality ale také to platí pro 52, ale použili Lazarus Pit aby mu vrátili vzpomínky, pak ho cvičili, teda Talia to byla a v 52 myslím spolu něco měli.

#73 Onewinged
23.5.2015 | 22:23:22
Onewinged

#72 HellTsuku: aha co se člověk nedozví :D Ještě že s ním taky nemá dítě :D To už by byla skoro telenovela :D

#74 HellTsuku
23.5.2015 | 22:26:01
HellTsuku

#73 Onewinged: 52 je příšerná na vztahy, upřímně ale pořád lepší než když je skoro každá holka s DC zamilovaná do Dicka to mě dost dlouho dopalovalo. To ne ale má přece dítě s Batmanem, Damiana Wayne.

#75 Onewinged
23.5.2015 | 22:30:11
Onewinged

#74 HellTsuku: No tak jsem to právě myslel. By měla dítě s Jasonem i Brucem :D 52 myslíš new52 nebo to co bylo předtím.

#76 komja #78 HellTsuku
23.5.2015 | 22:42:07
komja

#75 Onewinged: já toho moc nevím, ale kde se daj dobře najít informace je server odkaz ;)

#77 Onewinged
23.5.2015 | 23:09:17
Onewinged

#76 komja: Dík, ale mě moc nebaví číst si o postavách v takových databázích moc. Radši si přečtu rovnou komiks. Helltsuka jsem se ptal jen čím myslí 52, protože si nejsem o kterém vesmíru mluví. Jestli o tom současném, nebo o tom před Flaspointem. :D

23.5.2015 | 23:32:02
HellTsuku

#75 Onewinged: prostě new52 co se týče vztahů je to děs, ale ani před tím to nebylo moc růžový skoro každá letěla jen na Dicka :D

#79 Onewinged
23.5.2015 | 23:38:30
Onewinged

#78 HellTsuku: Dick je Dick. To je jeho superschopnost. Svést každou holku.

#80 HellTsuku
23.5.2015 | 23:46:27
HellTsuku

#79 Onewinged: Jako jinak Dick je dobrá postava, ale upřímně tohle je věc co mi tak nějak vadila, s Barbarou nebo ze Starfire mě to nevadilo, ale pak už mě to chvílama lezlo na nervy, ale nebyli to všechny.

24.5.2015 | 0:06:01
LUCCKE

#44 Revoemag: v clanku kde sa hovori tom, ze arrowuz nebude arrow ti poviem, ze vysiel trailer kde arrow je a bude je to pre teba bezcenna informacia? :) wau, tak to chce vela odvahy drzat sa takejto logiky

#82 Revoemag #83 Revoemag
25.5.2015 | 10:20:15
Revoemag

#81 LUCCKE: Myslel jsem to tak, že trailer tu už byl a lidi, co se tu baví, se o to většinou zajímají a proto už ho viděli a nebylo to nic objevného.

25.5.2015 | 16:02:41
Revoemag

#81 LUCCKE: Jinam Flash a Arrow se tam možná ukáží v jednom, dvou dílech, ale určitě nejsou členy jejich týmu.

#84 LUCCKE
25.5.2015 | 16:04:12
LUCCKE

#83 Revoemag: mas pravdu, moja chyba, az potom som si vsimol ze to je aj v clanku spomenute…ale s tym ze by neboli v time sa mi nezda, ved to prave v traileri hovoria ze maju byt vsetci jeden tim ako tam su…mne sa niekedy zda ze uz tam toho vela miesaju (komiksovych postav) a stracam potom prehlad kto, kde, s kym, ako, na co, preco :D

#86 Onewinged #87 Revoemag
25.5.2015 | 18:46:57
Boylen

Ta „Green Arrow“ teorie je naprosto nelogický nesmysl :D

25.5.2015 | 18:54:40
Onewinged

#84 LUCCKE: No jelikož má být vůdce týmu Palmer. Tak tam asi Oliver fakt moc nebude, protože jinak by je vedl on jako nejzkušenější hrdina.

#87 Revoemag
25.5.2015 | 19:20:22
Revoemag

#84 LUCCKE:
#86 Onewinged: Tak hlavně green arrow a flash patří do justice league, tak proč by je strkali do tohoto seriálu. Oni jim možná sem tam pomůžou a udají směr , když si nebudou vědět rady, ale to je jako říct, že Flash patří do Arrow team a naopak, protože byli crossovery :)

#88 Onewinged #89 Onewinged #94 LUCCKE
26.5.2015 | 14:14:21
Onewinged

#87 Revoemag: Každý hrdina patřil do tolika různých týmu, že je opravdu zbytečné se odvolávat na něco takového. Zvlášť u seriálu, které pravděpodobně nebude nikdy moci použit velkou trojici superman, batman a wonderwoman.

26.5.2015 | 14:42:22
Onewinged

#87 Revoemag: A tudíž existence Justice League v seriálu je mizivá. Proto i vznik Legends of Tomorrow jako náhrada za Justice League.

#90 Revoemag
26.5.2015 | 14:48:04
Revoemag

#89 Onewinged: Tak ale to nic nemění na tom, že prostě nebudou členy týmu.

#91 Onewinged
26.5.2015 | 14:49:55
Onewinged

#90 Revoemag: To právě nikdo z nás neví dokud seriál nevyjde. Klidně je tam zařadit můžou a nikdo proti tomu nebude moci říct ani bla. Vem si, že regulérní Justice League nechtěla Green Arrowa přijmout mezi sebe v komiksech a ani do teď nepřijala. (v současných komiksech) To že kdysi v komiksech byly v týmu JL nic pro seriál neznamená. A můžou být v jakémkoliv týmu tvůrci budou chtít.

Navíc v záběru z traileru už víme, že Flash bojuje po jejich boku minimálně v jedné episodě.

#92 Revoemag
26.5.2015 | 14:58:16
Revoemag

#91 Onewinged: tak já prostě vycházím z traileru , z některých článků a třeba i z plakátů, kde prostě ti 2 nejsou, tudíž nejsou regulérní členové. Jak jsem psal výše, tak předpokládám, že jim udají směr a vypomohou, když si nebudou vědět rady. Ale nic víc. Říkali to někde i tvůrci, že oni dva mají prostě svoje seriály.

#93 Onewinged
26.5.2015 | 15:51:54
Onewinged

#92 Revoemag: To ano, ale vyjádření že prostě patří do Justice League a proto nemůžou být v Legends of Tomorrow mi přišlo takové zavádějící :D

26.5.2015 | 16:28:06
LUCCKE

#87 Revoemag: jasne ze z pohladu inych aspektov komiksoveho/se­rialoveho sveta v tom tiez najdem trhliny :) ja ale vychadzam z toho co bolo jasne povedane v traileri…

30.5.2015 | 13:57:18
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama