Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Kdo jako další umře v seriálu Arrow?
Devatenáctá epizoda Broken Arrow nám pravděpodobně přinese smrt jedné z hlavních postav. Kdo bude další obětí seriálu Arrow?
Podle následujících příspěvků, které sdíleli herci Stephen Amell (Oliver Queen) a Colton Haynes (Roy Harper), bychom se měli v devatenáctém díle Broken Arrow dočkat smrti jedné z (pravděpodobně) hlavních postav. O koho se jedná? Vyjádření Stephena a Coltona si můžete přečíst níže.
Sometimes real feelings creep into a scene. Goodbyes are tough. Even when they're scripted.
— Stephen Amell (@amellywood) 3. Březen 2015
„Někdy se skutečné emoce dostanou i do scény. Loučení jsou těžká. I když jsou předem jasná.“
„Dnes dokončujeme 65. epizodu (jedná se o díl Broken Arrow, pozn. red.), která zahrnuje jednu z emotivnějších, nejtěžších a srdcervoucích scén, které jsme kdy udělali. Všichni jsme si byli rovni. Dlouhý den, ale dobrý.“
What a rough night. Probably the most difficult day I've had at work in my life. So many emotions all around that couldn't be controlled
— Colton Haynes (@ColtonLHaynes) 3. Březen 2015
„To byla zase drsná noc. Pravděpodobně nejtěžší den v mé práci za celý můj život. Tolik emocí tu je, že se to nedá kontrolovat.“
Zdroj: CW
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Joe Dinicol
22.12.1983 | 22.12.2024 -
Caity Lotz
30.12.1986 | 30.12.2024 -
Juliana Harkavy
1.1.1985 | 1.1.2025 -
Vinnie Jones
5.1.1965 | 5.1.2025 -
Cynthia Addai-Robinson
12.1.1985 | 12.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /148
Vím, že se asi budu mýlit, ale tak nějak tipuju Theu.
Jen ne Theu, to je nejlepší postava z celého seriálu :D
Hádám Digglea – už nemá tolik prostoru a scéna v poutech, kde se zmínil o svatbě, byla podezřelá :(
Je možný, že by to mohl být Lance ten k tomu má našlápnuto. Potom by to mohl být i Maseo, protože je možný, že zjistí, že pomohl Oliverovi :/ Potom mě napadá ještě pár jmen, ale myslím si, že je to nepravděpodobný
Trochu mě znervózňuje fotka Roye v úvodu článku. Zrovna jeho postava má úplně neuvěřitelný potenciál pro vývoj. Doufám, že se budou držet jeho příběhu. Mohla by padnout Felicity :-P
#6 Alixe AB #25 Kimberlly#5 Jaroslaw: tak tak.....
:-D Thea , Malcolm, Diggle, Felicity, Laurel, kapitán Lance, Nyssa…Těch postav se nabízí víc než dost :-D
#139 Barry AllenSice ji mám ráda, ale tipuju Felicity… Pokud budou chtít dát Laurel a Olivera dohromady, tak jedině, že se zbaví Fel. Jinak si lidi budou neustále prosazovat Olicity.
třeba taková Nyssa to být nemůže… nevím proč by to mělo být tak emotivní přece jenom v moc dílech se neukazuje musí se jednat o postavu co tam byla od začátku to je jasné… jinak zase vypouštějí takovou důležitou informaci a tak brzo nechápu proč to nedrží v tajnosti pak má být někdo překvapený… achjo..
Ja si myslím, že to bude Diggle… :D
Mohla by to být FELICITY,, naštvala mě, že spala s RAYEM.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buď zemře Thea, nebo by mohlo jít o Felicity, ve smyslu že se zpakuje i s Atomem a půjdou do jeho seriálu.
Já osobně doufám v Diggla nebo Felicity. Diggla kvůli té scéně se svatbou (už tam mě to napadlo) a Felicity mě prostě štve a mohla by odpadnout a taky kvůli Laurel a Oliverovi :)
kludne by to mohla byt laurel lebo ta mi vadi od zaciatku a voobec by mi nechybala
#16 Abaddon #46 Jirulin17Doufám, že to bude Felicity. Strašně mi leze na nervy v téhle sezoně
#14 miskaaa2008: Jen Laurel ne :D je moje oblíbená postava a teď ji konečně můžou nějak rozvíjet :D
Ze začátku jsem jí měla docela ráda, ale poslední dobou mi pěkně leze krkem. Takže kdybych mohla někoho zvolit, tak Felicity!!
Laurel by mohla jít, jako první. Od začátku nejnesympatičtější člověk v seriálu. Nicméně se obávám, že to bude buď Thea nebo Diggle :(
Myslím si že to bude Quentin Lance, už v poslednej dobe v seriáli nevynikal a od kedy sa dozvedel že je Sara mrtva tak je z neho troska
Byl bych hrozně rád kdyby zemřela Laurel, přeci jen mi tam překáží :D
#21 ysd#20 pindajara: souhlasím! autoři sice slibovali, že si laurel jako black canary zamilujeme, ale mě naopak štve čím dál tím víc… byla dobrá, když je drtila u soudu, ale v koženejch kalhotách a s tou směšnou černou rtěnkou je na ránu :D
#24 pindajaraJá si myslím, že to bude Roy. V komiksu byla pomocníkem Arrowa, tedy Speedym, Thea. Takže se podle mně zbaví Roye a Thea ho nahradí v týmu.
#37 RevoemagKdyby to byla Felicity tak by mi to nevadilo i kdyby to bylo myšleno jako odchod s Rayem do spin-offu. Ale nedivil bych se kdyby to byl Quentin nebo Laurel.
#21 ysd: Přesně tak, nejsměšnější bylo jak vyrazila na Merlyna a myslela si, že vyhraje :D :D v 1. sérii ještě tak otravná nebyla, ale od 2. série ji nemůžu ani vidět :D
#63 EikysCZ#5 Jaroslaw: Aj mne skoro prišlo zle! :D
Kromě Diggla, Roye a They je mi jedno koho zabíjí.
Hlavně ať to není Felicity, tu mám nejradši. Pak mám ještě ráda Roye. U ostatních je mi to jinak jedno.
Nejradši bych viděl mrtvou Laurel ale jak už to tak bývá tak beztak umře Digg skrz to že se mu teď „daří“ má rodinu atd. a nebo Malcolm ^^ Jestli to bude Maseo tak toho nepočítám jako hlavní postavu spíše jako hlavní vedlejší postavu :D No uvidíme ale moje tipy jsou jasně Malcolm nebo Digg ale přikláním se k tomu prvnímu ^^
No pravděpodobně to bude ten, kdo příští týden nebude na natáčení dalšího dílu :D
Ale jako co se mě týče tak už je mi to celkem jedno. Například takového Diggla mám fakt rád, ale nepřekvapilo by mě, kdyby se ho zbavili. On je to takový celkem zbytečný charakter. Jediný případ, kdy měl skutečně nějakou funkci bylo na začátku první série, kdy poskytoval určitý morální kompas, ale tuhle stránky obstarává Felicity a ta navíc umí s PC a má prsa, takže je pro tým přínosnější …
Roy by mě taky příliš nepřekvapil, protože se nikdy vyloženě neprosadil. I když byla by ho škoda, když zrovna v druhé polovině třetí série se trochu prosazovat začal a dokonce se mi začal jeho charakter dost líbit.
Theya je vlastně to samé jako Roy … až do posledních dílů byli oba celkem nezajímavý a oba jsou na tom co se týče boje podobně, takže na jednoho z těchhle dvou bych si asi vsadil.
Kapitána Lance nezabijí už jen z principu. Je to vlastně jediná rozvinutější postava mimo tým, která jim tam zůstala (ano považuji Palmera za součástí arrow týmu v tomhle směru). V podobné situaci je i Felicity, která jako nebojový charakter má vyhraněnou pozici. Oba dva by opustili seriál podle mě jen v případě, že by se jednalo o záležitost kontraktu s hercem.
A nakonec tu máme Laurel a její sejmutí je tak maximálně zbožné přání …
Doufám, že to nebude Felicity nebo Roy, ale spíš asi skončí Diggle ne Lance. V poslední době už tam nemají zrovna moc prostoru a oba začínali od začátku tak by to mohlo být silné loučení.
doufam, ze to bude ten protivnej skret v cervenem kostymku s lukem z hrackarny :-D
#35 Adomm1234Hlavně ať to není Dig. Nevadila by mi třeba smrt Roye, Felicity, a hlavně Laurel. A takový Lance by se měl taky udržet.
No podle mně to bude buď Quentin Lance, nebo Roy, což by bylo vzhledem k názvu epizody pravděpodobnější. Maseo to nebude zcela určitě, jelikož nemá s Royem žádnou společnou scénu, takže by z toho Colton Haynes asi tolik smutnej nebyl.
Pro mě je tahle série velkým zklamáním, nejspíše se na to podepsala oblíbenost seriálu, takže nechtějí ztratit diváky a proto se snažej pořád o nějaký epický zvraty, pořád někoho zabíjej, z každýho je superhrdina .. Některy díly samy o sobě třeba špatný prostě nebyli ale stejně , na žádnou epizodu z druhé či první série to nemá, pro mě Flash s 1.sérii zatím rozhodně vyhrává nad 3. sérií arrowa.
#31 Alexander: Roy používa luk ragim. Jedná sa o kvalitný taliansky luk.
#65 Aprok #95 JuRasA Malcolm Merlyn je taky pravděpodobná volba
#38 Klasej #39 mastrx#22 bartis: V komiksu je Roy Speedy, red arrow i arsenal. A až poté co odejde je Thea Speedy. Myslím, že u Roye je to dobře rozjeté, než aby se ho zbavili. A Thea se mi v tomto momentě nezdá připravená něco převzít.
#40 totti#36 j@son: Souhlasím Merlyn by mohl už odpadnout, ale taky si myslím že to bude Diggle.
U Merlyna by to nebyla emotivní scéna ale komická protože by všichni juchali radostí. Já bych souhlasil s Felicity tu tam už nemusím vidět ale podle mého to bude někdo jiný Thea,Diggle,nebo Roy a to u všech by mě štvalo.#36 j@son:
#43 j@son#37 Revoemag: Mohol by si prosím ťa povedať, v ktorom komikse je to tak. Lebo v komiksoch je Speedy najskôr Roy a následne Mia Dearden. A pokiaľ viem, Thea sa v nic vôbec neobjavuje
#41 Noke #53 Revoemag#40 totti: Na Corto Maltese řikali Thee Mia
#64 tottiDigu, budeš mi chybět :( Logicky, bude to postava, která bude chybět Stephenovi a Coltonovi i v osobním životě, což jejich zábaavná partička je Stephen, Colton, Emily(Fel), David(DIG), Paul (Lance) a občas se k nim připojí John(Malcolm). Ostatní postavy jsou pasé, protože jsou buď vedlejší, nebo už nejsou takoví kamarádi (beru podle fotek na facu, kdy tito lidé se spolu hodně často fotí).Stephen a Colton to nebudou, prostě nebudou psát, že se loučili sami se sebou, John, by zase nebylo takové smutné, i když ted není stoprocentní záporák, tak prostě po první sérii kdy „zemřel“ tak po něm neštěk ani pes. Takže zbývá Paul a David a prostě už podle různých filmů jak to tak bývá, že se hrdinové ožení a zemřou nebo zemřou těsně před svatbou a samozřejmě mají, nebo čekají dítě. A Emily, to by neriskovali, přišli by o hodně velkou sledovanost, protože v US Oliecity hodně vládne, ne jako u nás… Musím řici, že mám rád všechny postavy, ale nejvíc by mi asi chyběl Lance, a nechyběla by mi vůbec Laurel (nečekaně)…
PS. ted když uvažuji, tak zase u Diga je stále rozjetá dějová linie jak to bylo s jeho bratrem a kdo si objednal jeho vraždu…
#39 mastrx: Malcolm je moje neoblíbenější postava seriálu, takže doufám, že ne. Thea to nebude zcela určitě (ikdyž bych byl radši, kdyby jo. Je chvílemi dost otravná) a není to velký spoiler, když napíšu, že zveřejnila takovou fotku, která to dokazuje. Do 19. dílu je ještě daleko, takže to klidně mohou udělat, aby to bylo s Malcolmem emotivní.
ikdyž četl jsem, že má mít Malcolm nový kostým, tak to nejspíš nebude on.
Tak osobně bych si přál Olivera ale bohužel je to seriál o něm :-D Hlavně ať to není Thea to je moje oblíbená postava a zbytek je mi jedno ale podle toho kdo mi leze nejvíc na nervy tak bych bral Roy (přijde mi že je tam dopočtu a jeho story není nikdy zajímavá) nebo Felicity (neskutečně otravná postava).
#14 miskaaa2008: ! Laurel by to být neměla, protože s tou by měl Ollie nakonec chodit. :)
Tak se taky připojím. Já si myslím že to bude Lance bo, Laurel je black canary, ta prostě umřít nemůže i kdyby chtěli. Thea by to být mohla, ale spíš ne. Digg má rozjetou linku se svým bratrem, teda jestli se nato už nevykašlali. Každopádně je asi jediný s party, jakž takž spojený s argusem (suicide squad) a ti se tam ještě objeví :) . Felicity to sice přeju, ale jak už bylo napsáno fanoušci olicity by spáchali asi sebevraždu. Takže Lance jediná logická volba :)
Laurel to asi nebude nechali rozvinut jej postavu tak ju hadam nepochovaju o tri epizody neskor a Ollie bude potrebovat nejaku zensku k sebe.Osobne dufam,ze urvu hlavu Felicity aj ked to tiez asi nehrozi.
Bude to Felicity. Tvůrci nám ji schválně zprotivili těch posledních pár dílů, ať to lidem tolik nevadí.
Laurel to nebude Black Canary, Felicity to nebude je přilíš oblíbená… bohužel. Takže buď Dig, i když byl bych rád kdyby ne už kvůli tomu, že se bratr nevysvětlil, tak Thea ta zase tak oblíbená není, ale to by byla škoda, Merlyn taky doufám, že ne. Royby klidně mohl........
Asi to budu někdo jiný, ale vážně ráda bych se zbavila Laurel… je to hrozně otravná postava…
Já osobně si myslím, že to bude Dig, protože od první série se mezi Digem a Oliverem vytvořil určitej vztah, kde si váží jeden druhého a maj se za bratry. Vím že to nebylo v žádné epizodě řečeno, ale chovají se tak k sobě a docela by mě naštvali kdyby to byl Dig. Mě osobně by mi nevadila Felicity, ve druhý serii jsem si jí oblíbil a ve třetí serii mě štve a Laurel to samí.
#40 totti: Vycházím z toho, že Thea se celým jménem jmenuje Thea Dearden Queen a na Corto Maltese si nechala říkat Mia.
#64 tottiDig/Felicity/Roy věřím, že nikdo jiný to nebude. Přání Felicity, očekávám ale Diga :(
Nech je to felicita, alebo Lorel. Najlepšie obe.
Ale kto by nahradil Felicity ako mozog teamu?Ma vacsie IQ ako vsetci dokopy zbytok arrow teamu nevie pomaly zapnut comp.
Chudak Roy to asi schyta,ved komu by chybal.
Haha na ten istý trik už nikto nenaletí :D mame čakať emotívnu scénu a pravda bude táka že jediný kto v dieli zomrie bude Waltter :D postava ktorá sa tam ani neobjavuje alebo nejaký zmrzlinár
Osobne by som bol rad za Laurel a Felicity q tiež sa priklanam k názoru že najradšej obe
Ja tipujem Theu, Laurel alebo Merlyna.
Tipujem QUENTIN LANCE
Bojím se že to bude Thea :/ je to jedna z mých nejoblíbenějších postav Arrowa :/
#24 pindajara: Normálně mi bereš slova :D
#41 Noke: #53 Revoemag: To ja viem, len si napísal, že v komiksoch je Thea Speedy, pri čom ona sa v nich ani neobjavuje.
#35 Adomm1234: to víš když sám nestřílí jako my !! tak nemůže vědět co je to za luk :)
#95 JuRasTak Felicity to určitě nebude, jak bylo řečeno, je oblíbená a dost velký procento lidí chce, aby byla s Oliverem… a četla jsem článek, kde scénárista řekl, že ještě nevědí jestli budou jednat podle komiksu (Oliver x Laurel) nebo jesli si to upravěj (Oliver x Felicity). Taky řekl, že tomu chtěj nechat volnej průběh a že bude hodně záležet na fanouškách, z čehož plyne, že Felicity ani Laurel to nebudou, i když Laurel bych poslala k šípku hned na konci druhý serie, v tom kostýmku jak ze sebe dělá frajerku mě fakt dost… jak to říct slušně… irituje. Dig je taková záhada, jak jsem se dočetla, má přijet do Prahy v červnu na autogramiádu.. je fakt že by zatim nikdo nevěděl že má umřít ale tak nevim no… je hodně lidí co toho herce a tu jeho roli v seriálu zbožnuje, ale myslim si že by přišlo daleko mín diváků než kdyby v seriálu zůstal. Sice to s tim nesouvisí, ale nevim.. je mi to divný a nemyslim si že by se ho zbavovali. Dále Thea – celou tu dobu se Oliver snaží jí chránit, jedinej člověk od koho by hrozilo že jí zabije je podle mě Nyssa po tom co zjistila, že zabila Saru… ale z toho co je napsaný k epizodám si myslim že to je kravina, takže podle mě to Thea nebude Malcom Merlyn to taky podle mě nebude, v dalším díle ho má Oliver vzít k Thee domů a má se u ní zotavovat – což nevylučuje, že by mohl jít v dalším díle do akce a mohli ho zabít, ale nemyslim si. A pokud to bude on, tak tím zachrání třeba Theu, protože mu na ní záleží.
Podle mě to bude bud Quentin, je nemocnej, má nějakou tu srdeční chorobu či co, nedivila bych se tomu, ale na druhou stranu by to bylo moc čekaný. A narozdíl od Roye má v seriálu furt svojí roli. Roy je podle mě v seriálu postradatelnej. A co se týče jeho statusu na twitteru – přečtěte si to znova – „To byla zase drsná noc. Pravděpodobně nejtěžší den v mé práci za celý můj život. Tolik emocí tu je, že se to nedá kontrolovat.“ → nejtěžší den v práci za celý život, tolik emocí, klidně by ten status mohl napsat sám o sobě.
#67 migthedragon#66 Kquistynka: Argumetance, že někoho nezabijí, protože je to oblíbená postava je celkem mylný. Kdyby se seriály řídily touhle logikou, tak bych hra o trůny skončila po první sérii :D. Podle mě sejmout někoho jako felicity by byl právě hodně dobrý tah, protože by to vrátilo Arrow určitou svěžest a nejistotu nad osudem postav, protože (kromě Olivera) mohou sejmout kohokoliv.
A tak je možné, že neumře nikdo. Nevím odkud se vlastně bere ta fáma (no asi vím – z popisu článku), že někdo umře. Možná prostě jen v tomhle dílu odejde Felicity do jiného města s Palmerem aby mohli mít vlastní spin off nebo něco v tomto stylu :D
#68 Scenárista s veľkým S #70 Kquistynka #70 Kquistynka #71 HellTsuku#67 migthedragon: Dal by Boh aby sa naplnila posledná tvoja veta
zajímavé názory, jak je vidět 100 lidí 100 chutí … myslím že můžu s jistou přesností říci, že to určitě nebude nikdo z úvodní fotky … nevím, ale mám pocit že to bude kapitán Lance
Já jen říkám svůj názor, podle mě je to nesmysl, tvůrci berou ohledy na názory diváků a myslím si že je málo lidí co jí chce pryč. Je nenahraditelá v hodně věcech – je to ajtačka, je chytrá, a její osobnost tý postavy dodává štávu tomu ději. Ted neříkám že to je zrovna můj případ, ale určitě na tenhle seriál kouká hodně lidí, teda, hlavně třeba 15ti letejch pubertálních holek, právě kvůli těm vztahům a kvůli tomu napětí tam a ty akční scény vnímaj jako pozadí. Je to sice postavený na hlavu, ale jsou takový lidi co to tak mají, a tím že by odstranili Felicity nebo Laurel, tak by určitě přišli o sledovanost.. a jak jsem už napsala, četla jsem článek ze kterýho plyne že chtěj oběma slečnám dát prostor a že uvidí jak se to vyvine. To máš pravdu, nemusí vlastně vůbec nikdo umřít.. ale určitě někdo odejde, což vyjde téměř nastejno. A já pevně doufám, že to neposerou.
#67 migthedragon:
#67 migthedragon:
#67 migthedragon: Myslím, že hodně populární postava může toho dost přežít, tohle není Hra o Trůny aby tady umíralo spousta lidí, tohle je komiksová série,
Jako mohl by to klidně být Roy. Já ho mám hrozně ráda a je to jeden z mých nejoblíbenějších herců, ale zároveň o něm vím, že on nikdy v serialu nevydrží víc jak 2 serie docela hodně by mě překvapilo kdyby tam zůstal :)
#74 KquistynkaJj to, že R.R.Martin nechá na konci každý svý knihy někoho umřít neznamená, že se to teď začně dít ve všech seriálech…
#72 Werisek48: Pravda, a ted koukám na fb kam Colton dal před chvíli odkaz na film, který má premiéru 29.května a píše tam že zažil super den natáčení, takže bude hrát v nějakým filmu – což neznamená že odejde z Arrowa, ale taky by to mohl být náznak
Já si myslím, že to bude Felicity, ale že pouze odejde s Rayem do Atomu, aby zajistili sledovanost novýmu seriálu. Ale doufám, že to tak nebude.
Nejvíce bych se přikláněl k Lancovi, pokud to bude on, tak jen doufám, že se to o Oliverovi nedozví těsně před smrtí… Uvidíme jak se budou vyvíjet další epizody, začíná mít opět problém s pitím a má nějakou tu nemoc. No jinak jako dost z Vás bych se přikláněl k Laurel, ale ta má dějovou linku asi jasnou. A nebo to bude Roy a jeho místo zastoupí Thea, ale co by pak bylo s Arsenalem.
Ještě Diggl – doufám, že svatbou neskončí jeho happyend a pořád doufám, že dořešej jeho pomstu s deadshotem. A po skončení řady se má objevit v Praze, kolik lidí by přišlo na mrtvou postavu (i když to může být tak i tak jak nad tím teď přemýšlím :D – byl by větší zájem vidět mrtvou postavu naposledy a na živo? Ale zas tu je řeč jen o Praze, nikoliv celosvětově).
Jinak porovnávat Hru o trůny s jiným seriálem nepřipadá v úvahu :D To co si tam dovolují se vymyká zdravému rozumu :D
#84 migthedragonNeviem ako vy ale ja si myslím že si z nás fanúšikov robia srandu :D Nikto neumrie ;)
#78 KquistynkaNeřekl bych, že toto bude sranda. Ale rozhodně opravdu nemusí nikdo umřít to nikde nebylo potvrzené, ale myslím si, že přinejmenším někdo odejde.
#76 majka147: Možná neumře, ale určitě odejde, napsali to jasně… a tohle by byla dost krutá sranda :D a myslim že to je nepravděpodobný :D a když se nad tím co psali oba na netu zamyslím… Stephen napsal „jedna z nejemotivnějších, srdcervoucích a nejtěžších scén KTERÉ JSME KDY NATOČILI..“ .. oproti tomu Colton to nazval „nejtěžší den v mé práci ZA CELÝ MŮJ ŽIVOT“ … to může vyznít jako že odešel a je to pro něj tak moc těžký… no to je zase slovíčkaření :D
Doufám, že zabijou tu mrdku Theu, já fakt nechci vidět další epizodu, že se něco stane na Nanda Parbat, a Thee to neřeknou a já pak uvidím do konce série soustavné brečení, že všichni mají tajemství a následně se Thea stane temnou postavou, protože NIKDO nesmí před ní mít tajemství a ona musí VŠECHNO vědět, takže začne vraždit celý Arrow team.
Také je možné, že nezemře nikdo a pouze se některé postavy přesunou pryč ze seriálu do seriálů jiných… Eventuelně… Odejde Stephen, stane se Rasesm a Green Arrow bude Roy, začne si s Laurel a budeme mít epickou 4tou řadu kdy bude Roy, Laurel, Thea a Digg bojovat proti Olliemu, novému Rasovi.
#81 Kquistynka#80 Wentor: Když už by Oliver přijal Ra'sovu nabídku, tak určitě né proto, aby šel proti svý rodině a přátelům, spíš jak ho tak znám, tak aby měl větší sílu a mohl je ochránit…
Laurel odejde s Nyssou po vzoru Sáry do Ligy.. :-D
#83 Kquistynka #85 migthedragon#82 anetkanit: to je dobrá uvaha :D kdybych nečetla ty příspěvky Stephena a Coltona, tak bych tomu i uvěřila :D páč chtěj obě pomstít Saru… tak třeba že by jí Nyssa učila a třeba v několika dílech nebyli :D ale takhle neee no :D
#75 Nallim: No hele dřív nebo později někdo začne hru o trůny kopírovat. I když překvapuje mě, že ta knižní série je už celkem stará a ani knižně jí nikdo nekopíruje. Nebo to možná jen někdo zkusil a nepovedlo se jim to. Co se týče fantasy tak píseň ledu a ohně (tak se jmenuje předloha hry o trůny) považuji za jednu ze špiček žánru.
#82 anetkanit: Sakra na tom něco je! Rok dva v lize by vysvětlil alespoň částečně, jak by se z ní mohla stát skutečná BC.
#86 Kquistynka#85 migthedragon: To sice jo, ale proč by to bral Colton tak tragicky? „nejtěžší den v práci za celej život“ … to bude něco horšího podle mě.. a nebo odejde on a je z toho v háji :D kvůli tomu že by Laurel odešla na rok dva by takhle „nešílel“
Nesmíme zapomínat na to, že mezi herci určitě panují hezké vztahy a dějové zvraty hodně silně prožívají, ono to třeba ve finále nebude tak horký … jako třeba jak Stephen psal o jedné scéně s Laurel z druhé serie, jak hodně moc to bylo emotivní a jak to prožíval … no a ve finále to nebylo nic kde by člověk ronil tuny slz
Tak za mě jestli někdo umře tak mám tři favority :) 50% diggle, 20% lance, 20% felicity a 10 % malcolm ;) ostatní mají dobře rozjetý děj … nechci tady pst něco na 100% protože tady nikdy nevíš a pak mi to tady dáte sežrat ale tak pro jednou… :D myslím že určitě vzhledem k dobré dějové lince nebo z jiných důvodů (laurel) :D … neumře: thea, roy, laurel :D digga tipuju proto protože pokud vím ale můžu se mýlit to není komiksová postava a vzhledem k přibývajícím členům a tomu že došlo na „dojemnou“ chvilku kdy šel s oliverem na smrt a pak ho čeká svatba se jeho role vcelku vyčerpala a nyní už moc přispět nemůže a jen by si plnil tradičí úlohu v týmu… :) čili je to pouze můj tip a nemusí se stát, vlastně ani bych nechtěl mám ho rád nicméně u mě je to zatím tak :D
Můj názor je, že by mohl umřít Akio, syn Tatsu a Masea.
Z (ne)důvěryhodného zdroje mám informaci, že zabijí Medvídka Pú. :-D:-D:-D
Felicity se nám zprotivila, protože scénáristi z ní udělali takovouhle dementku :D Je pravda ze Laurel byla pro mě strašná postava, teď jí však nahradila Felicity a Laurel je opět mezi TOP. Felda strašně moc řeší a udělali píčovinu ve scénáři: „jakmile si promluvíme, je konec“ jako proč? to je dementně nasazený a už to jeli jen z kopce…uvidíme jak se to vyvyne, každopádně to bude určitě předposlední nebo poslední díl. Mám strach, že to bude Thea.
Thea nee mohla by byt velkym prinosom pre team.Vyzera,ze by sa s Ollim dobre doplnali,ved spolu zlozili Sladea a urcite je zrucnejsia ako Laurel alebo Roy.Na Laurel sa mi paci,ze z nej nerobia superhrdinku,ale realneho cloveka,ktory dostava bitku vsade kam pride,ale nevzdava sa.
Thea nee mohla by byt velkym prinosom pre team.Vyzera,ze by sa s Ollim dobre doplnali,ved spolu zlozili Sladea a urcite je zrucnejsia ako Laurel alebo Roy.Na Laurel sa mi paci,ze z nej nerobia superhrdinku,ale realneho cloveka,ktory dostava bitku vsade kam pride,ale nevzdava sa.
Diggle nezomrie je velmi dolezita osoba v seriali a vela fanusikov ho maju radi,,,skor si myslim ze zomrie ta jeho snubenica na ich svadbe
#35 Adomm1234: #65 Aprok: Nechci se hádat, ale imho to Ragim není. Na FB má Stephen fotku, kde mají Samick, kterej vypadá víceméně stejně jako Ragim.
#102 Adomm1234Já říkám Nyssa. Dig s Felicity to být nemůžou, Roy je ten gay faktor, co musí mít každej seriál, Theu snad nezabijou, protože to už by Oliver nedal, Ray bude mít vlastní seriál. Lance je správňák a Laurel má před sebou ještě cestu. Takže Malcolm nebo Nyssa.
#99 migthedragon #114 Scenárista s veľkým SPokud by to byla jedna z hlavních postav, tak odhaduji Roye. Ten v tweetu nenapsal nic o loučení se s postavou. Na mě to působí jako nepřímo řečené rozloučení.
Navíc od první epizody seriálu jsem očekával jako Red Arrow Theu. Pokud vím, tak přezdívka Red Arrow je Speedy, takže Roye cejtím jako náplast než scénář naučil Theu bojovat :-)
#96 maxf1: Možná ta cesta, kterou má Laurel před sebou, vede přes záhrobí …
popis tejto fotky je velmi podozrivy, asi velky spoiler ! http://on.fb.me/1EMYjeg
#101 Kquistynka#100 Barnito: Laurel to na 100% nebude, o tom je blbost přemýšlet, je to tak moc hlavní postava jako je Oliver (skoro), a v komiksu spolu mají být, tím že by jí odstřihli, tak by si podělali sledovanost, stejně tak si myslím že to je s Felicity.
#103 Barnito#95 JuRas: Tak potom sa ospravedlňujem, myslel som že je to ragim. Je pre mňa prekvapujúce, že používajú radšej samick…
#119 JuRas#101 Kquistynka: to je jasne, mal som na mysli roya, o toho sa bojím, v poslednom čase som si ho obľúbil
Já se bojim, aby to nebyla Felicity… aby neodešla s Rayem… :/ sice jak jsem už napsala byla by to kravina a jedna z největších chyb co by vůbec mohli dopustit.. ale stejně no.. :/ má k tomu našlápnuto.. ale zase si říkám, že kdyby měla odejít, odejde hned v 16. díle.. 3 díly se bude ještě něco řeši než někdo umře/odejde… no nevim, ale bojim bojim
Tohle jsem našla, je to sice z lonska a nejspíš je to spojený se začátkem Flashe, ale jako vyděsilo mě to: http://www.comicbookmovie.com/…reborn/news/?…
Mohla by to byť Laurel.V prvej sérii bola ok ale od druhej sérii ju nenávidím a len mi tam zavadzia
Fakt doufám, že odejde Felicity, spíše by se hodila k Atomovi, stejně o Olivera ztrácí zájem, když se neřídí tak jak ona chce ne :D
No dám radši do spoileru :-D
V 18 díle Flashe (který bude ten samý týden jako Arrow 19e) by měla Felicity navštívit s Rayem Central City a po událostech tam, skončit v nemocnici. Takže by nějaká spojitost? Btw. a ještě k Digglovi, četla jsem někde rozhovor s výkonným producentem Arrow (ale zaboha ho nemůžu najít) a tam se vyloženě ptali na Diggla a jak to vidí s jeho budoucností v Arrow teamu a bylo tam přímo psáno, že s Digglem mají určité plány. Což teď trochu vyznívá v jeho neprospěch… Ale jako nechat ho umřít po tom, co se oženil mi přijde, jako hodně krutej joke.
#110 Night Wolf #112 KquistynkaRoy to podle mě nebude, je to až moc hlavní postava. (Vždyť je to druhej Arrow). Podle mě to bude spíš Diggle nebo Malcolm. Diggla mám rád, ale podlě mě už nemá moci čím přispět do jejich party. A Malcolm… sice v seriálu je to hajzl, ale důležitej je taky a ted je akorát v řetězech.
#108 Edulinka: A kterého z nich si myslela? :D
Vezmu to logicky:
My top pics : Lyla nebo Roy, k těm má Oliver blízko, takže by ho to mohlo sebrat,..... asi určitě by ho to sebralo
Detektiv Lanc…My n.1, pokud nejde o Oliverovi city. I když co mi váíme, třeba spolu Lance a Arrow na tajňačku pařej :)
Doufám že to nebylo moc dlouhé, a těm co se dostali až sem, děkuji za přečtení
#108 Edulinka: Kde si četla, že má Felicity s Rayem být ve Flashovi? Pošli link ;) a spojitost to mít může, ale taky to může bejt to samý jako když byla ve Flashovi předtim – prostě s Rayem odjede navštívit starýho kámoše… a v dalším díle se vrátí
#120 EdulinkaJá bych z fleku brala Laurel, protože její postava mi děsně leze krkem. Ale ta tam na 99% zůstane, ale aspoň jsem si slovně ulevila :-) K Felicity? Nemyslím, že by ji scénáristi odepsali. Fanoušci Olicity by to asi doživotně nerozdejchali… Na druhou stranu se k Atomovi docela hodí. Docela se bojím, aby to nebyl Dig. Jeho postavu mám hodně ráda a dost by mě mrzelo, kdyby s ním cokoliv provedli. Anebo ještě Roy, kterýho jsem v minulé sérii moc neprožívala, ale teď se mi začíná docela zamlouvat…
#96 maxf1: Lenže za nimi nebude nikto plakať to je ten problém bude to Diggle, Roy alebo Lance
kdo to být za mě nemůže a proč… :-) laurel … postava DC comics která se ted začíná rozvíjet, thea… má jednu z nejlepších dějových linek ted a navíc by se nyní údajně měla přidat do Arrow týmu, roy… někdo tady psal že v komiksu je speedy thea ale roy tady už není žádný red arrow nebo speedyale arsenal a to tam bylo jasně několikrát řečeno :) … navíc je to postava DC comics a má přijít o ruku pokud vím takže tam je ještě dost velký scénář pro budoucnost :) dále už si netroufnu nic stoprocentně naznačovat :D …nicméně já myslím že nás opustní někdo z tohoto týmu (diggle, felicity, lance, nyssa, lyla, malcolm)
Podla mňa aj keď niekto umrie v tej epizóde tak ho oživia pomocou Lazarus pitu a tým pádom sa bude musieť Oliver nejak dohodnúť s Rasom, čo by bolo celkom zaujímavé
řekl bych že to bude Roy už jen podle názvu epizody Broken arrow
A proč by to nemohl být Oliver? :D
#102 Adomm1234: Nejsem žádný znalec, ale Samick je prostě víc známější, dělá toho víc a tady je ten obrázek + by měl být Samick levnější, páč je to šmejd :P . Vypadá hodně k nerozeznání s Ragimem, ale i tak na mě působí víc „uměle“… Tady je můj krasavec (Ragim Wildcat)…
#132 Adomm1234#112 Kquistynka: Já vůbec nevím, jak je to v tomhle případě s konkurencí, četla jsem to na jiném webu, tedy si tu lámu trochu hlavu s tím, zda můžu dát přímo odkaz :-D
Každopádně ono tam toho stejně nepíšou o moc víc, než jsem napsala já :-D
› V epizodě 3×18 skončí Felicity po událostech v Central City (The Flash 1×18) v nemocnici. Tato epizoda změní celou hru. Stane se v ní spousta věcí.
#121 Kquistynka#120 Edulinka: pošli mi odkaz do zpráv prosím
Spoiler ohledně 20. dílu
Zdá se, že to Stephen trošku nedomyslel. Právě zveřejnil na fb fotku, která je z natáčení 20.dílu → stojí zde na chodbě, kde je na dveřích napsáno ICU Room 244. A jak jsem si právě zjistila, zkratka ICU se používá v nemocnicích, stačilo to naklikat do Googlu a kouknout na obrázky → nemocniční lůžka. Takže určitě ve 20.díle bude někdo v nemocnici, což tak nějak potvrzuje verzi, že má být Felicity zraněná v 8. díle Flashe. Možná jde o někoho uplně jinýho, ale docela mě to uklidnilo a utvrdilo v tom, že Felicity pravděpodobně nebude ta, co odejde ze seriálu nebo umře.
#123 Edulinka#122 Kquistynka: ! ICU ( intensive care unit) je něco jako JIPka :-) Každopádně to vypadá, že půjde o Felicity. Arrow e19 a Flash e18 jsou ve stejný týden. Tedy pokud to bude stejná časová osa, dá se předpokládat, že ve dvacátem dílu půjde Oliver Felicity do nemocnice navštívit…
Yes! :) sakra no doufám že je to pravda :D
Holky myslím si že máte pravdu ohledně Felicity. V 19 díle se má znovu objevit její matka takže předpokládám že s ní něco bude a přijede ji navštívit ale doufám že to nebude nic vážného
Třeba umře ona, třeba tam přijede i aby jí pomohla (transplantace či něco podobnýho) a obětuje se pro ní :D sice ta herečlka nepatří mezi hlavní postavy, ale co jsem slyšela, je dost oblíbená
David Ramsey postoval na svůj instagram fotku…
Na fotce je Roy, Felicity, Oliver a Diggle a komentář k fotce: Long Live.. TEAM ARROW! Si s námi pěkně zahrávají :-D
#128 Kquistynka#127 Edulinka:
Určitě to je všechno jenom hra, nemyslim si, že dospělý lidi mají tak moc velkou potřebu zveřejnovat podobný věci, to je všechno předem domluvený nebo odsouhlasený, aby nás mohli pořádně nas*at :D no a jak si to pochopila ten komentář u fotky? že to zní, jak když jim přeje, aby dlouho zůstali pohromadě vid? :D
Nakonec to bude jen jedna velká blbost :) umře nebo odejde postava kerá pro nás není tak důležitá, ale je důležitá pro herce, a využili toho že z toho fanoušci dělaj drama, aby nás napínali :)
no čist to cele nebudu, a jen doufam že neumře nikdo, a jestli jo tak ať to neni diggle a jemu podobny, no a koho bych typnul je kapitan lance
jo, to si prej myslí většina lidí, viděl jsi na fb video? QA s hercem co hraje Lance.. pěkně si z nás dělaj prdel
#119 JuRas: Ako si spokojný s wildcatom? Nezašpiní sa v prírode?
#135 JuRasPodle mě to bude dítě toho MAsea :)
Přemýšlel jste někdo nad tím, co říká Ra's al Ghul Oliverovi v tom promo videu. Když to vezmu s ohledem na názvy epizod (public enemy 18e, broken arrow 19e, the fallen 20e) a s ohledem na spoilerové fotky k následujícím epizodám.. nepřipadá vám to trochu, jako jedna velká hra/bouda? S tím, že nám slibují, že by to mělo všechno v 18 epizodě do sebe začít zapadat… Jak to ten Ra's může vědět…?
#132 Adomm1234: Nevím, jak ti na to odpovědět, resp. na druhou otázku nevím. Spokojenej jsem s ním hodně. Za málo peněz hodně muziky. Pro začátky je více než dostatečný. Výhoda je, že stačí dokupovat jen silnější ramena, když už ti ty předchozí nestačí + jak je skládací, tak je líp skladnej. Dá se na něj dokoupit všemožný nářadíčko, je potřeba základka teda. Střílí dobře a hodně silně, i když nemám kdoví jakou libráž. Jako v přírodě se zašpiní všechno (nejvíc šípy). Avšak je to sklolaminát (ramena) a střed je sendvič ze dřeva, který je nalakovaný, takže jde vše krásně utírat i ubrouskem. Ale oproti Arrowovi má na stojáka ten luk kolem 170 cm a to nemám ten největší :D a váží přes kilo (možná víc). Jako pokud teprve začínáš a nechceš to nijak hrotit, tak si spíš vyber typ, kterej chceš a pak asi podle vzhledu, popř. ceny (musíš samozřejmě zohlednit svou sílu a výšku). Pokud by ti cena byla šumák, tak bych šel třeba do Impaly, Black bear apod., což jsou už přímo lovecký luky (taky se prodávají ve větších librážích).
Podla mňa to bude Lance. Dig má rozbehnutú linku s bratom a suicuide squad tak trochu. Navyše si myslím že je docela obľúbená postava. Načo by inak išiel do ČR zo serialu arrow v lete keby ho teraz zabili? Theu mám rád už od začiatku. Navyše je mimoriadne pekná a páči sa mi tam ten vzťah brat a sestra Ollie a ona. Musí ostať niekto kto pri Olliem vždy bude a navyše je to posledný člen jeho rodiny. Nezbaviq sa jej. O Roya sa obávam. Lubil sa mi s mirakuru a je to postava s potencionalom. Felicity to nebude. Môže to byť Lance alebo Malcolm. Obaja mi prídu ako sympaťáci v súkromnom živote. Ale predpokladám že to bude Lance.Podla mňa spravili najväčšiu chybu keď zabili cannary… Mali zabiť Laurel a canary ju mala pomstiť a byť s aoliverom… Spolu boli top… Mali to vymeniť :)
Někde jsem četl,že se do seriálu Teen Wolf mají vrátit některé postavy.. Tak třeba Roy (Colton) umře,nebo odejde a herec se vrátí tam. A Roy Harper= Jeden z nejtragičtější literárních charakterů komiksové scény :-/
http://www.postavy.cz/arsenal/
#7 Revoemag:! Myslím že to bude Roy, podle komiksu má minimálně přijít o ruku
Vypadá to na Roye, ale byla by to škoda.
Podle mne Rroy, Diggle nebo Lance.
Keď sa nad všetkým zamyslím, tak ma napadne to, že Laurel určite nezomrie keďže jej bol poskytnutý v poslednej dobe priestor rozvíjať sa ako Canary. Felicity určite nezomrie a to nie len kvôli obľúbenosti jej postavy, ale ak má odísť s Palmerom niekam do tralala, tak určite nie vo vreci na mŕtvoly. Ak je pravda, že sa má objaviť Damien Darhk, tak si nemyslím, že by sa zbavili Diggla. Thea ani nepripadá do úvahy, to isté Malcolm alebo Nyssa. Lancea sa podľa mňa nezbavia aj keď by možno niektoré veci tomu naznačovali. Posledný je Roy. Podľa toho, čo som si prečítala pri určitej fotke na fb stránke Stephena Amella a aj komentáre, ktorými reagoval, si myslím, že to bude práve spomínaný Roy, s ktorým sa rozlúčime.
#143 Kquistynka#142 Dede: Nikdo nikde neřekl, že někdo umře, jen že točili „goodbye scene“ to neznamená že jde o smrt.. proto se felicity nevylučuje – s ostatním si myslim že máš pravdu, snad to nebude nikdo jinej
#144 Dede#143 Kquistynka: Ak by sa tak stalo, že by naozaj nikto neumrel, tak by to bolo menej bolestivejšie rozlúčenie. Avšak ako som spomenula, je jeden podozrivý obrázok na ktorom je Arrow, Canary a Arsenal a Stephen k nemu dal popis „Capturing some things for the very last time tonight.“ Boli tam reakcie, že tým myslel poslednú fotku z natáčania toho dňa, avšak Stephen to komentoval so slovami, že to nemá nič spoločné s poslednou fotkou dňa. Preto som tým viac presvedčená, že sa môže stať niečo tragickejšie. V podstate tomu naznačuje aj názov epizódy „Broken arrow“.
No to kdo umře už je celkem jasné.
Je to Roy, jeho herec se vrátí do jiného seriálu a divil bych se, kdyby natáčel dva seriály najednou, to by muselo být dost dílů bez něj.
#147 KquistynkaA taky, jak se to stane :
Travolta ho přejede stíhačkou
#145 migthedragon: a do jakého seriálu se má vrátit? kde jsi to četl?
A nebo neumře nikdo a ani nikdo neodejde… psali Goodbye scene… třeba to je myšlený tak, že Felicity se rozhodne odejít s Rayem (do Flashe), a že bude hodně smutný loučení s Oliverem… ale jelikož má mít tu nehodu, tak se tam třeba vrátí zpátky.. a jen si z nás dělaj prdel :D