Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Devátý díl ve znamení akce a otevřeného konce

Devátý díl ve znamení akce a otevřeného konce

Příští týden nás čeká poslední epizoda seriálu Arrow v roce 2014 a tvůrci nám připraví takovou nálož, že budeme netrpělivě očekávat další díly.

22 0
7.12.2014

Oliver se v příštím díle The Climb vydá do samého centra dění, aby se postavil Ra's al Ghulovi, který mu začne vyhrožovat, že když nenalezne do 48 hodin vraha Sáry, tak jeho Liga zabijáků začne zabíjet nevinné občany Starling City. Vše by nemělo jít podle plánu a Oliver se bude muset Ra'sovi postavit tváří v tvář a vyříkat si to s ním, ale tentokrát ne s lukem a šípy, ale meči. Důvod boje však není znám, na to si budeme muset počkat do samotné epizody, ale jedno je jisté – dočkáme se konečně mnohem více záběrů Ra's al Ghula, který se nám představil už v epizodě The Magician.

Thumbnail Play icon

Devátá epizoda se také ponese ve znamení návratu Nyssy al Ghul, jedné z mnoha dcer Ra's al Ghula. Nyssa by měla v tomto díle dostat více prostoru a je možné, že se dočkáme několika flashbacků z doby, kdy byla Nyssa ve věku deseti let. Tato informace je sice potvrzená, ale není stoprocentní, že se záběrů z mládí dočkáme už v následující epizodě.

Další důležitou složkou deváté epizody budou akční scény. Herec Stephen Amell prohlásil, že se jedná o zatím největší akční scény seriálu (Stephen však často ve svých výrocích přehání, takže uvidíme). Když ale přihlédneme na akční scény z posledních epizod, které byly opravdu nadupané, tak je možné, že se nějakých opravdu velmi vydařených scén dočkáme.

Dlouho očekávanou částí třetí řady seriálu Arrow je odhalení vraha Sáry, který má být odhalen právě v epizodě The Climb. Vzniká již mnoho teorií, kdo ji zabil, ale zatím není žádná nijak potvrzená. Nově se objevuje teorie, že vrahem by mohl být… Tak a tohle dám do spoileru, kdyby to náhodou byla pravda.

Nově se objevuje teorie, že vrahem by mohl být Maseo Yamashiro, nový Oliverův mentor v Hongkongu. Jak je to možné, že by to mohl být zrovna on? Zřejmě se v Hongkongu něco pokazilo a Maseo se Oliverovi snažil pomstít, proto zabil Sáru. Ale podle čeho tato teorie vznikla? Z fotografií k poslední epizodě jde poznat, že Maseo se s Oliverem setká v současnosti, když zavítá za Ra's al Ghulem. Na fotografii lze vidět, že Maseo je členem Ligy zabijáků.

Na závěr jsem našel prohlášení tvůrce seriálu Arrow, Marca Guggenheima, o posledním díle roku 2014, které bylo následující: „Poslední díl bude pravděpodobně nejvíce epická epizoda, kterou jsme kdy natočili. Tento díl doslova změní celou hru v tom smyslu, že seriál už nebude nikdy takový, jaký býval. Všichni, včetně herců, máme pocit, že je to naše nejsilnější podzimní finále.“ K tomu ještě musím dodat jednu poznámku, tvůrci totiž také oznámili, že na konci deváté epizody máme čekat obrovský cliffhanger, tedy otevřený konec, kvůli kterému budeme žadonit o další díly.

Co myslíte, bude podzimní finále opravdu tak nadupané?

Zdroj: CW

Diskuze /76

InReverse

co mi trošku nesedí je překlad rozhovoru Olivera s Ra's al Ghulem – O: „You've taken your last life.“ R: „You've lived your last day.“ jinak asi netřeba říkat že se těšim jak malej na ježíška :)

#4 Xavik
7.12.2014 | 10:06:13
Denko069

Len taká malá poznámka: Nie je to League of Shadows (Liga tieňov), ale League of Assassins (Liga zabijakov).

#4 Xavik
7.12.2014 | 10:34:50
Bane

Ten spoiler se mi nějak nezdá. To už mi přijde více pravděpodobné, že Sáru zabil SPOILER Deathstroke, jehož služeb využívají (možná) v ARGUSU v Suicide Squat KONEC SPOILERU. Ale těším se moc… až to Ra's nandá Oliverovi. :D

#5 Xavik
7.12.2014 | 11:56:09
Xavik

#1 InReverse: Neznám kontext, takže nevím, jak to přesně přeložit.

#2 Denko069: Jo, to jsem si spletl.

#6 InReverse
admin
7.12.2014 | 11:59:10
Xavik

#3 Bane: S tím Deathstrokem to ani nemusíš dávat do spoileru, protože to je strašná kravina.

admin
7.12.2014 | 12:02:22
InReverse

#4 Xavik: Mě to přijde jako taková výměna bububu řečí před bojem kdy Oliver říká Ra's al Ghulovi že vzal jeho poslední život a on mu odpovídá že žil svůj poslední den ale třeba se pletu, každopádně tam nepatří otazník, Oliver se ho na nic neptá. Sorry že tak šťourám. :D

#8 Xavik
7.12.2014 | 12:23:26
lksvcr

Já věřím, že to bude nehorázně nadupanej díl a ta teorie že sáru zabil maseo se mi líbí a navíc dává smysl. Oliver udělá nějakou kravinu a kvůli tomu umře maseovi manželka a syn. Maseo se bude chtít oliverovi a argusu pomstít a tak pude do organizace ještě horší- ligy zabijáků :D. Ale zajímalo by mě jak se ten seriál změní, když už teď si hodně lidí stěžuje že změna třeba druhé od první série byla hrozná.

#9 LostArrow
7.12.2014 | 12:24:29
Xavik

#6 InReverse: Já bych to tak už nechal, je to přecijen jedno, skutečného překladu se dočkáme až u samotné epizody. :)

admin
7.12.2014 | 12:41:27
LostArrow

#7 lksvcr: Šak jsem to psal :D Že umře ta žena se synem a on se nasere něco jak Slade ^^. No však uvidíme čím nás překvapí :)

#10 lksvcr
7.12.2014 | 13:24:01
lksvcr

Tak to promiň, nechtěl jsem ti ukrást tvoji teorii. Ale je to hodně dobrá teorie, ale přesto bude pravda asi ještě trochu jiná :D#9 LostArrow:

#15 LostArrow
7.12.2014 | 13:39:05
Revoemag

No pokud zabil Sáru někdo z ligy, tak jedině na příkaz Rase. Liga není holubník, aby si tam dělal kdo chce co chce bez vědomí Rase. A zabití Sáry jako pomsta Oliverovi? No když bych se mu chtěl mstít, tak mám lepší cíle, který nejsou vytrénováni ligou zabijáků :-D

#16 surky3
7.12.2014 | 13:49:52
InReverse

btw nikoho nezaráží že tam Oliver škrtí Malcolma? :D že by měl se Sarou něco společnýho on a Oliverovi jen lhal? :)

#13 JuRas #14 Revoemag #15 LostArrow
7.12.2014 | 14:15:05
JuRas

#12 InReverse: Spíš s ním řeší výlet za velkým šéfem ;)

7.12.2014 | 14:43:29
Revoemag

#12 InReverse: Asi menší rodinná rozepře :-D

7.12.2014 | 14:46:16
LostArrow

#10 lksvcr: Né tak to vůbec neberu :D Já jen že už jsem to kdesi psal ale jinak cajk :)
#12 InReverse: Spíš se tam objeví někdo z ligy a on bude naštvanej na Malcolma páč si bude myslet že tam sou kvůli němu nebo něco podobného :)

7.12.2014 | 16:14:37
surky3

#11 Revoemag: Né že bych ti chtěl oponovat ale myslím, že například taký Bruce Wayne si udělal co chtěl. Řeknul bych, že Baen taky nebyl zrovna někdo kdo by dodržoval pravidla. Vždycky se může najít někdo kdo nebude poslouchat :D

#17 Revoemag
7.12.2014 | 16:17:58
Revoemag

#16 surky3: No to je fakt, ale Bruce odešel. Bane byl vyloučen. Tady sem mluvil o členovi, kterej by jen tak zabil jiného člena, k tomu milovanou Rasovi dcery a pak se tam v klidu vrátil a byl dál členem. A že by to dokázal utajit se mi moc nezdá :) ale nechme se překvapit :)

7.12.2014 | 16:27:42
Alinois

To že ji zabil Maseo, tak tomu nevěřím ani omylem, do této chvíle nebyl v jediném flashbacku záběr, že by se někdy setkal se Sárou, i když to, že spolu byli v jedné lize tak se setkat mohli, Nicméně tohle by bylo až moc průhledný, vrah bude určitě někdo do koho bychom to neřekli. Tohle jsou jenom teorie a vrah může být každý kdo se v příběhu objeví. Musíme si počkat … a jinak otevřený konec určitě bude ten, že Oliver bude na pokraji smrti, jeho přátelé se sním nebudou moci spojit…zoufalé volání Oliveréééé … konec :-D

Alinois
7.12.2014 | 17:04:13
anndy

co mi uteklo? jakto, že liga chce najít vraha sary, nebylo to náhodou Rasovi úplně u pr…jedno? Jediný kdo to řešil byla Nyssa.

Proč by Maseo zabíjel Saru a ne třeba Theu, tím by ublížil Oliverovi víc. Třeba ji někdo zabil kvůli ní a ne kvůli O.

#21 Alinois
7.12.2014 | 17:52:29
tom99

Já si stále myslím, že Sáru zabil Ra's al Ghul. Důvodem, proč ji chtěl mít mrtvou, může být to, že díky ní je Nyssa slabá. Častokrát porušila pravidla Ligy jen kvůli tomu, že miluje/milovala Sáru, čehož jsme se dočkali několikrát ve 2. řadě. Jako dědička impéria by měla ctít pravidla svého otce, a proto si myslím, že ji zabil sám Ra's. A navíc – ten se nikomu nemusí zodpovídat, jako ostatní členové ligy. Myslím tedy, že celé hledání vraha a Ra'sovo deadline pro Olivera, je jen jedno velké divadlo a zástěrka. Ale uvidíme příští týden :-)

#22 Billy the Kid #23 Danielwatson-one
webmaster
7.12.2014 | 17:59:29
Alinois

#19 anndy: Přesně, třeba se to Olivera vůbec netýká. Ona zabíjela lidi ve jménu ligy, sama o sobě několikrát řekla že je vrah. Možná zabila někoho někomu vlivnému a ten se jí pomstil.

Alinois
7.12.2014 | 18:05:09
Billy the Kid

#20 tom99: taky si myslim a nechme se překvapit ;););););;));­);););););););)

7.12.2014 | 18:20:23
Danielwatson-one

#20 tom99: Ale Ra's je moc velká rybka na to aby ju zabil sám spiš by ju zabil niekto na jeho príkaz a to by mohol byť ten japonec

7.12.2014 | 18:33:20
LostArrow

No on sám jí určitě nezabil a pokud jo tak pochybuju že její reakce by byla co tu děláš? Spíš něco jako co tu děláte? nebo vy? No nevím no přesně nechme se překvapit ale ještě mě zajímá co tam bude dělat ta Sin, taky mě to napadlo když jsem si říkal kdo mi tam chybí :D

#25 Glen
7.12.2014 | 19:01:37
Glen

#24 LostArrow: Myslím, že na angličtině není moc dobře poznat, jestli řekla „Co tu děláš?“, nebo „Co tu děláte?“ oboje by znělo „What are you doing here?“ Nebo ne?

7.12.2014 | 20:00:04
armunder

udělal to rash ar ghul a jak říkal Nysse že sára mezi ně nepatří to je jasný důkaz a Masseo Iamashiro se mu pomstí jinak

7.12.2014 | 20:47:51
armunder

a Proto bojuje s Rash Ar ghulem protože zjistí že zabil Sáru

#37 Dreadd
7.12.2014 | 20:49:32
Baltik

Ještě někdo napíše : nechme se překvapit ? :D

#29 Revoemag #31 Billy the Kid
7.12.2014 | 21:09:22
Revoemag

#28 Baltik: To se nechme překvapit :-D

7.12.2014 | 21:14:31
Denko069

Nechajme sa prekvapiť :)

7.12.2014 | 21:20:03
Billy the Kid

#28 Baltik: všeci ;););););););­);););););)

7.12.2014 | 21:25:45
FanArrow

a co když to byla sid ta kamardka Sáry přece nějak záhadně zmizela možná protože zabila sáru třeba požila mirakuru ja nevim je to asi kravina ale co když?:D

#39 Billy the Kid
7.12.2014 | 21:27:58
LostArrow

Ta Sin mě taky zajímá ale tohle je podle mě už moc přetažený za vlasy :D /Doufám/

7.12.2014 | 21:44:20
FanArrow

Tak Mohla žárlit na Sáru protože nejdřív s ní byla celou dobu než sára potkala Arrow tým a pak odešla zase do ligy a Sid tam byla sama i když se stíkala trochu s Royem ale třeba to je Lesba a milovala taky Sáru a když se dozvědela že Sára šla spátky do ligy tak jí to přeplo a radši jí zabila ja nevim jak to napsat ale prostě si myslim že žárlila na Nysu a na Arrow (Joke)ale to je asi ta největši kravina co ten můj chorej mozek vyprodukoval :D

7.12.2014 | 21:56:01
Kubyk002

je téměř na stoprocent jisté, že Maseova rodina nežije, jinak by nebyl členem Ligy Assassinů, ale co když právě Sára zabila Maseovu rodinu a ten se proto připojil do Ligy Assassínů, aby se mohl pomstít… Jinak já osobně tipuju, že vrahem Sáry je Thea, je to absurdní, vím, ale myslím, že Thea bude jednou Oliverovým nepřítelem, po tom co zjistí, že Oliver je Arrow, a třebas jí taťulda řekl, že její mamču zabil Slade, který je monstrum vlastně díky Sáře, která mu píchla mirakuru a tak se chtěla pomstít za mamču??? Teď trochu vymýšlím, ale myslím, že vrahem bude opravdu někdo od koho bychom to fakt nečekali… Slade to být nemůže, protože by si nějak Oliver všimnul, že je tam prázdná cela, když tam šel dát toho borce s bumerangy :D

#36 LostArrow #43 Zouby52
7.12.2014 | 22:05:24
LostArrow

#35 Kubyk002: No Sara kdesi říkala že zabíjela děti či co to máš pravdu:) No uvidíme

7.12.2014 | 22:43:44
Dreadd

#27 armunder: Je to Ra's, rash je vyrážka :D

7.12.2014 | 22:48:22
Baltik

Ja si myslím, že to bude někdo, koho bychom nečekali. Inu, nechme se překvapit :D

8.12.2014 | 8:43:16
Billy the Kid

#32 FanArrow: sin ale přece zmizela dřive než sara byla zabita a myslim že i před zavěrečnyma dilama v druhe serii? ale tvurci třeba chtěji rozvoj sin a třeba něco planujou

8.12.2014 | 15:03:19
Billy the Kid

nevim jestli jste to tu psali ale oliver řika royovi (myslim) něco ve smyslu ,,on tě zabije´´ a oliver řika ,,tentokrat ne´´ je to ale asi blbost že by se setkali už dřive?

#41 LostArrow #44 Edulinka
8.12.2014 | 15:08:50
LostArrow

#40 Billy the Kid: Není šak v tom traileru je nějakej cápek co klečí u Rashe v zeleným kostýmku :D

#44 Edulinka
8.12.2014 | 15:32:54
Zouby52

Já myslím, že vrah je Thea. Od ní by to Sara nečekala a proto se tak zachovala. Kdyby to byl někdo z ligy tak si myslim, že by Sara zaujala bojový postoj. Thea podle sestřihu mi připomíná Cashire a vražda Sáry měla být jakási ukázka loajality k Malcolmovi

8.12.2014 | 16:37:47
Zouby52

#35 Kubyk002: Promiň nevšiml jsem si tvýho komentu

8.12.2014 | 16:40:15
Edulinka

#41 LostArrow:
#40 Billy the Kid: Shodovala by se i ta velká jizva, kterou má Oliver na hrudníku :-) Ale jak znám trailery, tak to nakonec bude úplně jinak :-D Si to sestříhají jak chtějí, aby bylo o čem spekulovat a všichni jsme byli natěšení. Aby si tam kluci pak nepadli kolem krku :-D

8.12.2014 | 17:20:25
Denko069

Čo ak Saru zabil priamo Oliver?

#48 Billy the Kid
8.12.2014 | 17:37:04
Edulinka

No já teď narazila na jedno video a trochu se to komplikuje.. Mrkev v zimě!! :-o

8.12.2014 | 17:57:45
Edulinka

Doporučuji se mrknout do komentářů k aktuálnímu dílu.

8.12.2014 | 18:08:44
Billy the Kid

#45 Denko069: tak s prominutim nejmenši možna pravděpodobnost

#49 Denko069
8.12.2014 | 19:10:58
Denko069

#48 Billy the Kid: Pozri si azíjske promo… je to možné… https://www.youtube.com/watch?…

#50 Alinois
8.12.2014 | 20:20:53
Alinois

#49 Denko069: je to blbost, někdo to na něj nastražil, ten pravý vrah

Alinois
8.12.2014 | 20:36:44
Denko069

No, možno mu niekto dal nejaké drogy, vďaka ktorým urobil to, čo ten dotyčný chcel (párkrát som to už videl v nejakých filmov, nejaký skopolamín (myslím, ale nie som si istý)), alebo, ako už tu bolo povedané, to naňho niekto nastražil, skutočný vrah.

9.12.2014 | 0:03:55
ErnikaJones

Ze začátku jsem tomu moc nevěřila, ale víc a víc si začínám myslet, že kanárka opravdu zabila Thea… Oliver ji určitě nezabil, to je kravina. Od začátku si většina fanoušků myslí, že to byl Ras(nebo někdo z ligy), ale zdá se mně to moc okaté…a Thea má mít letos velkou dějovou linku…

#54 LostArrow
9.12.2014 | 9:06:56
maxim778

najlepsie by bolo, keby nikdy neodhalili, kto zabil Saru a polovica fanusikov by sa zblaznilo :-)

9.12.2014 | 10:21:35
LostArrow

#52 ErnikaJones: Šak jsem říkal že by k tomu měla dobrej důvod. Věděla že jde po tatíkovi a nechtěla přerušit trénink :D Ale nevím no ten hlas? a Thea? No nevím envím ale což uvidíme :)

#55 ErnikaJones
9.12.2014 | 15:28:55
ErnikaJones

#54 LostArrow: souhlasím, ten hlas mi do téhle teorie taky nezapadá … :-D

9.12.2014 | 16:15:56
Baltik

Jaký hlas?

9.12.2014 | 20:53:55
dagsoftware

Moja teória: Sáru zabila felicity, lebo na ňu žiarlila, a Oliver ju teraz chce chrániť.

#58 Zerg
10.12.2014 | 1:41:23
Zerg

#57 dagsoftware: a odkiaľ Felicity vie strieľať z luku ? :)

#59 Revoemag
10.12.2014 | 10:59:11
Revoemag

#58 Zerg: Přece ji to naučila Shado, protože to jsou BF od vysoké, ještě než se dostala na ostrov :-D

10.12.2014 | 13:22:08
Ellennnka

Vic otevreny uz to skoncit nemohlo, uz chapu skladbu dilu na pristi rok !

#61 gymshark
11.12.2014 | 4:52:39
gymshark

#60 Ellennnka: ! jaka je skladba na přišti rok?

#62 Zerg #63 Ellennnka
11.12.2014 | 12:08:33
Zerg

#61 gymshark: Aj mňa to napadlo :D

#63 Ellennnka
11.12.2014 | 14:08:18
Ellennnka

#62 Zerg:
#61 gymshark:

Na koho se mají zaměřit díly po novém roce? Má se to točit kolem Black Canary. Takže mne z toho logicky vychází, že nás diváky budou chtít ještě více napínat, Arrow team bude v nejistotě a pár dílů si možná na Oliverovo přežití počkáme.

11.12.2014 | 14:12:42
Zerg

Viac než na Olivera sa teším na Sladea a pecka by bola keby sa tam ukázal aj jeho syn Joe :3

#65 LostArrow
11.12.2014 | 14:43:12
LostArrow

#64 Zerg: Jojo s tím synem mě to taky zajímá no sem na to kdesi upozorňoval a hodně lidí říkalo že se tam asi neobjeví :D

#66 Zerg
11.12.2014 | 15:34:07
Zerg

#65 LostArrow: Škoda tak toho Harryho Poťera :D :D by tam mohli dať to by bola pecka :D hneď by som vyhodil pc z okna a potom seba :D

11.12.2014 | 16:29:21
Alinois

Synka možná do děje šoupnou až ve čtvrté sérii, tvůrci říkali že když už ho tam tedy zmínili a lidi se na to chytili tak s tím budou do budoucna počítat. Zatím tam o něm melou jenom v náznacích.

Alinois
11.12.2014 | 18:46:53
armunder

to jsem vůbec netipoval že Thea zabila Sáru ani nikdo jinej a Malcom Merlin do toho byl zapletenej a Olivera zabil Ras ar ghul!

11.12.2014 | 19:06:29
Alinois

Každopádně po tomto díle je zcela jasné, že hlavní záporák třetí série není Ras Al Ghul ale Malcolm Merlyn, jako v první sérii … Olivera nikdo nezabil, on žije to snad je jasný každýmu

#70 Zerg
Alinois
11.12.2014 | 20:10:41
Zerg

#69 Alinois: No každému nie predsa len keď ťa prepichnú tak ako jeho neviem či prežiješ ale on prežije ale + ten pád neviem keby to nebol seriál tak je kaput

#71 Alinois
11.12.2014 | 20:32:36
Alinois

#70 Zerg: Být to poslední díl série, nebo úplně poslední díl tak by samozřejmě byl opravdu mrtvý, ale vzhledem k tomu, že jsme v polovině a Arrow je hlavní postava tak na 100% nemůže zemřít, to je jistota která je jistá. Epizoda 14 se jmenuje Return, v tomto díle můžeme očekávat jeho návrat.

Alinois
11.12.2014 | 20:41:25
gymshark

nebo Return – vrátí se SLADE ;)

#73 Zerg
11.12.2014 | 21:09:15
Zerg

#72 gymshark: Tak tak možno obaja :D a to by bolo niečo :D

11.12.2014 | 21:55:26
gymshark

a neboooooo, nakonec to skonči tak, že bude Oliver, Slade a Malcolm proti Ghulovi :D

#75 Zerg
11.12.2014 | 22:19:08
Zerg

#74 gymshark: Pochybujem Slade má vsebe veľkú nenávisť voči Oliverovi skôr sa bude snažiť dokončiť to čo mu sľúbil :D

11.12.2014 | 23:34:02
Fefferonkaaa

Tak jestli se vrací Slade, by se mohl vrátit i cpt. Boomerang, vzhledem k tomu že by měli být spolu na ostrově ve vězení, nemýlím-li se…?

12.12.2014 | 0:29:30
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama