Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Čeká nás další velmi zvratová epizoda

Čeká nás další velmi zvratová epizoda

Třetí série bude mít další velký zvrat, o kterém se bude opravdu hodně dlouho diskutovat.

32 0
17.2.2015

Pro připomenutí raději na začátek článku dávám popis patnáctého dílu: 

Ra's al Ghul zajme Malcolma Merlyna a odvleče ho na Nanda Parbat. Oliver kvůli Thee zvažuje, že půjde Malcolma zachránit. Ray se snaží horlivě dokončit svůj kostým Atoma, aby mohl vlítnout do ulic. Felicity se to však nelíbí, protože si myslí, že dopadne stejně jako Oliver, a tak se jej snaží zastavit.

V rozhovoru pro web TVLINE tvůrci seriálu Arrow opět mírně prozradili, na co se můžeme těšit v nadcházejících dílech. Nejvíce zajímavou informací je vyjádření, že patnáctá epizoda, která nese název Nanda Parbat, bude končit ještě větším zvratem než epizoda The Climb. Tato epizoda následně odstartuje dění, které se bude řešit až do konce třetí řady a bude to jedna velká jízda.

Hodně velkým tématem je teď Ra's al Ghul, který by se měl brzy zapojit do dění seriálu. Tvůrci seriálu jsou s DC Comics partnery, kteří jim nikdy nediktovali co a jak mají dělat s jednotlivými postavami. To je pro dění seriálu velmi důležité, proto mějte na paměti, že i takový Ra's al Ghul může v seriálu zahynout. Je to možné, ale vysoce nepravděpodobné.

(Ra's al Ghul v deváté epizodě The Climb. Foto: CW)

O čem bude tedy velký finální zvrat patnáctého dílu? To netuší nikdo, ale prý se o něm bude hodně diskutovat a rozvine ještě větší debatní kroužek než finální zvrat z deváté epizody. To musí být opravdu echt zvrat, když překoná i smrt samotného Arrowa, že?

Diskuze /120

Aprok

Arrow umře podruhý :D :D a už to bude na furt :( chudák Stephen :D

#4 dufijack4
17.2.2015 | 18:05:36
makishek

ukáže se, že arrow je -A?! :D

#10 Earthemis #16 xmalinka #29 Denko069 #86 Majdalenka
17.2.2015 | 18:07:31
Bamblebee

ako nechcem nic vraviet ale uz by hadam stacilo … tvl ja neviem ale zacinam tu Felicity nenavidiet a Laurel zacinam mat rada … a do teraz to bolo furt naopak … uz mi lezie hore krkom ako stale Felicity meni svoje nazory … najprv mu chce pomoct a prijme pracu u neho … potom ho chce zastavil lebo je to nebezpecne … potom mu chce zas pomoct aby nedopadol rovnako ako Ollie (vtedy si este mysleli ze je mrtvy) a teraz zas tramtadadaaa zas je proti … uz to vazne neni vtipne -_-

#10 Earthemis #14 Kimberlly #51 Wentor
17.2.2015 | 18:07:52
dufijack4

#1 Aprok: To by byl opravdu velký zvrat :D:D

#11 Aprok
17.2.2015 | 18:08:32
Fifipek

já myslím, že největší zvrat v seriálu už jsme zažili! Probodnutí mečem, skopnutí 50 metrů ze skály – obklad s heřmánek, céčko na cestu, odpružení v kolenou a jde se zpátky do Starling City :D

#24 Starboy13 #27 Billy the Kid #77 Elizabeth1
17.2.2015 | 18:13:51
Kubyk002

Laurel by mohla dostat „žihadlo“ od Raase, jen by to nerozchodila, tím by potěšili mnoho fanoušků, a kostým Cannary by mohl oblíknout taťka Lance!!! Za mně naprostá spokojenost :D :D :D

17.2.2015 | 18:13:54
Shadowspark

„Smrt“ bych asi jako zvrat nečekal, tuhle kartu už vytáhli, když se Oliver utkal s Ra's al Ghulem, spíš čekám jako zvrat „šokující odhalení“.

#8 Bamblebee
17.2.2015 | 18:14:30
Bamblebee

#7 Shadowspark: urcite … podla tych spoilerovych fotiek to vypada tak ze Lance zatkne Arrow-a ale v obleku bude Roy

17.2.2015 | 18:18:22
lksvcr

aaaa, proč mi to dělají. Takhle mě napínat. Teď se toho vůbec nemůžu dočkat :)

17.2.2015 | 18:18:24
Earthemis

#2 makishek: To by hodně vysvětlovalo :D:D

#3 Bamblebee: Tohle její měnění názorů mi taky vadí, ale v minulé epizodě se mi hodně líbila, hlavně tím, co řekla Oliverovi. Fakt to potřeboval.

17.2.2015 | 18:20:40
Aprok

#4 dufijack4: to by byl zvrat že by to hned zrušily :D pač Stephen je jedinej Green Arrow !!

17.2.2015 | 18:21:54
Toso11

úride tam joker :D

#15 Aprok #17 Bamblebee
17.2.2015 | 18:22:59
Scenárista s veľkým S

Smrť Arrowa môže prekonať iba odhalenie Arrowa , takže ak sa nechystaju urobiť tuto predmetnu vec tak to nebude lepši zvrat ako to bolo v 03e09 Climb , podľa mna to bude mať spoločne niečo s Theou , možno prejde na temnu stranu, potom čo odhali tajomstvo o Sare

17.2.2015 | 18:23:32
Kimberlly

#3 Bamblebee: Súhlasím! :)

#17 Bamblebee
17.2.2015 | 18:28:00
Aprok

#12 Toso11: to nemám čas mám to nabitý hlavně z Batmanem ::D :D :D :D

17.2.2015 | 18:33:04
xmalinka

#2 makishek: -A zabite :) Ta teoria o odhaleni totoznosti Olivera ako Arrowa mi pride celkom zaujimava.. Co by mohlo byt este viac napinavejsie nez co sa stalo v 3×09..

#17 Bamblebee
17.2.2015 | 18:37:43
Bamblebee

#12 Toso11: to by bolo totalne uzasne :D #14 Kimberlly: dakujem #16 xmalinka: ked si kuknes spoilerove fotky uvidis ze ak sa odhali totoznost Arrow-a tak to Ollie nebude :D

17.2.2015 | 18:43:00
Linus04

Já se bojím, že tím zvratem bude fakt, že Thea dávno věděla o tom že Oliver je Arrow a jen na něj s Malcolmem šili boudu aby ho znovu dostali do střetu s Ra'sem. Ta idylka o upřímném vztahu mezi bratrem a sestrou bude v pr**** a z Malcolma a They bude duo padouchů. Doufám že se pletu, ale bojím se že to tak bude…

17.2.2015 | 18:46:06
Revoemag

Ras zajme Malcolma. Oliver se vydá na Nanga Parbat ho zachránit. Místo toho mu Ras řekne, že když Malcolma zabije, tak nejenom, že jeho a Theu omilostní a zruší jim trest smrti, ale že Olivera bude i učit :-D

17.2.2015 | 18:47:57
Scenárista s veľkým S

A cenu o najhoršiu teoriu získava Linus gratulujem

17.2.2015 | 18:49:31
Scenárista s veľkým S

Ja oprašim svoju staru teoriu , takže Oliver ide zachraniť Merlyna , strhne sa boj a Nissa zomrie

17.2.2015 | 18:51:44
Toso11

napadlo mi ine … oliver bude muset ist po merlina ale nepojde sam … deadstroke mu pojde pomoct to je take komixove

#23 Bamblebee
17.2.2015 | 18:56:11
Bamblebee

#22 Toso11: no ked beriem do uvahy co sa ide diat v dalsom dieli tak si to nemyslim :D v kutiku duse stale dufam ze Ra's al Ghul bude Ollieho trenovat aby bol neporazitelny napr.tak ze Ollie pojde po Malcolma ale tam ho zajmu a zacne sa s nim Ra's hrat (myslim mucenie) a potom trenovat :D :D a zbavil by ho ludskosti a finale serie by bola bitka Arrow team vs. Arrow :D

#26 Scenárista s veľkým S
17.2.2015 | 19:02:09
Starboy13

#5 Fifipek: přesně .. přislo mi to hrozně trapné a furt mě to štve :X

17.2.2015 | 19:02:37
Jackob32

A co takhle kdyby Oliver opravdu zahynul a Roy by se stal Arrowem :D to by byl šok

#28 Bamblebee #48 honzaa14
17.2.2015 | 19:09:41
Scenárista s veľkým S

#23 Bamblebee: Oliver to som ja tvoja laska , musis si namna spomenut ..... zrazu zablesky obrazkov v hlave natiahne sip Felicity povie posledne Oliver milujem ta , Oliver natiahne sip … Rash povie spravne zabi ju , Oliver ale namieri sip na Rasha a streli

#28 Bamblebee #31 Billy the Kid
17.2.2015 | 19:11:16
Billy the Kid

#5 Fifipek: ještě teď se tu svijim v křečich :):):):)

17.2.2015 | 19:14:54
Bamblebee

#25 Jackob32: prvorado by to bola blbost a ne sok :D
#26 Scenárista s veľkým S: fuuuj … a to si hovoris scenarista -_- :P :D i ked od The CW sa to da cakat :D

btw nezabudnite na Ollieho syna :D ten by tiez urobil humbuk :D

#32 Scenárista s veľkým S #33 Scenárista s veľkým S #41 qwertz123
17.2.2015 | 19:14:57
Denko069

#2 makishek: Čo vlastne znamená to -A? :D

#70 makishek
17.2.2015 | 19:16:04
Billy the Kid

a když jsme u toho tak ja si myslim že ten zvrat bude to že Ra´s al ghul je oliveruv otec :):):):):):):)

#34 Aprok
17.2.2015 | 19:17:46
Billy the Kid

#26 Scenárista s veľkým S: ty komentaře předtim mi nevadi ale tohle je už moc tak už toho zase nech

#35 Scenárista s veľkým S
17.2.2015 | 19:18:45
Scenárista s veľkým S

#28 Bamblebee: Ved pisem to ako by to urobili scenaristi CW pravdaze ja by som sa vydal uplne inou cestou

17.2.2015 | 19:18:55
Scenárista s veľkým S

#28 Bamblebee: Ved pisem to ako by to urobili scenaristi CW pravdaze ja by som sa vydal uplne inou cestou

17.2.2015 | 19:18:55
Aprok

#30 Billy the Kid: to bych byl já zas v křečích :D :D

#36 Billy the Kid
17.2.2015 | 19:19:49
Scenárista s veľkým S

#31 Billy the Kid: Daj mi pokoj inak budem ziadat o tvoje zablokovanie , neustale sa snazis vyvolat konflikt

#37 Billy the Kid
17.2.2015 | 19:21:15
Billy the Kid

#34 Aprok: sranda musi byt ale nikdy nevi, ale i ten jeho syn to je dobra poznamka

#39 Bamblebee
17.2.2015 | 19:21:18
Billy the Kid

#35 Scenárista s veľkým S: :):):) ani to přejmenovani ti nepomuže:):):):)

#38 Scenárista s veľkým S #42 Aprok
17.2.2015 | 19:21:59
Bamblebee

#36 Billy the Kid: dakujem :D

17.2.2015 | 19:23:46
Billy the Kid

#38 Scenárista s veľkým S: Hmmm ja jsem žadal o tvoje zablokovani že o tom nevim, to tu musela byt asi moje babička :):):):)

#45 Scenárista s veľkým S
17.2.2015 | 19:29:17
qwertz123

nemyslím že by jeho syna vytáhli v této sérii#28 Bamblebee:

#44 Billy the Kid #53 Bamblebee
17.2.2015 | 19:29:29
Aprok

#37 Billy the Kid: nejlepší jak si ho utřel já sem pár těch jeho komentů taky četl :D :D

#43 Billy the Kid
17.2.2015 | 19:30:04
Billy the Kid

#42 Aprok: ja se do něj neseru ale ať už zavře tu pi*u aspoň na tyden

17.2.2015 | 19:31:44
Billy the Kid

#41 qwertz123: tak toto je dobra věc moira zatajila že oliver ma syna, řekla mu že šla na potrat, tak neviš, třeba to ma spojeni i s Rasem

17.2.2015 | 19:33:07
Scenárista s veľkým S

#40 Billy the Kid:

Mas nejaky problem s chapanim textu ? #40 to iba potvrduje

#46 Billy the Kid
17.2.2015 | 19:33:16
Billy the Kid

#45 Scenárista s veľkým S: tak co se tu tim ohaniš jak piča :):)

#47 Scenárista s veľkým S #51 Wentor
17.2.2015 | 19:39:27
Scenárista s veľkým S

#46 Billy the Kid:

No tak ty si hrdina ked mi tak pekne nadavas

#49 Billy the Kid
17.2.2015 | 19:41:52
honzaa14

Tohle je pěkně blbej nápad :D Je naplánovaná zase taková měsíční pauza po tom 15tém díle?
#25 Jackob32:

17.2.2015 | 19:43:28
17.2.2015 | 19:46:57
Red Viper

Oliver se bude chtít utkat s Rasem a zjistí že už ho zabil Bruce :D

#52 Baltik
17.2.2015 | 19:54:46
Wentor

#46 Billy the Kid: Chováš se jako dobytek a naprostý neandrtálec a kdyby se mě tvé ubohé názory dotýkaly, řekl bych administrátorům o tvé zablokování sám, jelikož je směřuješ na jiného, ať si řeší spor s tebou sám. Za sebe bych tebe i kolegu rád upozornil, že tato diskuse není o vašem žabomyším sporu a proto se laskavě jděte urážet do zpráv. Ale jen drobná poznámka, pakliže ty urážíš, jen poukazuješ, jaký jsi chudák. Kdyby jsi byl takový frajer na jakého si hraješ, nemáš potřebu být vulgární.

A teď off topic, jelikože se tu z toho stala debata dvou lidí a jejich vzájemné nevraživosti… Představa, že bude odhalen Arrow za něhož se bude vydávat Roy je celkem reálná, dle mého názoru, ale nemyslím si, že to bude ta hlavní zápletka a zvrat. Bohužel u CW jeden nikdy neví, co nachystají za „masakr“ diváka.

#3 Bamblebee: Souhlasím s tebou, co se týče toho, jak se chová Felicity, neuvěřitelně se mi tím zhnusila a to jsem ji zpočátku měl celkem rád, ale poslední díly bych ji v tom seriálu opravdu oželel… Drtí mi to nervy ještě víc, než neustálé slintání fanynek po „Olicity“, což jsem od začátku moc nemusel.

Tak uvidíme, co si CW připravila, třeba to odradí polovinu lidí od sledování dalších dílů… :D

#54 Scenárista s veľkým S #61 komja
17.2.2015 | 19:57:00
Baltik

#50 Red Viper: Konečně pořádná teorie. Zbylych 49 příspěvku oničem…

17.2.2015 | 19:59:34
Bamblebee

#41 qwertz123: tiez si to nemyslim ale co moze prekonat prepichnutie Olieverovej hrude samotnou Démoniou hlavou ?

17.2.2015 | 20:01:20
Scenárista s veľkým S

#51 Wentor: Dufam ze si si precital celu nasu konverzaciu a zistil si ze som to nebol ja kto sa snazil vykonat konflikt

#64 Epsik
17.2.2015 | 20:06:40
xmalinka

Ja som niekde citala, ze tvorcovia zatial nemaju v plane vytahovat Oliverovho syna.. A bolo by to vobec az take sokujuce ?? Viac ako to, ze Oliver skoro zomrel ?! To, zeby ho trenoval Ras.. Mozno sa vrati na scenu Mirakuru

17.2.2015 | 20:08:46
Bane

Jestli zabijí Ra'se, tak to bude ubohé, trapné a nepravděpodobné

#57 Bamblebee
17.2.2015 | 20:29:36
Bamblebee

#56 Bane: strcia ho do basy k Slade-ovi :D tiez si to myslim … podla mna iba zvrhnu jeho vladu alebo ho pripravia o vsetko… na Ra's-a je predsa Batman :D

17.2.2015 | 20:33:47
Duffy151

Já si myslím, že Laurel se nějak dozví že za Sáry smrt může Oliver (jak tvrdil aby ochránil Theu) a řekne to svýmu tátovi, ten pak bude opět prahnit dostat Arrowa. ale když ho dostane tak pod kápí bude Roy podle spoilerových fotek ale furt mi to nedává smysl jak by tohle mohl být nějaký velký zvrat no nechám se překvapit protože upřímě přesrat Oliverovu smrt… to musí být něco pořádnýho.. ale spíše si myslím že se to bude týkat nějakého odhalení ale netroufnu si říct jakýho… každopádně to čekání mě zabíjí :-D :-D

#63 Bamblebee #69 lksvcr #80 Baltik
17.2.2015 | 20:43:11
gymshark

Já si myslím, že to bude něčí smrt nebo oživení… BEZTAK!! Nějaký odhalení mi nepříjde až tak zvratový…těžko říct

17.2.2015 | 20:52:06
BloodyBaby

Ja si myslím, že je načase sa vrátiť do doby, kedy som arrowa iba sledovala a žrala ho ako divá, pretože tieto komixové seriály jednoducho milujem. Ak by sa tu našiel niekto, kto by mal záujem pokecať, s mierou zdravej kritiky a mimo týchto „diskusných“ komentárov tak kludne napíšte ;)

#63 Bamblebee
17.2.2015 | 20:54:27
komja

#51 Wentor: S tvým názorem ohledně Felicity musím bohužel souhlasit. Poslední dobou už s ní není sranda jako byla v předchozích dílech a to je ten důvod proč by se mělo něco stát ať už pozitivního (nějak se zbavit Atoma – ten kostým vypadá fakt směšně) nebo trošku negativního, že by na chvíli poslali Felicity do Flashe, aby je tam vytáčela a až by se vrátila „stará“ dobrá Felicity tak by se mohla vrátit zpět k týmu Arrow a být zase ta vtipná :D

#63 Bamblebee
17.2.2015 | 20:59:16
armunder

Ani bych se nedivil kdyby Arrow zase umře.l Mohla by ho vzkřísit Lazarova studna. Ale myslím si že tam nakonec zabije Malcoma anebo Ras ar ghul zabije Theu no tak tohle by někdo do opravdy nečekal.

17.2.2015 | 21:08:31
Bamblebee

#58 Duffy151: pochybujem ze by Laurel bonzla Olivera a celkom aj pochybujem ze po tom co vsetko spolu prezili by Lance siel po Arrowovi len preto ze to jeho dcerka povedala … skorej si myslim ze ho to bude vnutorne zozierat ze ma zas mrtvu dceru a na niekoho bude chciet sam hodit vinu a hadajte kto jej mal kryt chrbat?? nas milovany Ollie :)

#61 komja: som uprimne rada ze si to nemyslim sama

#60 BloodyBaby: a v akej dobe si preboha teraz ked sa chces vratit iba ku sledovaniu??? :D :D

#71 Duffy151 #80 Baltik
17.2.2015 | 21:15:58
Epsik

#54 Scenárista s veľkým S: Zdravím tě Matus… Tak to máme obcházení banu + dělání stejné činnosti kvůli které si ho dostal… :) Tak se tu rozluč.. :)

#67 Scenárista s veľkým S
17.2.2015 | 21:23:08
paule

Třeba se Oliver přidá k lize. Nemyslím to tak že by chtěl ale třeba Ras zjistí že Saru zabila Thea a Oliverovi řekne že když se přidá k nim tak jí nechá žít. Těžko říct stát se může všechno třeba i to že Lance se bude chtít někomu pomstít za smrt Sary a zatkne a nechá odsoudit Arrowa (Roye) a bude se řešit jak ho zachránit což by mohlo vést k odhalení Olivera jako pravého Arrowa. Upřímně si ale myslím že odhalení Arrowa by ale nebylo dobré řešení přece jen Oliver občas vystupuje i jako Oliver Queen (i když jen málo) a bylo by divné kdyby chodil po městě a všichni by věděli že je Arrow.

17.2.2015 | 21:33:26
Zerg

No pravdou je že v časti Nanda Parbat bude to že Rhas zajme Merlyna to bude to hlavné čoho sa tam dočkáme

17.2.2015 | 21:41:40
Scenárista s veľkým S

#64 Epsik: Ehm trosku trapas , :D si len dalši provokater Co si myslis o serialy Arrow milacik :D

#68 Scenárista s veľkým S
17.2.2015 | 21:53:55
Scenárista s veľkým S

#67 Scenárista s veľkým S: Rozosmial si ma

17.2.2015 | 21:58:28
lksvcr

Tak tohle mi přijde jako nejlepší teorie a sám jsem o tom uvažoval, ale je taky možné, že Oliver bude muset porušit svůj daný slib a někoho zabije. Mohlo by to být tak, že pude do Nanda Parbat zachránit Malcolma a Thea půjde tajně s ním. Assassíni ji zajmou a Ras bude vyhrožovat Oliverovi, že pokud nezabije Merlyna tak on zabije Theu.#58 Duffy151:

#71 Duffy151
17.2.2015 | 22:13:35
makishek

#29 Denko069: jen hloupý vtípek, odkaz na pretty little liars :D

#81 Revoemag
17.2.2015 | 22:20:55
Duffy151

#69 lksvcr: Jojo taky mě to napadlo… napadlo mě toho víc ale psát to tady a spekulovat kdo má lepší teorii je hovadina… nechám se překvapit ale v týhle serii jsou zatim samí špatný události zabili sáru, oliver na chvíli zemřel.. nevíme čím nás překvapí..jen mě zaráží jak se tu všichni dohadujete jaká teorie je lepší..nechápu vás :D já osobně sleduju seriál od první série a mám tay sví názoru a mám jich plno ale tak nebudu se dohadovat s ostatnímu když je to kravina..ale to je jedno :D

#63 Bamblebee: Nebonzla by Olivera svýmu tátovi ale Arrowa..a nemyslim to jen tak snášela by to špatně a tak by to někomu musela říct a bum řekla by to svýmu tátovi.. a ten to už nevydržel z nervů a začne třeba zrovna prahnit po tom dostat ho.. jak bys jinak vysvětlil ty spoilerové fotky s Arrow (royem)? :D ale to je jedno :D jsou to jen teorie..

17.2.2015 | 22:42:43
Skinner

Mňa len tak napadlo, že sa Roy obráti proti svojmu učiteľovi a bude on ten zlý a to bude ten zvrat.

17.2.2015 | 22:52:27
ZaraCON

„…Nanda Parbat, bude končit ještě větším zvratem než epizoda The Climb.“ Přesně jak říkám…skončí to uplně na k***t a budem zas jak dementi čekat 3 týdny na pokračování -_- nejvíc miluju :D

17.2.2015 | 23:13:22
Revoemag

Ještě by bylo fajn, kdyby Oliverův syn byl Rasův vnuk, přes tu kočičku. Oliver by došel na Nanga Parbat a on by už trénoval v lize :-D Ale zas každej superhrdina nemůže mít dítě s Rasovou dcerou :-D

#80 Baltik
17.2.2015 | 23:17:30
poker

Ak sa bude musieť zas čakať 3 týždne môžem osrat boha… Tie Vianoce chápem ale teraz určite 3 týždne by som nevydržal…

17.2.2015 | 23:43:51
HellTsuku

Zabijou Felicity :D

#79 Alinois
18.2.2015 | 4:24:04
Elizabeth1

#5 Fifipek: Heřmánkový obklad a céčko mě dostaly :-D Ještě bych zmínila ten „penicilinový“ čaj ;-)

18.2.2015 | 7:42:04
Elizabeth1

Teda, tady je zajímavých teorií, jsem zvědavá, kdo se nakonec trefil :-) Osobně to tipuju na to, že se Thea dozví, že zabila Saru. Nejde jenom o ni a Ligu, ale třeba taky o Laurel a jejího otce – jak zvládnou to, že zrovna Thea je vrah jejich milované sestry/dcery… a jak zvládnou, že ostatní to věděli a lhali jim? Co se týče Felicity – mně se líbí pořád, ale představa, že ji zabijou v seriálu – to by asi ta halda amerických fanynek přišla rozmlátil CW ;-) a ještě OT na okraj – pokud mě někdo s…re, tak je nejlepší ho naprosto ignorovat, to pomáhá nejlíp ;-)

18.2.2015 | 7:45:46
Alinois

#76 HellTsuku: zjistí že Ras Al Ghul je její otec...... V některým následujícím díle se vrací její matka. Tím pádem hasne jeji působení v týmu Arrow

Alinois
18.2.2015 | 7:52:13
Baltik

Pár teorii se mi líbí, dávají i docela smysl. Nějaké příspěvky vyberu. Neříkám, že souhlasím se vším, ale aspoň s části.
#58 Duffy151:
#63 Bamblebee:
#74 Revoemag:

#82 Revoemag
18.2.2015 | 7:52:42
Revoemag

#70 makishek: A jakej to má význam v tom seriálu? :-D

#102 Earthemis
18.2.2015 | 9:19:25
Revoemag

#80 Baltik: Tak co se týká zvratů, tak toto by bylo asi nejvíc mindfuck :-D Ještě lepší by bylo, kdyby se jeho syn jmenoval Bruce Wayne, protože Olliver zamlada ojel co mohl a třeba i Marthu :-D

#83 anetkanit #95 honzaa14 #97 Duffy151 #99 Duffy151
18.2.2015 | 9:21:22
anetkanit

#82 Revoemag: Jaj, tak to ž by bylo hodně přehnaný, ne?.. :-D :-D :-D

#85 Revoemag
18.2.2015 | 9:37:24
Xavik

Pokud jste někdo četl celý ten rozhovor s Marcem Guggenheimem, tak tam ještě říkal, že to je opravdu největší zvrat v Arrow, a prý si na něj máme po patnácté epizodě vzpomenout a říct si, jestli mluvil pravdu, protože on fakt říká, že to tak bude. :)

admin
18.2.2015 | 9:45:49
Revoemag

#83 anetkanit: No to velice :-D

18.2.2015 | 10:01:35
Majdalenka

#2 makishek: :D :D :D :D :D :D

18.2.2015 | 10:08:33
zachy

No to je uplně jasný co se stane, oliver zjistí žer Ras je jeho Otec, Malkom, jeho bratr a Thea, jeho matka…:D :D A všichni budou řešit jak je to možný…

#88 Red Viper
18.2.2015 | 10:10:24
Red Viper

#87 zachy: Nebo, že je Barry jeho otec…když už se řeší to cestování časem D:DD

18.2.2015 | 12:06:44
shraddha

„Jsem tvůj otec, Luku…ehm, teda Olivere…“ „Neeeeeeeeeee.....“

18.2.2015 | 14:05:00
HellTsuku

Tak si to rozdá s Nyssou :D Ale teď vážně myslím, že to bude míc něco s Royem

18.2.2015 | 14:19:55
lksvcr

Jestli to bude největší zvrat, tak to bude asi něco, co tu ještě nebylo a něco co bude mít dlouhodobý, možná trvalý následek na seriál. Smrt bych vyloučil, protože zemřela Sára i Oliver a tohle už asi netrumfnou.

18.2.2015 | 15:07:59
Ellennnka

Já mám tedy informace, které jsou normálně zveřejněné, a roy v obleku arrow by neměl být v 15, ale už je to více jak týden vyvěšené k dílu 3×18. Stejně jako to, že třeba díl 3×18 má momentálně přškrtnutý název ve scénáři, že je dle Marca prostě natolik spoilerový, že ho nelze zveřejnit. Stejně jako to, že v 18 díle bude nehoda, díky které by měla být Fel v nemocnici a za ní přijet její matka.

Co mne mate je fakt, že na některých autech je CENTRAL CITY policie, NIKOLIV Starling City.

#94 Alinois
18.2.2015 | 16:05:34
Makisek05

Taktéž si myslím, že to bude nějak souviset s Royem nebo Theou, protože video, co ukazoval Malcolm Oliverovi, jak zabila Thea Saru, tak podle mě s tím ještě částečně naloží, jen doufám, že nezabijou mou milovanou postavu Theu! :D

18.2.2015 | 16:28:24
Alinois

koukám že Flash má do dalšího dílu měsíc pauzu, počítám tedy že ji Arrow bude mít taky … to zase bude čekání :-(
#92 Ellennnka: Něco se tam sakra semele a předpokládám že to bude bomba :-D

#98 migthedragon #107 armunder
Alinois
18.2.2015 | 16:53:31
honzaa14

#82 Revoemag: :D tak tys mě od srdce rozesmál

18.2.2015 | 17:37:16
zuma

oliver má syna?ako viem že má decko ale to že je to syn som nezistila

#104 Revoemag
18.2.2015 | 19:18:45
Duffy151

#82 Revoemag: tak teď jsi mě hodně rozesmál :-D fakt by mě to asi dostalo kdyby se jeho syn jmenoval Bruce Wayne… už jen ta představa :D

18.2.2015 | 19:21:12
migthedragon

#94 Alinois: Sakra, tak to si na ten jejich superzvrat asi pěkně dlouho počkáme. Na druhou stranu kromě vánoc snad žádné přestávky nebyly, takže si to teď asi chtějí vynahradit :D.

18.2.2015 | 19:21:33
Duffy151

#82 Revoemag: Iam Batman :-D :-D

18.2.2015 | 19:24:21
Scenárista s veľkým S

Epsik co si myslis o zvrate ktory nas caka :D

18.2.2015 | 19:51:06
Scenárista s veľkým S

Epsik co si myslis o zvrate ktory nas caka :D

18.2.2015 | 19:51:06
Earthemis

#81 Revoemag: „A“ je osoba (skupina osob, většinou to vypadá že skoro celé město), která už 5 sérií anonymně terorizuje skupinku středoškolaček a podepisuje se jako -A. Tak nějak… ve zkratce :D

#103 Revoemag
18.2.2015 | 20:17:20
Revoemag

#102 Earthemis: :-D tvl :-D pěkně temnej seriál asi :-D

19.2.2015 | 15:44:36
Revoemag

#96 zuma: Tak vycházím z komiksů, kde se později z jeho syna stane další Green Arrow.

#105 zuma #106 zuma
19.2.2015 | 15:45:38
zuma

#104 Revoemag: revoemag dakujem

19.2.2015 | 17:27:23
zuma

#104 Revoemag: revoemag dakujem

19.2.2015 | 17:29:35
armunder

#94 Alinois: začni se koukat na vikingové ty rozjedou zítra další sérii

19.2.2015 | 17:40:31
bri10

Tak já očekávám nějaký pořádný zvrat, jako že Olie dojede na Nanda Parbat a pak dostane průjem, což v těch mrazech tam nebude nic příjemnýho…Thea dostane další ze svých hysteráků, takže se taky pos.. a víc posr… už tahle série být nemůže, ne? :D Vtípek :D Tak teď se pokusím o solidní přístup, protože v každým z posledních dílů jsou takový kotrmelce, že už ani nemám sílu je brát vážně. Pro mě by byl pořádný zvrat, kdyby se všichni začali chovat logicky, to by asi bylo velké překvapení pro všechny. Felicity, která byla doteď celkem v pohodě, v posledních třech čtyřech dílech už taky propadla kouzlu nelogičnosti a její výstupy připomínají ženu po čtyřicítce s partou fakanů a permanentním PMS. Jednou ho miluje až za hrob, pak ho zase nemiluje, chce ho chránit, ale ne když bude pracovat s někým, kdo ho sice může vycvičit, ale je jí proti srsti…už by se měla rozhodnout holka. Thea co předvedla s tím DJejem a pak na ostrově ty srdcebolný scénky, to byla taky jedna velká hrůza. „Tvá sestra je ztracená, už ji dostala temnota“ byla pro mě hláška měsíce :D. O Laurel a jejím taťkovi netřeba psát, to bylo prostě trapný, to jsem měla kapitána za větší formát a lepšího otce. Její bojové schopnosti už tu popsali mnozí, prostě měli s tím počkat tak do další série, to by bylo uvěřitelný. Rychlokvaška, co spíš překáží. Ještě Digl a Roy nám nezblbli, tak snad kluci vydrží. Má to Arrow těžký a my to máme ještě těžší, protože se na to musíme koukat, teda nemusíme, ale koukáme, protože jsme všichni nejspíš masochysti. Takže už se těším na další díl :D.

20.2.2015 | 5:09:51
bri10

Tak já očekávám nějaký pořádný zvrat, jako že Olie dojede na Nanda Parbat a pak dostane průjem, což v těch mrazech tam nebude nic příjemnýho…Thea dostane další ze svých hysteráků, takže se taky pos.. a víc posr… už tahle série být nemůže, ne? :D Vtípek :D Tak teď se pokusím o solidní přístup, protože v každým z posledních dílů jsou takový kotrmelce, že už ani nemám sílu je brát vážně. Pro mě by byl pořádný zvrat, kdyby se všichni začali chovat logicky, to by asi bylo velké překvapení pro všechny. Felicity, která byla doteď celkem v pohodě, v posledních třech čtyřech dílech už taky propadla kouzlu nelogičnosti a její výstupy připomínají ženu po čtyřicítce s partou fakanů a permanentním PMS. Jednou ho miluje až za hrob, pak ho zase nemiluje, chce ho chránit, ale ne když bude pracovat s někým, kdo ho sice může vycvičit, ale je jí proti srsti…už by se měla rozhodnout holka. Thea co předvedla s tím DJejem a pak na ostrově ty srdcebolný scénky, to byla taky jedna velká hrůza. „Tvá sestra je ztracená, už ji dostala temnota“ byla pro mě hláška měsíce :D. O Laurel a jejím taťkovi netřeba psát, to bylo prostě trapný, to jsem měla kapitána za větší formát a lepšího otce. Její bojové schopnosti už tu popsali mnozí, prostě měli s tím počkat tak do další série, to by bylo uvěřitelný. Rychlokvaška, co spíš překáží. Ještě Digl a Roy nám nezblbli, tak snad kluci vydrží. Má to Arrow těžký a my to máme ještě těžší, protože se na to musíme koukat, teda nemusíme, ale koukáme, protože jsme všichni nejspíš masochysti. Takže už se těším na další díl :D.

20.2.2015 | 5:10:12
bri10

Tak já očekávám nějaký pořádný zvrat, jako že Olie dojede na Nanda Parbat a pak dostane průjem, což v těch mrazech tam nebude nic příjemnýho…Thea dostane další ze svých hysteráků, takže se taky pos.. a víc posr… už tahle série být nemůže, ne? :D Vtípek :D Tak teď se pokusím o solidní přístup, protože v každým z posledních dílů jsou takový kotrmelce, že už ani nemám sílu je brát vážně. Pro mě by byl pořádný zvrat, kdyby se všichni začali chovat logicky, to by asi bylo velké překvapení pro všechny. Felicity, která byla doteď celkem v pohodě, v posledních třech čtyřech dílech už taky propadla kouzlu nelogičnosti a její výstupy připomínají ženu po čtyřicítce s partou fakanů a permanentním PMS. Jednou ho miluje až za hrob, pak ho zase nemiluje, chce ho chránit, ale ne když bude pracovat s někým, kdo ho sice může vycvičit, ale je jí proti srsti…už by se měla rozhodnout holka. Thea co předvedla s tím DJejem a pak na ostrově ty srdcebolný scénky, to byla taky jedna velká hrůza. „Tvá sestra je ztracená, už ji dostala temnota“ byla pro mě hláška měsíce :D. O Laurel a jejím taťkovi netřeba psát, to bylo prostě trapný, to jsem měla kapitána za větší formát a lepšího otce. Její bojové schopnosti už tu popsali mnozí, prostě měli s tím počkat tak do další série, to by bylo uvěřitelný. Rychlokvaška, co spíš překáží. Ještě Digl a Roy nám nezblbli, tak snad kluci vydrží. Má to Arrow těžký a my to máme ještě těžší, protože se na to musíme koukat, teda nemusíme, ale koukáme, protože jsme všichni nejspíš masochysti. Takže už se těším na další díl :D.

20.2.2015 | 5:10:14
bri10

Tak já očekávám nějaký pořádný zvrat, jako že Olie dojede na Nanda Parbat a pak dostane průjem, což v těch mrazech tam nebude nic příjemnýho…Thea dostane další ze svých hysteráků, takže se taky pos.. a víc posr… už tahle série být nemůže, ne? :D Vtípek :D Tak teď se pokusím o solidní přístup, protože v každým z posledních dílů jsou takový kotrmelce, že už ani nemám sílu je brát vážně. Pro mě by byl pořádný zvrat, kdyby se všichni začali chovat logicky, to by asi bylo velké překvapení pro všechny. Felicity, která byla doteď celkem v pohodě, v posledních třech čtyřech dílech už taky propadla kouzlu nelogičnosti a její výstupy připomínají ženu po čtyřicítce s partou fakanů a permanentním PMS. Jednou ho miluje až za hrob, pak ho zase nemiluje, chce ho chránit, ale ne když bude pracovat s někým, kdo ho sice může vycvičit, ale je jí proti srsti…už by se měla rozhodnout holka. Thea co předvedla s tím DJejem a pak na ostrově ty srdcebolný scénky, to byla taky jedna velká hrůza. „Tvá sestra je ztracená, už ji dostala temnota“ byla pro mě hláška měsíce :D. O Laurel a jejím taťkovi netřeba psát, to bylo prostě trapný, to jsem měla kapitána za větší formát a lepšího otce. Její bojové schopnosti už tu popsali mnozí, prostě měli s tím počkat tak do další série, to by bylo uvěřitelný. Rychlokvaška, co spíš překáží. Ještě Digl a Roy nám nezblbli, tak snad kluci vydrží. Má to Arrow těžký a my to máme ještě těžší, protože se na to musíme koukat, teda nemusíme, ale koukáme, protože jsme všichni nejspíš masochysti. Takže už se těším na další díl :D.

#113 migthedragon
20.2.2015 | 5:10:14
bri10

Nějak vám to tu zlobí, nejdřív to nechce uložit vůbec a pak je to tu několikrát. Omlouvám se, nebyl to úmysl.

20.2.2015 | 5:11:17
migthedragon

#111 bri10: Jo máš pravdu ohledně toho s tou temnotou. Přijde mi, že tuhle hlášku v různých formách používají hrozně často. Už tenkrát když třeba Laurel to několikrát zopakovala, když jí huntress řekla, že když nechá temnotu vstoupit dovnitř tak jí nikdy neopustí. A pak v minulém dílu jí felicity říká jak má v sobě světlo. Nevím celá tahle záležitost se světlem a tmou mi přijde hrozně komická. Tyhle kecy se spíš hodí do Star Wars …

20.2.2015 | 12:00:00
AlohaAnty

Proč by Lance zatýkal Roye jako Arrowa, když už se spolu potkali a Lance věděl, že Roy chodí k červeném obleku, myslete :D. Thea, určitě na Nanda Panda nezemře, proč by jí sebou Oliver bral? Však by si sní Ras vytřel řit. Furt tak něják tajně doufám, že Oliver sebou vezme za Rasem Slada a nějáký ty fighty :D A Slade, tak zemře. Protože jeho postava už v cele nemá co nabídnout. (Což se asi nestane no, to by musel dostat Slade sérum lásky na Olivera :D )

#115 téčko171 #116 migthedragon
21.2.2015 | 12:59:38
téčko171

#114 AlohaAnty: Třeba ji dostane. Koncentrovanou dávku vyrobenou z Felicityna poševního sekretu.

#117 AlohaAnty
webmaster
21.2.2015 | 17:44:32
migthedragon

#114 AlohaAnty: Tak on taky nemusí nutně zatýkat Roye jako Arrowa, ale přímo Arrowa. Z toho obrázku není kontext jasný může to být prostě ten moment, kdy si sundá kapuci a ukáže, že on je Arrow. Teorií proč by tomu tak mohlo být je několik. Jedna je, že Lance půjde po Arrowovi, protože nechal zemřít Sáru. Další je že Oliver potřebuje někoho přesvědčit, že není Arrow a jak líp to udělat? :) Stačí myslet :)

To mě přijde trochu škoda, že psychicky je na tom Slade pořád stejně. Takhle pak jediný další vývoj může představovat jeho útěk z vězení a nějaká vendeta proti Oliverovi.

#117 AlohaAnty
21.2.2015 | 18:32:33
AlohaAnty

#116 migthedragon: Po shlednutí 14 dílu je možné, že Lance po Oliverovi půjde :) Já si zas naopak myslím, že Slade to už měl v hlavě docela v pořádku. Ale fakt netuším jak dál naloží s jeho postavou, nic mě nenapadá.
#115 téčko171: Tak dostat jí můžou to neříkám, třeba si pro ní příjdou do SC. Ale Oliver jí podle mě nevezme sebou na Nanda Panda, co by tam taky dělala. Každý člen Ligy by jí dostal. Uvidíme co si na ně BIG BOSS Ras připraví :D

#118 téčko171
21.2.2015 | 19:38:35
téčko171

#117 AlohaAnty: Mluvil jsem o tom séru pro Sladea.

#119 AlohaAnty
webmaster
21.2.2015 | 20:16:57
AlohaAnty

#118 téčko171: Možný to je, dostane par bylinek a bude z něj mírumilovná postava :D

22.2.2015 | 12:54:33
bri10

Jasně, zahulíme, uvidíme. Oni ti indiáni dobře věděli, proč kouřej ty dýmky míru (Sakra, to je silnej model :D.)

23.2.2015 | 1:25:12
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama