Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Arrow se dočká páté série!
Dnes obnovila stanice CW celkem 11 seriálů a mezi nimi nechybí ani seriál Arrow. Tudíž se i na podzim setkáme s Green Arrowem a uvidíme, proti komu bude nyní bojovat.
Zdroj: CW
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Janina Gavankar
29.11.1980 | 29.11.2024 -
Michael Jonsson
6.12.1974 | 6.12.2024 -
Colin Salmon
6.12.1962 | 6.12.2024 -
Brendan Fletcher
15.12.1981 | 15.12.2024 -
Joe Dinicol
22.12.1983 | 22.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /43
Až mi upadla sklenička když jsem to viděl! :D (Ps.sklenička je v pořádku :D ) Jinak já bych rád viděl v 5.sérii Oliverova otce z Earth II
#2 HellTsuku#1 Stardos: Hm no nevím, ale možná by to byla sranda :D
:-)
Parádička. Jsem hrozně rád :)
Hm, hurá. Možná by bylo lepší, kdyby se na to prostě vysrali, prachy stejně tečou hlavně do Flashe a Legend a podle toho úroveň Arrowa oproti prvním sériím taky vypadá. Nebo ať to skončí a udělají spin-off třeba „Oliver and Felicity cooking and baking adventures with literally a ton of pink cotton candy,“ tím pádem přestanou prznit můj oblíbený komiks a zároveň uspokojí lodičkáře, kteří by jinak najednou neměli pro co žít – win win.
#13 HellTsukuChcelo by to nových scenáristov… a zbaviť sa Felicity nadobro
#14 ArgeniumSeriál mně baví, ale moc nadšený z prodloužení nejsem (i když, aby se koloběh ukončil je potřeba ještě jedna série na dokončení flashbacků- pokud si teda nepletu časovou osu). Jsem také zvědavý, kdo bude hlavní záporák, protože tuto sérii si nasadili laťku vysoko s Darkhem. Taky by seriálu prospělo, kdyby se zbavil Felicity, jelikož z toho dělají telenovelu, přičemž to, že na křesle vydržela jen pár epizod, aby si pak z ničeho nic technik vyrobil čip, který jí může pomoct chodit. Pfff bída a děs, doufám, že další série bude za něco stát.
Jaký seriály se ještě prodloužili?
#11 komcus #34 dalibor87Skvělé, seriál jde dobrým směrem. Baví mne tedy mnohem víc než tínedžerský flash. Jo, první série byly jiné, snad trochu lepší, ale má to vývoj. A těm vztahům zase tolik prostoru nedávají.
tak to mě zajímá co v 5. sérii „vykouzlej“…
#8 dajmond: Všechny od CW. The Flash, Původní, Deníky, The 100, Legendy, Reign, Supernatural, iZombie, Jane a Crazy Ex-Girlfriend.
mno moc nadšenej nejsem řekl bych že šla uroven dost dolu až na ty flashbacky ty jsou mnohem poutavější než hlavní linie seriálu
#5 téčko171: Jj ono stejně už by se to Arrow nemělo jmenovat........ Tohle je hodně zprznění, tajně doufám že takhle Flash nedopadne… ale no LoT není moc povedený a Savage nemá žádný charisma a to když se objevil měl
#6 kiso1561: vzhledem k tomu, že scénáristi znechutili lidem Felicity s tím jak jí využili v seriálu, tak stačí vyměnit scénáristy… a není nutný zabíjet postavu, která by mohla být perfektní… (oh a taky komu by se nelíbila ta herečka samozřejmě)
#15 HellTsuku#14 Argenium: Jo to by potřebovalo vyměnit. Možná i hlavního producenta :D ten rád propaguje Olicity, ukazuje kde všude byly, co dělali a jisté fotka z budoucnu jasně ukázala co ho jenom zajímá.
Pokud bychom se dočkali konečně opravdového Green Arrow tak nejsem proti.
Je potrebne počkať na koniec 4 série, a až následne hodnotiť, či bolo predlženie seriálu dobre rozhodnutie.
Ale jinak první dvě série Arrow jsou nadabované a v létě bude třetí. Hugo strange bude zápornák protože Oliver asi Malcoma zabije. Protože vtom hrobě bude matka Viliema a on ho bude muset vychovávat. Malcom vede HIVE a půjde proti týmu Arrow a dostane z vězení Damiena.
#19 deadpool#18 armunder: jak by arrow mohl mit huga strange kdyz ho ma gotham ? pochybuju ze by se navzajem domluvily a oba serose ty postavy budou pouzivat
#24 armunderMě osobně na seriálu vadí tři věci.
Někdo to tu už psal, ale fakt mi přijde mnohem zajmavější dějová linka ostrova… než ta hlavní.
dufam ze uz to bude posledna seria
Jsem celkem rád, že bude i 5. série, ale kdyby radši obnovili Constantina! :( to bych byl ještě raději a hodně lidí taky
Ok, 5. série. No, nadšením neoplývám. Doufám, že scénáristé se seriálem něco udělají, jelikož chtě nechtě postupně ztrácí sledovanost. Souhlasím s kolegou výše.. Moc postav! První dvě série vystupoval více sám Arrow a nebyli přidány nějaké další zbytečné postavy. Seriál nese název Arrow a mělo by to být o něm a ne o stovkách lidí okolo, taky dějová linka postrádá poslední dobou vyšší smysl, souboje jsou totálně nelogické viz. Laurel Neporazitelná a Malcolm Bezruký. Docela mě mrzí, že se zapomenulo na otcův deník s padouchy. Doufám v návrat ke stylu 1. série. Oliver a Felicity jsou ok. Hlavní hrdina může mít vztah. Ale myslím jsi, že co je moc, to je moc. Seriál se postupně stává telenovelou. Snad se scénaristé poučí a vezmou si něco z komentářů diváků, jinak to vidím opravdu špatně s další sérií.
#19 deadpool: Rash Arghul byl taky v Gothamu. Všechny postavy skoro jsou v Gothamu třeba Deadshot nebo deadstroke.. Tyhle postavy byli v seriálu tak proč by tam nemohl být Hugo Strange ?
Pro ty kdo nechtějí další sérii, ať se jednoduše dál nedívají ? :D Pokud byste rádi aby seriál skončil, považujte si tuto sérii za konečnou. Myslím, že pro klid vaší duše to bude to nejlepší řešení. A alespoň tady nebudou diskuze plné protivných a ubrečených komentářů. Opravdu nechápu, proč lidi, kteří doufají že tahle série bude poslední a seriál skončí, na to nadále koukají a obtěžují se to ještě komentovat.
#26 Harmasan #27 Scenárista s veľkým S #28 Stardos #29 téčko171 #36 Nymeria the direwolf#25 Raya: Máš naprostou pravdu. Akorát to kazí těm, které to baví
#25 Raya:
Myslím si, že ak bude kvalita tejto série naďalej klesať, tak je potrebne serial ukončiť a nepredlžovať tak to utrpenie!
#25 Raya: Zbytečné psát :) Zrovna tito diváci se budou dívat do konce, i kdyby to mělo osm sérií.
#25 Raya: Představ si, že třeba studuješ práva. Dva roky je to naprostá paráda, předměty jsou naprosto epické, vyučující skvělí lidé, všechny zkoušky krásně dáváš na první pokus a vůbec tě to moc baví. Najednou přijde třetí ročník, kdy se to všechno obrátí o 180° a začne to být příšerné utrpení, ale i ten třeťák nějak ještě dokončíš. Teď jsi ve čtvrťáku a sice to už není taková hrůza jako třeťák, i když sem tam ti ho něco připomene, ale že by to byla vyloženě sláva se taky nedá vůbec říct a kráse prváku i druháku je to pořád na světelné roky vzdáleno. Takže co uděláš, vybodneš se na to, ukončíš studium a jen tak zahodíš 3 a půl roku života, nebo to už doklepeš i s páťákem? A nepřála by sis v takovém případě, abys mohla státnicovat už ve čtvrťáku a mít tu hrůzu konečně za sebou?
#30 Stardos #31 Martin1612 #37 Raya #38 Raya#29 téčko171: Nevím zda je zrovna moudré srovnávat studium se seriálem.Přeci jen, to studium má na tvůj život větší vliv než onen seriál.A víš, že prostě nemůžeš skončit.Ono víceméně je to tak i se seriálem, tři roky jsi se na něj koukal, tak proč by jsi najednou seriál zahodil a tak by jsi ty tři roky promarnil.Jen bych neporovnával tyto dvě věci :D
#32 téčko171#29 téčko171: Tak toto bolo geniaálne prirovnanie :D
#30 Stardos: Šlo mi o to demonstrovat tu časovou investici – jednoduše řečeno, když něčemu věnuješ několik let, pak toho jenom tak ze dne na den nenecháš a na příkladu studia je to vidět víc.
#33 Stardos#32 téčko171: Jo, jen prostě mi tohle srovnávání nesedí co se týče té důležitosti, ale souhlasím
#8 dajmond: ahoj, obnovili tyto serialy:
#35 StardosThe Flash a Jane the Virgin – a šest veteránů – Arrow, The Vampire Diaries, The Originals, The 100, Supernatural a Reign.
#34 dalibor87: Nesmíme zapomenout na Legends of Tomorrow
To snad ne -.- doufám, že pátá už bude vážně poslední! Stala se z toho hrozná fraška.. když byli s Oliverem jen Diggle a Felicity, úplně to stačilo, nemluvě o všem tom nadpřirozenu, které do seriálu najednou beze smyslu cpou..
#37 Raya #38 Raya#25 Raya: ty bys snad vypnul film 10 minut před koncem? ;)
#29 téčko171: To si představovat nemusím, práva studuju :D a uprimne ? Uplne dementní přirovnání … . 1.)Studiu se věnuju i ve chvílích kdy to stojí za nic, protože výsledek mi pravděpodobně v životě k něčemu bude ne ? Pokud bych si ve třeťáku uvědomila, že tu práci dělat nechci, tak bych neváhala studium ukončit. 2.) Seriálu se člověk věnuje pro svou zábavu a v životě mu to nic užitečného kromě potěšení nepřinese. Takže, když to pro mě potěšení být přestane, není tady žádný jiný důvod to dál sledovat.
Pokud někdo sleduje dále ze setrvačnosti, tak na jednu stranu to chápu, taky jsem u některých seriálů zažila horší chvíle, kdy jsem zůstala spíše ze zvyku a abych zabila čas. Ale nikdy mě žádnej serál nepřestal bavit. A kdybych si přála ať skončí – to už bych se na něj proto opravdu nedívala. Dívat x nedívat – je to jen vaše volba, ne žádná povinnost.
#36 Nymeria the direwolf: Pokud je to opravdu taková fraška a utrpení ? Tak ano vypla.
#39 téčko171#29 téčko171: To si představovat nemusím, práva studuju :D a uprimne ? Uplne dementní přirovnání … . 1.)Studiu se věnuju i ve chvílích kdy to stojí za nic, protože výsledek mi pravděpodobně v životě k něčemu bude ne ? Pokud bych si ve třeťáku uvědomila, že tu práci dělat nechci, tak bych neváhala studium ukončit. 2.) Seriálu se člověk věnuje pro svou zábavu a v životě mu to nic užitečného kromě potěšení nepřinese. Takže, když to pro mě potěšení být přestane, není tady žádný jiný důvod to dál sledovat.
Pokud někdo sleduje dále ze setrvačnosti, tak na jednu stranu to chápu, taky jsem u některých seriálů zažila horší chvíle, kdy jsem zůstala spíše ze zvyku a abych zabila čas. Ale nikdy mě žádnej serál nepřestal bavit. A kdybych si přála ať skončí – to už bych se na něj proto opravdu nedívala. Dívat x nedívat – je to jen vaše volba, ne žádná povinnost.
#36 Nymeria the direwolf: Pokud je to opravdu taková fraška a utrpení ? Tak ano vypla.
#37 Raya: Samozřejmě, že důležitost těchto dvou činností je naprosto odlišná, já ale nesrovnával jednotlivé aspekty studia a sledování seriálu a nikde jsem nepřipodobňoval důležitost jednoho k druhému, to přeci nebyl účel – účelem bylo demonstrovat časovou investici a na příkladu toho studia je ta časová investice více vidět – použijte teleologický výklad, kolegyně. :) Tomu seriálu jsem zkrátka věnoval nemalé množství času, během něhož jsem mohl dělat spoustu jiných věcí, čili zcela logicky nechci, aby ten již investovaný čas vyšel jen tak naprázdno a proto chci vidět, jak to nakonec dopadne. Jediný důvod, proč bych s tím seknul předčasně, stejně jako na příkladu toho filmu 10 minut před koncem, je ten, že by se mi z toho udělalo skutečně fyzicky zle, pak bych to vypnul. Nic takového zatím nenastalo.
#40 Raya#39 téčko171: To je mi jasný žes to nemyslel doslova, ale přesto mi nepřijde časové přirovnání adekvátní a čas strávený u seriálu nijak podstatný. Vidím to prostě úplně jinak než ty, takže to asi nemá cenu dál rozebírat :D
#41 téčko171 #42 Misso#40 Raya: Ztracený čas je prostě ztracený a je v zásadě jedno, jaká příčina k oné ztrátě vedla, podstatný je výsledek a ten je každopádně stejný. I když na druhou stranu, možná právě naopak je čas ztracený sledováním seriálu o to podstatnější, neboť ta činnost ti v zásadě nic hodnotného nedá, narozdíl od spousty jiných aktivit, které jsi místo toho mohla dělat a o to víc je tedy důležitější, aby to mělo alespoň nějaký výsledek a nepřišlo to úplně nazmar.
#42 Misso#41 téčko171:
#40 Raya: Tu niektorý ludia nemajú vôbec fantáziu. Tu netreba brať veci dosovne a to kčomu to prirovnal je jedno ide o pointu. Ja som pozeral strašne vela serialov a dal som do toho vela času a fakt ma štve keď niečo držia len pre peniaze. Ako príklad uvediem Supernatural čo som prestal pozerať a a vobec neviem akú to má teraz kvalitu ale krásne to zakončili a upôlne zbytočne pokračovali dalej. Hviezdna brána kedysi to isté krásny koniec a začali to natahovat zo zbytočnzým pokračovaním až pokial to uplne nestratilo fanúšikov. A prečo ccem aby to ukončili lebo by som bol rad keby bla dalšia seria posledná ? Lebo rád to odporučím kamarátovi ako super serial a nebudem mu hovorit pozri si to od prvej po 2 seriu je to super. Tak isto radšej nechám serial odísť a budem zo smútkom spomínať na super serial ako potom dufať z nech to už skončí. Proste prajem si pre môj oblubený serial uctivý koniec a nie pomalé zomieranie.
podle mého názoru je to dobrý seriál ale nesedí mi tam ta magie např. po výbuchu té první atomovky jak získal tu sílu tak mu nemohl čelit s tou svou sílou světla a na konci mu tam v pohodě odolá a další věci mi tam neseděli, ale jedna z věcí která mě štve nejvíc je to že oddělali Roje nevím proč ale mám ho radši než arrowa samotného