Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Spoilerová fotografie Olivera a Felicity
Tvůrce Marc Guggenheim zveřejnil na svém Twitter účtu velmi spoilerovou fotografii, která zahrnuje Felicity a Olivera, proto do článku vstupujte jen na vlastní nebezpečí.
Bam. @amellywood</a> @EmilyBett</a> @MericlesHappen</a> pic.twitter.com/NY1Ih8KkW3
— Marc Guggenheim (@mguggenheim) February 24, 2016
Zdroj: CW
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Katherine McNamara
22.11.1995 | 22.11.2024 -
Stephen Lobo
22.11.1973 | 22.11.2024 -
Katie Cassidy
25.11.1986 | 25.11.2024 -
Ryan Robbins
26.11.1972 | 26.11.2024 -
Kirk Acevedo
27.11.1971 | 27.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /67
ach bože… oni vážne nevedia jednu postavu zabiť alebo zmrzačiť..... doktori povedia že nebude chodiť ale čierny gayko zrobí čip ktorí do nej vložia a zazrakom začne chodiť a ešte k tomu bude mať svadbu, podľa mňa už ten seriál ťahá felicity do prdele…
hele však se zasnoubili ne? :D A Curtis jí dal ten čip takže nevim co řešíte
Já zase nechápu, proč by měl pořád někdo umírat. Superhrdinové přece dělají správné věci i za cenu obětování vlastního dobra. Proč by i při tom všem měli zažívat ještě horší věci? To už jsme jako populace tak zvrácení, že dívat se na něčí štěstí je pro nás nuda a abychom se bavili potřerbujeme umírání a mrzačení? Aby byl příběh dobrý, napínavý a záživný není nutně podmíněno číkoli smrtí a násilím, ale nečekaným zvratem. Teď jsem sám zvědav, kam se tahle diskuze rozvine a pěvně doufám, že se o naší společnosti nedozvím něco, co snad ani nechi vědět.
Fúj! Felca mala zhebnúť ešte v prvej sérii, ako bolo plánované. Furt tomu nedokážem pochopiť, ako tak nádejný hrdinský sériál mohli takto zmršiť do stavu telenovely, kde-tu pretkanej troškou toho šípkovania.
#5 God Carmen#4 dagsoftware: Musím souhlasit, bohužel :(
Já jsem náhodou ráda, že to takhle dopadlo. Hlavním tématem seriálu je pořád boj se zločinem, tak pro mě není co řešit. Klidně mi pište co chcete, ale každý to vidí jinak.
Já jsem moc ráda, že to takhle je a (doufám) bude. Já nevím co na tom všichni pořád máte, ale tohle když jsou v pohodě je přece mnohem lepší než např. minulou sérii, kdy to pořád bylo jo,ne,jo, ne. Takhle, když jsou spolu ok, tak podle mě věnují pozornost zase hlavně ochraně města, nemusí řešit nějaké malicherné dohadování. A že se vezmou? Co je na tom :D Seriál potřebuje alespoň nějaké odlehčení. Navíc podle mě hrdina potřebuje nějakou svou lásku, někoho kdo mu dodává sílu a motivaci – což Felicity dělá.
#18 QWFFlash odhalil Zoomovu identitu. Guggenheim odhalil fotku ze svatby Olicity. A pak se někdo může divit, že lidi raději sledují Flashe než Arrowa.
#9 Raya#8 Patty01: Kdy, kde odhalili Zoomovu identitu ? :D
#10 Patty01#9 Raya: Myslím jako seriál Flash ne Barry, jestli jsi to pochopila takhle :-D Podívej se na včerejší epizodu.
#12 RayaTo je takový spoiler, že už se na to dívat vůbec nemusím :D co je na tomhle SPOILER? Tohle bylo jasný už od třetí série...... od chvíle co scénáristi se vůbec nesnaží.
#12 Raya#10 Patty01: Jojo to jsem pochopila že ne Barry , já myslela, že jako taky vydali nějakou spoilerovou fotku :D včerejší díl jsem ještě neviděla , tak jsem zvědavá :)
#11 HellTsuku: Já si třeba myslela, že to s nima zase půjde do kopru :D tak trošku překvapená jsem :D
#13 HellTsuku #15 Patty01#12 Raya: Já zrovna ne, já to čekal už od třetí série. Scénáristi jsou v tomhle bohužel předvídatelní.
Ale i tak ta fotka vykecala zápletku páté série, Arrow 90210, takže trochu smutné, má cenu pak koukat na pátou sérii? Když už známe příběh dopředu?
#12 Raya: Ne, nic takového. Narážela jsem na odhalení v seriálu :)
Je to horúci adept na najhoršiu epizodu 4 série.
#17 HellTsuku#16 Scenárista s veľkým S: Hm možná to je, ale stejně mě rozesmává jak je táhle fotka prezentovaná...... jako by to byl obrovský SPOILER, a při tom je to co čekal asi každý.
Kdyby tam byla fotka s hrobem, kde je napsány jméno to je SPOILER, kdyby zde byla fotka jak Thea se stává Cheshire to by byl spoiler…
#19 Scenárista s veľkým S#7 Raya: Souhlasím, seriál taky potřebuje malé rozptýlení od samého vyšetřování (jestli jsi to myslela takhle) :D
#23 Raya#17 HellTsuku:
Tak mňa osobne táto fotka vôbec nezaujíma, pridal to hlavne pre Olicity fanúšikov, aby sa navnadili . Tiež by som radšej videl ničo iné, napríklad veci, ktoré si spomenul.
Cupid jim překazí tu svatbu Jak tady bylo zmíněný! A damien ji možná ktomu donutí pokud prohraje!
Mě by se líbila Felicity jako zápornák a chtěla by zabít olivera To by byla sledovanost a s Felicity bude taky hrdina protože je Oracle barbara gordon zažila to samý! Jinou přezdívku ji Oliver neříkal.
#22 Scenárista s veľkým S#21 armunder:
Ja osobne by som chcel, aby bol záporák samotný Oliver. Proste, nech stratí pamäť, zmení oblek a nech ide proti Arrow Team!
#25 Scoop #30 armunder#18 QWF: Jojo takhle nějak :D pořád se věnujou ochraně města, bojování se zločinci a řešení problémů. Nepřijde mi nic špatnýho na tom, že je pár minut z celýho dílu ukážou jako normální lidi fungující v běžném životě/vztahu.
#29 QWFJak tak sleduju mnozí by rádi styl příběhu komiks…boj, boj, smrt, boj, boj, smrt…atd atd a furt dokola…opravdu velice originální, grandiozní a skvělý námět pro seriál. Telenovela? Jen proto, že do seriálu přidají vztah hlavního hrdiny s ženskou? Asi by si tihle lidi měli zjistit jakej význam telenovela vůbec má. A jako opravdu to nejde srovnávat s telenovelou. Je rozdíl když do seriálu zahrnou kromě boje, smrti, akce, napětí i nějaký ten vztah který by doplňoval příběh a když je celý seriál jen a pouze o vztazích (telenovela) Alespoň takhle vypadá jako člověk a ne jako robot co jen bojuje ala komiks
#26 HellTsuku#22 Scenárista s veľkým S: Jenže to se nestane ! To radši místo toho udělají 5. sérii o tom, jak je Olicity na líbánkách !
#24 Holldir: Kdyby tady někdo znal i komiksy tak by věděl, že vztahy tam mají svojí roli, ale nejsou to hlavní jako v tomhle seriálu, zde se neřeší boj, či smrt ale jen vztahy.
#28 Holldir #32 HolldirHele v kterých komiksech jste se tohle všechno tohle dočetli? Green Arrow mám přečtený ale ničeho takovýho jsem si nevšiml
#33 HellTsuku#26 HellTsuku: Jen vztahy? Hm asi spočítam minuty v posledním dílu které se týkají jak ty říkáš jen vztahů
#23 Raya: Aspoň nejsem sama, co tu čtu, tak se to věčině lidí nelíbí.
#22 Scenárista s veľkým S: Oni pokazili už tu třetí sérii protože kdyby Oliver vládl lize tak by to bylo husté a zabil by malcoma merlina.
Víte co by bylo super kdyby Felicity v jednom díle skončila v posteli s Damienem. To by byl pane zvrat celého seriálu. A dost velký a bylo by to lepší než flash!
#26 HellTsuku: Hm v celém posledním dílu je asi devět a půl minuty věnovaných jiným tématům než dahrkovi, náplni serie a záporákům, ty scény týkajících se svatby a podobných detailů…cca 22% dílu. Zbytek je jen o dahrkovi, záporácích, boji a podobně…takže ano je to celé jen o vztazích:)
#27 Peedro: Těch komiksů je víc, jeden sešit či kniha fakt nestačí. Green Arrow měl poměr z naší Black Canary, dokonce se nakonec vzali, Nightwing to měl ještě lepší skoro každá ženská s DC do něj byla zamilovaná… můžeme tohle i nadále řešit.
#47 PeedroNebudu mluvit za ostatní, ale pokud jde o mě, nevadí mi to, že Oliver a Felicity jsou spolu (s tím jsem se už během 3. série smířila), že budou mít svatbu atd… Oliver nebude do smrti sám. Co mi na tom všem ale vadí je to, jak nakládají s propagací, protože mi nikdo nenamluví, že tohle je jen můj pocit, ale když to jde, nepropagují nic jiného než Olivera/Felicity. K dnešní epizodě jsme dostali dva Olicity sneak peeky, Guggenheim vypustil jejich fotku ze svatby, před 4. sérii nevypouštěl nic jiného než jejich fotky z míst, která navštívili a pokud to jen trochu jde, tweetuje z 99% jen Olicity/Felicity úryvky z konverzací. Guggenheimem to začíná a končí to oficiální facebookovou stránkou seriálu, kde se taky pomalu nepropaguje nic jiného. Tak se pak nemůžete divit, že je spousta lidí naštvaná. Kdyby tohohle ubrali, nevypadalo by to, že je seriál jenom o nich (i když to tak není, ale díky propagaci to tak vypadá). Tohle mě na tom štve, ne to, že jsou ti dva šťastně spolu.
#36 HellTsuku #44 HolldirJežiš, tak se na to nedívejte když s tím máte takový problém, že se budou brát. Jsou i jiné seriály, tak běžte kam vás srdce táhne ;)
#37 Baltik#34 Patty01: S tím jsem se smířil i já, ale nesmířil jsem se s tím, že se to řeší pořád ať už propagačně nebo ve většině dílech.
#35 HonzyRehak: Zavolejte téčka. Mám tu pro něj prácičku !
#38 Scenárista s veľkým S #46 téčko171#37 Baltik:
Ach boze, vzdy ked to vidim, tak ma ide rozdrapit!
chtelo by to aby to deadpool trosku prosekal a dej by se pohnul :D
#40 HellTsuku #41 HellTsuku #42 totti#39 deadpool: Tady Deadpool nebude, jediný kdo by tu mohl být by byl Lobo :D a ten možná bude v Supergirl :D jen doufám, že ne ten z 52 :D
#42 totti#39 deadpool: Tady Deadpool nebude, jediný kdo by tu mohl být by byl Lobo :D a ten možná bude v Supergirl :D jen doufám, že ne ten z 52 :D
#39 deadpool: Deadpool asi nie, ale Prometheus by nebol zlá voľba
#40 HellTsuku: To vážne je tento nový Lobo tak zlý? Viem niečo o tejto postave, ale nikdy som nečítal jeho komiksy tak neviem. V new 52 sa vraj už stretli obaja, tak sa možno ten pôvodný vráti. Navyše DC plánuje taký poloreštart new 52 s názvom Rebirth a vracia naspäť niektoré komiksy, ako napr. Supergirl
Hele oni na líbánkách už byli na konci třetí série a to je hodně divné! V páté sérii po Oliverovi půjde Batman! Nebo Hugo strange. Mě děsně začalo vadit že se Oliver zamiloval do Felicity ve druhé sérii proč se nezamiloval do Laurel ? Když celou první sérii po ní jel ?
#34 Patty01: Pravda. Progaují snad jen toto…To nikdo nevyvrací. Ve Flashovi jsou taky scény tohoto typu, ale nikdo je neřeší. Zde řeší fanoušci jen toto. Kdyby ventilovali méně tohoto a naopak pověsili občas plakát a fotky z akce taky by to neuškodilo
Tak to bylo vážně nečekaný, že Felicity bude znovu chodit. :D
#37 Baltik: Co zas já? :D
#33 HellTsuku: jasně, ale nějaká čím začít a pak pokračovat?
neviem či ste videli dnešny diel, ale toto je HNUSNY SPOILER!!! prečo niečo taketo robia? nehovoriac že je to dejovo cele hlupost, ale prečo niečo taketo spoileruju? WTF! ako keby nestačilo že kvalita serialu ide dole
Dnešní díl jsem neviděla, fotka Olivera a Felicity se mi líbí. Ten asistent od Felicity (nedokážu si vybavit jeho jméno) něco říkal, že možná toho neujde moc, zatím je to jen zkušební verze, není možné, že si to „vyzkouší“ k oltáři? Já bych ji i chápala, kdyby chtěla k oltáři dojít po svých, a dál budou koumat, jak to provést trvale. Jinak k tomu umírání. Já si naopak myslím, že zabíjení postav je vždy chyba. Zabili Tommyho – nechtělo se mi na to dívat, zabili mamču Queenovou, taky mě to naštvalo, nemluvíc o ostatních. Jasně, že je tam hodně lásky, ale to je právě na místě, když už seriál vyčerpá spoustu témat, stejně jako je tomu u Big Bang Theory, všichni se určitě shodneme na tom, že to není, co to bývalo. Jasně, že Oliver byl úplně jiný v prvních dílech, taky mě to nebaví, jak se to ubírá. Ale myslím, že tohle postihne časem každý seriál. Je dost možné, že si o Flashi taky budem psát za dva roky, jak to hrotí s tou svatbou s Iris :-/.
#52 téčko171 #54 LMDizajnjedna fotka nic neznamená…může se to někomu jen zdát, a nebo to skončí tragicky než dojde na „ano“. navíc, kde jsou svědci? dokud neuvidím, neuvěřím
On by problém s romatikou ani tak nebyl, kdyby nebyla psaná jak telenovela a kdyby tomu pomáhali herci. Amell je skvělej v akci, ale jak dojde na opravdové hraní je marnej – jeden jediný výraz na všechno, vůbec nedokáže zahrát strach o sestru, zamilovanost, jediné co se za ty roky naučil je nasranost (jemu to fakt zachraňuje akce a charisma akčního hrdiny – víc nemá). Gustin je oproti němu herecky jinde a proto to nebude ve Flashovi nikdy tak hrozný na sledování. A představitelka Felicity zase v těch scénách hrozně přehrává a k tý telenovele to tlačí ještě víc.
#49 Es: S tím, že zabíjení postav je vždy chyba kategoricky nesouhlasím. Ne proto, že bych se v tom vyžíval, pokud se někdo už zase právě chystá psát, že jsem psychopatické nihilistické hovado, který musí mít v seriálu za každou cenu smrt, krev a násilí, ale z toho důvodu, že ten seriál tím zůstává napínavý a nepředvídatelný. Kdybych vždy věděl dopředu, že se nikomu nic nestane, že nikomu reálně nic nehrozí – a přitom po nocích bojujou se zločinem – byl by ten seriál doslova a do písmene o ničem. Veškeré nebezpečí, do kterého by se ti hrdinové dostali, ať už jakkoliv přehnané, by bylo naprosto bezvýznamné, protože ty postavy jsou prostě nedotknutelné. Proto jsem byl rád, když Felicity ochrnula – ne proto, že bych jí to přál, ale protože tím bylo vidět, že ti lidé žijí nebezpečný život, denně riskují zdraví a bezpečí své a svých blízkých a eventuelně se jim může něco hnusnýho stát, hazard z povolání. Takhle, pokud zas Felicity bude chodit, je to zase jako by se nikdy nic nestalo. Ve dne sluníčkově šťastní, po nocích bez následků mlátit zločince, jinak pohoda, nohy v teple a jakákoliv hrozba diváka nechá úplně v klidu, protože, že se z toho stejně zase bez újmy vyhrabou.
#55 EsSouhlasim, že by tam to napětí a důsledky měly zůstat. Chápu, že občas se někdo vrátí ze záhrobí (až moc často na můj vkus. Vesměs umřela jen mamča, taťulda a Tommy) Ochrnula, dala tomu jinej nádech a měla by zůstat ochrnutá. Neříkam, že ta technologie je nesmysl…ale jak zmínil zde kolega postrádá to význam. A co se týče telenovely. Tak s tím prostě nesouhlasim. K telenovele bych to opravdu nepřirovnával
#55 Es#49 Es: prosim ani nestraš, aj ked tlačia na Iris a Barryho podla mna už aj teraz vela… otras…
#55 Es#52 téčko171: #53 Holldir: Já s Váma oběma v podstatě souhlasím, určitě je nutné, abychom byli napnutí, co se bude dít, ale právě o tom mluvím – seriál už postrádá pocit neznáma. Když někoho z důležitých postav pro děj zabili, přivedli je zpátky, anebo je přivedli do původního stavu (viz. Felicity). Na druhou stranu nemám ráda, když se seriál depresivní, u Flashe se mi líbí, že spolu s Ciscem a dalšími jsou tam pořád nějaké prvky humoru, kdežto tady je to hodně stereotypní, ať už jde o vzkřišování, zabíjení, bojování, či monology herců. Nejlepší by bylo, kdyby dali nějaké jiné další flashforwardy (ne jen ten hrob). Vím, že jsem úplně odbočila :-D, no vrátím se k původnímu – myslím, že by ve všem měla být rovnováha, a samozřejmě to přehání, taky mě to nudí, jak se stále na něčem dohadují Felicity a Oliver atd, ale v každém seriálu musí být vztahy, protože Oliver není jen Green Arrow, je i člověk, který se vypořádává se svou láskou k blízkým a nebojuje jen se zločinci, svádí taky boj sám se sebou, se svými protichůdnými pocity, co je správné pro město a co je správné pro něho a blízké. #54 LMDizajn: Snad ne :-), vůbec si neumím představit, že by na to nějak smysluplně navázali.
Já vám dám mamču…mrcha to byla !
Po shlédnutí posledního dílu to spíš vypadá, že nás chtěli tvůrci tou fotkou pouze zmást ne?
Tohle je jen jako potěšení pro ty, kterým se nelíbil konec s04e15.
Inu, já to beru tak, že tato fotka může být pouze ze snu Olivera/Felicity. Anebo se už po desáté usmíří a půjdou dál… Jinak to je nejlepší pár, miluji je oba :* Ale mě se stejně nejvíce líbila první série.. Druhá a třetí nebyla nic moc..
„Je však jasné, že minimálně do doby tajemného pohřbu bude pravděpodobně stále na vozíčku. Jinak by asi společně s Olivere stála u hrobu.“ – viz článek na této stránce
Jak je tedy možné, že v 15. díle odešla od Olivera pryč z bytu?!
#61 téčko171#60 Draumer: Myslím, že klíčové v té větě bude především slovo „pravděpodobně.“
Jejda, člověk tu tři týdny není, užívá si svatého nerušeného klidu bez hejtování a kritiky na arrow, pak sem mrkne a lol :-) Já nechci spoilerovat, takže nebudu prezentovat, o čem vlastně 16 epizoda bude, ale svatba to není – rozhodně ne Felicity a Olivera – to jen Mark trolí :-D A co se týče oné postavy v hrobě… po dnešních fotkáchm co utekly ven z natáčecího dne můžu říct jediné… JO, uhodla jsem to! A to jsem to hádala v 4×01 :-)
#64 TomčaJa též…screen jsem si uložil :D
#62 Ellennnka: Taky jsem je viděl. To jsem moc nečekal
#65 Ellennnka#64 Tomča: já to čekala od začátku, bylo spousta věcí v ději, co na to upozorňovala díl od dílu atd. Tím, že herečce ve finále kvůli závěrečné scéně přebarví vlasy to jen zaťukly do pomyslné rakve :-)
#66 Tomča#65 Ellennnka: Přebarvené vlasy může mít kvůli natečení Sári pohřbu, ale bude to asi zajímavé. Ale bez tak v tom bude nějaký háček. Já to od začátku tipoval na mužské zastoupení v hrobově :)
#67 Ellennnka#66 Tomča: by stačila paruka. Fakt je ten, že z hlavní party mají všichni aktuální vzhled kromě Laurel. Ona tam nemá žádný děj, vše je okolo ní krásně uzavřené. Konečně to bude díl jen o ní, se kterým bude spokojená :-D