Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

To nejlepší a nejhorší na třetí sérii seriálu Arrow

To nejlepší a nejhorší na třetí sérii seriálu Arrow

V posledních dnech se věnujeme rekapitulaci třetí řady. Tentokrát se podíváme na to nejlepší a nejhorší, co nám třetí série přinesla.

39 9
8.6.2015

1. Nejlepší epizoda: Public Enemy

Opravdu dobrých epizod bylo ve třetí řadě vskutku málo. Našly se však takové, které nám nabídly pořádnou porci naděje, že se seriál vrací do starých kolejí. Touto epizodou byla jisto jistě osmnáctá epizoda Public Enemy.

Tato epizoda byla převážně zaměřena na Roye a celá se točila kolem jeho svědomí, kdy se nemohl vzpamatovat z toho, že zabil nevinného strážníka, i když za jeho smrt v podstatě nemohl (zabil jej sice skutečně on, ale pod vlivem Mirakuru z něj byl zcela jiný člověk). Royova situace vyvrcholila ve chvíli, kdy celou honbu na Arrowa strhl na sebe a byl zatčen místo Olivera Queena.

Další kandidáti: Broken Arrow, The Climb, Nanda Parbat

2. Nejhorší epizoda: My Name Is Oliver Queen

Kdybychom se měli zaměřit na ty nejhorší epizody z třetí řady, tak zjistíme, že jich bylo vskutku více, než by člověk očekával. Naprosté zklamání však přišlo ve finální epizodě My Name Is Oliver Queen, kde se všechno pokazilo.

Za prvé je nutno uznat, že bylo těžké udělat dobré finále, protože každý fanoušek velmi mnoho očekával od poslední epizody. která by tak ukončila neslavnou třetí řadu. To však nemění nic na tom, že se tvůrci zaměřili na to, co mnoho lidí štve – Olicity. Právě závěrečné usnesení, že Oliver a Felicity společně jedou pryč z města a hází za sebe superhrdinský život, je nadmíru nestravitelné. Oliver celou dobu bojuje za město a za svou sestru a v mžiku vše nechá být, protože „žádná hrozba nehrozí“.

Celkově to byla epizoda poměrně povedená, ale její klíčové části byly slabé. Nejslabší z nich byl závěrečný boj mezi Oliverem a Ra's al Ghulem – boj nebyl tak napínavý, jak měl být, a konečná smrt Ra's al Ghula byla přesným kopírákem „smrti“ Olivera Queena v deváté epizodě této řady.

Na závěr ještě zmíním nejvíce stupidní vsuvku, která se v celém seriálu objevila, a to mluvím o Felicity v obleku Atoma. Felicity se nemohla za tak krátkou dobu naučit létat v obleku, který jí ani nemohl padnout, když byl speciálně stavěn na Rayovu postavu.

Další kandidáti: The Return, Corto Maltese, The Secret Origin of Felicity Smoak

3. Nejlepší vývoj postavy: Thea Queen

Thea to měla podobně jako Roy velmi obtížné. Nevědomě zabila Sarah Lance, věřila svému pravému otci, který ji pouze využíval, a trpěla kolem sebe samé lži. Po zjištění, že ji Malcolm využil k zabití Sary, jej zavrhla a více se dostala na stranu Olivera.

Právě sourozenecký vztah vyvrcholil tím, když jí Oliver konečně řekl pravdu o své tajné identitě. Thea si kupodivu zachovala chladnou hlavu a byla ráda, že jí to Oliver řekl. Problém nastal, když byl Oliver pod palbou Ra's al Ghula, který se zaměřil na jeho slabou stránku – Theu. Ra's ji zabil a Oliver byl nucen přijmout dědictví Ra's al Ghula, kterého se nechtěl zmocnit.

Thea se po použití Lazarovy studny k horšímu moc nezměnila, tak jak Malcolm předpovídal. Po propuštění Nyssy z vězení se z ní stala zcela jiná osoba – osoba která chce zachraňovat. Z následného setkání s Royem se z ní stal nový člen Arrow týmu, kde bude vystupovat pod přezdívkou Speedy.

Další kandidáti: Dinah Laurel Lance, Roy Harper, Oliver Queen

4. Nejhorší vývoj postavy: Felicity Smoak

U nejhoršího vývoje postavy ve třetí řadě má každý jasno – Felicity Smoak. Bohužel, z vtipné a energické ajťačky se stala velmi emocionální postava, která ztratila půdu pod nohama. Na velmi očekávaný díl o jejím původu se každý těšil, byla nám však představena velká slátanina, která byla velmi neoriginální.

Hlavním důvodem jejího chování se však stal její vztah s Oliverem, který byl výrazně načat v první epizodě třetí řady a odtud pokračoval až do finále. Tito dva skutečně nemají být spolu, seriálu to rozhodně neprospívá, takže doufejme, že se z Felicity stane ta stará dobrá holka z první a druhé řady.

Další kandidáti: Quentin Lance, Malcolm Merlyn, Ra's al Ghul

5. Nejlepší nová postava: Ray Palmer

Jednoduchá volba. Ray se ve třetí řadě velmi objevoval a přinesl do ní patřičnou šťávu. Sršil vtipem a elánem a od doby, kdy si nasadil kostým Atoma, byl nepostradatelnou součástí seriálu.

Spousta lidí jej od začátku neměla příliš v lásce a to kvůli jeho vztahu s Felicity. Ray však má něco, co Oliver ne – dokáže vyjádřit své skutečné a opravdové city, zatímco Oliver je v tomto pozadu. Rayovo účinkování v seriálu skončilo, dočkáme se jej však v Legends of Tomorrow.

Další kandidáti: Tatsu Yamashiro, Maseo Yamashiro, Danny Brickwell

6. Největší zvrat: Oliverova „smrt“

Zvrat v deváté epizodě The Climb vyrazil dech všem. Tohle skutečně nikdo nečekal! Po opravdu povedeném souboji následoval obrovský zvrat, který nás napínal až do desátého dílu, kdy jsme se dozvěděli, že Oliver svou smrt přežil.

Samotná smrt protagonisty seriálu je ale opravdu velkým zásahem do seriálu. Jak může umřít někdo, o kom je seriál? Byla by to velmi originální chvíle, která však skončila promarněnou příležitostí, což nás přivádí k…

Další kandidáti: Royovo zabití ve věznici, Ra'sova nabídka, smrt Sary

7. Nejvíce promarněná příležitost: Starling City bez Arrowa 

Právě po největším zvratu měla přijít chvíle, kdy se měl seriál ukázat v tom světle, že dokáže vydržet i bez své hlavní postavy. Oliver měl skutečně zemřít a minimálně do konce třetí řady to tak mělo platit, kdy by se mohl z ničeho nic objevit a jeho přežití by se řešilo ve čtvrté řadě.

Bylo by skutečně zajímavé sledovat ochranu Starling City bez Arrowa. Do popředí by se dostal Roy, který by převzal kontrolu nad Arrow týmem, a dočkali bychom se pořádného vývoje Black Canary. Vskutku zazděná příležitost.

Další kandidáti: vývoj Black Canary, Ra's al Ghulovo dědictví, hlavní padouch

8. To nejlepší na třetí řadě: Crossovery

Bohužel tou nejlepší stránkou na třetí řadě byly jednoznačně crossovery, ať už malé nebo velké, které předčily samotný děj třetí řady. Seriál The Flash byl letos jednoznačně lepší než seriál Arrow, proto jsme neustále čekali na to, kdy se tyto dva seriály opět střetnou.

Faktem ale je, že tohle nás na těchto seriálech baví – že se vzájemně propojují. Každý správný fanoušek těchto seriálů musel být nadšen jakýmkoliv propojením, ať už se jednalo o Flashovy návštěvy ve Starling City nebo o Arrowův boj s Flashem v Central City.

Další kandidáti: Nanda Parbat, Atom, Arsenal

9. To nejhorší na třetí řadě: Flashbacky

Poslední kategorie byla také jednoznačná. Flashbacky se tuto řadu nepovedly a opravdu brzdily celý děj seriálu. Většině však hlavně vadil fakt, že se flashbacky odehrávaly v Hongkongu a ne na ostrově. Vzpomínáte si na to, jak Slade učil Olivera bojovat a jak spolu bojovali proti žoldákům a pirátům na ostrově? To bylo něco…

Další kandidáti: Olicity, celá zápletka třetí řady, zmrtvýchvstání

Foto: CW

Diskuze /68

mandrake

Jen muj názor ale s bodem 5 nesouhlasím :-)

#2 bzumiiii #17 AnčaK
8.6.2015 | 19:08:18
bzumiiii

#1 mandrake: přesně tak :D

8.6.2015 | 19:16:59
tomsn40

Celá 3. řada, prostě byla nepovedený vtip :) Ani už nemám chuť se dívat na 4. řadu… Na druhou stranu, může jen překvapit :)

8.6.2015 | 19:22:24
Scenárista s veľkým S

Nesúhlasím s bodom 5 to je asi vtip! inak by som to napísal rovnako ! A poprosím ľudí čo videli 2 seriály maximálne aby tu nepísali že 3 séria sa im páčila ,pretože odborníci medzi ktorích sa radím aj ja ju pokladajú sa prvotriednu sračku

#5 Denko069 #6 Kratos93
8.6.2015 | 19:31:25
Denko069

#4 Scenárista s veľkým S: Snáď prvýkrát s tebou musím súhlasiť… 3. séria bola oproti 1. a 2. len nepodarený pokus o vtip.

8.6.2015 | 19:36:10
Kratos93

#4 Scenárista s veľkým S: nebudu tady psát to kvantum seriálů které jsem viděl :D ale jako 3 sérka podle mě nebyla tak špatná jak jí lidi dělají. Byla slabší než ostatní ale nebyla špatná. Nehodlám tady vyvolávat válku. Jen jsem chtěl říct že jsou tady i nonhateři :D

8.6.2015 | 19:36:56
HellTsuku

Souhlasím ve všech bodech avšak právě ten čtvrtý bod je na celé sérii to nejhorší protože je tam nejčastější

8.6.2015 | 19:38:44
Scenárista s veľkým S

3 Seria bola tak sládka že som počas jej sledovania dostal cukrovku , áno je to tak musím si pichať inzulín a ked ochoriem musím si dávku potrebného inzulínu zvyšovať o niekoľko jednotiek kvôli zvýšenej zátaži na telo , za moju situáciu ďakujem scenáristom

Takýmto tempom mi budu musieť počas 4 serie amputovať nohy

#16 Starboy13
8.6.2015 | 19:44:15
Giacobbe

Také nesouhlasím s bodem č.5. Postava Ray Palmer mi absolutně nezapadla do seriálu a mohla přijít nějaká nová vymoženost než napodobenina „Iron Man“. Dále pak nesouhlasím s bodem č.8. Dle mé záliby se seriál The Flash ani zdaleka nevyrovnává seriálu Arrow. I když třetí série Arrow nepatřila zrovna mezi silnější šálek kávy, tak díly seriálu The Flash pro mě byly určeny přímo na dobrou noc. A právě Crossovery byly pro mě jeden z důvodů co dle mého názoru seriál Arrow táhlo směrem dolů.

Ale jinak pěkný článek :)

8.6.2015 | 19:50:55
Kaan

Mne sa flashbacky v 3. sérii práveže celkom páčili. Mnohokrát mi to prišlo ako jediná akčná časť niektorej z epizód, pomedzi urevanú Felicity a neskutočné dialógy o tom čo je správne a čo nie, ktoré samozrejme hneď vystriedala Felicity s rozmazaným make-upom. Neboli to flashbacky na úrovni 1. a 2. série, ale ako som už písal, ich tempo/dej sa mi páčilo asi viac ako hlavný dej 3. série.

8.6.2015 | 19:56:00
kiso1561

S bodom 5 musím súhlasiť. Ray bol jednoznačne najlepšia nová postava a celkovo jednou z najnormálnejších vecí v tretej sérii.

8.6.2015 | 20:05:17
Kimberlly

Super článok. Až na ten vývoj. Tam pre mňa vyhral jednoznačne Roy! :)

8.6.2015 | 20:07:57
Sindar

vsimnete si, ze kandidatu na nejhorsi epizodu je vic jak kandidatu na nejlepsi..

8.6.2015 | 20:15:09
JuRas

Mnoho lidí štve Olicity? Zřejmě je více lidí, koho to baví, když to tam furt je. Nicméně, co taky čekat od stanice CW, která udělala Smallville, tedy komiksárnu pro malý děcka…

Smrt „přes kopírák“ byla zřejmě schválně zamýšlená, aby zemřel tak, jak měl zemřít Oliver. Navíc s tím stejným tréninkem to zřejmě ani jinak nešlo…

Je jasný, že Flash byl lepší, protože měl teprve první sérku a byl tedy „neznámý“. Řeknem si za 2 roky, jak se jim 3. sérka povedla, jestli ji vůbec bude mít ;)

Kolik seriálů „umřelo“ po první sérce, kolik jich ochablo po těch pár sériích, kór v dnešní době, kdy drtivá většina seriálů končí na pilotu nebo je po pár epizodách zrušena a tady se brečí, že ta 3. nebyla tak super jako ty předchozí… Hle, ono se takhle brečelo i u GoT a teď zřejmě ještě každej utírá stříkance po pokoji…

Mně se flashbacky naopak celkem líbily. Vždy tam bylo vysvětleny rozhodnutí, které Oliver v současnosti dělá a proč je dělá. Sice nebyly tak super jako ty, kde je trénovanej Deathstrokem, ale ukazují daleko větší posun postavy k tomu, co provádí nyní – především k tomu, že mučil atd. V jednu chvíli si dokonce uvědomil, že ne vždy je to správný a dobrý. Bohužel to pak zapadlo ve vývoji událostí…

#33 Lukas63
8.6.2015 | 20:23:57
Kubyk002

Se vším plně souhlasím, sice pro mně 5 bod by byl Danny Brickwell, který byl fakt úžasný a doufám, že v seriálu ještě dostane místo, ale ATOM byl taky dobrý, mi narozdíl od ostatních nevadil :)

Musím se na 3 sérii podívat ještě jednou, tentokráte budu v duchu ignorovat Olicity a Flasbacky (které byly hooodně slabé, přitom měly skvělý potenciál, ale promarnili to!)

8.6.2015 | 20:29:48
Starboy13

#8 Scenárista s veľkým S: myslím že to všechny těžce zajímá..

8.6.2015 | 20:33:58
AnčaK

#1 mandrake: Jop, bez diskuze. Ray vážně nic moc.

8.6.2015 | 20:35:32
pindajara
  1. The Fallen, My Name Is Oliver Queen, Public Enemy, The Brave and The Bold
  2. Canaries, Draw Back Your Bow, Midnight City
  3. Roy Harper, Oliver Queen
  4. Quentin Lance
  5. Tatsu Yamashiro, Maseo Yamashiro,
  6. nabídka od Ra´se
  7. celkem souhlasím
  8. souhlasím na 100%
  9. částečně souhlasím, občas byly dobrý (The Return), ale občas jsem je chtěl přeskočit
8.6.2015 | 20:37:04
Ellennnka

ach bože, koukám, že tady do začátku čtvrté série fakt nemá smysl nic číst. Proč na to lidi vlastně teda koukáte? Vlastně ani nemusíte odepisovat, do října sem nepáchnu.

#22 téčko171
8.6.2015 | 20:48:20
Luke92

Moc by se mi líbilo kdyby se ve 4. řadě objevila nějaká postava z Oliverovy minulosti a zabila Felicity.

#21 Kubyk002
8.6.2015 | 20:49:59
Kubyk002

#20 Luke92: A mně by se líbilo, kdyby se Felicity přidala k HIVE a Oliver by jí sundal sám!!! Tak bychom měli jistotu, že jí nedonese do Lazaru!!!

8.6.2015 | 21:14:38
téčko171

#19 Ellennnka: Protože po začátku čtvrté série všichni lidi, kteří tu do té doby budou cokoliv psát a nějakým způsobem ti vadí, záhadným způsobem zmizí z povrchu zemského a tak bude mít opět smysl to tu číst, nebo…?

No a taky obligatorní staré dobré „proč na to koukáte, když se vám to nelíbí“ klišé.

#24 HellTsuku
webmaster
8.6.2015 | 21:24:05
Mouchal

Dyt je to stejne uplne jedno co se delo, Flashuv vylet do minulosti to stejnak vsechno zmeni… doufam :D

8.6.2015 | 21:24:54
HellTsuku

#22 téčko171: Jj tak to bude mi zmizíme nebo budeme psát o „skvělé“ adaptaci Arrow :D

8.6.2015 | 22:13:16
DS1648

Rozhodně 3. série byla slabší… Štve mě celkově vývoj: Už žádný Arrow? Tím pádem jsem zvědavá na 4. sérii. Pochybuji o tom, že by to Oliver jen tak zabalil. Ano, postava Felicity byla značně přecitlivělá kvůli Oliverovi, ale to se dá pochopit… Chvílemi byla otravná sama Felicity tím svým fňukáním, někdy zase Oliver tím svým „Nemůžu s tebou být…“. Ale musím říct, že jsem tým #Olicity a že jsem na epizodu 3×20 třásla 2 roky. Kapitán Lance… jo tak toho bych i Rayem nakopala do pozadí. Oblek Atoma mi připomínal Iron Mana a Lance… toho ani nemá smysl zmiňovat. Crossovery se mi opravdu líbily nejvíc a flashbacky byly tak otravné, že jsem je přetáčela…

#29 téčko171
8.6.2015 | 22:22:37
Difa444

Také souhlasím, že 3. série byla nejslabší. Neřekla bych, ale že se mi vůbec nelíbila. Dějová linie v čele s ligou se mi moc líbila. Nicméně tuhle sérii doprovázelo spoustu promarněných příležitostí. Pro mě, byla ovšem nejhorší chvíle, kdy jsem se dozvěděla, že po probodnutí mečem stačí pít tři týdny penicilinový čaj a člověk je za fit. Tohle mě opravdu zklamalo. Musím souhlasit, že velká promarněná chvíle byla, když Oliver byl považovaný za mrtvého. Rozhodně se z toho dalo vytřískat něco super a taky jistě nový pohled postav, prostě trochu vývoj. Toho jsme se však nedočlali. Taky postava Raye mi přišla uměle vsunutá do děje a nelíbil se mi tam. Rozhodně jsem z něj od první epizody měla pocit, že je nafoukaný a myslí si že všechno ví. O obleku Atoma ani nemluvím, protože se mi upřímně opravdu nelíbí.

Já nejsem vyložený odpůrce Olivera a Felicity (nebudu používat olicity, protože to nesnáším). Nicméně tahle série se zaobírala, tímhle vztahem nevztahem každou chvíli, až to bylo otravné. Snad v každé epizodě spolu ti dva museli mít nějaký trapný rozhovor, který nikam nevedl. Dokonce byly i chvíle, kdy jsem vůbec nechápalo, proč tam něco spolu řeší. Rozhodně mohli tvůrci tyhle minuty využít mnohem lépe. Než rozhovorem, který být pro děj a vlastně i pro jejich vztah nedůležitý.

Co se týče flashbacků, tak ty se mi líbily. Nevyrovnají se těm z ostrova, ale uplně hrozné to nebylo. Pořád jde vydět, jak se Oliver mění díky tomu co se tam děje. Nicméně když jsme u toho, tak všiml si někdo, že v první epizodě první série bylo, taky řečeno, že má nějakých 18 ne úplně zahojených zloměnin, ale v žádném flashbacku si snad ještě nic nezlomil? Nebo jsem si toho v tom případě nevšimla.

A jo souhlasím crossovery byly boží a rozhodně se těším na další.

8.6.2015 | 22:40:50
Strix

u bodu nesouhlasim z jednim kandidatem to s malcolmem ja si myslim ze byl v teto serii super

8.6.2015 | 22:44:42
tom99

Nepatřím mezi doslovné odpůrce třetí řady, popravdě druhá polovina se mi dost líbila, problém byl ve finále, protože ten totálně celou řadu shodil. Nelíbil se mi v této řadě Malcolm Merlyn – naprosto zbytečná hlavní postava, o Felicity nemá snad ani cenu mluvit. A flashbacky opravdu letos stály za starou bačkoru. Na druhou stranu Liga Zabijáků a celkově Nanda Parbat byla promakanější než třeba v Batman begins, Atom byl také fajn a některé souboje jsou oproti minulým řadám naprosto nezapomenutelné.

webmaster
8.6.2015 | 22:57:46
téčko171

#25 DS1648: Počkej, takže to, že byla Felicity přecitlivělá kvůli Oliverovi se pochopit dá, ale že byl Quentin Lance přecitlivělý, protože mu všichni, včetně vlastní dcery, minimálně půl roku do očí lhali o smrti jeho druhé dcery, se pochopit nedá, za to bys ho nakopala? Pěknééé…

#30 Difa444 #31 HellTsuku #54 DS1648
webmaster
8.6.2015 | 23:08:59
Difa444

#29 téčko171: Já tě prostě žeru :-D Ty vždycky najdeš v čem si kdo protiřečí, nevím jak to děláš, ale asi to je nějaká vrozená vlastnost né. Vždycky máš pravdu :-) A rozhodně v tomhle souhlasím.

Řekla bych, že je to díky rozdílným sympatiím k postavám. Ale není to tak vždycky, když člověk něco hodnotí. Každý z nás je prostě trochu subjektivní ;-)

8.6.2015 | 23:13:55
HellTsuku

#29 téčko171: Každý je nějaký, i když spíše bych pochopil nasraného Quentina než ubuleou blondýnu, protože to Oliver do ní nechce strčit.

8.6.2015 | 23:50:01
dagsoftware
  • 3. séria je výrazne nejahoršia, lebo
  • aj keď felicitu neznášam od 1. série, v tejto 3. sa z nej stala korunovaná krava
  • stále nedokážem pochopiť, prečo ju tvorcovia musia dávať dokopy s Oliverom
  • absurdná posledná časť celú nepodarenú 3. sériu patrične ukončila.
  • Ja len dúfam, že tam nabehne Flash, posunie čas o rok spať, a celá 3. séria sa nakoniec ani nestala.
  • Od smrti Sárinky, chúďatko, to šlo dole vodou.
9.6.2015 | 2:32:02
Lukas63

#14 JuRas: Přesně tak

9.6.2015 | 4:14:12
Naolec

100% Souhlasím s bodem 4. nemůžu si pomoct ale jak jsem tam viděl občas ty její scény a jak si hrála na děvku chvilku stím chvilku stím opravdu jsem hlavou mlátil do klávesnice a prosil a´t už ji někdo konečně zabije

9.6.2015 | 4:19:35
mirasagan

No z více než jednou věcí nesouhlasím......

  1. The Fallen, Al-Sa-Him
  2. Sara
  3. Nyssa
  4. Atom
  5. Tatsu Yamashiro, Maseo Yamashiro
  6. Royovo zabití ve věznici
  7. Holááá kravina, je to seriál o „Arrow“ a NE o „Royovi a jeho přátelích“
  8. Nyssa (Její děj prostě TOP)
  9. Z mrtvých vstání, už mě to tam akorát se**
9.6.2015 | 7:52:28
ValdaM

Vážně nechápu proč se na to díváte když vás to všechny tady tak SE*R! Je to JEN a jen SE-RI-ÁL podle komiksu…všechno už tu bylo řečeno milionkrát tak kolik vás tu ještě napíše, že oživování vás SE*E? Ano víme, že vás to sere, ale jsem tu k vuli novinkám a postřehům né vašim ubrečeným stížnostem, na který při natáčení nikdo ohled brát nebude. A smiřte se s tím, v komiksech se oživuje. Jestli se to někomu nelíbí, jak už jsem psal jsou tu další seriály jako ulice, Ordinace v Růžové zahradě a mnoho dalších. Tam vás oživování nepotká!

9.6.2015 | 8:56:12
Baltik

No i v seriálu F.L Věk oživli jednu postavu ! A to byl panečku šok !

9.6.2015 | 9:09:54
Billy the Kid

zamě flashbacky ok, felicity totalni pi*a, nejlepší dil a vubec je jen jeden před vanočni pauzou jak ras olivera bodnul, potom po pauze totalni propadak nevim co tvurcum přelitlo pře nos

#39 Billy the Kid #40 ValdaM
9.6.2015 | 9:14:41
Billy the Kid

#38 Billy the Kid: jo a dobre dily jsou když je tam flash, až na ten posledni.....

9.6.2015 | 9:15:56
ValdaM

#38 Billy the Kid: Vazne musis opakovat a všechny ujištovat o tom co už tu bylo řečený stokrát a stejně tak v samotném článku? Tyhle příspěvky mají jedinej následek a to, že po úpadku sledovanosti třetí série začne upadat i návštěvnost tohoto webu. No tak lidi vzpamatujte se, bylo to tu super tak přestaňte řešit fňukat :-(

#41 téčko171 #52 Billy the Kid
9.6.2015 | 9:47:17
téčko171

#40 ValdaM: Viď? Co si to dovoluje, vyjadřovat SVŮJ názor. Hubu držet a krok!

#42 ValdaM #53 Billy the Kid
webmaster
9.6.2015 | 9:55:53
ValdaM

#41 téčko171: Přesně tak! Kdo to kdy viděl!

#43 Baltik #51 Scenárista s veľkým S
9.6.2015 | 9:57:40
Baltik

#42 ValdaM: Teď Téčkovi podlézáš …

#44 Pišta Hufnágl
9.6.2015 | 10:36:47
Pišta Hufnágl

#43 Baltik: A co mu to vlastně podlézá? Myslím jako technicky vzato. Nějakou tyčku? Sesli? Áha?

9.6.2015 | 10:57:26
HellTsuku

Nesnášeli jste třetí sérii, vadia vám Felicity a její ku*vení tak si to zdá se ve čtvrté užijeme ještě víc. Ostatní postavy už byli skoro v třetí sérii jenom křoví. Thea i když měla dobrý vývoj tak stejně byla v celé sérii dost zbytečná.

9.6.2015 | 11:35:35
Aspi

Co si budeme. Nejen že byla celá série celkem nudná a hlavní zápletka nevyužitá, ale zápletka ve finále, kde Ras dá jed do svých lidí, kteří ho vypustí ve chvíli, kdy je někde zraní? To jako vážně? To měl být ten velký ďábelský plán? :D Normální záporák vypustí plyn a neprdí se s nějakým složitým propracováním. Dokázal bych si finále představit tak, že Ras svede souboj s Oliverem někde uprostřed města a ve chvíli, kdy ho Oliver zabije, tak se i z Rase vypustí jed a celá série končí tím, že lidé okolo nich začnou pomalu umírat. Ideální cliffhanger a nakopávač pro další sérii, kde by mohl být super temný pohled na Olivera, který si vyčítá, že něco takového dopustil a pokud by nepřišla Felicity, která by ho začala utěšovat a kdesi cosi, tak by to mělo našlápnuto na další super sérii.

Nebudu se zmiňovat o tom, že mě dost nakrklo, když Oliver zabil Rase, což mě skutečně vytočilo.

9.6.2015 | 12:07:54
tma

Ja súhlasím, že najhoršie boli flashbacky… tie som fakt nemusela. ale inak Felicity mám rada, hoci vždy mi prišlo, že to ona je iniciátorka poďme do vzťahu hr… ale páči sa mi ich vzťah, je mi sympatický :)

9.6.2015 | 17:44:37
Simuska272

Tak s půlkou rozhodně nesouhlasím..­.......... a o opaku mě nepřesvědčí nikdo!

9.6.2015 | 18:00:51
Syrion93

Každý soudný člověk musí uznat, že tato season prostě byla slabá. Na seriál jsem se nehorázně těšil.. díval se aktivně od 1. episody a došlo až k tomu, že jsem si pak dal radši pauzu.

S vašim hodnocením více méně souhlasím. Já jsem si například Raye docela oblíbil a vůbec mi nevadil.

9.6.2015 | 18:19:44
Big_Boss

Nejlepší epizoda – The Magician a The Return (protože Slade a vzpomínka na 2. sérii); Nejhorší epizoda – Offer (nuda, zív) Nejlepší vývoj postavy – Roy (na to že jsem to ve 2. sérii nesnášel, zde mi přišel docela fajn) Nejhorší vývoj postavy – definitivně bez debat Felicity Nejlepší nová postava – Cupid (Draw Back Your Bow) Největší zvrat – Oliver přežil svoje probodnutí a pád bez Lararus Pit 7,8 a 9 – souhlas

9.6.2015 | 19:33:30
Scenárista s veľkým S

#42 ValdaM:

Ty si bežkaj zapnúť druhu sériu Prison Break lebo trepeš sračky, nikto to nefnuka ale každý konštatuje že 3 séria bola táka sračkova že nič sračkovitejšie som ešte nikdy nevidel

10.6.2015 | 8:42:01
Billy the Kid

#40 ValdaM: no nevim je toto demokracie každý muže řict svuj nazor tak co se do toho serete, ja řekl svuj nazor a na tento serial se budu divat i nadale, ja nejsem ten co se podiva na par řad a pak s tim sekne......

10.6.2015 | 8:43:15
Billy the Kid

#41 téčko171: ptal se někdo na tvuj nazor!!!!!!!!

10.6.2015 | 8:43:44
DS1648

#29 téčko171: Já neříkám, že Lance nemůže být nas…naštvaný a přecitlivělý, protože mu všichni lhali. Prostě mě jenom štve, jak udělal zátah na Arrowa, kvůli tomu, že podle něj za to může…

10.6.2015 | 9:44:59
Manonka

Třetí řada byla slabší, ale na takovou tragédii bych to tedy neviděla. Ano neudrželi kvalitu prvních dvou řad, ale nechápu tuhle hysterii. Nejhorší to tedy nebylo. 4. Rozčilovala mě Felicity a její kňourání to tedy ano, ale ještě víc mi vadil Lance, kolikrát jsem si říkala, že už by ho mohl klepnout definitně. 5. Ray mi vadil od první jeho scény, ten jeho úlisný namyšlený úsměv, ještě že jde do svého seriálu, na který se tedy koukat nebudu. Líbil se mi Deadshot, škoda, že nedostal víc prostoru, ačkoli to nová postava nebyla… 6. Pro mě smrt Sary, ta mě vyloženě šokovala a mrzela. Ani to jak ji zdůvodnili mě nikdy nestačilo. U Olivera mi bylo jasné, že neumřel, nevěřila jsem tomu, že by ho zabili a ještě v půlce série. 7. Za mě toho mohlo jinak dopadnou s Ligou, ani by mi nevadilo, kdyby v ní Oliver zůstal a přetvořil ji podle sebe, to by dávalo dost prostoru, kam s dějem hnout dál. A záběry s Ligou a Nanda Parbat byly super, mělo to dobrou atmosféru… 8. Crossovery Arrowa s Flashem většinou ok, ale ve finále to Flashovo – sorry musím si pokecat s tím mým zloduchem, to mi fakt přišlo divný… Já neměla úplně pocit, že by mi Flash do Arrowa seděl. Víc se mi líbilo, když se Oliver a spol. objevili u Flasha. Thea, Roy a Ra's al Ghul mě bavili. Pořád existuje mraky horších seriálů a horších sérií. A teď se do mě klidně můžete pustit :-D

#56 DS1648 #57 Billy the Kid
10.6.2015 | 13:27:07
DS1648

#55 Manonka: Tak mně se tvůj názor líbí, akorát Ra's al Ghula bych zabila :D.

10.6.2015 | 16:03:27
Billy the Kid

#55 Manonka: krása, jen sara asi vztane z mrtvých- teda jestli už to nahodou neviš :)

#58 Manonka
10.6.2015 | 16:16:25
Manonka

#57 Billy the Kid: No vím, ale je snad potvrzené, že se vrátí do Arrow? Myslela jsem, že ji oživují kvůli Legends… Já bych byla ráda, ale trochu o tom pochybuji…

#59 Onewinged
10.6.2015 | 21:07:14
Onewinged

#58 Manonka: Aby hned v Legends znova nezemřela :D

10.6.2015 | 21:24:58
Veru_007

Vážně nechápu, proč se někteří z Vás na ten seriál dívají! Podle těch komentářů by jeden řekl, že to sledujete jen proto, aby jste to mohli zkritizovat. Co by jste po dvou skvělých sériích napsali vy?? Já si naopak myslím, že seriál a postavy se mají vyvíjet. A to se tu jednoznačně děje. Oliver v první řadě a ten v té třetí ušel dlouhou cestu. A nejen on (John se oženil, Thea naučila bojovat, z Roye se stal dobrej kluk.. a můžu pokračovat..) A že je s Felicity?? Proč ne? Už od první řady ho vždy podporovala a pomáhala mu si urdžet to dobré v něm. Byla mu skálou stejně jako do řekl Johnovi v posledním díle. S článkem v nejmenším nesouhlasím. Nemyslím si, že by byla třetí řada špatná. Jen byla oproti těm dvou předchozím jiná. Víc zaměřená na životy hlavních postav. A jejich vývoj se mi líbí, takže se těším na čtvrtou řadu a na to, co nového přinese. A jo, jsem fanoušek Olicity. Takže doufám, že dostanou svojí šanci..

#61 téčko171 #62 Ellennnka
11.6.2015 | 13:45:41
téčko171

#60 Veru_007: " Podle těch komentářů by jeden řekl, že to sledujete jen proto, ABYSTE to mohli zkritizovat."

A kdyby jo, co s tím uděláš? Řekneš nám, že jsme moc moc zlobiví kluci a holky? Naplácáš nám? :)

#63 HellTsuku
webmaster
11.6.2015 | 20:42:06
Ellennnka

#60 Veru_007: konečně, kdo to někdo pochopil a kdo má všech 10 pohomadě.

#66 téčko171
11.6.2015 | 22:15:06
HellTsuku

#61 téčko171: To by se ti líbilo, aby ti naplácala že :D

#65 téčko171
12.6.2015 | 4:49:29
Baltik

Já chci s ní chodit !

12.6.2015 | 8:07:50
téčko171

#63 HellTsuku: To víš, i já jsem se zhlédnul v Péťovi a Jaňulce.

#67 HellTsuku
webmaster
12.6.2015 | 11:27:45
téčko171

#62 Ellennnka: HolT, nám ostatním osmatřiceti, co máme pohromadě jen pět a nevidíme tak dalekosáhlé hluboké důsledky Olího štěněčích pohledů na „vy víte koho,“ bude muset stačit ten ubohej hejt. Fuj, to se za sebe zase jednou pořádně stydím. Moment, zase kecám, nestydím.

webmaster
12.6.2015 | 11:31:57
HellTsuku

#65 téčko171: Pořád by to bylo od puberťaček to by ti nevadilo?

12.6.2015 | 19:20:47
v-erunka
  1. Public Enemy
  2. Sara
  3. Nyssa al Ghul
  4. Ray Palmer / Atom
  5. Maseo Yamashiro
  6. nemůžu se rozhodnout mezi Oliverovou nebo Royovou smrtí
  7. Ra´sova nabídka
  8. určitě crossovery
  9. změna Laurel na Black Canary (ta holka mi v masce hrozně vadí, měla jsem jí radši jako obyčejnou právničku)
20.6.2015 | 20:08:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama