Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Osm největších otázek, na které se ptáme po zhlédnutí finále šesté série

Osm největších otázek, na které se ptáme po zhlédnutí finále šesté série

Letošní finále mělo nečekaný konec, který byl v mnoha ohledech minimálně překvapivý. Jaké otázky nás budou až do podzimu nejvíce trápit?

14 0
22.5.2018

1. Co dalšího čeká na Ricarda Diaze?

Úhlavní padouši jednotlivých sérií se většinou dočkají hlavní pozornosti pouze v téže sérii. Někdy se padouchovi podaří přežít, jindy je poražen a doveden před spravedlnost nebo zabit, ale tentokrát nedošlo ani k jedné věci. Nejenom, že Dragon přežil, ale zároveň se nedočkal spravedlnosti. Diaz byl sice ve výsledku poražen, ale to nejdůležitější stále má – svůj život na svobodě. Díky tvůrcům víme, že se ho dočkáme i v další sérii, kde bude mít spojitost s Black Siren.

2. Jak to bude dál s Black Siren?

I když byla Black Siren po většinu šesté série na straně zla, tak se nakonec vykoupila. V sedmé řadě očekáváme minimálně její mstu za zesnulého Quentina. Zároveň doufáme, že se konečně přidá na stranu dobra a bude součástí týmu strážců Star City. Dočká se však určitě těchto věcí?

3. Dočkáme se útěku z vězení?

Všichni jistě tušíme, že Oliver Queen nezůstane v přísně střeženém vězení příliš dlouho. Otázkou však je, jak se vůbec z vězení dostane. Uteče a stane se z něj uprchlík, nebo dostane nějakým způsobem svobodu? Jedno je ale jisté, Oliver si ve vězení pobude minimálně pět měsíců, protože až za pět měsíců odstartuje sedmá série.

4. Proč se vrátí Roy?

I když jsme za Royův návrat do seriálu rádi (bylo potvrzeno, že Roy bude jednou z hlavních postav sedmé řady), tak stále musíme klást otázky týkající se jeho návratu. Proč se vrátí bez They? A proč se vůbec vrátí do Star City? Má to nějakou spojitost s tím, že ho Oliver zbavil nálepky Green Arrowa, za kterého byl několik let považován?

5. Jak se Star City vypořádá s nedávnými událostmi? 

Star City je opět v bezpečí, akorát přišlo o svého starostu a o svého hlavního strážce. Co se tedy bude dít ve Star City dál? Ovládnou město zločinci, když tu nebude Oliver? A jak se lid postaví k faktu, že Green Arrow je Oliver Queen?

6. Co vlastně čeká dál na Olivera?

Na konci šesté řady se stalo něco skutečně neomluvitelného. Něco, co už nejde vrátit. Nejenom, že šel Oliver do vězení, ale zároveň celému světu odhalil, že je Green Arrow. Této nálepky se už nikdy nezbaví, protože o tom ví celý svět, ale jak se vypořádá s vězením, aby se vrátit ke strážcování? Nebo se k tomu už nikdy nevrátí?

7. Co čeká na zbytek týmu?

I když ostatní strážci Star City získali imunitu, tak to bude skutečně tak prosté? Zároveň, jak nyní budou tyto týmy fungovat v roli strážců města? Dočkáme se opět rozdělení na dva týmy, nebo se týmy spojí jako ve finále, aby se kriminalitě postavily společně?

8. Ovlivní nějak finále Flashe seriál Arrow

Pokud sledujete i seriál The Flash, tak víte, že zde chce hlavní padouch Thinker zasáhnout celý svět přístrojem, který všem vymaže paměť, aby je navrátil do jejich prostších já. Povede se Thinkerovi dokončit své dílo? Pokud ano, tak by mělo ovlivnit i všechny postavy v seriálu Arrow.

Zdroj článku: Comic Book; Foto: CW

Diskuze /31

Bane

Jsem zvědav, jak se tvůrci popasují s dvěma postavami, které mají stejné schopnosti, tedy Black Canary a Black Siren. Podle mě bude Black Siren spíše vlk samotář a stane se takovým anti-hrdinou. Jedna z nich je ale adept na smrt, protože proč mít v seriálu dvě podobné postavy. Co se týče návratu Roye a budoucností Diaze, tak to myslím bude provázané s Ligou asasínů. Ti, kteří znají komiksovou předlohu, asi vědí, jak by to mohlo být s Diazem. Indicií byli The Longbow Hunters. Pokud to do sebe zapadne, tak se určitě dočkáme i Nyssy a doufám že i Talie. Jinak podle mě tým Arrow bude normálně fungovat. Diggle jako Green Arrow, Black Canary, Mr. Trapák, Wild Dog (ten by mohl ale jít z kola ven, aby se postaral o dceru), Black Siren balancující mezi dobrem a zlem a Felicity. Věřím, že nový tvůrce seriálu se s tím mazat nebude a nechá pár hlavních postav umřít, aby měl Oliver dost dobré důvody nasadit zpět kapuci. Z hlavních postav by mohla umřít Felicity (nebo Mr. Koule, aby aspoň jeden z nich mohl hackovat atd.) nebo Diggle jako Green Arrow, což by donutilo Olivera se znovu zapojit do akce. Jsem zvědav, jestli se objeví i Evelyn Sharp.

#3 Argenium
22.5.2018 | 16:43:13
komja

hlavně nikomu nedošlo, že Dragon je pořád v čele tý organizace? vždyť sice pozabíjel hromadu z nich, že zůstal jedinej, ale tu organizaci nezrušili → čili by díky tomu mohl dělat pořád problémy

22.5.2018 | 17:04:22
Argenium

#1 Bane: ty opravdu věříš tomu, že nová tvůrkyně nechá pozabíjet pár hlavních postav? tomu nevěřím ani za zlatý prase

#5 Bane
22.5.2018 | 17:41:04
Edvin

Mě zajímá jen jedna otázka:

„Bude další série tak neuvěřitelně špatná, jako tato?“

#6 Bane #7 Ghostík #9 Xavik #15 suzuki051cj
22.5.2018 | 18:43:41
Bane

#3 Argenium: Jo věřím.

22.5.2018 | 18:44:38
Bane

#4 Edvin: Tahle série nebyla špatná. Rozhodně ne tak, jako čtvrtá série a pravděpodobně byla lepší, než třetí.

22.5.2018 | 18:45:13
Ghostík

#4 Edvin: Kámo, to se jdi zahrabat…právě, že tahle série byla dost dobrá, sice ne jako ty první dvě série, ale je to dobrý série, pokud si myslíš, že špatná, tak se na to nedívej

22.5.2018 | 19:46:52
Edvin

Co přesně bylo na této sérii dobrého? Ufňukaný Oliver, retardovaný záporák, pořád se řešily vztahy a nebyly tam ani žádné pořádné bojové scény. Budu citovat Johna: „Oliver je teď sice lepší člověk (o což stály možná tak fanynky co fandí jeho vztahy s Felicity), ale mnohem horší vůdce (a mnohem hůře se na něj dívá)“. A nemusíš mít strach, pokud v prvních 3 dílech další série nezačne něco OPRAVDU zajímavého (jako že by konečně někdo zlikvidoval celý druhý tým, nebo alespoň oživil Merlyna v nových lazarových lázních) tak se seriálem končím, protože už se mi nelíbí směr jakým směřuje.

#9 Xavik #10 Bruce.Kent
22.5.2018 | 20:23:36
Xavik

#4 Edvin: Ty vole, tak proč se na to díváš? :D
#8 Edvin: Aha, tak to se na to už nedívej. :)

admin
22.5.2018 | 20:45:55
Bruce.Kent

#8 Edvin: Miluju ty lidi, co na to koukají jen proto, aby to pak mohli všude hejtit a nasrat fanoušky :D

#11 Edvin
22.5.2018 | 21:46:09
Edvin

#10 Bruce.Kent: To já zase nesnáším ty lidi, kteří jsou tak zarytí fanoušci, že nedokáží unést objektivní kritiku a kdokoliv nesouhlasí s jejich vírou v nadřazený film/seriál který zraje jako víno, je hned hejtr a vůbec tomu nerozumí (přesně to se děje u nových Star Wars, kde se najde spousta lidí, kteří dokonce i brání tu strašnou slátaninu).

Myslím, že i ten nejzarytější fanoušek musí uznat, že současná série je něco ÚPLNĚ jiného, než byly například první 2 série Arrow. Byly to změny k lepšímu? Nemyslím. Myslíte si vy, že arogantní pouliční rváč který má komplexy z dětství a problémy se sebevládáním je vhodná nemesis pro Olivera? Ani s tím nesouhlasím. Věříte, že rozdělovat pozornost seriálu mezi stále se zvětšující kupy lidí je dobrý nápad? Já tvrdím že ne a pokud se nepletu, tak nedávno se někde psalo že z podobného důvodu po této sérii vyhodili dost scénáristů a nabrali nové, jelikož studiu (stejně jako mě) se nelíbilo jakým směrem se seriál ubírá.

#12 Bruce.Kent #29 pato3012
22.5.2018 | 22:07:34
Bruce.Kent

#11 Edvin: Ono to docela od tebe ani objektivně brát nejde, když máš u každé postavy z tohoto seriálu hodnocení 20% včetně Deathstroka, Deadshota a myslím i Diggla :D To by mě zajímalo, jak podle tebe vypadá perfektní postava a záporák :D Iris maybe?

Pokud by každá řada byla jako první a druhá série, tak zase bude každý nadávat, že je to furt jedno a to samé… Neber to jako urážku, ale myslím že lidé jako ty vlastně ani neví co od takového seriálu chtějí a nejradši by dělali scénář a teprve tehdy by to bylo perfektní.

#13 Edvin
22.5.2018 | 22:22:27
Edvin

#12 Bruce.Kent: Upřímě, ani si ty hodnocení, co jsem dělal před 2 roky nepamatuju. S Arrow jsem tehdy začínal a možná že jsem je viděl prvně a připadali mi extrémně nesympatičtí, ale dobrá připomínka, 2 hodnocení bylo třeba aktualizovat.

Perfektní postavy? Anatoli, Malcom Merlyn, Konstantin Kovar a Talia al Ghul.

Myslím že jsem snad řekl, co se mi na současné sérii nelíbí, nebo ne? Tak znova:

  1. Špatně napsaný záporák který nepředstavuje výzvu.
  2. Pozornost je rozdělená mezi příliš mnoho postav, mnohé z nich nejsou zajímavé.
  3. Víc než co jiného (ve Flash se to bohužel začalo dít taky) se pořád dokola řeší emoční záležitosti, místy to už pomalu začíná připomínát telenovelu (hádám, že proto je Arrow jeden z mála „akčních“ seriálu, který sledují i holky).
#16 Ghostík
22.5.2018 | 23:18:40
God of war

Podle mě ty lovci nikoho zabijou z týmu třeba Felicity a budou vymýšlet plán. Nebo se Thea vrátí s Royem a hnedka na začátku ji zabijou ty lovci. Jako kdyby Theu zabili Royovi před očima hned nazačátku tak by to bylo v pohodě.

22.5.2018 | 23:22:36
suzuki051cj

#4 Edvin: Mňa by skôr zaujímalo kedy konečne dokončia titulky?!!!

22.5.2018 | 23:24:39
Ghostík

#13 Edvin: kámo, jdi se zahrabat, protože ty objektivní názor nemáš…a pokud tvrdíš, že tohle je objektivní kritika, tak dovol, abych se zasmál…tohle fakt miluju, člověk který nic nedokázal (mluvím všeobecně, ne jenom o tobě), tak jenom kritizuje, to samé v hokeji s Červajsem…když se ti to nelíbí, tak na to nečum a budeme spokojení a jak už tady Bruce.Kent řekl žádný seriál nemůže mít všechny řady stejné…jinak jsi jediný komu se tahle řada nelíbila…právě, že tahle řada byla dost dobrá, protože Diaz Oliverovi dost zavařil a musel se odhalit jako GA…ano, není to jako první nebo druhá řada, ale tahle řada se řadí mezi ty dobré řady, ke kterým patří i pátá řada, kde Chase taky zavařil Oliverovi a to psychicky…tak Konstantina bych vyřadil a místo něho dal Slada nebo a místo Talie bych dal Chasa, protože ti byli o mnohem lepší záporáci než ti dva dohromady

#17 Edvin
22.5.2018 | 23:55:37
Edvin

#16 Ghostík: To už musíš být opravdu zoufalý když vytahuješ „člověk který nic nedokázal“ :D Hádám, že musíš býť alespoň středně úspěšný scénárista, když si myslíš, že si můžeš dovolit psát něco takového. Nemáš chuť taky napsat, „pokud si myslíš že to dokážeš lépe, tak napiš scénář a natoč vlastní řadu Arrow“ :D

Kdyby jsi se o ten seriál alespoň trochu zajímal, tak by jsi věděl, že dokonce i sami tvůrci přiznali, že se s šestou řadou přepočítali. (Pokud už jsi dost starý aby jsi uměl alespoň trochu anglicky, tak si přečti tohle)

http://www.syfy.com/…season-6-arc

Kdo se asi mýlí víc? Člověk jehož názory se shodují s názory autorů, sníženou sledovaností a názory fanoušků po celém světě, nebo člověk který se zarytě snaží prosazovat, že všechno je skvělé… Hmm…

#18 Bruce.Kent
23.5.2018 | 7:02:49
Bruce.Kent

#17 Edvin: Pokud vím, tak tu seriál nenazýváme přímo skvělým, nebo vynikajícím, jenom nechápeme proč na to koukáš, když v tom vlastně hledáš jen chyby, nezajímavost a špatnou charakteristiku postav. Tak mi teda řekni, přišlo by ti komfortnější, kdyby v seriálu nikdo nepromluvil, Oliver byl celých 43 minut v Kápi a jen by se zabíjelo a jela akce akce akce? Souhlasím s tím že někdy jsou ty postavy až příliš otravné, ale pokud máš ten seriál rád, tak to pro tebe nemůže být tak hrozné a překousneš to. Ty tu říkáš, nebo respektive píšeš, jak je tato série špatná, ale vůbec se nepozastavuješ nad tím, jaká byla třeba řada čtvrtá… Oproti tomuhle, je to procházka růžovou zahradou a myslím, že až na Felicity v předposlední epizodě a pomstychtivou Dinah tu nebylo nic hrozného. Třeba taková hádka a bitka mezi Oliverem a Digglem byla dokonce i zajímavá. Neříkám že je tahle série nejlepší, ale pokud na to chceš dál koukat a jen kritizovat, tak si založ účet na Rotten Tomatoes a zboř tam rovnou celé DC, pokud ti to udělá dobře. Objektivní kritiku ;)

Sorry za ty komentáře, mám nějak pokurvenej net a vždy se přidají dva, místo jednoho :/

#19 Edvin
23.5.2018 | 9:47:23
Edvin

#18 Bruce.Kent: To člověk nemůže mít rád seriál a zároveň nebýt spokojený s nějakou sérií? Kdyby se mi seriál vyloženě nelíbil, tak na něho nekoukám už 6 sérií.

Navíc, jakkoliv mohla být 4 série špatná, tak tam bylo pár dost zajímavých dílů (viz. Constantine, díly s Malcomem a zabití Laurel). 6 série neukázala prakticky nic zajímavého. Žádné Flashbacky s temnou minulostí, žádné překvapivé události, žádní noví mocní soupeři, prostě nic.

Ptal jsi se mě co přesně by se mi líbilo. Zrovna těď bych uvítal, aby Oliver alespoň na půl 7 série vypadnul z města. Už začínám mít pokrk věčného sledování té městské politiky. Mohl by třeba vyrazit stopovat odpadlíky z ligy zabijáků, kteří pátrají po nových lázních.

#20 Ghostík #22 Bruce.Kent
23.5.2018 | 11:10:56
Ghostík

#19 Edvin: Ale ty seš nezajámavej…a proč tu nebyli flashbacky?? jestli to nevíš, tak flashbacky byli hlavně o tom, jak Oliver byl pět pryč a ta doba už uplynula…šestá řada měla dobré díly než čtvrtá a zajímavější (crossover díl, rvačka Johna s Oliverem, soud Olivera a další)

Btw, dokázal jsi to co oni?? Ne. A neříkám, že ta řada byla vynikající, ale rozhodně lepší než čtvrtá. A neříkám, že je všechno skvělé, tak se klidni.

#23 Edvin
23.5.2018 | 13:00:51
antty

Co se týká vhodnosti Diaze jako hlavního záporáka – není špatný, jen měl přijít dřív. Jo a ten článek se vůbec netýká šesté řady jako celku, jenom rozdělení týmu a to jen v tom faktu, že tvůrce zapomněl počítat s tím, že diváci se stejně vždycky přikloní na stranu „starého“ týmu, protože k němu chovají více sympatií. V tomhle jsem ale výjimka, protože Reného chápu a obecně nejsem moc velký zastánce starého týmu.

webmaster
23.5.2018 | 13:18:51
Bruce.Kent

#19 Edvin: Zatím si nám tu jen všechno z tohoto seriálu okrem první a druhé série zkritizoval :D Takže nevím proč na to koukáš, když si akorát sám potvrzuješ, jak strašně se ti to nelíbí. Neargumentuj tím že je to subjektivní kritika, protože takhle fakt nevypadá. Ty si prostě usmyslíš, že Arrow a celá šestá řada je shit a musí si to myslet každý. Kdybys radši hledal nějaká pozitiva, ale pro tebe je jednoduší najít všechno to špatné a pak to cpát sem.

23.5.2018 | 13:20:18
Edvin

#20 Ghostík: Flashbacky nejsou vlastněny pouze Oliverem (a i kdyby ano, tak mezi sériemi je pořád několik volných míst o kterých by byly zajímavé Flashbacky). Klidně to mohly být třeba Flashbacky o tom, jak Thea rok trénovala s Malcomem (o té době toho víme dost málo).

Já jsem pouze vyjádřil svůj názor, když jsem řekl že si myslím že tato série byla hodně špatná a že pokud se to v další sérii rychle nezlepší, ztratím o seriál zájem. Netušil jsem, že za to budu čelit tak velké (ale opravdu špatné) kritice od zarytých českých fanoušků co odmítají uznat to, na čem se shodla valná většina fanouškovské základny po celém světě. Já vám nijak neberu že se vám to líbí (ani svoji babičku nekritizuju že se stále kouká na naprosto ubíjející venezuélské telenovely) každý ať se kouká na co chce.

Každopádně, tahle diskuze mě už začíná unavovat protože zde není možné vést inteligentní diskuzi na úrovni. Již několikrát jsem svůj názor podložil pádnými argumenty proč si myslím že tato řáda nebyla dobrá a uvedl jsem konkrétní příklady. Na druhou stranu byla vaše argumentace omezena na to, že jste mě uráželi, tvrdili jste že 4 série byla horší a opakovali jste že 6 byla dobrá. Nejen že mi nikdo nebyl schopen vyvrátit a jediný z mých argument (nikdo se ani nenamáhla pokusit se, což mě ještě utvrzuje v jejich správnosti) ale nebyli jste schopni přijít s žádným konkrétním příkladem PROČ byla tato série „dobrá“.

Jelikož mám lepší věci na práci (náhodou jsem docela známý překladatel na vývojář, takže ano, něco jsem „dokázal“) než pořád reagovat na ty samé prázdné názory, tak jako ten moudřejší ustoupím a z této diskuze odejdu.

#24 Ghostík #25 Harmasan #28 Bruce.Kent #31 edna_choze
23.5.2018 | 13:38:23
Ghostík

#23 Edvin: Jo a valná většina fanoušků ti řekne, že čtvrtá řada byla nejhorší, takže tu neříkej, že čtvrtá řada patřila mezi nejlepší řady, protože tomu tak není…co se týká Diaze, tak byl o mnoho lepší než Darkh…Diaz dokázal to co nikdo jiný, a to že ovládl město a donutil Olivera přiznat veřejnosti, že je Green Arrow…Chase taky dokázal to co nikdo jiný, dokázal složit psychicky Olivera a co dokázal Darkh?? zabít Laurel…To už byl lepší záporák Ras než Darkh

23.5.2018 | 14:19:04
Harmasan

#23 Edvin: Ale ano, jsou. Flashbacky měli vyjasnit co si Oliver prožil na ostrově.

#26 Ghostík
23.5.2018 | 17:10:28
Ghostík

#25 Harmasan: na ostrově byl pouze dva roky, takže spíš co prožil za těch pět let, co byl nezvěstný

#28 Bruce.Kent
23.5.2018 | 17:33:14
Baltik

Moc dlouhé příspěvky. Sorry.

23.5.2018 | 17:43:51
Bruce.Kent

#26 Ghostík: No, první dva roky, třetí rok byl v Hong Kongu, čtvrtý zase na ostrově a pátý rok v Rusku a několik dní opět na ostrově :) Takže 3 roky a něco, možná méně.

#23 Edvin: Taky nevim na co by měli být flashbacky o Thee, když její tréning jsme tak nějak viděli a herečka už v Arrowverse skončila… Taktéž by tam musel být Malcolm a ten pokud vím, zemřel.

23.5.2018 | 18:50:11
pato3012

#11 Edvin: serus bratm…a.k.a. „serus bratranec“ :D a čil ti to trochu ozrejmim…keď máš nejaký sen alebo nejakú predstavu, koľkokrát ti napadaju nereálne veci?ale je to tvoj sen, je to tvoja fantazia a tej sa veru medze nekladu a je to stále FANTÁZIA a nej sa pokial dobre viem, nehrá na to čo je reálne čo nie je reálne, čo je debilné čo nie je debilné atď. a teraz ti to prenesiem trochu sem, pretože si jeden z tých čo pozerajú niečo len preto aby, ako sa tu spomínalo, iba hejtovalo… Ludia…no ták, prestante riešiť reálnosť, logickosť a podobne v celom Arrow-verse a podobne…ja si skutočne nepamätám kedy sa v komixoch riešila logika či skutočná realita a reálnosť. Sakra :D veď komix je práve o nereálnosti a totálne uletenej fantázii :D a z fantázie pramení aj tá „nerealita“ a podla vás „debilita“ lebo v skutočnosti to a to a to nemôže tak byť…hm…zamyslime sa…ak chcete realitu – odporúčam filmové kanálly ako Spektrum či Discovery…tam máte tolko logickej a reálnej látky a materiálu, že až – až…ak chcete vypnúť a vypustiť každodenný stres z hlavy a vyčistiť si ju…NECH SA PÁČI DC SVET A KOMIXOVÝ SVET VÁS VOLÁ A VÍTA S OTVORENOU NÁRUČOU…tak neriešte čo kde ako nemalo hlavu a pätu…prosím vás užívajte si to čo tam je a nehejtujte lebo, ako som už písal, je to nereálne a nemá to logiku…tento žáner na logiku a realitu naozaj nehrá…

a teraz.........wait for it...........­...........poď­te do mňa hejteri :) už sa teším :D

P.S. @Edvin......ako ti to tu už každý vysvetlil…a vlasne…nie :D poviem ti to trochu inák :) na nete je taaaaaakééééé obrooooovskééééé množstvo serialov a filmov, že sa nemusíš báť, niečo si najdeš iné…nepáči sa ti vývoj a smer seriálu?presedlaj na ďalši…ako sa vraví, človek sa vyvíja…a tak sa môže vyvíjať aj tvoj vkus, či vkus kohokoľvek iného…a preto máš právo už takéto „pitchoviny“ nepozerať…zbaliť si kufor a smer „Next serial, please“ … určite si niečo nové užiješ, nasaješ to vzrušenie z nepoznaného a neobohratého a všetci budú spokojny…ty budeš, lebo bude niečo nové a nebude to retardovane a my ostatný, čo nedokážeme uniesť tvoju „otvorenú a konštruktívnu kritiku“ budeme radi, že ťa tu nemáme lebo si to vklude môžeme vychutnávať aj s chybami čo tam sú lebo sme FANS seriálu a komixu…nikdy nikto nebude uplne so všetkým spokojný…no spája nás láska k predlohe a radi sa pozeráme na to čo sa vymyslí do hranej verzie, aj ked sa stáva že to tvorcovia uplne rozbiju a pokašlú ale proste drži nás láska k predlohe…

Ja ti bratranec tak veľmi prajem úspešny a pokojný život, aby si nemusel v živote riešiť „pitchoviny“ ako toto cele univerzum podľa teba začína byť alebo je ;) česť tvojej prítomnosti a pamiatke ak sa rozhodneš na tomto webe „zomrieť“, utrieme slzy /možno niekto aj od smiechu, to už nechám na členoch…/ a nech sa ti darí

23.5.2018 | 21:38:55
Tatsu

Myslím, že by se v další serii mohl Arrow stát členem sebevražedného oddílu.. Některé postavy už jsme viděli a to že ho zavřou k tomu přímo láká a to je způsob, jak by se mohl dostat z vězení…:D

26.5.2018 | 23:35:07
edna_choze

#23 Edvin: Naprostý souhlas se vším co tu píšeš. Myslím, že je potřeba podpořit někoho se zdravým rozumem.

29.5.2018 | 2:22:18
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama