Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Justice Leaguje na CW? Náhoda, nebo schválnost?
Během třetí řady seriálu Arrow si mnoho fanoušků všimlo něčeho zvláštního na celém seriálu, konkrétně na chování Olivera Queena. Skutečně Oliver představuje Green Arrowa, nebo je spíš Batmanem?
Seriál Arrow vypráví příběh mladého Olivera Queena, ze kterého se postupem času stane samozvaný strážce Starling City, kterému se bude přezdívat Green Arrow, jehož pojmenování plyne z barvy obleku a zbraně, kterou při boji se zločinem používá. Poprvé označení Green Arrow použil v první řadě Malcolm Merlyn, když se řešil právě samozvaný strážce, který se objevil ve Starling City. Vůbec název Green Arrow nikdy jindy v seriálu nepadl.
Od první řady nám bylo jasné, že se v seriálu nedočkáme žádného Supermana, Batmana či Wonder Woman. Půjde prostě a jasně o seriál, který zmapuje méně známého hrdinu DC Comics, Green Arrowa. První řada byla v tomto smyslu jasná, změna nastala se startem druhé řady, kdy bylo oznámeno, že se v seriálu objeví Flash.
Právě Flash započal nový směr celého smýšlení komiksových seriálů na stanici CW. Po jeho incidentu a devítiměsíčním kómatu se na stanici CW náhle objevily dva seriály, které jsou nejenom od DC Comics, ale jsou i vzájemně propojeny a mají (částečně) společný děj. O to víc nás tvůrci překvapili letos v zimě, kdy ohlásili, že vznikne nový komiksový seriál, jenž na jaře dostal jméno Legends of Tomorrow.
To byl jen lehký nástin toho, co se dělo za poslední tři roky na stanici CW, co se týče DC Comics, samozřejmě. Tímto shrnutím lze však dobře poznat, kam stanice CW pomalu spěje, a to ke svému vlastnímu seriálovému Justice League. Justice League je vlastně spojení hlavních superhrdinů, kteří bojují s nejrůznějšími hrozbami, které ohrožují celou Zemi. Je to vlastně týmovka podobná té marvelácké, která nese název Avengers.
Jak však poznat, že CW k tomuto činu spěje? Ideálním příkladem je samotný Oliver Queen. Ten v poslední době představuje samotného Batmana. Tento okamžik jsme pomalu mohli pocítit během druhé řady, kdy nám byla poprvé představena Liga zabijáků (teoreticky nám byla představena již v první řadě, to jsme však znali jen Malcolma Merlyna). Právě Liga měla nejvíce co do činění s Batmanem, ze kterého chtěl Ra's al Ghul udělat svého nástupce. Vlastně i boj na hoře mezi Oliverem Queenem a Ra's al Ghulem není žádnou novinkou, tato scéna byla totiž zpracována podle komiksové předlohy, kdy se mezi sebou podobně utkali Ra's al Ghul a Batman.
Přítomností Ra's al Ghula ve třetí řadě seriálu Arrow si tak fanoušci začali Olivera spojovat s Bruce Waynem, protože Ra's je jedním z jeho nemesis. Navíc celý smysl třetí řady o Ra'sově nástupnictví byl jasným signálem pro fanoušky, že Oliver Queen skutečně ztělesňuje Bruce Wayna. A tím se vlastně dostáváme k seriálové verzi Justice League.
Vlastně takovou první vlnou Justice League je tým ve složení Supermana, Batmana, Wonder Woman, Flashe, Green Lanterna, Cyborga, Aquamana a Martiana Manhuntera. Když se pořádně podíváte na první čtyři členy, tak vlastně zjistíte, že všichni už nám byli v rámci seriálového světa DC Comics představeni, avšak v roli jiného hrdiny. Vůdčí osobou seriálové verze Justice League by byl Green Arrow, který by představoval Batmana. Jeho pravou rukou by byl Atom, který by zas ztvárňoval Supermana. Dále by zde byla Hawkgirl, jež by nahrazovala Wonder Woman. Nakonec je tu ještě Flash, který by… no… hrál Flashe, prostě sám sebe.
Pokud jste si tuto podobnost uvědomili, tak vězte, že nejste jediní. Tyto teorie o seriálové verzi Justice League kolují internetem a všichni se prostě musí shodnout – tohle se CW povedlo.
Foto: DC Comics
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Janina Gavankar
29.11.1980 | 29.11.2024 -
Michael Jonsson
6.12.1974 | 6.12.2024 -
Colin Salmon
6.12.1962 | 6.12.2024 -
Brendan Fletcher
15.12.1981 | 15.12.2024 -
Joe Dinicol
22.12.1983 | 22.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /44
zruinovaly green arrowa aby z něj mohli udělat batman. „suprové“
Vždyť GA byl původně dělán jako Batman! Má spoustu jeho vlastností a dokonce spolu bojovali! Je evidentní, že GA míchají dohromady, jak jen to jde. Proto se vůbec nedivím, když do něho cpou jeho prvotinu… Nevím, proč by se měl spojovat s „první vlnou“ JL, když tam ani nebyl. On byl až ve druhé. Stejně tak tam můžou přimíchat toho mimozemšťana, kterej od tam vykopl Supermana (a tím se třeba vyhnout i právům) :D
#3 Onewinged #19 Charvy#2 JuRas: jenže od té pouhé kopie už se v komiksech dostatečně odlišili :D Už třeba jen povahou. V seriálu z něj dělají neorginální klon batmana :D
Každopádně pravda, že by mohli použít Martian Manhunter. Přece jenom se v nějakem rozhovoru zmiňovalo, že se s ním do filmů nepočítá (tudýž by mu nehrozilo to co se stalo Deadshotovi a ještě stále hrozí Flashovi) :D. I když nevím jak nákladný může být měnavec pro seriál.
#4 komja #5 Nitram92 #17 JuRas#3 Onewinged: Martian je považován za jednoho z nejsilnějších členů Justice League, ale myslím si, že by si moc neporadili s efektama, že by to na mě bylo moc :/
#11 Onewinged#3 Onewinged: „(tudýž by mu nehrozilo to co se stalo Deadshotovi a ještě stále hrozí Flashovi)“
Jak pravděpodobné je, že by kvůli filmům zrušili celého Flashe? To by mě teda fakt naštvali :)
#7 Xavik #9 Onewingedto s tym Rasom ma zaujalo. Kedze v novej trilogii Batmana ho proste zabil takze neviem teraz ako si to mam vysvetlit. bol to nejaky jeho dedic ako xcel spravit z Olivera?
#5 Nitram92: Ne, to se určitě nestane. To by jej vůbec nezačali přece vysílat. :)
#9 Onewinged #36 Billy the KidTohle mi spíš začíná připomínat parodii. (schválně kolik hatů nasbírám) :D
#16 Aprok#7 Xavik: #5 Nitram92: Pravděpodobnost je malá teď. Jenže kdo ví co se honí hlavou velkým šefum. Navíc za 3 roky sledovanost už nemusí být tak dobrá a prostě to zaškrtí kvůli filmu. Nebylo by to poprvé a určitě ne naposled :D
Atom si na Supermana ani hrát nemusí… :D
#4 komja: Njn Martian Manhunter má též takovou škálu schopností, že skoro nepotřebuje zbytek postav co zatím v seriálu představili :D
A nezapomeňte na oznámení že John bude mít vlastní masku?
#13 Onewinged#12 SubtitleMaster: Třeba si jen zase nasadí tu punčochu co měl v pár episodách :D
#14 Rubi#13 Onewinged: Byla by to sranda :-D jak každej vymýšlí teorie jakej by z něj mohl být superhrdina a aby nakonec neměl opravdu jenom punčochu nebo nějakou karnevalovou masku :-D
#15 Revoemag#14 Rubi: Mu by se hodilo něco jako měl daredevile na začátku. jednoduchou černou a normál černý hadry.
#8 komja: to mě naštval Arrow celá 3 řada je bídná a poslední díl to úplně zazdil :D :D
#3 Onewinged: Jak jsem psal. Připadá mi, že míchají všechny GA dohromady a dělají z toho guláš. Proto mě nijak nepřekvapuje, že šli do toho Batmanovskýho GA, který ale existovalo. To jen, aby tu někdo nekřičel, že vykrádaj Nolanovýho Batmana, protože nikdo nic jinýho nezná :D
#18 Onewinged #20 Rubi#17 JuRas: Jn proto je pod každým komiksovým filmem hromada řvounu, kteří křičí jak by to Nolan zvládl lépe :D
#20 Rubi#2 JuRas: Přesně, Green Arrow původně nahrazoval Batmana, protoźe DC bylo blbý ho všude cpát a tak udělaly Olivera, stejně jako Martial Manhunter nahrazoval Supermana. Zkrátka nechtěli lidem tak znechutit že je všude cpali, tak tam přidali právě toto, takže se není čemu divit, že nám na CW Batmana nahrazujou Oliverem :)
#18 Onewinged: #17 JuRas: Já jsem asi vážně jediná kdo si pod pojmem filmový Batman ihned vybaví Tima Burtona a jeho dva díly o Batmanovi … tyto dva filmy považuji za úplný top zfilmovaného komixu … jako je jasný že Temný rytíř byl taky dobrý, ale prostě pro mě je nej Batman od Burtona :-)
#21 Onewinged#20 Rubi: Taky mám radši Batmana od Burtona. Co mi nejvíc znechucuje Nolanovského Batmana je, že se po Nolanovském Batmanovi vyrojilo taková hromada pitomců, kteří vykřikují jméno Nolana jako odpověď na všechno co se týká komiksů :D
Neříkali, že je povede Atom?
#24 SynteyTak takový velitel Justice League je víc Superman než Batman takže to sedí :) I když oni málokdy mají daného velitele a o všem vždy „diskutují“ :D
#22 Degas10: To si pleteš s Legends of Tomorrow.. Ikdyž to také zakládá Flash :D
#25 Onewinged#24 Syntey: Ale vždyt o tom ten článek je. Že Legends of Tomorrow je seriálová verze Justice League. :D
#26 Syntey#25 Onewinged: Gideon říkala něco jiného :D. Neznám komixy, tak přesně nevím jak je to doopravdy. Třeba se to pak přejmenuje na Justice League nebo Barry narušil timeline, tak místo JL se budou jmenovat LoT :D
#28 OnewingedIkdyž teda musím se opravit, neříkala to přesně. Barry ji předtím zastavil :(
#26 Syntey: Navíc vlastně ani nevíme jak se bude tým jmenovat. Protože název legends of tommorow pro tým je docela divné.
#29 komja#28 Onewinged: Spíš si budou říkat jenom Legends nebo něco jínak trhlího :D
#33 Onewinged„…všichni se prostě musí shodnout – tohle se CW povedlo.“
Ani ne.
#31 Pišta Hufnágl #32 HellTsuku#30 téčko171: Neodmlouvej. Prostě musíš.
#30 téčko171: Hm pravda spíše se to nepovedlo kdyby k tomu vedla lepší cesta než třetí série Arrow, která byla hlavně o citech jedné............ tak by to bylo lepší
#29 komja: Nebo si budou říkat jen prostě tým jako v young justice mladoši. :D
No nevim, já bych chtěla spíš původního Ollieho, než to takhle motat a dělat z toho svět plnej superhrdinů na každym kroku. V první sérii byl Arrow originální, protože byl vlastně vobyčejnej. Takhle mi připadá, že z toho dělaj frašku. Ale jen můj názor, sledovat budu stejně :)
#35 JuRas #37 Manonka#34 AnčaK: Tak on je obyčenej pořád. Nebylo nic lepšího, než když obyčenej týpek vypráskal Reverse :D
#7 Xavik: no to by rovnou mohli obsadit i ty same herce…
#34 AnčaK: Souhlas, já nejsem zrovna komiksový tip a proto mě Arrow děsně bavil, prostě drsný týpek s lukem, co zahraňuje město. Všechny ty superschopnosti a tak nejsou úplně moje krevní skupina, ale Arrowa sleduji dál, jen doufám, že tam těch lítajích pošuků nebudou cpát víc a víc :-D Těch seriálů se superhrdinou teď je a bude spousta, Arrow by se klidně mohl držet spíš při zemi a vrátit se k té drsnosti z první série. Ale to je můj názor, s ním asi zdejší komiksoví fandové nebudou souhlasit :-)
#38 HellTsuku#37 Manonka: Myslím, že je sparný že je to komiksovy...... ne vlastně ani ne. Sračky třetí série v komiksech moc často nejsou, prostě třetí série je splácanina, co se nemůže líbit ani fanouškům komiksu
#39 Manonka#38 HellTsuku: Mně se ale třetí série docela líbila, jasně první byla lepší, ale i tak nejsem zklamaná. Ještě tak zvládám Flashe, Atoma už tam cpát za mě nemuseli, to už to na mě začalo být až moc komiksový. Rozdíl seriál a komiks neposoudím, nevím jak moc se liší a neliší. Chápu, že pro někoho, kdo z ná předlohu, to problém je. Ale takové zklamání, to je vždycky riziko, když znám u něčeho knihu, tak se na filmy pak taky raději nekoukám :-) Jen já tedy nesouhlasím s tím, že je kritizováno to, že tam byla i nějaká romantika. To se podle mě prostě nemusí vylučovat. Našla bych mu sice někoho lepšího než F., ale vztahy přeci k životu patří, tak proč by nemohli být i v Arrowi. V jiných seriálech, které jsou mnohem drsnější než celý Arrow je romantika a vztahy taky a nemyslím si, že by to lidem nějak vadilo. Jen v téhle sérii byl Arrow až moc měkký, to mu nesluší :-)
#41 OnewingedTak ta teorie je naprosta debilita!
#39 Manonka: Tu nejde o vztah jako takový, ale o jeho celkové provedení, které nám některým vadí :D
Jestli jste si nevšimli, tak na Martiana si tam už otevřeli vrátka a nejspíš už ho tam představili, ale zatím ho nechali u ledu a doslova někde zavřeného. Byl to ten s tím rudým propalovacím zrakem, nad kterým se divili, že se mu to nemohlo stát z té nehody co všem ostatním. Ti kdo koukali na Smallville, tak Martiana už dobře znají a poznají ho :D
#43 totti #44 Clarkie#42 reketrebn: Teoreticky by to mohol byť, ale dosť by okresali jeho schopnosti. Prečo nelietal? Prečo sa neodhmotnil a útoky by tak prechádzali cez neho? A pod.
#42 reketrebn: Myslis toho zlocince, ktereho zabil Captain Cold? Demence…