Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z komiksů!

LMDizajn

Pravdepodobne bude zaporakom niekto ako Luthor, teda bohaty a inteligentny človek… Už ked tolko kopiruju Batmana, možno by bolo zaujimave spravit niečo na sposob Sons of Arrow ako bolo v Dark Knight Returns. Theu dufam neodstrania, pretože to je postava, ktora to drži, i ked sama tam už moc toho nespravi, ale ked tam ešte bola Laurel, tak to bola zaujimava dvojica, ktora podporovala Olivera. Diggle family by sa vratit teda nemusel, možno keby sa mu niečo stalo a zmenil sa, to by mohlo byt zaujimave.

28.5.2016 | 21:31:08
Scenárista s veľkým S

#3660 Noui:

Napísal som, aby si nepočítal Štvrtok, Piatok a dnešok, pretože to sú dni, keď som sa aktívne zapájal do diskusie na tejto stránke, prečo som to asi písal, si snáď nechápavý? Preboha, čo máš za život, že počítaš, koľko prispevkov som napísal, otváraš profily seriálov a hľadáš moje prispevky? Nečakal som, že to naozaj urobíš, preboha, ved je to smutné. Vieš čo je asi smutnejšie? Hľadal si to preto, aby som opustil stránku. Vadí ti cudzí človek, ktorého nepoznáš? To je ešte smutnejšie.

Ano, myslel som profil Arrow, pretože aktívne pridávam iba tu a k Game of Thrones, to si si mohol domyslieť. :D

PS: Dnes už končím, ale kedže konči seriálová sezóna, tak aktívny nebude čoskoro nikto.

Pekný zvyšok dna prajem.

#3683 Rubi
28.5.2016 | 21:33:38
Noui

Jo a neber to tak, že nechci aby si komentoval, jinak bych dopsal i ten 20, a další. Ale jde mi o to, pokusit se ti vysvětlit to, že způsob, kterým se tu vajdřuješ je „nesmyslný“. Neříkám ti, že nemáš pravdu o tom jakej seriál Arrow je, taky sem se na něj dodíval jen proto, že už sem začal jinak sleduji jiné seriály jako je got,aos a seriály od netflixu. Ale o to, jak ho prezentuješ. Prezentuješ to tak jako by tvůj názor byl jediný a správný, on třeba i když správný je, protože třeba u Arrowa si se nemýlil u těch komentářu co jsem četl, ale každý má z určitého dílu jiný pocit, má na něj jiný názor, jiný dojem z něj, očekával něco jiného než jsi očekával ty apod. a jakoby jsi to nedokázal pochopit. A to je to, s čím tu lidi mají problém. Někdo napíše svůj názor, a ty jedeš takovýto, tvůj názor stojí za hovno, řiď se mojim, svůj mít nemůžeš musíš mít stejný jak já. Navíc když si pustíš jeden díl Arrowa tak vidíš hned, že nikdy nebude mít kvalitu jako got a takové seriály, ale hlavně si všimneš už podle efektů a chování postav, že je to seriál spíš pro děti, že je z toho pohádka, proto musíš počítat, že se bude vyjadřovat spíš mladší věková skupina a vždycky ten jejich názor bude nějaký, ale bude to názor a měl by se respektovat. Pěkný zbytek dne, já zachvíli mám být někde jinde takže tohle je moje poslední vyjádření.

#3664 Draumer #3668 Baltik
28.5.2016 | 21:40:48
Draumer

#3663 Noui: Ohledně té mladší věkové skupiny: Já všeobecně si myslím, že všechny takové ty seriály jsou pro teenagery :D :D

Jo a zrovna jsem si přečetla na Facebooku. Už i tam lidé kritizují Stephena Amella (Olivera). Jeden chlapík ho tam nazval jako „fuck*ng idiot“ jen kvůli toho, jak skončil seriál. To si neuvědomil, že za to Stephen nemůže, že to měl zahrát a nestarat se? V takových případech mi je těch herců opravdu líto.

A myslím, že Thea měla dost dovolených (např. Corto Maltese). Já chci, aby šla studovat :) Oliver sice nedokončil žádnou školu, ale byl myslím na třech. Ona jen vedla bar. A ten, kdo tu psal o Digovi, že chce jeho návrat jen pokud se změní – beru! Myslím, že ta jeho poslední scéna jak tam byl v uniformě znamenala, že jde zpátky do armády. Pochopila jsem to dobře?

#3665 LMDizajn
28.5.2016 | 22:59:17
LMDizajn

#3664 Draumer: ano, asi znova narukoval

No neviem či ste videli to nove video s Amellom, http://comicbook.com/…ttacks-on-s/ , ale nazvat fanušikov, ktorym sa nepači smerovanie serialu ako nepravych fanušikov, je trošku silne kafe. Ešte par takychto veci a Arrow si uplne odpečie fanušikov

#3666 Stardos
29.5.2016 | 9:24:39
Stardos

#3665 LMDizajn: K tomu se vyjádřil na facebooku, že to podal ve špatném kontextu

#3667 Draumer
29.5.2016 | 10:15:41
Draumer

#3666 Stardos: Přesně tak. On to prý řekl nějak jinak a média to překroutily aby to tak znělo..

#3669 téčko171
29.5.2016 | 10:48:14
Baltik

#3663 Noui: Jenomže Arrow rozhodně nezačínal jako serial pro děti. Až po dvou letech se z něj stala pohádka pro puberťáky, kde naděje a světlo vyhrává nad smrtí a temnotou. Kde Ghosti zahazují zbraně, aby dostali na budku od obyvatel Starling City.

Já osobně zde nic nehodnotím, pak bych si nemohl v hlavě urovnat, co že bylo lepší a jestli jsem to či tamto nepřehnal s hodnocením a naopak něco neohodnotil méně. Ale dát 4. řadě 100% dospělý člověk nemůže. Už jen kvůli té obrovské(ale opravdu obrovské) hromadě chyb a nudných vedlejších linek, např. Donna '„protivná jak drát v oku“ Smoak, silácké řeči Diggla(+ maska), milion falešných obličejů Merlyna, Ghosti tupí jak polena, atd. a všechno to završí zničením světa s pomocí 14000+ raket.

29.5.2016 | 10:58:07
téčko171

#3667 Draumer: A jak to teda myslel, mohli byste nahodit odkaz, prosím? Teď jsem sjížděl jeho fb, abych to našel, ale jediný, co stálo za to, byl koment pod trailerem na Želvy: „…if you kill off April O'Neil, just so Casey can be with Felicity.“ :D

#3670 Stardos
webmaster
29.5.2016 | 10:58:48
Stardos

#3669 téčko171: Oni mu to smazali, ale vysvětluje to v tom prvním příspěvku na stránce

#3672 téčko171
29.5.2016 | 11:15:44
Scenárista s veľkým S

Uz sa zacinaju prebudzat aj divaci v USA, co je skvele! Ak spackaju aj 5 seriu, tak serial skonci!

29.5.2016 | 11:19:59
téčko171

#3670 Stardos: Hledal jsem v těch starších, toho jsem si nevšiml, díky. K příspěvku samotnému – nevidím tam, že by nějak vysvětloval to vyjádření o „nefanoušcích,“ píše tam v podstatě jenom o charitě, jen v předposledním odstavci cosi o haterech. Já osobně to označení taky nemám rád, i když z trochu jinýho důvodu, než píše Amell. Podle mě jde totiž o nepřesné označení a to ve dvou směrech – idioti, co na něco z principu nadávají, útočí na ostatní a prostě se chovají jak dobytci jsou prostě idioti, ale pak jsou tu lidi, kteří ten seriál měli rádi a jsou prostě zklamáni jeho vývojem, k těm řadím sám sebe. Problém nastává ve chvíli, kdy ten zklamaný člověk začne seriál, jakkoliv konstruktivně, kritizovat a takřka ihned je označen za hatera a odbyt slovy „Tak se na to nekoukej, když se ti to nelíbí!“

Čili nevím, co Amell řekl na adresu „nefanoušků“ ani jak to myslel. Z jeho příspěvku jsem to nevyčetl, z toho, co zde bylo řečeno jsem nabyl dojmu, že každého, kdo nejede na vlně Olicity, nebo se mu ten seriál nepozdává z nějakého jiného/dalšího důvodu, označil za „nepravého fanouška.“ On to tak asi nemyslel, ale pokud ano, do jisté míry by měl pravdu, jde o nepravého fanouška, avšak seriálu, nikoliv komiksu Green Arrow. A na takové, dokud je dost těch „pravých,“ v zásadě sere pes, buďme realisti. Ale Amell, a nejen on, by si měl uvědomit, že to právě síla a poptávka komunity fanoušků komiksů Green Arrow dala tenkrát vzniknout seriálu Arrow, který ho následně proslavil a umožnil mu se angažovat v charitě a jiných bohulibých činnostech a tím, že tyto lidi, zklamané diváky, fanoušky komiksů, nerespektují pošlapáváním jejich oblíbené předlohy, v podstatě plivou do tváře lidem, bez kterých by dneska nebyl tam kde je a neměl by ty takzvané „pravé fanoušky.“ To by měl mít on i celý ansábl na paměti vždy a neustále, ať už to vyjádření myslel jakkoliv.

#3673 Stardos
webmaster
29.5.2016 | 11:47:28
Stardos

#3672 téčko171: A ještě je tu třetí typ lidí- ti co jsou zklamaní seriálem, ale nadávají a urážejí lidi, co za to nemůžou, herce.Za mě herci odvádí skvělou práci a není to jejich chyba, že mají scenář co se lidem nelíbí.Mohli by sice stávkovat pro lepší scenář, ale kdo ví, jestli by tomu nějak pomohli, třeba jo, třeba ne.Jenže opravdu mi přijde ubohé urážet ty, co za nic nemůžou , to je jako kdyby například začali urážet maskery a nebo zvukaře.Podle mě to s těmi hejtery myslel právě tak, jak píšu, že si lidé neuvědomují, že pláčou nad špatným hrobem

#3674 téčko171
29.5.2016 | 12:06:50
téčko171

#3673 Stardos: O urážení nemůže být sporu, to může být člověk jaký chce, ale urážení prostě není v pořádku. Ovšem je taky třeba neplést si s urážením kritiku. K těm hercům – Stephen Amell je už 4 roky (toho času 2–3 roky) hlavní hvězdou (a k tomu mě hodně pobavila ta zmínka o tom, jak někdo psal, že je už jen guest star ve vlastní show) seriálu pojmenovaného podle své postavy. Tady už podle mě nejde se vymouvat na „já nic, já jen poslouchám rozkazy,“ nemyslím si, že by jako takový v tvůrčím týmu neměl absolutně žádné slovo a musel skákat tak, jak scénárista zapíská. Naopak si myslím, že má dostatečné postavení na to, aby na scénáristy mohl nějak působit, možná dokonce zatlačit, minimálně by ho museli vyslechnout a vzít v potaz případné námitky. Kdyby ale chtěl…

#3675 Stardos
webmaster
29.5.2016 | 12:19:37
Stardos

#3674 téčko171: Ona je zase otázka, v jaké míře ho scenáristé berou na vědomí, například když by si zažádal pro postavu nový kostým a kdyby například zažádal o zabití určité postavy, nějaké hlavní.Přihlédnout by měli na jeho nápady, to on je ta hlavní hvězda, jenže to je právě otázka, zdá vůbec někdy něco namítl.

#3676 Scoop
29.5.2016 | 12:44:14
Scoop

#3675 Stardos: Myslím, že jsem někdy někde četl, že může zasahovat do obsazení postav, ale nevím jestli i do hlavních postav.

29.5.2016 | 12:57:16
lukas14

uz davnejsie som pisal ze 1 a 2 seria boli skvele! 1 seria prisla po konci smallvillu kde arrow bol takz lduia bol iradi za pokracovanie a smaozrejme 2 seria skvely zaporak! 3 a 4 seria su len pre mna vypln na vikend aby som sa nenudil a oddychol si od prace tak si pozriem cast a 42 minut mi ubehne :) dufam ze kedze bol 5 rokov na ostrove ze seria 5 bude konecna! finale nehodnotim velmi slabe! z finale co som videl asi najslabsie!

29.5.2016 | 15:34:44
Hed94

Já doufám… opravdu doufám… že další serie se vrátí ke kořenům, protože jinak to opravdu špatně dopadne. Přece neni možný aby Ghostové, kteří mají bejt elitní vojáci jen tak zahodili zbraně v závěrečném fightu a šli bojovat na blízko. Dalším vtipem je, že prohrajou proti tuctovým obyvatelům bez jakehokoliv výcviku :D

Nebo další vtip byl, jak Ghostové zautočili na Oliverovu základnu a ikdyž stříleli ze samopalů tak nikoho netrefili :D Elitní voják prostě nedokáže trefit tři lidi co se krčí pod stolem, který nemá spodní část a dá se podlést. Stejně tak asi nedokážou dva trefit člověka co běží ROVNĚ před nima.

Tohle byla asi ta třešnička na dortu za celou touhle nesmyslnou serií.

Já fakt chápu, že člověk nesmí u těhle seriálů myslet… ale když sem se díval na první dvě serie, tak jsem tam podobný blbosti neviděl tak často a člověk si to prostě užíval. Já už na to koukám čistě z vědeckýho zájmu… jak dlouho tomu serialu bude trvat, než bude na stejné úrovni jako Ulice.

Fakt doufám, že pro příští serii vymyslí nějakého dobrého záporáka – ideálně vrátí Deathstroka. Snad si dají konečně práci s těma bitkama ,aby se na ně dalo aspoň trochu koukat… a hlavně… snad už nikdy víc Olicity.

#3679 Hed94
29.5.2016 | 15:52:14
Hed94

#3678 Hed94: P.S. a o tom jak ti počítačoví machři dokážou hacknout cokoliv z čehokoliv co jen počítač připomíná a u toho dělat spoustu jinejch věcí už radši ani nemluvim… trapnost největšího kalibru :D

29.5.2016 | 15:56:06
Deepthroatus

Koncim, tolik nelogiky v jednom serialu se proste neda skousnout. Ja jsem Oliver Queen, rozhodl jsem se nezabijet, ehm tedy vlastne zabijim ubohe poskoky, ktere strilim z luku v posledni epizode rovnou do krku, ale kdyz dojde na zaporaka, snazim se s nim jednat v rukavickach. Jako fakt me mrda, jak se Oliver umi bit jak to zrovna potrebuje scenarista, jednou porazi 2× Ras Al Gula (toho puvodniho pak Merlyna) pak jak rekl Damien (I am former member of League of Assassins), to jsem se vazne smal. V druhe serii prisli zabit Saru a meli problemy, ve treti serii si to tam v klidu ten Feliciin team daval 5v100… A toto ubohe finale, jako me to spise prijde jako moralni pouceni, ktere by se melo promitat na zakladnich skolach (pamatujte deti, vzdycky vitezi dobro a svetlo proti zle temnote). Pak jako jeste si rikam – to je jediny Oliver, ktery proste ziskal nadeji? Spoustu lidi na svete je optimistu urcite i ve Star City, tudiz nekdo mohl v klidu vymlatit Darkha. Navic s Darkem bojoval v teto serii dejme tomu 10× 1v1.. to jako az v predposledni episode se mu rozzarili oci, protoze najednou mel nadeji? No full of shit serial, herce mam rad, ti proste delaji svou praci a dostavaji zaplaceno, ja bych to taky klidne tak zahral, kdybych dostal penez co oni. Scenaristi jsou hovada. BTW: Chtel bych podporit Scenaristu s velkym S, uplne s nim souhlasim s kvalitou serialu a se vsim, nejak jsem nepostrehl ze by nekoho primo urazel, treba jo, nicmene tohle uz nepodporuji a nijak me to ani nezajima.

29.5.2016 | 17:55:17


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama