Proč? 13x proto (13 Reasons Why)
90/100 - 459×

Proč? 13x proto(13 Reasons Why)

Seriál vypráví příběh studentky Hannah Bakerové, která spáchala sebevraždu. Než Hannah zemřela, nahrála sadu kazet, na nichž odhalila 13 důvodů, jež ji k sebevraždě přivedly. Za každým důvodem stál jeden člověk, jenž je tak nepřímo odpovědný za její smrt. Baliček s kazetami putuje mezi obviněnými a nyní přistál u Claye. Proč Hannah zemřela a co s tím má Clay společného?

USA | 2017 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | Netflix | 55 minut
VOD
Netflix
žánr
Drama, Mysteriózní, Thriller
hrají
Katherine Langford (Hannah Baker), Dylan Minnette (Clay Jensen), Brandon Flynn (Justin Foley), Alisha Boe (Jessica Davis), Christian Navarro (Tony Padilla), Justin Prentice (Bryce Walker), Ross Butler (Zach Dempsey), Devin Druid (Tyler Down), Miles Heizer (Alex Standall), Ajiona Alexus (Sheri Holland), Tommy Dorfman (Ryan Shaver), Timothy Granaderos (Montgomery de la Cruz), Anne Winters (Chloe Rice)

Titulky k desáté epizodě

Titulky k desáté epizodě

Už i desátý díl si můžete užít s českými titulky, o které se postarali @LadyAlex, @Miss.Fine, @siri a @ScaryX. Stáhnout si je můžete v profilu epizody. Nezapomeňte díl po zhlédnutí ohodnotit a probrat v diskusi

59 0
21.4.2017

Zdroj: Netflix

Diskuze /29

dragonis

Tak tohle byla hodně silná epizoda… Jinak jako vždy, super práce s překladem :)

21.4.2017 | 17:26:13
Jyrka21

Děkuji za překlad :)

21.4.2017 | 17:29:31
Car

!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)

#4 LadyAlex
21.4.2017 | 17:45:43
LadyAlex

#3 Car: Drzime slovo ;-)

#6 Car
čestný člen redakce
21.4.2017 | 18:07:54
Ivana8251

DikYYY!!! :

21.4.2017 | 18:14:39
Car

#4 LadyAlex: hihi bezvadne!! tesim se na depresivni vecer :-D

21.4.2017 | 18:16:22
zifci

no tak to ste mi teda udelali radost, ja uz pocital s tim ze na to kouknu az zitra :D DOBRA PRACE JAKO VZDY !!!!

21.4.2017 | 18:43:01
Golradir

Tohle byla silná epizoda, moc děkuji za skvělý překlad :)

#9 LadyAlex
21.4.2017 | 19:04:10
LadyAlex

#8 Golradir: A ted uz to bude jenom horsi :-(

čestný člen redakce
21.4.2017 | 19:08:17
vevisek

Skvělá práce! Děkuju :)

21.4.2017 | 19:25:51
TheRiddleman

na posledné 3 kazety sa psychicky pripravte … fakt …

21.4.2017 | 19:45:27
Petra79

Díky moc…jdu na to:-)

21.4.2017 | 20:41:02
Car

spoiler k tomuto dilu

musím teda říct, ze na jednu skolu 2 smrti, dvou nevinnych mladych lidi je teda vazne sila opravdu, kord za to to Jeff vubec nemohl, neumim si predstavit co prijde dal.. ale ta Clayova otazka jestli zabil Hannu a Tony mu odpovedel, ze ano jako wtf?

#14 LadyAlex #22 SKARL
21.4.2017 | 22:46:24
LadyAlex

#13 Car: Ano a bude hur. Ja osobne po shlednuti 11. a 12. nedokazu s Tonym souhlasit, ale to se dozvite v nasledujicim di­lu.

#15 Car #22 SKARL
čestný člen redakce
21.4.2017 | 23:11:19
Car

#14 LadyAlex: co ted konkretne myslis s tim Tonym? :-)

#17 LadyAlex
21.4.2017 | 23:38:28
Liss93

Po minulém a tomto díle už začínám trochu chápat, co Hannu k sebevraždě vedlo, četla jsem bohužel spoiler, že bude ještě hůř. Ale stejně mi její sebevražda přijde strašně sobecká. Hlavně její provedení (o tom jsem také už četla). Spíš se divím jejím rodičům, že se nezabili, jelikož oni k tomu mají největší důvod (ztráta dítěte, které navíc našli mrtvé a pravděpodobný bankrot). Jen jsem si v dnešním díle myslela, že se Jessica pomstí, psychicky je na tom dost špatně, stejně jako Clay, toho je mi dost líto stále. Přišel o kamaráda, o holku kterou miloval… Ještě aby se zabil ten a posral se život dalším lidem.

#17 LadyAlex #22 SKARL
21.4.2017 | 23:49:03
LadyAlex

#15 Car: Nemuzu souhlasit s jeho nazorem, ze Clay zabil Hannu. Ale treba je to jenom můj osobni nazor, mozna jsem divna :D

#16 Liss93: Kazda sebevrazda je ve svy podstate strasne sobecka. Ale pokud je clovek psychicky naprosto zlomenej a dostava se do akutni krize, prestava myslet racionalne a vidi jen ten jediny zpusob, co mu mozek nabizi, rika se tomu tunelovy videni, protoze vidi jen tu jednu moznost a nic okolo. Proto vetsinou ani lidem nedochazi, ze svoji sebevrazdou nekomu ublizi, oni se jen chteji zbavit te obrovske bolesti, kterou citi…

#18 Car #21 Liss93 #22 SKARL
čestný člen redakce
21.4.2017 | 23:55:49
Car

#17 LadyAlex: si rikam !! :-D take s tim nesouhlasim a prijde mi to divny…a opravdu se bojim toho co prijde… to bude zase nedele teda :D na Clay je zlaticko… a ten herec je bozi dobre je taky ve filmu Smrt ve tme, na tom jsem byla v kine :D

#19 LadyAlex
21.4.2017 | 23:58:25
LadyAlex

#18 Car: To oduvodneni, proc Clay muze za Hanninu smrt, mi prijde pochybny. Ano, kdyz se to dostatecne prekrouti a zamicha s velkou davkou kdyby, tak by se tam ten důvod nasel, ale fakt si to za sebe nemyslim. Kazdopadne strach je na miste, jedenactka je vazne… uf, ani neznam slovo, ktere by to popsalo, a dvanactka to vsechnot totalne do*ebe. A chudak kolegyne si po sklednuti finale musela dat panaka, jak je to pry hrozny.

#20 Car #23 Erwell
čestný člen redakce
22.4.2017 | 0:07:43
Car

#19 LadyAlex: taky si to nemyslim a to jsem to jeste nevidela.. ale prijde mi to jako vylozene blbost, mohl udelat nejakou chybu to nerikam, ze ne ale snad to nebylo tak ,,zasadni'' … no tak pokud 11 a 12 je sila tak nevim co bude 13 proste to,, nejlepsi'' na konec, jak se rika… no tohle jestli se fakt deje na strednich tak potes

#22 SKARL
22.4.2017 | 0:23:34
Liss93

#17 LadyAlex: Já to chápu a vím, že když si člověk projde něčím hnusným, tak cítí, že to nelze řešit (sama jsem si v období puberty prošla těžkými okamžiky, po kterých jsem se cítila na dně, a rozhodně to nebyly jen subjektivní blbosti jako nešťastná láska a spol.), ale nikdy bych své rodině tohle neudělala. Vím, že v nich mám oporu, můžu jít všechno říct a oni mi pomůžou, co budou moci. Ale ne každý to tak má, bohužel. To se pak východisko hledá těžko a jediným „řešením“ je pak to nejkrajnější…

#22 SKARL
22.4.2017 | 1:38:21
SKARL

#13 Car: Ohledně školy mi to nepřijde hrozny. Autonehod je nespočet a vetšinou je v autě vice lidi. Takže 2 nejsou moc a osobně znám horší událostí. Jinak souhlasím, tedy až na wtf :-D nemam tu zkratku vůbec rad. #14 LadyAlex: Ted si mi to cele zkazila. Ne, mě je jasné že drama musí vyvrcholit, takže to očekávám. Tony si myslím, že to myslel tak, že se na tom Clay podílí jako všichni ostatní na kazetách. Hannah má Claye rada a jemu zemřel kamarád. Je naštvaný na cely svět takže nebude zrovna milí. Tím chci říct , že láska je častou příčinou sebevražd a nevlídná slova přijmeš lepe od lidi které ti jsou cizí než ty které miluješ ale další díly jsem zatím neviděl, takže netuším. #16 Liss93: K sebevraždě stačí hodně málo ale to si většina lidi neuvědomuje a každý je jiný. Sobecká není pouze sebevražda ale člověk sám o sobě. Rodiče žene touha zjistit co se stalo. Jessica prožila trauma a není si plně jista co se stalo takovou událost mozek vytěsni. Utápění v chlastu a chtěl jsem napsat v drogách ale tráva nikdy nebyla droga je méně škodlivá než alkohol mi přijde vice pravděpodobné než pomsta. Clay si myslím, že to zvládne ale něco provede. Když to shrnu a řeknu to zle tak takový je prostě život a většina lidi se s tím vyrovná. #17 LadyAlex: Každý je svým způsobem jedinečný, takže také divný a pokud si to myslíš jen kvůli tomu, že nejdeš z davem tak to není v pořádků. Tunelové vidění slyším prvně tedy s psychologického hlediska a trochu mi to vyzní jako, že sebevražda je spontánní ale to si nemyslím. člověk si promysli proc to děla, jak to udělá, jestli není jiná cesta a tak dále. Mluvím o tom jen z vlastní zkušenosti nikdy jsem se o tohle téma moc nezajímal ale 4 lidi z mého okolí se o to pokusily a 2 se to povedlo. #20 Car: Tohle se neděje jen na střední ale všude svět je krute místo. #21 Liss93: Nemusí si člověk ničím projít stačí když se utápí v depresích kdy člověka nic nebaví nemá chuť do života a tak dále. Jak už jsem zmínil každí je jiný a každý má jiné hodnoty a hranice. Ohledně toho co si prožila se tě nechci nějak dotknout ale skoro každý řekne, že něco těžkého prožil a netvrdím , že to není pravda svět je pro většinu lidi obtížný ale odstupem času to vše uvidíš jinak. Vše co si prožila s tebe udělalo to čim jsi teď.

Ještě bych se rad všem omluvil. Nevím co už píšu a měl jsem jít už dávno spat. Jen musím dodat, že v obecné diskusi je psáno , že tento seriál lidi ovlivní a tohle je důkaz. Nemam normálně ve zvyku se zapojovat do jakýkoliv diskuzi na netu. Jsem posedly časem a s prominutím marnit čas něčím takovém mi nepřijde vůbec logické ale už jsem toho u tohohle seriálu napsal dost a nemohu nějak přijít na to co to znamená. Jednoduše řečeno seriál je úžasný a Netflix je král kinematografie

#24 Car #26 Liss93
22.4.2017 | 3:25:05
Erwell

#19 LadyAlex: Zas tak hrozný to fakt není. :) Abych řekla pravdu, tak se mi seriál až tak moc, jak ostatním nelíbil. Myslela jsem si, že se pak na celý podívám s českými titulky, ale fakt se mi vůbec nechce.

#24 Car
22.4.2017 | 8:00:45
Car

#22 SKARL: no ja to myslela spis tak, ze proste smrt 2 mladych lidi na jedne skole, za tak kratky casovy usek mi prijde moc… autonehoda okej… dobre ale pak sebevrazda to uz je trochu tvrdy sousto si myslim :-) chapu :D ale sem se mi hodila :D
#23 Erwell: ou… jak pises to ze se lidi ve tvem okoli pokusili o tu sebevrazdu… to muselo byt hrozne :-(, jasne je mi jasny ze se to nedeje jen na strednich, ale v souvislosti s timto serialem jsem to takto podala…

#25 Erwell #28 SKARL
22.4.2017 | 10:36:29
Erwell

#24 Car: Asi jsem byla špatně označena. :) Já to nepsala.

#29 Car
22.4.2017 | 13:16:47
Liss93

#22 SKARL: Ano, každý jsme jiný, někomu stačí nevhodně míněná poznámka k tomu, aby probrečel celý den, někdo na to stejné reaguje mávnutím ruky a nebere si to. Samozřejmě se nechci srovnávat s jinými lidmi, co prožili znásilnění, bití, týrání apod. ale to co se mi dělo malichernosti nebyly, ale vím, že kdybych se v těch situacích zachovala jinak, víc duchaplně, tak to mohlo celé dopadnout jinak. Ale posílilo mě to, a jak říkáš, udělalo to ze mě toho člověka, kterým jsem. A mrzí mě tvé zkušenosti se sebevraždami v okolí, já znala pouze jednu holčinu, co se zabila, byla to spíš známá než kamarádka, ale i tak mě to dost zasáhlo, protože na mě vždycky působila jako pohodová, chytrá a usměvavá holka se spoustou přátel.

#28 SKARL
22.4.2017 | 14:50:36
Liss93

*duchapřítomně

22.4.2017 | 14:53:58
SKARL

#24 Car: Bude to znít hrozně ale nikoho nelituji. Možná naši třídní učitelku. U které to aspoň trochu chápu. Opustil ji manžel a hlavně ji vzal syna. Pote co se psychicky zhroutila se nějakou dobu léčila ale i tak už nenašla jinou cestu. Vzhledem k tomu, že jsem byl ale v 6 třídě a nevím jaka byla v soukromém životě nemohu soudit. Jen vím , že asi nikdo ze třídy ji neměl moc v lásce ale i tak všichni plakali, když se o tom dozvěděli ale neuběhlo ani par týdnu možná dokonce par dní a nikdo se nad tím už ani nepozastavil. Když mluvíme o střední zkus film o šikaně Zkažená mládež je to podle skutečného příběhu, i když v tom jsem dost skeptický vetšinou je to jen trik jak získat publikum a je to značně přehnané například Titanic kde je podle skutečnosti snad jen název lodě nebo záhada Blair Witch kde sám autor prohlásil , že si to cele vymyslel tedy hned potom co měl film vyvolat davové šílenství a spoustu dalších který úplně postrádají logiku ale tyhle mi přijdou nejznámější proto jsem je uvedl.

#26 Liss93: Jak už jsem zmínil výše nedokážu je litovat. Na jednu stranu to dokážu pochopit, i když mě důvody přijdou triviální. Jak u lidí kteří měli vše tak i u těch co to měli těžký. Nebudu to rozebírat je to na dlouho. Jen řeknu, že to k dnešní době patři. Kde kdo má psychické problémy a není schopen to překonat. Na druhou stranu je těžko odpustitelný. Myslet jen na sebe a nechat děti nebo rodiče na pospas. Dnešní dobu jsem zmínil proto, že dříve lide děkovali bohu, že jim zemřelý jen 2 děti ze 3 a žádná sebevražda je ani nenapadla.

#29 Car
22.4.2017 | 18:27:03
Car

#25 Erwell: promin… :D me tady to oznacovan hrozne stve je to neprehledne…
#28 SKARL: tak jasne chapu, nekdy k tomu okolnosti vedou proste, ja sama za sebe ale vim, ze zivot je mi docela cennej a i kdyby se mi stalo neco podobneho tak bych to proste nedokazala,, nemam na to koule'' … tak Titanic se mi libi ale jasne jakpises je to trochu pretazene, heled diky za tip az budu mit trochu časau urco se do toho pustim :-)

23.4.2017 | 15:23:49
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Galerie

Galerie

Sledujte nás

Narozeniny herců

Filtr seriálů a filmů









Reklama