Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Ve finále někdo zemře
Finále seriálu The Vampire Diaries je už za rohem a my se tak můžeme těšit na Elenu, která se opět setká se svými milovanými. Je tu však jeden háček, protože musí dát někomu sbohem.
Připravte se, neboť do Mystic Falls zavítá ve finále smrt. Web EW zveřejnil informaci, že nás ve finále seriálu The Vampire Diraies, které bude odvysílané 10. března, čeká něčí smrt. Bude tam scéna, ve které bude muset Elena říct sbohem někomu, koho má ráda.
Elena brečí a stojí na hřbitově v Mystic Falls, kde už se rozloučila s mnoha blízkými. Je obklopena všemi, které má ráda. Tedy skoro všemi. Někdo totiž chybí. Ve finále bude totiž pohřeb.
Na konci slunného ledna natočili herci v Atlantě poslední skupinovou scénu v lese, která bude odvysílána ve finálové epizodě seriálu. Mezi natáčením jednotlivých scén se parta směje a uvažuje nad tím, kdo se dostaví na závěrečný rozlučkový večírek, ale když výkonná producentka Julie Plec zvolá „akce“, tak všechny zachvátí žal. Tohle je sbohem – poslední a pořádně velké sbohem.
„Chtěli jsme, aby to bylo obrovské, dojemné, plné akce a hlavně velkolepé,“ říká Julie Plec, která se podílela spolu s Kevinem Williamsonem na scénáři k poslední epizodě. „Cítíme se naprosto epicky.“ Bude to opravdu velká smrt a fanoušky to rozhodně zasáhne. Dokonce i herec Paul Wesley uronil slzu, když si přečetl, co se stane ve finále.
Kdo podle vás ve finále zemře?
Foto: CW
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Janina Gavankar
29.11.1980 | 29.11.2024 -
Ian Somerhalder
8.12.1978 | 8.12.2024 -
Joel Gretsch
20.12.1963 | 20.12.2024 -
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /115
Přímo se nabízí Bonnie, ale na druhou stranu je to až moc očividné a nikoho by to nepřekvapilo
Můj tip je, že to bude Stefan, popřípadě Damon. Ale ani jedna z těchto dvou smrtí by mě osobně nepřekvapila, docela to očekávám. Na druhou stranu, čí smrt by mě překvapila nejvíc je asi Caroline. U té bych to vůbec nečekal.
#4 Kate EmTaky mně napadá Bonnie nebo Jeremy Matt asi neumře pač určitě ví , že by to nebylo tak velký BOOM
Vidím to na Stefana,
#2 tominotomino: ale souhlasím, u Caroline bych to nejméně čekala, navíc ji mám nejraději.
Každý hádá Bonnie nebo jednoho ze Salvatorů. Smrt, která by opravdu překvapila by byla Caroline, to by fakt nikdo asi nečekal. Mám blbé tušení, že to bude Stefan, ale přijde mi, že to k tomu až moc směřuje a Plecka si nejspíše dá záležet na nějakém WTF momentu a nebo taky ne, takže těžko říct. Ať to bude kdokoliv, tak hádám, že si všichni fanoušci pobrečí.
Omg hlavně ne Caroline! Ta musí do New Orleans za Klausíkem ♥ :D
#9 CrazyneckaJá si myslím, že Stefan..Kdyby Damon, tak by ten seriál přestal mít smysl:-)
#10 Crazynecka #11 Jemily #17 KaraSnowAllenLúčim sa s Damonom.
#6 Bymyself: fuj.. dej pokoj s TO a Klasikem.. ke Caroline se absolutně nehodí a není pro ní dost dobrej
#45 Bymyself#7 ingridjan: proč by měl seriál přestat dávat smysl? Spíš naopak..
#13 ShadowKittyGirl#7 ingridjan: Tak to proč? Je to přece Stefanův příběh, jak víme.
#21 ingridjan #51 mima33Nejlepší by bylo kdyby umřela Elena..To se bohužel nestane..A i když je to hodně hodně předvídatelné tak tipuju Stefana.:( Udělali z něj člověka a má sklony k tomu se pro všechny obětovat.. Navíc podle té ukázky Stefana a Eleny..Toho jak se tvářil..Tak to musí být on.. Protože kdyby mu umřela Caroline nebo Damon, tak by se tak netvářil.. o přivítání nepůjde, to bude Damonova věc.. A u Bonnie je to taky možné, ale nebylo by to až tak 100% emotivní, protože Bonnie jsme ztratili už několikrát…
Zapomínas že seriál končí už smysl mít nemusí ale i tak si nepřejí aby některý z bratrů umřel ale Car s Bon taky ne Elena by mi byla upřímně fuk ale vzhledem k tomu že od ní závisí Damon tak bych ji zachránila no Rick jde do TO a Matt to nebude protože sama Plecka řekla že když už toho prezil tolik nechají ho být #10 Crazynecka: křičítaky to vvidímna Damona ale ne že by mě to naštvalo…
Podle mě to bude Damon, Stefan se pro něho objetoval tolikrát myslim že teď je čas aby mu to oplatil.
Plecka to udělá tak, že ať už zemře kdokoliv, tak si pobrečíme :D Teda já určitě, protože řvu nad vším :D. Nechci, aby to byl kdokoliv. Pokud chce udělat největší bum a překvápko, tak by to byla Caroline, to jsem už jednou zmiňovala. Nejméně by pro mě bolestivý byl Matt, ale ten je nesmrtelný i když je člověk :D. Pokud to bude Stefan, tak Car skončí s Rickem, Delena a nevím jestli se Enzo vrací nebo ne, pokud ano tak by byl s Bonnie že. Jako nechci aby to byl jeden z bratrů, ale asi bude. Už neměla zabíjet nikoho, je to zbytečné a zbytečně to bude slzavé údolí :/
A ano celý seriál začal Stefanem, jeho vyprávěním o jeho příběhu.. jak se stal upírem, proč se vrátil do MF atd. Tak to asi i jím uzavřou..:( budu brečet jak želva…Pokud to dřív nevypnu.. ať si každý nadává na Stefana jak chce, ať ho nemá rád, ale nikdo nemůže říct, že by si to zasloužil.. prošel si už hodně špatnými věcmi.. dokonce i teď, když je člověk sotva pár dní, tak už ho pobodali, unesli, postřelili.. Bylo třeba zajímavý jak se vyrušilo to jeho ovlivňování..Co by se asi tak stalo, kdyby byl Damon člověkem a teď by se začali vynořovat všichni ty lidi co ovlivnil a že jich bylo asi sakra dost..
#7 ingridjan: Vzhledem k tomu, že je to smrt ve finále seriálu, tak žádná smrt nějak nesebere seriálu smysl(pokud to není HIMYM) v tom je ten fígl, že se dál nepokračuje, takže se nedozvíme, jak by to bez něj nebo ní fungovalo dál.
#19 ShadowKittyGirl #23 ingridjanMěli prostě toho člověka udělat teď z Damona…Pak by kvůli němu museli probudit Elenu, aby mohli být spolu.. Takhle ji budit, honem rychle, teď je naprosto zbytečné.. A stejně v tom budou hrát roli dvojčata.. Buď samy probudí Elenu a pomůžou zničit Cadea nebo dají svou magii Bonnie a ta to udělá. Původně mě napadl Kai, že by z nich mohl odsát magii, protože ví jak na to, ví jak to chodí v tom jejich Gemini.. ale zas by to bylo moc riskantní. Takže jí třeba dají Bonnie. Protože všichni ví, že holky jsou na tu magii moc malé a neumí jí vůbec ovládat..Je na ně moc silná..
#20 ShadowKittyGirl#17 KaraSnowAllen: Pravda tak jako tak se loucime se všemi postavami :-(
Když budou chtít šokovat bude to Car pokud chtěj diváky naštvat, bude to Damon a pokud vsadí na to co je logické bude to Stefan a Bon to bude v případě že ji tím zajistí posmrtný život s Enzem ale tu už lidí očekávají od doby co umřel a doslechli se že se Elena vrací takže by tím haló nezpůsobili Matt je nesmrtelny to je pravda a moc jiných kandidátůtam nnení
PS komu ještě přišlo od Damona naivní že Cai uvěří jeho řečem o vykoupení?
#18 Crazynecka: nemyslím že by z nich tu magii mohl tak jednoduše odsát protože ony jsou taky odsávačky a neriskoval by že by vydaly ony jeho ale každopádně se nám devenky vybavili to je fakt
#11 Jemily: Možná první 3 série to byl Stefanův příběh, pak se to trošku zvrhlo v Damonův příběh…Damon je jednoznačně hlavní postava…Bez něj by to byl seriál na prd..
#103 MichaelaFillajá myslím, že to bude damon, spíš trochu doufám, mám ho ráda, ale nechci aby mu znicili steroline happyend a delena happyend nechci, takže pokud má někdo umřít z bratrů tak doufám že damon, ale jinak nechápu, proč chtějí někoho zas zabíjet, dyž tvrdili, že každý dostane svůj happyend – pokud to dál platí, tak by logická smrt byla bonnie aby mohla skončit v tom jejím vytvořeneém světě s enzem…ale dál tu teda ještě visí otázka jak happyendy pro upírku s člověkem a upíra s člověkěm (steroline a delena)… aby udelali daroline a stelena tak tak blbí snad nejsou! každopadně pokud má zemřít stefan, tak by s ním měla mít snad pořádné rozloučení CAROLINE a ne elena!
#17 KaraSnowAllen: Já to myslela trošku jinak, smysl všech řad před tím…Trošku by mě asi naštvalo kdyby hlavní hrdina umřel, dívám se na tento seriál už osm let..Přála bych si spíše happiend, než smrt..
#25 KaraSnowAllenJá myslím že předpoklad hrdiny byl od zacatku serialu vždycky Stefan ale ono co si budeme povídat Ian začal odvádět tak skvělou práci ze si postupně získal většinu diváků a aby jim vyhověli nechali ho tvůrci Elenu nakonec sbalit i kdyz diskutabilní způsobem… Myslím že v tomhle se nemylim
#55 Car#23 ingridjan: Taky bych radši happyend, ale jedna smrt prostě bude, takže jeden happyend mít nebude. Nebudu ti to brát, ale já myslím, že hlavní hrdinové jsou tu hned tři. A vzhledem k tomu, že Caroline tak nějak zaplácla Elenino místo, tak můžeme vlastně spekulovat rovnou o čtyřech.
Kdyby hrál Damona kdokoliv jiný dost možná by už byl mrtvej někdy ve druhý sérii nebo by ho poslali na dlouho dovolenou spolu s Kath ale to jsou zzbytečné spekulace protože bez nně jakozto postavy ktera se neustále cyvyjela a prekcapocala nas j by se na seriál díval asi málokdo ale jsem zaujata to uznávám
Ano přesně tak, bez Iana a jeho hereckého výkonu, by byl Stefan hlavní hrdinou, ale seriál by už dávno skončil, byla by to jedna velká nuda…
#28 ShadowKittyGirl#27 ingridjan: Díky :-)
Ano, je to příběh dvou bratrů , ale stojím si za tím, že ten hlavní je Stefan..
[smazáno] Já ti názor neberu, ze začátku to tak bylo, ale pak se celý seriál zvrhl trošku jiným směrem…Hlavně díky hereckým výkonům a sexepílu Iana:-)Bez Iana by se na seriál nedalo už dávno dívat…Podle mě by měl umřít Stefan, Caroline, nebo Matt (ten už dávno)…
#100 MichaelaFillaZomrie Damon a všetky babenky to neskutočne položí. :(
#55 Car #101 MichaelaFillaJá myslím, že to byl právě Stefan okolo kterého se pořád něco dělo.. přišel do MF, byl na škole, byl s elenou, pak se ukázala jeho minulost s Klausem. Pak přišel i Elenu, musel se tim vypořádat. Druhá jeho osobnost byl rozparovač. Ukázalo se i že je taky dvojníkem. 5. Série se opět točila okolo něho. pak ho nechali zamilovat se do Caroline.pak tam byla ta věc s tou lovkyni. Ten z něj udělali člověk..Prostě pořád tam něco bylo. U Demona se to prostě točilo jen u toho, že hodně věcí pokazí i když něco nemyslí zlé, že to je bratr Stefana a o okolo Eleny..To je celý jeho příběh.. Ještě tak první 2. Sériích kdy byl zlej hošík tak měl grady, ale pak co z něj udělali… Bez něj by taky prostě děj šel dál… Kdyby tam právě umřel Stefan či někdo jiný a zbyl by tam je knourajici Damon , tak by se na to nedalo dívat.. celou 8. Sérii byl na zabití..
#36 ShadowKittyGirl #102 MichaelaFillaStejně nejkrasnejsi a nejdojemnější scéna asi bylo, jak se vrátil Damon z toho vězeňského světa a jak se se Stefanem obejmuli.. Stefan byl dojatej, Damon taky a já taky..
#39 KaraSnowAllenStejně nejkrasnejsi a nejdojemnější scéna asi bylo, jak se vrátil Damon z toho vězeňského světa a jak se se Stefanem obejmuli.. Stefan byl dojatej, Damon taky a já taky..
#37 ShadowKittyGirlProč se mi vše odesílá několikrát?:(. Za to se omlouvám, není to schválně..
#32 Crazynecka: v tom to právě je Ian má tak silnou fanouškovská základnu že by tam ty diváky udržel i bez Stefana ale Stefan bez Damona ani moc ne a taky by nebyl že Stefana takový hrdina kdyby neustále nenapravoval Damonovi chyby když se jako hrdina začal chovat Damon Stefan už tam toho na prácimoc nneměl ale to vše je součástí toho že se doplňují Damon je ten co dělá chyby a Stefan je tímkdo je napravuje to uuž je základní pravidlo v tomto seriálu jeden bezbdruheho nejsou nic a nemají si moc co vyčítat ani jeden není svátek
#40 Crazynecka#34 Crazynecka: tjn ale ono cela série byla takova dojejmna
Pak ta scéna jak Damon na konci 5. Série jede s autem na Grill bar. Pak asi nejkrásnější a nejromantičtějších žádost Stefana o Carolinu ruku. A pak možná i první Stelena milostná scéna. Ani to jak Stefan utíkal před lovkyni a volal s Caroline, že se k ní vrátí nebylo špatné.jak mu hlavou problesklo vzpomínky na ni..:). Ach jo, jak já chci Steroline..
#33 Crazynecka: Snad jejich nejlepší scéna. Jsem ráda, že první, koho Damon uviděl byl Stefan. Hlavně se mi líbí Paul a Ian dohromady, to jak spolu hrají, mají opravdu skvělou chemii jako bratři. Někde jsem četla, že psychicky nenáročnější scéna, kterou Ian kdy točil byla ta, kde Damon uvidí Stefana mrtvého. Už jen díky tomu, jak blízcí jsou si v reálu jsou pak o to lepší na place.
#55 Car#36 ShadowKittyGirl: jo máš pravdu..Je to asi zbytečné o tom spekulovat.. Stefan měl lepší příběh a Damon fanoušky..ale mě osobně Ian čili Damon moc sexy nepřišel. Je to až takový moc okatý sex apeal. Nikdy jsem do něj PAF nebyla.
#42 KaraSnowAllen #43 ShadowKittyGirlJo mají spolu hezkou chemii.. možná že by se měli vyprdnout na MF a na ženské a spolu někam jako bratři vypadnout..
#40 Crazynecka: Musím souhlasit. Mě se nikdy nelíbil. Jako atraktivní určitě je, chápu, co na něm ostatní vidí, ale stát vedle mě, tak ho vidím jako někoho, koho bych vnímala jako tátu, strejdu nebo staršího bráchu. A to se mi paradoxně líbí i starší než je on, je to fakt divný, ale Ian je prostě někdo, kdo je mi sympatický, mám ho hodně ráda, ale není to pro jeho fyzický vzhled. A ten okatý sex-appeal je možná kvůli tomu, že Ian je v realitě hodně stydlivý a klidný, není řekněme tak výstřední, naparáděný kohout jako Damon. :D Ale tak, i NPH je monogamní gay a jak v HIMYM zahrál posedlého sukničkáře.
#46 ShadowKittyGirl#40 Crazynecka: já Teda jo ale do jakožto celkové postavy Damona. Ian je hezké ale už mu chybí to cosi. Mnohem víc se mi líbil Chris Wood alias Cai s tím musí být sranda a hezkém je taky i když takovým jemnejsi!m způsobem. Paul je podle mě Stefanovi dost podobný jen min melancholický ale ddejme tmu že je jako on když má hodne ddobrý den a zrovna ho nic netrápí je snesitelnější narodil třeba od Iana možná se pletu je to jen subjektivní pocit
Ok, hlavně ať neumře Caroline. Já bych byla nejraději za Damona. Mám ho ráda (Ok, poslední série scénáristé jeho postavu dost ničili, ale snažím se to ignorovat), ale už jsem tady hodněkrát psala, že bych mu hrdinskou smrt přála prostě proto, že by to pro něj byl dobrý konec. Ať už to ale dopadne jakkoliv, hlavně ať Caroline nejde do TO. Klaroline byla sice fajn, ale potom, co Klaus a Cami měli mezi sebou (přece jenom ti dva si spolu rozuměli, měli si co říct…s Caroline to bylo pěkné, ale bylo to spíš takové pobláznění) to už prostě nedává smysl. Klaus a Cami jsou ty spřízněné duše, jak o ní po její smrti mluvil. A návrat Klaroline by ten jejich vztah, co mezi nimi byl, shodil.
#47 ShadowKittyGirl #49 KaraSnowAllen#9 Crazynecka: lol :D Tvůj názor :)
#42 KaraSnowAllen: copak Barney;-) fakt ti Ian připadá stydlivý?
#48 KaraSnowAllen#44 GingerGin: též si myslím že by to shodilivvšechny vztahy co mezitím vybudovali a to jak v new Orleans tak v mystic falls
#46 ShadowKittyGirl: Nepřijde, ale on to o sobě tvrdí. Dokonce prý málem nezvládl konkurz na Damona jakou měl trému.
#44 GingerGin: Navíc ani po pěti letech se Klaus se smrtí Cami nesrovnal. Podle mě pro něj prostě byla ta pravá.
#50 GingerGin#49 KaraSnowAllen: Tak jen to, jak o ní po její smrti mluvil…že jí toho ještě tolik neřekl, v rozhovoru s Hayley řekl, že byla jeho spřízněnou duší (řekl něco jako že Hayley sice zemřel manžel, což bolí, ale že na rozdíl od něj její spřízněná duše stále ještě žije, takže neví, jaké to je o někoho tak důležitého přijít), pak taky prohlásil něco jako že je Cami někde, kde spousta těch, na kterých mu záleželo a že doufá, že tam jednou taky bude. No a už jen to, jak se celkově po její smrti choval. Třeba to s Davinou. Chtěl ji vrátit zpátky, aby Kol nemusel zažívat to, co on… No a pak Stefan a Caroline…Ti dva si vybudovali silné pouto. Podobně jako Cami a Klaus. Takže dát dohromady Klause a Caroline by tohle celé potopilo. Ono Klaus a Car byli pěkný „pár“ toho zlého a té dobré. Ale tam šlo podle mě hlavně o nějaké pobláznění a ne o to, že by byli přímo spřízněné duše.
No a teď mě tak napadá…Co kdyby dvojčátka z Caroline to upírství „vysály“? Jo, zní to bláznivě, ale tam je možné všechno. Jen by to chtělo udělat tak, že prostě to šlo jen u Caroline (protože je jejich matka, protože s nimi má takové pouto a podobně), aby pak celé upírství i v TO neztratilo už úplně smysl. Takže Carolině by byla člověk, mohla by mít svůj happyend se Stefanem, Damon by zemřel, bylo by to dojemné, ale Elena by se pak posunula dál (náznak toho, že bude s Mattem) no a Bonnie by se vzpamatovala ze smrti Enza a byl by tam náznak toho, že bude s Jeremym. I když teda moc nevím, co s Bonnie. Nemyslím si, že se ze smrti Enza brzy vzpamatuje. A asi by ji dost zasáhla i smrt Damona. Jedině že by to svedli na to, že Elena a Jeremy jsou zpátky a že jí to pomůžou překonat.
#52 mima33 #55 Car#11 Jemily: Stefanov príbeh? Je to príbeh bratov Salvatorovcov a Eleny. Zmierte sa už s tým, že nie každý má rád Stefana a tým, že ho druhým budete nútiť to nezmeníte. Tiež sa prikláňam k tomu, že najmenej očakávaná smrť by bola Caroline, najviac Bon, nelogická by bola smrť Eleny a najmenej by mi vadila smrť Matta alebo Stefika. No som zvedavá a trochu dosť sa toho bojím :/
#54 LostArrow #56 Car#50 GingerGin: smrť Damona a Matt s Elenou? Teraz si popísala pre mňa ten najhorší koniec aký si viem predstaviť. S hrdinskou smrťou Damona, ktorou by sa vykúpil, sa viem zmieriť a viem si to aj predstaviť, ale Matt s Elenou je podľa mňa najhorší možný scenár aký existuje. A úprimne si nemyslím, že je spôsob ako vysať upirstvo z kohokoľvek akokoľvek. Upiri sú predsa mŕtvi a pri živote ich udržuje mágia. Ak tú mágiu odoberieš, zabiješ ich, takže toto si celkom neviem predstaviť.
#56 Car #82 GingerGinMohlo by to taky dopadnout tím, že umře Damon… Bylo by to logický. Dvojníci by nakonec skončili spolu a žili by lidský život. Kdyby měla umřít „jen“ Bonnie tak by to tak nenafukovali. A šup Caroline do TO…
#51 mima33: Ámen :-)
#24 ShadowKittyGirl: souhlasím bylo to velmi diskutabilní :D
#65 ShadowKittyGirl#31 megary: jo no :D to by položilo rozhodně, ovšem jak říká, Plecka by vážně měla držet hubu páč už je to docela trapný, nejdřív říkala, že z páru Bonezno, Steroline, Delena přežijí jen dva, po Tylerově smrti bylo řečeno že bude ještě jedna – Enzo, opravdu velmi trapně musí zlikdidovat další hlavní postavu, (ted neřeším kdo to bude, řeším že se to vůbec stane) to mi přijde vážně docela ujetý :-/
#39 KaraSnowAllen: přesně tak je skvělé, že ten celý vztah jen nehrajou ono je to pak i dost vidět, Defan jsou prostě boží a já je spolu miluju, každou jejich scénu prostě, i ta scéna jak v 7 sérii shovávali toho heretika ořed Mary Lou a Norou ta byla také skvělá :-) ale jistě nejemotivnější je scéna kdy se Damon vrátil z vězenského světa to ano, jinak kam se poděl ten efekt s mlhou a havranem, který dělal Damon? :D to bylo supr a už to tam pak nikdo nebylo vysvětleno nic :D
#50 GingerGin: no nejlepší by bylo kdyby zemřel Matt ale to se námbohužel nepoštěstí, jako to co říkáš s dvojčátky to by bylo supr :-) proč ne
#52 mima33: njn já si taky nemyslela, že je možný nějaký lék na upíry a -hle! je to možné, nesnažila bych se v tom hledat nějakou logiku a jak už jsme viděli ty holky jsou mocné a vzhledem k tomu čeho je Plec schopná, vůbec bych se tomu nedivila kdyby to šlo …
#59 mima33#51 mima33: :-D baví mě, jak hejtíš každého, kdo nějakým způsobem (pozitivním) zmíní Stefana :D
Tak jsem si tu početla...... a nutno říct, že všichni mají v něčem pravdu. Můžeme počítat se vším, kromě logiky, takže to může být kdokoli. Ovšem celý příběh začíná Stefanem…přece si pamatujeme úvodní slova prvního dílu..... jsem upír a tohle je můj příběh. takže jistou epiku by mělo, kdyby to vše Stefanem i skončilo. A má to být velká smrt, takže to nemůže být jen tak někdo, tím se nám výběr zužuje na oba bratry a Caroline ..... nikdo jiný, kromě Bonnie (už jsme pohřbívali, byl by to duplicitní funus) není tak významný, aby jeho smrtí zakončili seriál. A po tolika letech si všichni zasloužíme, abychom nebyli zklamaní a smutní, a to asi budeme v každém případě. Škoda.
#58 Car#57 BARBARKA: přesně tak… velká škoda
#56 Car: mňa baví ako „nezaujato“ ho všetci obraňujete a akého svätca z neho robíte ;) je mi z toho už trochu zle od žalúdka. Ani Američanom z neho neprepína až tak ako tunajším Stefanofilom. A nemyslím si, že niekoho „hejtím“. Nikoho neurážam, ani nikomu nevnucujem svoje názory na Damona tak ako sa mne podaktorí snažia nanútiť svoje názory na Stefana. Ak sa ti niečo nepáči, proste na mňa nereaguj. Ved si predsa nezaujatá, nie? Tak mi vysvetli prečo máš potrebu reagovať na každý jeden môj komentár? :)
#60 megary #62 Car#59 mima33: však normálne diskutuje. Podľa mňa nemyslela nijak zle príspevok na kt. reaguješ. Peace.
A máš pravdu, že je Stefanovi dookola odpúšťané, no na druhú stranu to aj Damonovi. Obaja sú plní výčitiek a celkovo sú podľa mňa jeden druhému veľmi podobní. Len Stefan o výčitkách hovorí častejšie a otvorenejšie, Damon vždy až keď sa situácia totálne vyeskaluje. Stefan zabíja ako zmyslovzbavený len keď je z neho Ripper ale Damonovi to nerobí extra problém ani bez toho aby svoju ľudskosť vypínal. Takže si to môže každý prebrať ako chce, no myslím, že toto je práve jedna z vecí, ktorá inak v mnohom veľmi podobných bratov, odlišuje. Podľa mňa nie sú totálne odlišní, vidím veľa podobností, ale hold jeden predstavuje dobráka a druhý bad boya.
#61 mima33 #62 Car#60 megary: jasné, diskutovať je jedna vec, ale mať hlúpe narážky iná. Tým nemyslím len túto diskusiu a tento komentár ale tak celkovo. Ja nikomu svoj názor na Damona nevnucujem a začína ma dosť iritovať, že mne sú vnucované cudzie názory na Stefana a keď ich nie som ochotná uznať tak mi idú oni vyčítať zaujatosť? Pričom zaujatí sme všetci. A to akosi slečna nedokáže uznať.
A pritom celkom dobrý Stefan nie je, rovnako ako nie je celkom zlý Damon. Obaja majú svoje slabé aj silné stránky, ale niekomu to holt nevysvetlíš.
#59 mima33: ehm, pokud jde o mě já rozhodně nějsem nijak zaujatá to si trošičku pleteš, to spíš ty seš zaujatá na Stefana a očividně nejsem jediná, kdo si to myslí – soudě dle této diskuse, takže chyba asi nebude u mě :-) já Defan třeba osobně miluju nedám na ně dopustit a oni dva jsou to nejlepší na celém seriálu, a to, že jako postavu mám radši Stefana to je sice pravda nijak to netajím a ani nechci, ale rozhodně nejsem tak mega zaujatá proti Damonovi jako ty vůči Stefanovi, ale nebudu to řešit už asi 4 den dokola to vážně nemá smysl, jen nechápu ty tvoje jízlivé komentáře na Stefana v každým tvým komentu, jestli je to schválně nebo proč.. nicméne se nebude snažit to pochopit, no to určitě :D ty také reaguješ docela dost na mý komentáře a kdybych reagovala na každý tvuj koment ve všech článcích, což tedy vážně nedělám, jak ty tvrdíš, tak bych musela mít fůru času a také pevné nervy, a rozhodně se ti nesnažím vnutit názor na Stefana omg, pouze jsem zdůraznila jak to vidím a od toho ta diskuse tady je, a ne vážně mi nemusíš nic vysvětlovat, protože já to chápu ;-)
#63 mima33#60 megary: děkuju za pochopení i za podporu, alespoň někdo to vidí tak :-)
#62 Car: myslím, že odkedy sme sa zhodli na tom, že celá naša diskusia je smiešna som prestala tvoje komentáre nejako riešiť. Jediný, kto tu rieši nejakú moju zaujatosť proti Stefanovi si ty a ešte jedna slečna, ktorá je očividne tiež zaujatá Stefanom. Ale ja už tieto detinské kraviny riešiť nebudem. Áno, mám Stefana po krk a je to najmä preto do akej pozície dokonalého hrdinu ho stávajú jeho fanúšikovia a popritom nedokážu akceptovať, že niekto môže mať iný názor. A neskutočne ma vytáča ako tu podaktorí píšu ako je cele TVD o Stefanovi kvôli nejakému prológu, ktorý bol nahovorený pred ôsmymi rokmi a obmieňal sa. My dve môžme diskutovať, ale nie na tému bratov, aspoň nie dokým neuznáš, že si zaujatá. Lebo si. Inak by si ho nebránila za každú cenu.
#64 Car#63 mima33: nemyslím si, že já ani slečna jsem zaujaté Stefanem a nebudu se opakovat už víckrát, prostě jsem Defan fanoušek mám je ráda pohromadě, jejich veškeré scény jsou skvělé, ale Stefana mám raději tečka. Ale rozhodně jím nejsem zaujatá natolik, jak ty ho například nenávidíš, okej? Ano je to dětinské…no tak pak víš, že to s tím prologem, jsem ale nepsala já, ale to je vcelku jednu, to co jsem chtěla říct jsem řekla a to bylo to, že si nemyslím, že je to pouze o Eleně…tak pokud já jsem zaujatá podle tebe, že si ho bráním do krve, tak ty bys pak musela uznat, že ho nenávidíš a nemůžeš ho vystát…
#66 mima33#55 Car: tehdy se ještě drželi knih takže proto havran a mlha pak jim to asi přišlo zbytečný a mně celkem taky ve druhé řadě už by se to nehodilo…
#67 Car#64 Car: mám Stefana po krk. To je jedna vec, ale rozhodne nemôžem povedať, že ho nenávidím alebo že ho považujem za najhoršiu postavu ever, ako si mi to vložila do úst ty. Ale jednoducho čo je veľa je veľa a mam dosť toho ako je Stefan vyhlasovaný za pána perfektného a všetko zlé co sa stane je hádzané na Damona. Ak chceš tvrdiť, že vôbec nie si zaujatá, tak to je od teba riadne pokrytectvo. A to ze povieš, že si fanúšik Defan môj názor nezmení, lebo doteraz si tak v prvom rade nepôsobila. Ale ja som predsa napísala, že seriál je predovšetkým o Elene A bratoch tak to neprekrucaj. A je aj o Elene, dokonca aj teraz sa polovica deja točí okolo nej a to tam ani nie je. No už to nebudem viac rozoberať. Ty odmietaš akceptovať moje názory a ja ti to síce nemám za zlé, ale ty mne nemaj za zlé, že ja neberiem tvoje názory. A teraz – viac s tebou nechcem a nebudem diskutovať o bratoch lebo ma nebavi furt dookola točiť o tom istom. Takže adios…
#67 Car#65 ShadowKittyGirl: jasna tak děkuji za osvětlení :-) mě to jen tak napadlo :D , jinak co říkáš na tento díl? :-D
#68 mima33 #79 ShadowKittyGirl#66 mima33: pardon no, mě to tak zkrátka přišlo, a nesmíš se mi divit, po tom co tady padalo, že mi to tak přišlo, jako každý má nějaký svůj názor, a když říkáš, že ne tak ok. Aha, mám takový dojem, že se to začíná ubírat trochu jiným směrem a opravdu tady nemám potřebu o sobě číst, že jsem pokrytecká, to už maličko přeháníš, ne? to je mi mooooc líto, že jsem tak nepůsobila, ale co s tím nadělám, že :-) a ano jsem jejich fanoušek a rozhodně to tady nemusím nijak ospravedlnovat a vážně mě moc nezajímá, zda tomu věříš či ne… hele už toho mám fakt dost :D tohle už není o nějakém dohadování a jak už jsem psala začíná to zabíhat někam jinam, takže naposled, já tady nic nepřekrucuju už mi fakt začíná docházet trpělivost, tak pokud se mnou nechces diskutovat neboj se já taky ne, tak furt neodepisuj, ok? ;-)
#67 Car: OK :D
#69 Car#68 mima33: furt budeš psát co :D já aspon nemám potřebu se do někoho neustále navážet a psát o někom koho neznám, že je pokrytec ;-) fakt mi není náct…
#72 mima33Už od první série, čekám, kdy umře Matt. Tak doufám, že mě nezklamou :(
#71 Car#70 Golradir: nápodobně :D ale obávám se, že se nám to nesplní :-D
#69 Car: doteraz si každú jednu našu diskusiu, o ktorej som písala, že by sme ju mali ukončiť, zafinišovala dajakým múdrym komentom a aj keď ani ja nie som násťročná, tak som si povedela, že to tentokrát detinsky zakončim ja, lebo ma jednoducho baví rýpať a najmä do teba, lebo ma necháš. A OK nie je taká odpoveď, ktoré by ešte potrebovala čosi ďalšie na doplnenie. Pozri, zakopme vojnovú sekeru a už to viac neriešme, prosím.
#73 Car #74 Jane24#72 mima33: tak pokud dětinsky znamená navážet se, tak pak asi jo no :-) a se seriálem to nemá už co dělat, ale nebudu to řešit, chceš mít poslední slovo tak si ho měj :D
#72 mima33: Jde vidět, že se asi nudíš, jelikož už neřešíš seriál a jen rýpeš, při tom ji ani neznáš. „Car“ má možná radši Stefana, ale to neznamená, že je zaujatá proti Damonovi. Takže když nic nevíš radši neurážej. Sama si tady stěžuješ jak ti všichni cpou, že je Stefan svatej, a pak to děláš sama akorát s tím jak je hroznej a nedáš si říct a jedeš si furt dokola to svoje, jen abys měla poslední slovo…
#75 mima33#74 Jane24: no neviem… to posledné slovo je diskutabilné vo väčšine prípadov. A je vidno, že vás neskutočne štve, že sa navážam do Stefana, očividne vás to štve viac ako mňa to, že mi niekto vnucuje názory a vkladá mi do úst čo som nikdy nepovedala. A koho urážam? To, že som povedala, že jej postoj je pokrytecký nie je urážka a to akoto vzala tiež o niečom svedčí. Ja sa aspoň nehanbím uznať, že som zaujatá a nepresviedčam okolie o niečom čo doslova srší z každého komentáru. A nevedela som, že Car potrebuje hovorcu. Ved už tretí raz som prenechala posledné slovo jej. Očividne riešime všetko len nie TVD, takže ako Car trefne napísala – múdrejší ustúpi. Porúčam sa a vy si myslite čo chcete. Ja to mam totižto naozaj niekde :)
#76 Jane24 #77 Car#75 mima33: Mě ani tak neštve, že se navážíš do Stefana, jde prostě vidět, že ho nemáš ráda a já akceptuji tvůj názor, spíš mě štve, že už se kvůli tomu navážíš do někoho koho neznáš a děláš mu tu samou věc na kterou si u ostatních stěžuješ. Promiň ale říci o někom, že je pokrytec mi celkem jako urážka přijde… Tak to jsem ráda, že si to uznala. Já nemluvím za ni, ale za sebe, jelikož mi tohle chování přišlo celkem zbytečný, když jde o takovou blbost a tak bych ráda zakončila celou tuhle vaši konverzaci, že se shodneme na tom, že se neshodneme a nechala prostor na konverzaci o seriálu a ne o zaujatosti. :)
#75 mima33: vzala jsem to tak jak jsi to podala, takže ti to může svědčit o čem chceš :-) a nebuď ublížená za to, že to někdo vidí stejně jako já ;-)
#78 mima33#77 Car: a že kto má problém prestať reagovať. Nie som – ako som napísala – je mi úplne jedno čo si kto myslí. Je X ľudí, ktorí súhlasia s tvojimi názormi, rovnako ako je X ľudí, ktorí súhlasia s mojimi. Akurát my dve sa v tomto nikdy nezhodneme.
#67 Car: Ehm,no tak ono v knihách i bylo že se Damon mění ještě i ve vlka, Stefan tuším v sokola a Katherine v bílou tygřici a kočku. Tak nějak to tam mělo význam protože tam mělii tu věc, které se myslím říkalo síly, ale v seriálu to udělali jinak a rozhodně líp. I když většina těch dobrých nápadů, co tvůrci měli vychází právě z knih a zrovna tak postavy. Alespon teda z těch původních 4 od j.l. smith, pak už to psal někdo jinej a stálo to za prd…
Co říkám k dnešnímu dílu? Hm, myslím že už jsem toho sem napsala dost, tak nevím na co přesně se ptáš, ale Damon byl naivní, Cai libovej, ale nebylo mu rozumět, ten kluk co unesl Stefana úplně zbytečnej, Cade asi neumí nic jiného, než dosud předvedl, Bonnie je smutná, ale aspon se s Enzem viděla a evidentně v ní stále cosi dříme, Matt si stále hraje bůh ví na co a Caroline je chudák odkopnutá pořád musí něco napravovat a do toho ty problémy s holkama… Líbila se mi tam ta myšlenka se zrušením ovládnutí to je pravda, ale myslím, že by to mohlo být zajímavější a rozhodně bych vysílací čas zaměřila na jiné postavy či události. Takže asi tak nějak…
#80 mima33 #81 Car#79 ShadowKittyGirl: len malá oprava, Katherine sa nemenila na mačku ale sovu pokiaľ si dobre pamätám. A upiri v knihách tiež vedeli čítať myšlienky. Či to sa mi pletie s Edom? Dačo také sa mi marí.
#84 ShadowKittyGirl#79 ShadowKittyGirl: jasný no, tak tady mi omluv můj výpadek, knihy jsem nečetla – zatím tedy :D takže toto nevím, ale je to zajímavé :-) jakož to tak bývá postupem času že to stojí za prd :-/
nestihla jsem to vše pořádně projet, za ten jeden toho sem zde přibilo vážně dost, tak dyžtak promin :-) to uričtě byl, ale líbilo se mi jak s Kaiem hovořil to bylo pěkný :D Kai je opravdu libový, proto tolik miluju 6 sérii snad jen díky němu, protože on je vážně jeden z mála záporáků, který to tam dokáže rozproudit :-) zápletka s Mattem – minulý díl a jak píšeš s tím klukem Dorian tuším – příšerné :D také se mi to vůbec nelíbilo a bylo to zbytečné… jsem zvědavá, jak to s Enzem nakonec dopadne, herce mám ráda, tak jsem ráda že se tam ještě takto ukázal, Matta jsem měla raději ze začátku seriálu, postupem času mě začínal štvát a ted to vrcholí takže souhlasím :-) strašně se mi líbí co Caroline dělá, jak říkáš pořád něco napravuje a snaží se opravdu na všech stranách, pořád čekám na nějakou scénu s ní a s Bonnie :-( ale bude to těžké po tom co se stalo, ano jako kdyby v tom seriálu už nebylo problémů až až :D přesně tak :-/
#85 ShadowKittyGirl#52 mima33: Tak s lékem to bylo stejně. On ten lék taky vlastně nedává smysl, protože byl vytvořen na to, aby primárně zbavil Silase jeho nesmrtelnosti tzn. závislosti na krvi tzn. něco, co měl Silas společného s upírstvím. Takže to znamená, že na upíry by měl působit tak, že je zbaví sice upírství, ale zároveň zemřou, protože vlastně už mrtví jsou a upírství je „udržovalo naživu“. A taky to v tom seriálu nikdo neřeší, že je to absolutní nesmysl. Takže teoreticky by to „vysátí“ upírství bylo možné i když by v tom určitě bylo taky nějaké omezení (už jen proto, aby takhle nemohli napravit všechny upíry i v TO). Taky si říkám, že tam dvojčátka a jejich rostoucí moc musí hrát ještě nějakou důležitou roli. A zatím se moc Lizzie ukazovala především proti Car, ne? Tak třeba to v tomhle bude mít nějaký smysl (jako že tím už teď něco naznačují).
#83 mima33 #86 ShadowKittyGirl#82 GingerGin: jasné, celý liek je totálna blbosť. Tak ale da sa to brať tak, že aj liek je mágia, preto kým je v tele ex upíra, ten môže žiť a keď je odstránený, dotyčný zomiera, resp. ho dobehne čas. A tak mi teraz napadlo – dvojčatá alebo Kai sú odpoveďou na problémy Mikaelsonových – mohli by vysať ten Marcelov hryzanec, nie? Kai si predsa vysal pohryznutie od Tylera. A možno aj preto Rick zavíta do TO.
#87 ShadowKittyGirl#80 mima33: V kočku taky, byla to ta co jí měla u sebe Elenina sestra Margareth To si náhodou ještě pamatuju ale to s tím čtením myšlenek už bohužel ne :-(
#88 mima33#81 Car: Pokud jde o knížky tak si myslím že nevadí žes je nečetla opravdu dobré jsou skutečně jen první čtyři. Pamatuji si, že z Klause jsem týden nespala, jak mi ty scény naháněli strach, Caroline je v nich dost hrozná, ale jinak ty nejlepší věci z knih se do seriálu dostali
Přibylo a jak píšu na více záložkách, kolabuje mi z toho komp :-D Chudák už je starej :-D
Damon a Cai byly vždycky super dvojka nakonec bude novým dáblem sám Cai :-D
#82 GingerGin: Spíš si myslím že je to hlavně proto že je upírka a tu magii v sobě na rozdíl od Ricka má
#83 mima33: Skvělá dedukce, ale chudáci děti v TO je to tam na ně až moc drsný, i když všechny ty díly jsem neviděla, takže jsem trochu na mělčině.
#84 ShadowKittyGirl: tak na tu mačku som zas zabudla ja :/ mala by som si ich znovu prečítať.
#89 ShadowKittyGirl#88 mima33: Taky jsem nad tím uvažovala a vzhledem k tomu, že mají tak 200 stránek, vezmu si to v létě na dovču, to mám za chvíli přelouskaný, ale ještě mi chybí přečíst pár těch novějších dílů, což mi dělá problémy, protože to fakt není ono, ale když nebude serál, vezmu za vděk i tím :-D
#90 mima33#89 ShadowKittyGirl: hej, hej, ja som skončila pri deviatej časti. Prvé štyri milujem, zvyšok podľa mňa už za veľa nestojí, no priznávam, že som zvedavá čo sa udialo ďalej. Viem síce ako to skončí, ale to nie je ono, keď som to nečítala. Asi to po finále zbehnem celé :)
#91 ShadowKittyGirl#90 mima33: Poslední díl jsem si přečetla loni když oznámili konec seriálu po 8. sérii protože mě zajímalo, jak to ukončí a jako dobrý no, docela mě to bavilo a hlavně když si na to člověk vyčlení ten čas, má to přelouskané za chvíli i když jsem některé souvislosti nechápala, nebylo moc těžké se zorientovat. Myslím, že kdyby tu věc se strážkyněmi trochu upravili a dali do seriálu, nebyl by to peklu tak špatný námět, ale chtělo by to na tom opravdu hodně zapracovat, což by Plecka s Wiliamsonem zvládli hravě, ale bez Niny a Iana kteří prostě chtěli pryč těžko. Bez Bonnie by to bylo asi taky blbý, ale šlo by to, to zase ne že ne.
Kdyby kdyby,… to už fakt nemá cenu. :-D
#92 mima33#91 ShadowKittyGirl: podľa mňa ani Kitsune by neboli zlý nápad, ale tak to už záleží od uhla pohľadu. Ja len dúfam, že na záver seriálu žiadny časový posun späť nebude. Snáď nájdu spôsob ako to rozumne ukončiť aj keď silno pochybujem. Nevedela som, že aj Ian chcel skončiť… no nedivím sa im. Celé TVD už chvíľu nestojí za veľa. Mne sa nápad so sirénami nepáčil a Cade a peklo? Inak vyrozprávaný príbeh Silasa a druhej strany. Doteraz nechápem, že keď v štvrtej a piatej sérii umierali tak šli na druhú stranu a nie do pekla, aj keď Katherine išla rovno do pekla. Prečo nie aj Stefan, Damon, dokonca aj Silas bol na druhej strane. Strašne ma tato diera v deji štve.
#94 megary #95 ShadowKittyGirlMyslím, že to bude Stefan…
#92 mima33: Keď som prvý krát videl v denníkoch Travelers tak som myslel, že to budú Kitsune. :(
#104 mima33#92 mima33: Podle mě ne. To už bych spíš očekávala to, že budou všichni mrtvý a sejdou se v Boniině dimenzi, než návrat času. Narušilo by to TO a vůbec všechno.
Správně, snad to bude mít smysl…
Kisnune byly diskutabilní, ale jo, šlo by z toho taky něco udělat.
Právě kvůli Ianovi to celé končí a je na něm vidět, že ho tahle řada nudí, což mě od něj dost mrzí, ale tak je to jeho život no… a je fakt že díky tvůrcům už to není co to bývalo. Přeju mu budto hrdinskou smrt, nebo happy end s Elenou, ale možná spíš tu smrt, protože představa že to bude Stefan se mi moc nezamlouvá. A to mám Damona jinak mnohem raději, ale Stefanova smrt by nebyl dobrý konec pro tento seriál, ale Damonovo vykoupení se ano.
Cade, je taky dost diskutabilní a krom toho že psychicky vydírá a vyhrožuje, zatím toho moc nepředvedl. Herec je zvolený celkem dobře. Něco v jeho výrazu a zdvořilém tonu hlasu mě prostě děsí a sirény? Kdyby je lépe propracovali, nebyly by ani trochu zlé, ale Seline tam byla tak trochu na nic. Jejich příběh a vzájhemná podobnost s bratry byla taktéž super. I jak Sybil nahradila v Damonových vzpomínkách sebe za Elenu, to všechno mělo skvělou myšlenku, ale vzápětí se ukázalo, že tvůrci nevědí co s tím mají dělat dál, navíc to brali jen jako předehru k tomu, že se Elena vrátí namísto toho, aby s tím pracovali a to je osudová chyba celé té zapletky se sirénami nemluvě o pekelném zvonu a mattova táty. Na co? Proboha na co to tam je a zabírá čas?
PS to jak údajně vznikli sirény, i bez magických schopností, celkem mi přišlo že to mělo logiku a to se mi od tvůrců moc líbilo. Ztotožnuji se s tím.
Tak ona Kath je horší osobnost než Siles rozhodně toho za ty roky udělala mnohem víc, protože Siles spal a umím si představit že Cade její duši chtěl a taky si pro ni přišel dříve nežli před ním mohla utéct na druhou stranu. Ona si peklo vážně zaslouží ale jo, má to díry a rozhodně by to chtělo vysvětlení, což pokud je posledním záporákem právě ona, se nám možná i splni. Snad bude to vysvětlení uspokojivé, v nic jiného nám ani doufat nezbývá…
Taky si ale myslím že v momentě kdy se druhá strana začala rozpadat, Cade si do ní chodil pro duše jako do sámošky. Proto to odsávání Vickey, díky Lexi vlastně taky Silese a jim podobných.
řekla bych že druhá strana asi vznikla dřív než peklo. Říkali tomu před peklí, takže dokud ji nezrušili, filtrovala mu přísun duší. Nemohl na ně a proto potřeboval Sirény, protože jejich oběti šli přímo k němu. Jen nápad, ale mohlo by to tak být. Nevím co bylo dřív, jestli Siles a nebo Arcadius, na letopočty si totiž nevzpomínám…
#104 mima33Na té úvodní fotce, jak Elena pláče někomu v náruči. Nepřijde vám, že to vypadá spíš na světlejší vlasy? Jako má Stefan.. Nějak si víc a víc začínám myslet, že umře Damon :(
#97 KaraSnowAllen#96 Alisanti: Je to Stefan, toto je snad fotka ze třetí série, když zemřel Alaric.
#98 Alisanti#97 KaraSnowAllen: Aha, tak to jsem trubka. Díky za upřesnění! Myslela jsem, že je to nějaká spoilerová fotka :)
Já mám nejraději Damona … On je prostě boží, ale nevím jestli chci aby umřel, protože kdyby umřel tak by to bylo jako na jednu stranu hrozné.., ale zase by to byla hrdinská smrt pro něho protože on je prostě a jednoduše nejlepší :) a mě by bylo hodně líto kdyby to byl fakt on… kdyby umřel brečela bych jak želva a pouštěla bych si to pořad dokola.Možná že Stefan já fakt nevím jo..:(
Mě se hrozně líbí jak se ty postavy za těch osm sérií mění… Prostě ty jejich povahy a tak :) Já je mám všechny hrozně ráda :D Damon si ale zaslouží být na konci s Elenou.Oni jsou totiž skvělí… a nechápu kdo mohl napsat že si přeje ať umře Damon a Elena skončí se Stefanem… to fakt jako nechápu… :(
#30 ingridjan: Podle mě taky Damon je prostě nejlepší z celého seriálu :)
#31 megary: No promiň, Damon je nejlepší ale stejně mám ráda všechny protože do seriálu patří všichni :)
#32 Crazynecka: Tak to mě celkem naštvalo já s tím nesouhlasím ale tvuj nazor je tvuj a ja ti ho necham :)
#21 ingridjan: Přesně bez něho se na to nejde koukat… proste se mi libi jak se chova a jak vsechno zvrtne a stefan to po nem spravi a tak se doplnujou ale damon je hlavni bez nej by to proste nemelo smysl
#95 ShadowKittyGirl: no Cade bol prvý, je viac než raz tak starý ako Silas. A áno, beriem, že Katherine chcel, ale co Stefan? Nechal by si len tak ujsť ripera? Je to nedomyslené, veľmi nedomyslené. A nie len to, irituju ma aj ďalšie diery v deji. Včera sa Julie na Twittery niekto spýtal ako je to s tými spomienkami, ako je možné, že Stefanove ovplyvnenia išli späť, keď pri Rickovi, Elene ani Kath sa nič také nestalo a ona sa tvárila, že nevie o com dotyčný hovorí. To ma len utvrdilo v tom, že ani sama dobre nepozná vlastný príbeh a pravidlá, ktoré v ňom ona sama nastavila. Takže logiku asi čakať nemôžme.
#94 megary: Kitsune by boli stokrát lepšie ako Pútnici. Vlastne všetko by bolo lepšie ako oni :D
#105 ShadowKittyGirlI kdyžse mi to nnelíbí Souhlasím …#104 mima33:
Tak ted nevim, jestli si to nepamatuju spatne. Ale ten, kdo si vezme lek, behem par dni zestarne o tolik let, kolik let byl upirem ne? Nezemrela takhle Katherine? Nebo to je blbost? Uz je to celkem dlouho, co se resil lek… Ale jestli ano, nemel uz by byt Stefan mrtvy? Takze muj nazor je, ze zemre Stefan. Pribeh s nim zacal a i s nim skonci.
#107 ShadowKittyGirl#106 AnettB: Umřou, jen když z nich ten lék někdo vysaje, jako to Silas udělal Kath…
To není nic proti tobě, ale když si vezmu, jak často se tu na tuhle otázku lidi ptají, říkám si, že to asi pořádně nesledovali. Nebo je to možná už fakt dlouho, no nevím. Ne, že by ten lék nebyl průser, on je a kdoví, jak to samy tvůrci vyřeší, ale tohle v 5. sérii platilo a stále se tím řídí, protože jinou informaci nemají. Možná něco nového zjistí, možná ne, ale pokud se ještě někdo stane člověkem za pomocí léku, Stefan umře.
#108 AnettB #110 Car#107 ShadowKittyGirl: Díky za vysvětlení :) Já sleduju tolik seriálů, že si detaily opravdu nepamatuju. Možná to je dobře, aspoň jsem pak překvapená :)
#109 ShadowKittyGirl#108 AnettB: NZ :-)
#107 ShadowKittyGirl: ptá se na to fakt každý :-)
#111 ShadowKittyGirl#110 Car: :-D
#112 Car#111 ShadowKittyGirl: jako ale fakt mě to štve už :D jasný u některých se to dá pochopit, ale tohle je vůbec nejčastější otázka zde :D
Já si teda jako myslím (myslela jsem na to celou noc) že umře Stefan protože je to jeho příběh a on by to měl ukončit… a navíc je člověk a upírem už se nestane takže tak :) ale ať umře kdokoli tak budu brečet :(
#114 ShadowKittyGirl#113 MichaelaFilla: Nejlogičtější smrt, no… Má to holt chlapec blbe :‚( :‘( :'( já užmmám pocit že budu brečet ted aspoň Teda občas…
už jenom tři týdny a je konec… :( To je jako kdyby za tři týdny končila škola – vysvědčení a konec toho ročníku (teda pokud nepropadáš) :) :( prosté si neumím představit… konec
potom tam na ten počítač budu jenom hledět a přemýšlet co se vlastně stalo :(