Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Julie Plec prozrazuje, co můžeme čekat ve finále
Pokud jste si mysleli, že se ve finále dozvíme něco, co by nám vyplnilo chybějící části příběhu, například, jak se Katherine stala královnou pekla, tak jste na omylu. Výkonná producentka seriálu The Vampire Diaries prozrazuje, co můžeme od finále čekat.
„Když jsme se blížili ke konci a snažili se namačkat co nejvíce příběhu do zbývajících epizod, tak jsme si řekli, že Katherine je jasná královna pekla,“ prozradila webu TVLine výkonná producentka Julie Plec. „Samozřejmě, že měla Cadea omotaného kolem prstu. Můžete si domyslet, jak to asi bylo.“
Plec ještě dodala, že „pokud bychom přiměli Ninu Dobrev k natočení minisérie, která by vyprávěla příběh Katherine v pekle, tak bych do toho ihned šla.“ A i když to vypadá, že se celé finále točí jenom kolem Katherine, tak Plec uvedla, že původně nebylo v plánu přivést Eleninu zlou dvojnici znovu na scénu.
„Když jsme Katherine odstranili, tak jsme učinili rozhodnutí, že to uděláme tak, aby se to od ostatních smrtí lišilo. Neměli jsme v plánu zodpovědět otázku, kam se dostala, protože v našich myslích to byla prostě nějaká představa pekla, kterou může seriál The Vampire Diaries nabídnout a vyprávět o ní příběh. V osmé sérii jsme se rozhodli, že ten příběh povíme. A skvěle se nám to hodilo, protože jsme ukázali, kde Katherine celou dobu byla, ale navíc jsme ještě ukázali, že celou dobu byla tou hybnou silou všeho, co se v osmé sérii stalo – což je pěkné připomenutí toho, jak všechno ovládala v první sérii.“
Samozřejmě, že dlouho nebylo potvrzené, jestli se herečka Nina Dobrev objeví ve finále, což vedlo k tomu, že musela Plec vymyslet i záložní plán, který se jí teď zdá poněkud chabý. „V jednu chvíli, někdy uprostřed série, jsem si pomyslela: ‚Neměli bychom prostě šokovat diváky tím, že zabijeme Ellenu uprostřed série? Spálíme její tělo a prostě zmizí, takže vymizí i možnost, že by se Nina na finále vrátila.‘ Jeden ze scenáristů na to řekl: ‚Jako fanoušek tohoto seriálu si myslím, že to je ten nejhorší nápad na světě.‘“ Takže můžeme tomuto scenáristovi poděkovat, že to tak nakonec nedopadlo.
A pokud vás zajímá něco víc o těch krátkých patnáctisekundových upoutávkách, tak nás Plec uklidnila, že nás nemají zas tolik zmást: „Není to žádná návnada, že bychom to udělali tak, že by Elena vlastně nebyla vzhůru. Je vzhůru. V této epizodě ji uvidíme.“
Jak si asi Katherine v pekle vedla? Byli byste zdrcení, kdyby Elena umřela? Jak si myslíte, že seriál skončí?
Foto: CW
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Janina Gavankar
29.11.1980 | 29.11.2024 -
Ian Somerhalder
8.12.1978 | 8.12.2024 -
Joel Gretsch
20.12.1963 | 20.12.2024 -
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /101
Konečne aspoň prestanú tie hlúpe komentáre, že Elena z proma je Kathrine (bol toho už plný YT a nedá sa to čítať). Čakala som, že vzhľadom k tomu, že máme pred sebou posledných 40 minút zostane veľa otázok nezodpovedaných, ale na druhú stranu ma to nesmierne štve. Minisériu z pekla nech radšej nenatáčajú, lebo to ešte viac po*erú. Už to aj tak nemá ani hlavu ani pätu. Mali urobiť to, čo plánovali a vôbec celé peklo nevyťahovať :/
„Když jsme se blížili ke konci a snažili se namačkat co nejvíce příběhu do zbývajících epizod, tak jsme si řekli, že Katherine je jasná královna pekla,“ :D Achjo…Ještě se tím chlubí :D A tohle… „Neměli bychom prostě šokovat diváky tím, že zabijeme Ellenu uprostřed série? Spálíme její tělo a prostě zmizí, takže vymizí i možnost, že by se Nina na finále vrátila.“ Ona už asi vážně nevěděla co s tím, že jí přišlo něco takovýho na mysl :D A asi nakonec budu vděčnej za to jak se ten příběh vyvíjel, když vím co se jí v hlavě rodilo za choré nápady :D
#6 Carjá myslím že všichni umřou a bonnei vytvoří pro ně nějaké nebe ve ,kterém budou pak navždy žít ..
Docela shit :D jako kdyby se nevracela Nina možná i lépe :D nevrátila by se kath. peklo mohl bejt v tahu a a poslední díl mohl jak kai vypraví o tom jaké je to peklo třeba a teďka s toho udělali nesmysl
Ona je fakt neuvěřitelná. Málokdo se umí tak pochválit jako Plecka.. „Nádherně to všechno nacpeme do posledního dílu a jestli to bude mít hlavu a patu? Proč jako. Já jsem tak geniální“.. To je taková.. ehm nebudu se rozčilovat :D
#6 Car#2 LostArrow: souhlasím s každým slovem :D je to hrozný :D
#5 Alisanti: ne asi nemá to cenu :D už to jen musíme přetrpět to finále :D
A co vám nevysvětlim (páč to ani dovysvětlit už ani nejde), si domyslete sami milí fanoušci, protože to je vlastně jakože promyšlenej tah.. :D :D :D
Líbí se mi, jaké má ta dáma sebevědomí. Už jen, když to říká, tak to vyznívá blbě, ale ona se za to ještě chválí, neuvěřitelné.
Jinak, kdyby Elena umřela, bylo by mi to úplně u prdele, jenom tvůci by ty smutky za ní rvali do scénáře jak pošahaní. :D Takže lepší, že žije. :D
Katherine byla vychcaná potvora, manipulátorka a jo, zrovna dobrý člověk to nebyl, ale zase tolik zlá nebyla, měla své pozitivní stránky. I ty sirény byly horší, než ona, přesto se ani jedna královnou pekla nestala. Ale tak, že si Cada musela omotat okolo prstu, to bylo snad všem jasné, jinak by se na tak vysoký post nejspíše nevyšplhala. Jenom spíše nechápu, proč se v páté série snažili ukazovat Katherine v lepším světle, když jí stejně korunovali jako královnu pekla. Ale tak, třeba je z Katherine něco jako Lucifer Morningstar. :D
#10 CarJá už vidím, že to bude strašná blbost. Nechápu, proč tam museli cpát nějaké přihlouplé sirény, které nakonec stejně žádný vliv na konec nemají a místo toho radši postupně nedozavřeli všechny dějové linky, aby si na finále nechali jenom Elenu. Takhle dostaneme finále, po kterém zbude spousta otázek a nedozavřených dějových linek, na které Plecka bude reagovat stylem ,,to si můžou fanoušci domyslet." Nějaké zúčtování s Katherině mělo být v patnácté epizodě, namísto hloupé vynucené svatby a šestnáctá se měla věnovat čistě rozloučení se seriálem. Ale tak necháme se překvapit, kdo ví, třeba z toho budeme ještě všichni na větvi.
#11 KackaEsh#8 KaraSnowAllen: asi tak nějak, úplně stačilo, že spala a i tak to byli furt manifesty za ní, a v seriálu byla stejně furt ,,přítomna'' takže si moc neumím představit co by bylo kdyby ji v posledním díle 6 série zabili :D
#12 KackaEsh #17 KaraSnowAllen#9 JeremyFall: Naprostý souhlas!
Plecka mě nepřestane udivovat :(
#10 Car: No každý to má jinak,já osobně už bych to nedokoukala,kdyby Elenu zabili.…
#13 Car#12 KackaEsh: rozumim! :-) jak furt pisu ja proti ni nic nemela, nez se stala upirem, ale pak odesla a hold se nedá svítit, ale tvůrci jakoby bez ni nemohli ani dýchat nevim no … osobne ja si treba myslela ze to budou chtit ukoncit 7 serii… hodne me prekvapilo kdyz se ohlasila 8
#14 KackaEsh#13 Car: No právě,že by moc nedávalo smysl ji zabít po tom,co se o ni v posledních dvou sériích pravidelně každý druhý díl zmínili.To já,ač fanda Niny absolutně nepochopila.Tak když dám někoho k ledu nechám ji tam a už se o ní nezmiňuju,ale ty kecy typu „Elena by věděla co dělat“ a podobně. A když už se rozhodli,že o ní furt budou mlet,tak by mě fakt kardinálně nasralo,kdyby ji nechali umřít :D
#16 CarMala som v pláne nájsť niekde livestream a pozerať do online v noci :D Ale ako…fakt si myslím, že to doserúúú :( Len dúfam, že tam Elena nebude len v jednej-dvoch scénach. Nikdy som nebola fanúšik Eleny, Steleny, a pod., ale na finále si zaslúžíme viac Elenu ako Katherin. Nikdy som si nemyslela, že zo mna niečo také vypadne, ale fakt tam chcem Elenu :D asi som vadná :D
#16 Car #18 mima33#14 KackaEsh: to jako ne no, a ani s tim samozrejme nijak nepocitam :Dno práve :D Elena vi prece vsechno :D nevim no, jako fakt to bylo kazdej druhej dil :D no myslim si, ze ona je jedina jista postava ktera nezemre :D ted uz na 100 %
#17 KaraSnowAllen#15 Lucyk20: :-D
#16 Car: Ale kolikrát ví úplný prdlajs. Tvůrci si holt potřebovali pošimrat to, že jedna z hlavních postav nebyla úplně k hovnu, přitom o nějaké páté série mi tam přišla úplně ničemu, možná jen aby krotila Damona(tím, že s ním vletí do postele), což z ní nedělá moc feministickou figuru. V šesté sérii jsem měla kolikrát pocit, jakoby hlavní hrdinka byla Caroline a né ona. :D Tak jsem si trošku zahejtila na její účet. :D
#10 Car: Brečelo by se ještě několik století..
#19 Car #20 KackaEsh#15 Lucyk20: Absolútne s tebou súhlasím. Ja som Kath milovala od začiatku, vždy bola jedna z mojich najobľúbenejších postáv. No zabili ju v piatej sérii a už ju teda podľa mňa mali nechať tak. Som rada, že sa vracia (alebo som bola, keď sa v 14. epizóde o nej Kai zmienil), tak trochu som dúfala, že 15. časť bude o nej a 16. o Elene a zakončení príbehu. Takto sa to budú snažiť nacpať všetko do jednej časti a bude to hrôza. Už vidím, ako 20 minút bude o bojovaní proti Kathrine, v 25. minúte ju Bon šupne ku Kaiovi, potom bude 10 minút o Elene a na záver bratia a šmitec :D Inak vraj má byť scéna, kde Kath a Car spolu bojujú a vojde tam Elena (vtedy sa vraj obe dozvedia, že je El hore), na to sa teším ak to je pravda. Naposledy vidieť Kath a El spolu v jednej scéne :D
#17 KaraSnowAllen: a neboj brečet se bude tak i tak :D asi to vzdávám a podívám se na ten průser fakt až v sobotu ráno :D asi mi to za to úplně nestojí :D
ne asi příšerný, dyt ty když spolu měli scény tak byli bud v posteli a nebo naříkali jak si hrozně nejsou souzený a jak je vesmír a všechno proti nim :D achjo…no a v 6 sérii bylo docela jasně vidět, že šla celé Elena kamsi do ztracena… když budu slušná :D ale asi to tak bylo schválně nevím, nicméně Car v hlavní roli why not, že? :-D
#21 kath023#17 KaraSnowAllen: Taky si myslím,že tam od 5. byla zbytrčně.Už jsem to někde psala ale jsem tohp názoru,že jeden z důvodů proč Nina odešla bylo,že už tam opravdu neměla co hrát…Kdyby Elenu šoupli k ledu už na konci 5. série a místo toho nechali žít Katherine,mohli jsme se celé tři roky bavit,jak všem zatápí a bylo o zábavu postaráno. A kdyby už to Nina po 6. sérii přece jen chtěla zabalit,mohla to Plecka úplně v klidu dál zahrát na to,že Kitty Kath vzala kramle a tahá za šňůrky,aniž by se tam celé roky objevila,což se nakonec stejně stalo,i když z pekla,ale nemusela to být taková slátanina,ty poslední série…
Takže Plecka se nám vlastně všem přiznala,že finále nebude mít hlavu a patu,protože se tam toho snažila narvat co nejvíc? :D Vážně? :D Ta ženská mě vážně štve.Já si nechci nic domýšlet.Načali to, tak ať to sakra nějak vysvětlí ne? Díky bohu že Elenu nezabili,protože tím by podle mě zabili celej seriál.Možná je tam od 5.série zbytečná,ale začalo to s ní a mělo by to s ní i skončit.Kdyby ji nechali shořet,celý ty peripetie s Damonem,jak se změnil a blablabla,bylo by to naprosto zbytečný,celý by to pohřbili.Takže díky panu scénaristovi :D
#25 Car#19 Car: Já mám pořád v plánu zůstat vzhůru,ale nevím,jestli najdu funkční odkaz :D
ta plecka šije hodně horkou jehlou a ještě si myslí, jaká není fikaná, první série možná byly promyšlený, ale pak to byl jen guláš a člověk o tom nesměl moc přemýšlet, protože by stejně nic nevymyslel, a teď tomu nasadila korunu – Kath si v pekle hrála s Cadem na tatu a mamu a všechny hrůzy 8. série se děly kvůli ní :-D kdyby to fakt celý vymyslela Kath, tak by to byl asi jiný odvaz
Můžu se zeptat jestli víte kde se to dá to finále sledovat online? Ráda bych se dívala live. Ano vím že možná budu litovat ale risknu to :D
#25 CarStačí napsat do google CW tv live stream online a něco určitě najdeš.
Jinak nové promo je tu – https://www.youtube.com/watch?…
#27 Car#21 kath023:
#23 venav: zde zaručeně funkční odkaz: http://tvpc.us/Channel.php?…
ale pustte si to v Chromu, ve Firefoxu to nejde…
Dekuji :)
#28 Car#24 Snowleopard: v podstatě zase nic nového, ale zase too much of Stelena ship :D
#26 venav: není vůbec zač mělo by to v pořádku fachčit :-)
A v kolik přesně to začíná? a ten vzpomínkový díl jde předtím? :D
Olmouvám se za blbé otázky :D
Ve 2 ráno myslím + preshow
#33 CarJoo to sem si tak nějak myslela, dííky ;)
#31 Snowleopard: takže ve 2 ráno finále a v 1 tím pádem je to vzpomínkové?
#34 LostArrow#33 Car: Obráceně ne? :D
#39 CarWTF? Chapu to spravne ze se.nam jinymi slovy omlouva, ze finale bude takovy pruser?
Nejsem si jistý, ale myslím, že to vzpomínkové je ve 2 rano a pak ve 3 začíná epizoda.
Ještě pohledám jejich schedule.
“The Vampire Diaries: Forever Yours” — (8:00–9:00 p.m. ET) “I Was Feeling Epic” — (9:00–10:00 p.m. ET)
#39 CarMoc nechapu, proc jste tak naštvani na vsechno.. Hlavne na Plecku.. Vzdyt ona nam vytvorila cely ten skvely serial, ktery mame vsichni radi, jinak bychom na nej nekoukali. Já bych ji neurazela, je to preci normalni clovek, ale take vlastne sef celeho serialu, takže si myslim, ze vi, co dela.. A to, ze ji napadlo, ze by nechala Elenu umrit.. Tak to je presne jen dukaz, ze toho mela az nad hlavu a uz nevedela, co s tim, ale hlavne ona sama rika, ze se ji to zda jako chaby napad.. Mela nekolik jinych skvelych napadu, takze bych vas jen chtela poprosit o trochu respektu k ni.. My ten serial nedelame a nevymyslime.. A na finale se tesim :) ! Kazdym dnem vic a vic!
#43 LostArrow#34 LostArrow: ja nevim ze jo proto se tady ujistuju… a jestli jo tak do 3 na to fkat cekat nebudu nejsem magor :D
#37 Snowleopard: dík tak to na to se*u :D za to finale mi to fkat nestoji…
Jo je to docela pozdě, ale já jsem zvyklý ponocovat takže mi to problém nedělá. Už aby to bylo..
#42 CarV kolik bude teda online to finale at to nepromeškám :D
#40 Snowleopard: počkám si :-D ráno vstanu v 8 a bude D aspon budou aj titulky :D
#38 paaaja: Respektuji lidi, kteří vytvoří super seriál a udrží jeho kvalitu, ale nezlob se na mě ale ona z toho udělala frašku. První série až do 6. když přivřu oči byly dobré ale pak to šlo do kopru. Do 6. série děj byl zajímavý ale pak stejně rychle jak se tam objevily nove postav tak jeste rychleji odesly. Mozna za to muze Nina ze odesla jedna z hlavnich postav a serial se musel dat jinym smerem ale to nic nemeni na tom ze kvalita serialu spadla. Radsi bych videl jednu paradni zavarecnou serii nez 2 serie ktere dejove vypadaly jako Ulice…
#44 LostArrow #45 Car#43 LostArrow: Ono sama sledovanost mluví za vše :-)
#43 LostArrow: ale tak ona už tam Nina fakt byla docela zbytečně, celou 6 sérii byla v pozadí a muzem se jen dohadovat co přesně za to stálo, jestli fakt, to že ohlásila odchod ze seriálu a nebo tam už fakt neměla co hrát… ale mezi námi takovej Matt Donovan, tam má co hrát? nebo možná ještě někdo z hlavních postav by se nešel ale nevím, o tom se mi ted nechce přemýšlet… to zase jo no sledovanost mluví…ale je teda fakt, že je to jasný, žádný seriál nemá prostě po dobu všech let stejnou sledovanost btw:Paul a Phoebe se prý rozešli :D :-(
#46 LostArrow#45 Car: To ne ale zrovna tak velkej serial jako TVD a pomerne vetsi stanici jako CW a spadne pod 1 mega :-D To je celkem síla. Ale to je jedno jak řikáš mě taky nebaví furt premyslet co melo byt jinak atd. Hold je to tak jak to je no. Jen mi bude chybet Damon a jeho styl humoru a celkove ta postava :-D Pro me to byl velkej tahak kdyz jsem se u nejake epizody nudil tak stacil aby Ian hodil nejakou hlasku a uz to bylo koukatelny :-D
#47 Car#46 LostArrow: no jasny :D to chapu :D nepocitam ted ty epizody, ted je to spis o tom ze se blíží konec tak to mělo neco malo pres mega, ale nepočítám že s tou zaverecnou se to nejak extra vyhoupne :D, presne tak ale i tak me to stve kam ten konec smeruje jak to tak vypada… chápu :D
#48 LostArrow#47 Car: Zajímá mě no jaká bude sledvanost finále :-D Jasny kdyz mas nejakou vizi jak by to mohlo skoncit a ono se to obrati uplne jinak tak to nastve :-D Ale nastesti jsme tu my aby sis tu vylila svuj vztek a rozlícení! :-D To je fáze 1. druhá fáze je najít si jinou závislárnu díky které přijdeš na jjný myšlenky :-D
#49 Car#48 LostArrow: mě taky :D ale prostě to utrčitě nebude nějaká velká čísla to si nemyslím :D jojo díky :D tak to my všichni budeme pěkně nasr… předpokládám :D ne asi :D jako letos mi toho končí opravdu hodně takže jsem hodně zdrcená :D ale už jsem si našla například ten Riverdale to je vážně dobrý seriál :-)
#50 LostArrow#49 Car: Jojo říkala si no :-D Já přemýšlím nad Magicians od Syfy a Billions od Showtime jen se mi ted mlc nechce rozkoukavat nic noveho :-D Ale dnes vecer se tesim az si pustim novej dil Legion ☆ Super seriál :-D A nad Riverdale jsem taky premyslel jen nemam zrovna naladu na tenhle druh serialu :-D Mozna casem se k tomu dostanu :-D
#51 Car#50 LostArrow: je to fakt dobrý, asi jsem ještě pubertak no, nevadi :D , to neznááám :D potrebovala bych nejaky ty nadprirozeny :D chápu :D
#52 LostArrow#51 Car: V klidu :-D Taky kdyz mam naladu koukam na neco takovyho :-D Legion je co jsem zatim pobral syn doktora X a odehrava se to v nejakych 80 letech :-D A je to zase uplne neco jineho no a hlavne po prvnich 2 dilech se budes citit jako by sis neco slehla :-D :-D
#53 Car#52 LostArrow: jasný :D hihi to bych ted prave potrebovala :D
#54 LostArrow#53 Car: Tak vidíš aspoň máš nějakou věc čím začít :D Má to sice jen 8 dílů a teď vyšel 5 takže bych si počkat aspoň až jich bude 6 :P :D Páč první 2 slupneš jak nic aby si pochopila co se to tam vlastně děje :D
#55 Car#54 LostArrow: to jo :D jeste mam Supergirl na začínání tak uvidim :D
#56 LostArrow#55 Car: Jasný :)
#57 Car#56 LostArrow: to sledujes?
#58 LostArrow#57 Car: Fů no tak teď mi běží Lucifer, The 100, Legion, Homeland, Once Upon a Time (super relax :D), 12 monkeys by mělo začít a GOT :D Ale i jiný seriály mám rozkoukané ale ty už skončili a začnou zas někdy v září :D
#59 Car#58 LostArrow: tak z toho tvého reportoáru akorát stovka a GoT :D víc je u mě v bedně :D obecně seriály od CW žeru no :D jasný no :D co Walking Dead třeba nebo Originals, nic? :D
#60 LostArrow#59 Car: TWD mě přestalo bavit 6. sérií a 7. teď nesleduju možná se k tomu dostanu až budu mít nouzi o seriály ale zatím se nechystám :D A Originals jsem chtěl zkouknout už dlouho ale nějak jsem se k tomu nedostal no :/ :D Jinak Lucifer si myslím že by se ti mohl líbit a pokud chceš fakt vypnout u něčeho nenáročnýho a přece zajímavýho a máš ráda Karkulku, Sněhurku atd tak Once Upon a Time je jasná volba! :D Ano zní to vtipně já tomu taky nevěřil první díl jsem si říkal „jééžiš co si to zapl“ ale pak mě to nějak chytlo :D Ale jak už jsem psal v bedně toho moc nemám ale za to si stojím za vším co tam je :D Neříkám že to jsou všechno nejlepší seriály pod sluncem ale každej mě něčím chytl :)
#61 Car#60 LostArrow: chapu :D ja koukam teda i nadale no :D chapu :D originals jsou dobry, chapu :D jo Once jsem měla taky v planu a taky to zatím nevyšlo a Lucifer.. už jen z nazvu to bude asi neco nadprirozeneho :D jasan taky se nekoukam zrovna na nej serialy na svete takze te plne chapu :-)
#62 LostArrow#61 Car: Lucifer je přesně to jak to zní :D Prostě doslovnej ďábel v L.A žádná metafora :D A je to takovej styl humoru jako Klaus a Damon prostě sarkasmus sem sarkasmus tam :D Jen musím čekat do května na další díly :( :D :D Je to taky taková nenáročná oddechovka :D
#63 Car#62 LostArrow: tak hurá aspon neco no :D jo chapu :D tak to je fajn, tak az bude ten čas :D tak fajne :D aspon neco takovy serialy mam rada :D jinak to video, co na to rikas? :-D nejnovejsi o TVD? .-D
#64 LostArrow#63 Car: Joo je to dobrej seriál :) Noo ani nevím popravdě :D Asi díky tomu že jsem TVD z první příčky přeřadil na vedlejší kolej tak už to tolik neprožívám jak bych měl ale je fakt že každej konec nehledě na to jestli je špatnej nebo dobrej je smutnej protože je to KONEC :D Takže asi i přes to jak se k tomu konci došlo asi budu mít na krajíčku :D Ale z té ukázky nevím no…Hlavně si myslím že to bude strašně uspěchaný a obávám se toho že to řádně neuzavřou a bude to strašně narychlo :/
#65 Car#64 LostArrow: tak super ! je mi to jasny :D ja to teda jeste nepřeradila a asi to jen tak neudelam ale chapu :D z te ukazky mi proste prijde ze to maj Steroline spocitany no… jo a konec ve smyslu domysli si sam…
#66 LostArrow#65 Car: Ono se často veme ukázka z jednoho dílu a ostříhá se tak že to vypadá že je to na 100% jasný a pak se stane opak :D No uvidíme jinak Travelers by tě taky mohlo bavit, jen jsem to nezmínil protože to patří mezi ty seriály který skončili a čeká se na další řadu :D No jen to ne…Hezky uzavřít! :D
#67 Car#66 LostArrow: jasný no tak uvidíme :D jo? a to je o čem? :D no asi tak nějak to by se hodilo tyhle konce stylem domyslet si sám nesnáším
#68 LostArrow#67 Car: Áno já osobně si asi počkám na titulky ať se mám na co těšit takže ráno si tu nebudu radši nic číst :D Noo je to od Netflixu a v budoucnosti mají pokročilí technologie a přišli na to jak přenýst svoje vědomí do minulosti respektivě tam kde jsou moderní technologie takže 21. století protože chcou zabránit konci světa kde vytvořili antihmotu z které udělali zbraň a začalá válka + je do toho zapojená kometa která měla zabít 21 milionu lidí (už si to přesně nepamatuju mám to rozkoukané tak 3 měsíce :D) noo a z té budoucnosti posílají „cestovatele“ do lidí kteří mají umřít to je hlavní důvod proč potřebují moderní technologie musí mít přesné údaje smrti aby tam toho cestovatele mohli poslat. Ten má pak nějaký úkoly něco někam donýst někoho zachránit atd no a je to prostě o týmu, kterej se snaží zabránit konci světa :D + musí žít životy těch který „posedli“ ať už to byl feťák, matka, manžel atd. Jen tomu musíš dát pár dílů :D
#69 Car#68 LostArrow: to si radsi necti protoze to tady vypukne :D a myslim ze uz mozna hodne brzo rano :D zní to zajímavě ale :-) tak uvidíme ted toho je fakt dost teda :D
#70 LostArrow#69 Car: Jojo taky si myslím :D Je to dobrý :) Nic náročnýho. Jojo a to bych ještě kouknul na jiný jen se mi nechce nic nového rozkoukávat :D
#71 Car#70 LostArrow: to chápu :D taky toho mam docela dost :D
#72 Car#71 Car: mimochodem ted na fb vysila živě kanal the vampire diaries a je tam rozhovor s Pleckou, Mattem, Enzem a Rickem… bly zaber na Iana a Paula ze see omlouvali ze budou chybet v rozhovoru :D :D
#73 LostArrow #74 LostArrow #85 ShadowKittyGirl#72 Car: Jé tam je i Lexi? :D
#72 Car: Tak jsem stihl jen poslední minutu :( :D
#75 Car#74 LostArrow: jojo ta to moderovala – Arielle Kebel, jako v podstate nic moc nerekli zajimaveho byla tam jen jedna ukazka z dilu :D
#76 LostArrow #77 LostArrow#75 Car: Jojo :D Ale je to vtipný :D „So how many boxes do you think guys you will need?“ Enzo:„For what?“ a všichni výbuch smíchu „For tears! Its obviosuly! Its sad dude!“ :D A Matt říkal že bude konečně zodpovězená otázka proč pořád neumřel :D (pokud jsem dobře rozumněl)
#79 Car#75 Car: „What do you hope fans take away from finale or the series as a whole?“ „Great deal of sorrow!“ :D Ono to tak asi fakt bude :D
Jojo přesně, říkal, že proč pořád žije bude vysvětlené :D
#80 Car#76 LostArrow: ne asi to bylo hodne vtipny :D aha ale tak to bylo skoro na zacatku to s tim Mattem jak Zach říkal, jak vsichni chteji tu jeho smrt :D to jsem se fakt bavila, jako neni asi moc prijemny docitat se na twitteru apodobne jak ho vsichni nesnasi :D
#81 LostArrow#78 Snowleopard: nezavidim mu to :D nechtela bych o sobe furt cist na twitteru ty hnusne komenty :D
#79 Car: Jojo je mi ho líto no :D Ale v jednom měl Rick pravdu (neznám je jménem tak používám postavy :D) a to že mezi všema co tam jsou byla nějakej druh chemie, kterej z té show udělal to co to je a má pravdu. Ikdyž neshoulasím s tím jakým směrem se ten seriál udával tak pořád tam šlo cítit něco :D Nevím jak to popsat :D Jen si uvědomuju jaká škoda je že se ta parta rozdělí a každej půjde svým směrem :/ :D Hlavně doufám že ty herce ještě někde uvidím protože jsou to super osobnosti :)
#82 Car#81 LostArrow: jako jo sice tady na nej vsichni nadavame ale kdybych byla v jeho kuzi nebylo by mi zrovna do zpevu :D je hezky jak to tam rekl na plnou pusu…stejne je to ale jenom vymluva… kdyby Plec chttela zabila by ho davno a vubec by do 8 serie netahala tu jeho rodinu… proste zaminka musi byt :D kdyby 8 serie nebyla tak by si na Donovonavic rodinu nikdo ani nevzpomel.. :D to je pravda no, me to taky tak prijde ze vsechny ty postavy se nejakmy zpusobem spolu sžili a bylo to proste to ,,neco'' co nema proste kazdej serial :-) no a jako jo no to co z toho udelali je sileny ale za to bohuzel ti herci nemuzou no… jasny no takovahle parta se uz nikdy nesejde a oni pravdepodobne uz taky ne … no vsechny urcite ne, pac nekdo se nechyti ale minimalne nektery bych rada nekde videla
#83 LostArrow#82 Car: Jojo však říkala že žije jenom díky ní :D :D Jojo třeba až vyjde nějakej novej seriál tak „Jé to je Rick z TVD!“ :D Nebo „hej to je Caroline?!“
#84 Car #96 ShadowKittyGirl#83 LostArrow: ano :D je to prostě tak :D a asi bych sledovala docela CW pac je pravdepodobnost nejvetsi ze se objevi zrovna tak na CW :D ja si Ricka aká Matta Davise pamatuji jeste z coby dob kde hral po boku Reese Witherspoon toho jejih pritele Warrena nebo jak se jmenoval :D tam byl hrozny ucho samozrejme :D
#86 LostArrow#72 Car: Už si radši taky balí někam kufry, aby je fanouškové nenašli? :-)
#87 Car#84 Car: Jojo to je jasný no že velká šance je že se uchytí v té samé TV :D To vůbec netuším :/ :D
#87 Car#85 ShadowKittyGirl: no musim rict ze ti tri byli dost vysmátí :D naopak Matt – Zach si dělal srandu z toho, že se konecne my fanouskove dozvime jak to je s tim, že Matt jeste stale porad neumrel :D to bylo hodne vtipby no :D a jinak Plecka byla pochopitelne jako vzdy vysmata a nic moc ale noveho nerekli, byla tam jen jedna scena z noveho dilu, kde byl zaber na zvon kde byli Damon Vicky a Matt, Damon zlomil Vicky vaz a tak se ihned probrala pak nekam odesel a Vicky tam zustala s Mattem sama a tak to skoncilo… nic moc scena… i mi prisla trochu zbytecna snad to pak bude v kontextu s necim… nechci aby tam bylo zase plno zbytecnych scen kdyz nebyli schopny udelat vic jak hodinovy finale…
#88 LostArrow #90 LostArrow#86 LostArrow: lepsi nekde nez nikde :D ale u Iana to necekam :-), neee? nevidel jsi to? jo zapomela jsem napsat film – Prava blondynka (Legally Blonde)
#87 Car: Jojo jak říkáš furt lepší někdě než nikde :D A taky se obávám že o Ianovi už neuslyším :/ :D Tyjo to jsem viděl naposledy tak před 10 lety :D A to ještě né pořádně :/ :D Ano shame on me! :D
#89 Car#88 LostArrow: no prave :D jakoby takhle, myslim si ze ten se bude zaobirat svoji charitou a režií, ale serialy asi moc ne, a trochu se bojim ze to bude podobne i u Paula, ten ted bude rezirovat Shadowhunters nevim jak moc ale neco jo… ale uvidime no, jinak si myslim ze o hodne uz neuslysime, jsem spis realista :D v pohode :D ja to videla docela nedavno tak jsem si ho hezky pripomela :D mozna taky proto dostal roli Ricka :D
#91 LostArrow#87 Car: Nic už jdu spát na premiéru se koukat nechci :D Počkám si na titulky a ukážu se tu předpokládám až večer :D Tak dobrou a jestli to uvidíš dřív než já tak pevný nervy a ať se to pro tebe uzavře tak jak potřebuješ :D
#92 Car#89 Car: Uvidíme no ale nejspíš máš pravdu :/ :D Řikám to je ta jediná věc co mě mrzí že se ta parta rozpustí :D
#92 Car#90 LostArrow: twl ted jsem se chtela zeptat no :D to jsem rada ja totiz taky ne :D Ja se na to podivam zitra rano :D diky ale myslim ze neuzavre protoze ja kopu za Steroline a ta nebude :D
#93 LostArrow#91 LostArrow: ja doufam spis ze ji mit nebudu :D ale vis jak…nedelam si iluze :D presne :-/
#92 Car: To se ukáže :D Za pár hodin buď budem nadávat nebo si říkat že to sice nebylo co jsme chtěli ale dá se :D Nic už tu mžourám na ten monitor tak je na čase jít :D Tak teda už vlastně dnes večer jsem tu :D Měj se :)
#94 Car#93 LostArrow: jo no :D ale spis pocitam s tim horsim, pac to tomu furt nasvědčuje :D zitra rano to dam hned v nedeli s titulakama :D jdu uz taky at to muzu shlednout hned rano :D ja budu rano a pak v nedeli odpo, taky :-)
jeste tady vsuvka z jednoho rozhovoru:
“I’m surprised we didn’t have a two hour finale,” Ian Somerhalder, who plays Damon Salvatore, said. “From a story standpoint, I was blown away. I thought, wow, they actually summed it all up into one 44-minute piece…. I think people will be pretty satisfied.”
#96 ShadowKittyGirl#83 LostArrow: Myslíš, že si někdo řekne i „Jééé to je Matt Donovan!“ ? nebo z něj už z chudáka budou navždy všichni otrávení? :-)
#95 Car: Máš i překlad? mně se nechce myslet… :-(
#97 Car#96 ShadowKittyGirl: neco ve stylu, že je prekvpany ze nemaji 2 hodinové finale :D ale ze si mysli ze lide budou spokojeni s finale :D
#98 ShadowKittyGirl#97 Car: To jsem mu ještě rozuměla taky, ale mě zajímal spíš ten zbytek :-)
#99 Car#98 ShadowKittyGirl: jo takhle nemám teď u sebe překladač :-(
#100 ShadowKittyGirl#99 Car: Už jsem ti odepsala snad na všechno :-) I když mi to trvalo :-)
#101 Car#100 ShadowKittyGirl: jo v pohode v pohode :D ja ted nastesti jsem na tom s casem uz dobre pro nasledujici 4 mesice :D