Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Je to potvrzeno, Nina Dobrev se vrátí do finále!
Od té doby, co herečka Nina Dobrev na konci šesté série oznámila, že ze seriálu odchází, tak jsme si ihned všichni kladli otázku: Vrátí se na finále? A skoro po dvou letech máme konečně odpověď. Ano, Nina se na finále vrátí.
Nina Dobrev ohlásila svůj návrat do finále tak, že zveřejnila foto scénáře posledního dílu na svůj Instagram, čímž nám i odhalila, jak se bude jmenovat poslední epizoda. Finální díl ponese název I Was Feeling Epic.
To, že se Nina vrátí, by pro mnohé fanoušky nemělo být zas tak velké překvapení, protože postava Eleny v seriálu nezemřela, ale místo toho byla uložena do magického kóma. Navíc i výkonná producentka Julie Plec pořád připomínala, že návrat Niny byl vždy součástí jejího plánu. „Nina vždy říkala, že pokud pro ni něco ve finále bude, tak se na finále vrátí. Když odcházela, říkala, že chce, aby i její postava měla ukončený příběh, takže se nemůžu dočkat, až ji uložíme opět do rakve,“ svěřila se Julie Plec webu EW.
Zdroj: CW
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Janina Gavankar
29.11.1980 | 29.11.2024 -
Ian Somerhalder
8.12.1978 | 8.12.2024 -
Joel Gretsch
20.12.1963 | 20.12.2024 -
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /64
Taky se mohla stavit na více, jak jednu epizodu… Nicméně bye bye Bonnie
Mohl by se ještě vrátit Jeremy, aby to bylo komplet.
Doufám tedy, že tam bude celou epizodu. Přeci jenom byl skoro celý seriál o ní. Nějaký štěk na posledních pět minut si snad tvůrci odpustí :-)
Nejsem ani nadšená, ani zklamaná, vlastně mě to ani nijak nepřekvapilo. Ale furt lepší, že tam budou nové scény s ní, než polovina dílu složená z flashbacků, které jsme dávno viděli v první sérii.
už mě to štve zrovna teďka teďka když je potvrzeno že tam na konec příjde Nina jako scény Delena se mi vždy líbily ale tohle je moc ona se vrátí jenom na poslední epizodu vždyť už ta 8 serie byla jen vlastně dalo by se říct o ní a Damona ale jsem z druhé strany i rád že se tam vrací že na to kývla a příjde tento seriál nák završit a teďka čekat co se změní :D když tam příjde tak se nák bude muset vzbudit :D a co bonnie ? ta jako umře když se psalo že umře další z hlavních hrdinů ? tak teďka si myslím že to bude zrovna bonnie tím pádem
#6 VampKošilka#5 ZEDUltedOP: Bonnie a Enzo, hádám.
Aha,takže to mám chápat tak ,že ta srdcervoucí smrt bude nakonec Bonnie?! To doufám,že ne !
možno dvojičky vysajú to kúzlo z Eleny ;)
#12 NicoleBože já jsem ráda!! Miluji ji jako herečku, a zároveň jsem nikdy nic neměla proti Eleně! I když jsem si byla jistá, že se vrátí, tak jsem prostě nadšená! Doufám, že tam bude po celý díl a upřímně je mi jedno jestli bude Delena, Stelena, nebo Elena bude sama. Jsem ráda, že jí uvidím. Jen by mě dost mrzelo, kdyby zemřela Bonnie. To by bylo smutné, ale na druhou stranu si všichni pořád stěžují, jak tam klamou smrt, jak se někdo mrtvý vrací apod, tak by asi Bonnie měla zemřít aby se Elena mohla vrátit. Ale já jsem pro happyend a slaďárnu v jednom takže ať to klidně nafingují a všichni přežijí :D :D (i když nějaká hlavní postava má zemřít). Těším se na ní, škoda, že nebude ve více dílech ♥
Vtipné by bylo, kdyby tam Elenu vrátili a ona by byla ta postava, co umře :D Protože, jak vidím kolik lidí jí nesnáší, tak by to snad vadilo nejméně :D (kromě Matta, ten by snad nevadil nikomu, i když já ho ráda mám :D).
#11 Cartakže asi bude Delena happyned:-( :-D
#13 Andie24#10 Andie24: no jako uřpímě si myslím že Bonnie to nebude pač je to ted moc jasný můžou to nějak obejít…
#8 lukasss: nechápu, že to ještě nezkusili. I kdyby to nefungovalo, proč to nezkusili? Jsou z jedné „linie“ (Kai a dvojčata), podle mě by mohli na to přijít
#11 Car: To je taky pravda, já budu jedině ráda, když to Bonnie nebude. Jen se obávám toho, že to zase celé probrečím ať už to bude kdokoliv :/
#16 Cartak a teďka se asi teprv máme na co těšit podle mě :D jsem zvědavej jak to všechno vymyslí :D a kdo teda zemře podle mého buď bonnie nebo matt :D někdo z nich určitě :D tak snad teďka :Dse to teprv rozjede ke konci seriálu
Nina se vrátí, to je úžasný. Ale kde je napsaný, že jako Elena? :P :D BOŽE, JÁ CHCI JEŠTĚ NAPOSLEDY KATHERINE! PROSÍM, PROSÍM! ♥ Ne sranda, je mi jasný, že to bude Elena, ale Kat bych moc moc chtěla :)
#18 JakeCameron #48 kath023#13 Andie24: jako nechci aby to byla Bonnie at jdou do háje nechci aby to byl nikdo, ani Enzovi to nepřeju, Caroline a Stefan už vubec ne ale ty to nebudou když bude ta svatba, takže nevím kdo, a fakt by mě zajímalo jak to s Ninou bude jestli ji teda dají dohromady s tím Damonem nebo ne, ale asi by tam měla být když to začalo jí tak to taky má skončit s ní jako je fajn že na to nakonec kejvla :-) jen škoda že to tam furt cpali ty flashbacky…
#17 ZEDUltedOP #30 Andie24#16 Car: podle mě měli asi důvod na ty flashbacky :D proč je tam dávájí ale bylo to takový nudný pořád a pořád dokola :D to je ale taky 30 minut trvá normálně díl a 10 minut jsou ty flashbacky takže dalo by se říct že máš s toho dílu máš jen 30 minut dílu a 10 minut flashbaků
#20 Car#15 Bymyself: Veru Katherine by sa mohla vrátiť, ak si dobre pamätám tak keď zomrela odfrčala niekam hore do „neba“ rovnako ako neskôr Georgie keď ju zabila Siréna a šla do pekla, takže aj Katherine je v pekle, čiže vrátiť ju by bolo možné a zaujímavé :D
#19 ZEDUltedOP #20 Car#18 JakeCameron: bude to podle mě ještě zajimavé :D když se teďka vrací Nina tak se teďka všechno mění ne všechno ale bude se ještě nák muset nák ještě probrat :D a tak dál tak doufám že to zas neodfláknou ten jeji příchod jinak to by byl konec
#17 ZEDUltedOP: jediný důvod v tech flashbacích vidím ten že se tam snaží akorát násilím vecpat Delenu :-) jiný duvod to nemá… a to se na mě nezlob ale je tu už trapný…
#18 JakeCameron: souhlasím my chceme Katherine !!!!!!!!!!!!!
odpad :) ať táhne do běloruska
#22 Billy the Kid#21 Billy the Kid: *bulharska :)
#23 mima33#22 Billy the Kid:Na tvoj povel. :) Jediný odpad je tento tvoj priblblý komentár.
Inak som aj celkom rada, že sa vracia. A som zvedavá ako to s jej návratom chcú urobiť. Mne osobne by smrť Bonnie nevadila, keďže na Bonenzo mám už alergiu.
#24 ZEDUltedOP #25 ZEDUltedOP#23 mima33: přesně Bonenzo už se mi taky nelíbí už se mi to tak trochu i hnusí jak josu zadívaní jen do sebe a na ostatní kašlou třeba smrt tylera hlavně že to byli kamarádi a ani na ten pohřeb nešla mu radši zachranovala enza takže tenhle pár by mi ne chyběl
#23 mima33: přesně Bonenzo už se mi taky nelíbí už se mi to tak trochu i hnusí jak josu zadívaní jen do sebe a na ostatní kašlou třeba smrt tylera hlavně že to byli kamarádi a ani na ten pohřeb nešla mu radši zachranovala enza takže tenhle pár by mi ne chyběl
#26 Car#25 ZEDUltedOP: njn tak jako neříkám Bonnie si po těch letech zaslouží trochu štěstí ale tohle je bohužel trochu moc no :-/
#27 ZEDUltedOP#26 Car: ona pro mě zemřela už ve 4 serii :D nechápu že jí tam pořád cpali zemřela a vracela jsem tam jak na houpačce nepochopím proč jí tam vraceli několikrát když pak byla uplně zbytečná bez magie teďka jí možná zachraní enzova krev nebo se prostě rozhodne že bude chtít být upír aby byla s enzem na vždy a pak je cade zabije jinak to prostě nevidím a ještě když se tam vrátí elena tak budou podle mě chtít happyend pro Delenu a Steroline a enza Boenza prostě vynechají takhle to asi vidím já
#28 Car#27 ZEDUltedOP: no jako vzhledme k tomu že bez Bonnie a její magie by byli všichni solidně v p*deli tak docela chápu proč se tam tahle postava pořád udržuje :D sama jsem zvědavá jak to dopadne, to že je jasný že se Nina vrací vyvolává pěkných pár otázek :D jako jo jen envím ja kse bude chtít hercům točit Delena ale uvidíme no :D
#29 ZEDUltedOP#28 Car: zhledem tomu že se Nina vrací jen na 16 epizodu a to na závěrečnou tak podle me stím herci nebudou mít problém když je ten konec už tak zatnou zuby a nák to dají :) tohle mě taky pěkně zajímá jak jí ožíví a takhle podle me se máme ještě na co koukat a doufám že když se blíží ten konec tak to musí bejt ještě zajimavé podle mě kdyby se Nina nechtěla vrátit a ukončili by to bez ní tak to nák odfláknou a nák to zas otočí o 360 stupňu a uplně by to dali bokem ale když se teďka vrátí tak musí nák přemejšlet jak to vše udělají sem velmi zjedav ale teďka už je jasné že Delena bude mít štastnej konec když se tam vrací a tak taky by mě zajímalo jak dopadne její reakce co se všechno stalo za tu dobu co spala že Damon zabil tylera vypl emoce a tak doufám že to tam jako dají a zas to neodfláknou to je asi klasika od TVD
#33 Car#16 Car: Mě nevadily ani ty flashbacky, naopak mi to připomělo ty staré díly, že se mi na to chtělo koukat od začátku zase :D. Nějak si nedovedu představit koho zabijí a vím, že mě to bude štvát u všech :D nejméně by mě mrzel Matt, i když i u něho by mi to bylo líto.. Takže já chci happyend, přeslazený :D bez smrti :D
#33 CarDoufám že Damon a Caroline umřou a skončí to Stefan + Elena, nejlepší konec pro mě!!! Já vím můžu si nechat zdát, škoda no :D
#33 CarDnešek už snad nemůž být lepšì !!! Splní mi moje jediný přání za poslední dva roky v tomto seriálu . Doufám v nějaké nové Delena scény . Snad tam alespoň bude v celém díle a ne na 5 minut .
#29 ZEDUltedOP: jako jo asi máš pravdu já nevím do hlavy jim nevidím :-) a je mi to celkem jedno, hlavní je pro mě aby bylo Steroline ten zbytek je mi ta tam… jako jo samozřejmě je asi lepší že se vrací pro ten konec pač by to asi odkláfkla ale evidentně ,,Nina drži slib co dala Plecce'' což je zase hezký od ní, taky si je vědoma toho, že by asi naštvala fanoušky svoje.. já nechci Damona jako člověka a určitě bych netvrdila, že jelikož se Nina vrací tak bude happyend to totiž vůbec být nemusí :-) a jako nevím no já bych mu to určitě neodpustila ale Elena už odpustila Damonovi tolik ze by mě tohle nepřekvapilo typické tvd prsotě…
#47 Andie24#30 Andie24: jako jo ale prostě furt tam cpali Delenu :D já je jako beru ale tohle mi přišlo moc…i fanouškum Deleny to přišlo moc a to už je co říct co si myslím :D jinak jo taky se na to podívám kdykoli znova :-) jono :-/ Matt to nebude spíš se bojím i o Ricka docela… aby ho tam vraceli proto aby ho nakonci zabili…
#31 4D4M: se Stelenou jsem se už dávno rozloučila ale určitě bych kvůli tomu nezabíjela Car…
Hlavně už ne Stelenu :D Bylo by to nefér pro Caroline, která mi teď ke Stefovi víc sedí a bylo by to nefér i pro Stefana, který se přes Elenu přenesl a našel si novou lásku. Mě by celkem pobavilo, kdyby ta srdcervoucí smrt byla nakonec Elena :D Něco ve stylu, že se vrátí Kai (nebo třeba jen jeho duch), začne se smát a řekne „Haha, vy jste mi fakt uvěřili, že se Elena někdy probudí?“ No a tak třeba zjistí, že jim s tím spojením s Bonnie lhal a že Elena se už nikdy neprobudí. A tak se rozhodnou, že ji teda raději zabijou a předtím se s ní všichni zase rozloučí, jako na konci šesté série. A pak konec :D To by asi nikdo nečekal. (Plecka psala, že se Nina nemůže dočkat, až ji zase uloží do rakve a Nina chce navíc ukončený příběh…a tohle by bylo ukončení definitivní :D :D :D )..
No teď, když se má Elena oficiálně vrátit, si taky říkám, že Bonnie to neodnese. To by bylo už moc zřejmé. Takže na ty srdcervoucí smrti hádám Enza nebo Damona (nebo oba). Samozřejmě tvůrci se vyjádřili o srdcervoucích smrtí, což ale může být trochu přehnané. Možná se chystají zabít Matta a věří, že to spoustě lidí bude rvát srdce. Nebo, jestli se opravdu vrátí Mattova máma, tak třeba i ji. Možná to udělají jako smutnou a dojemnou scénku, budou to brát jako ty slibované „srdcervoucí“ ztráty…No a ve výsledku nikdo opravdu důležitý nezemře.
btw. a co třeba návrat Jeremyho? Ok, asi jsem to psala už stokrát, ale ví on vůbec, že je Bonnie žívá? :D :D Asi ví, když se šel tehdy taky rozloučit s Elenou. Ale nějak tehdy zapomněl evidentně říct své bývalé velké lásce, o které si myslel, že je navždy pryč, alespoň obyčejné „Ahoj Bonnie, rád tě vidím.“ :D
#36 ZEDUltedOPBonnie mě štve, po celou dobu seriálu ji vykreslují jako osobu, která je ochotná se obětovat pro každého a ne jednou to i dokázala. Kolikrát musela umřít, aby zachránila své okolí a teď si po nikom ani nevzdechne, nemluvě o rozloučení s Taylerem, na kterém se ani neukázala :( To prostě není její povaha!! A to jak zkazili tak hezky vybudované přátelství mezi Bonnie a Damonem je smutné!!! Ano přeju ji, ať je konečně zamilovaná a šťastná, ale neznamená to, že změní na poslední sérii její kompletní povahu. A to jak si nikdo ani nevzpomene na Jeremyho je taky smutný, taky bych ho tam ráda viděla nebo aspoň o něm slyšela :)
A na konci si přeji, ať se hlavně Damon nestává člověkem, nehodí se to k němu. A fajne by bylo, kdyby Elenu ovlivnili, ona na všechno zapomněla a může si hezky žít svůj život v nevědomí, že nějací upíři existují :)
#34 GingerGin: že se těší až jí zas uloží do rakve ? :D jako fakt a a pak že chce aby to mělo ukočený příběh tak když jsi to připustíme vzbudí se a pak se zas vratí do rakve příjde ti to jako ukčený příběh postavy ? mě rozhodně ne a mattova matka to určitě nebude protože tam se psalo o tom že umře z hlavních hridnu někdo a podle mě mattova matka neni z hlavních hrdinu buď to bude matt bonnie nebo enzo matt se držel na živu už moc dlouho a jako jedinej takže ten by mě moc nechyběl boonie a enzo též ne protže v 6 řadě nic nedělaí jen se tam cucaj a to je vše jezdí si na dovolené když jejich kamarádi mají problém kašlou na ně a když Tyler zemřel tak mu ani bonnie nešla na pohřeb radši zachranovala Enza takže to o něčem taky světčí jaká do opravdu je takže ať je zabijou klidně oba ani jeden z nich mě chybět nebude :)
#37 GingerGin#36 ZEDUltedOP: No já to s tou Elenou myslela jako srandu. Myslela jsem to tak, že by se prostě vlastně vůbec neprobrala, že by tam s ní byla jen scéna, jak leží v rakvi a všichni by se s ní rozloučili takovým tím způsobem, že by jí vlezli do hlavy, tam si s ní pokecali a pak ji nechali umřít už úplně, protože by věděli, že se stejně nikdy neprobere (zjistili by, že Kai jim s tím spojením s Bonnie kecal)…Ale opakuju, tohle jsem fakt myslela jen ze srandy.
Mňa by potešil koniec, kde sa Bonnie podarí vykĺznuť z kliatby, že musí zomrieť aby sa Elena prebudila. Napríklad s pomocou dvojčat.
Že by vo finále zomrel Damon a Elena by sa konečne odpratala od upírov, ktorí jej aj tak len dokaličili život a obrali ju o všetku rodinu.
A mimo toho všetkého, by sa mi v New Orleans ďaleko viac páčili Bonnie a Enzo, než ktokoľvek iný (vrátane Alarica, či Caroline).
Vzťahové happyendy absolútne nepotrebujem, na to si treba pozrieť nejaký animák od Disneyho. Ale určite ich dostaneme, lebo tvorcovia sa budú chcieť zavďačiť každej ochkajúcej štrnástke aj maminám na materskej, ktoré si tajne prajú byť s Damonom/Stefanom. :)
Počkat ona se má Cár připojit k Originals ? a pokuď jo tak je tam rozdíl 5 let ne ? tím pádem pokuď tam nebude stefan tak to odpovídá tomu buď se pak rozejdou a nebo stefan zemře přece by tam sama nepřijela ne ? :D
#40 VampKošilka #42 Car#39 ZEDUltedOP: Nemá, nic takového nikdo nikdy neřekl and nepotvrdil, jen Klaroline fanoušci.
#41 ZEDUltedOP#40 VampKošilka: aha tak to pak jo protože už to tady psalo víc lidí že se tam má připojit tak jsem se chtěl jen zeptat :)
#39 ZEDUltedOP: asi tka nějak žádný takový navíc tu někdo psal že budou časový posun zde u TVD aby dohnali TO
#43 ZEDUltedOP#42 Car: tak ten posun chápu jako měl by tam bejt aby to šlo nák znát :D ale když si to řeknem upřímně tenhle seriál mohl klidně skončit 4 serií pak bych řekl že od 5 to šlo už do kytek už to nebylo jako kdy si.
#44 Car#43 ZEDUltedOP: no to jo mě se třeba 5 vůbec nelíbila až na ty 4 díly s Katherine
Největší radost by mi udělali, kdyby ten černej týpek, pro kterýho teď Salvatoři pracujou, přivedl zpět Katherine, klidněi jen na chvíli… jelikož by měla být u něj v pekle, pokud to chápu správně…
#46 ZEDUltedOP#45 Jouzi.Ef: podle mě je všechno možné :D když se teďka vrací Nina :D
#33 Car: Tak Rick mě napadl taky, ale to by bylo už trapné. Tolikrát umřel, že ho nikdo nepředčí :D Nejdříve se několikrát vrátil kvůli prstenu a pak nakonec i přes Bonnie :D I když takových návratů ze smrti mají všichni dost :D. Ale Rick to snad nebude, mě nikdo nenapadá, nebo spíš nikoho nechci :D Náhodou, neví se něco o Jeremym ? Taky by ho tam mohli šupnout, už kvůli Eleně ale taky by mě zajímal ohledně Bonnie, ten jejich vztah totiž absolutně zabili! I když mám ráda Bonnie a Enza, tak bych chtěla nějakou reakci :D
#50 CarJá s tím celu dobu počítala,ale stejně jsem byla neskutečně šťastná,když jsem tu fotku viděla :D Hrozně mi chybí starý dobrý TVD s Elenou,respektivě s Ninou teda :) Jsem moc ráda,že se vrátí,a jestli to znamená zamávat Bonnie,nemám s tím problém. Ale taky doufám,že dostane trochu víc prostoru,než třeba pár minut v nějakým flashforwardu úplně na konci dílu.
#15 Bymyself: Návrat Kath by byl skvělej,já tu postavu zbožňovala. Ale bohužel nevidím důvod,proč by ji měli do seriálu vracet,když jí všechny postavy (podle mě nepochopitelně a hlavně naprosto nespravedlivě) nesnášely,nemá tam žádnou vazbu,nikdo na ni nečeká. Ale třeba nás ještě překvapí :D
Jsem zvědavá kdo zemře na konci, podle mě to ale Bonnie nebude, jelikož by to bylo moc okaté a asi by to většinu diváků nepotěšilo. Každopádně dle mě se z Bonnie stane upír, už minulou episodu to nakousla a říkala že ale neví jestli by to určitě pustilo Elenu z toho ´´magického komatu´´. Ale ještě tam bude nějaká zápletka s tím, že Bonnie chce udělat z Enza člověka. Netuším jak, možná najdou nějaký lék, který by třeba nakonec vypil Damon a s Elenou zůstal člověkem. :D To by byl jeho šťastný konec.
#47 Andie24: jo no jako Ricka bych tentokrát už fakt na smrtelné posteli viděla velmi nerada teda :D jako nezaslouží si to po tom všem a ještě ted s těma holčičkama.. jako o Jerememym bohužel nevím vůbec nic ale by to dobrý kdyby se tam objevil ale nevím jak by to vše nacpali do jednoho dílů už takhle mi přijde 43 minut málo…
#51 ZEDUltedOP #61 Andie24#50 Car: neasi :D měli to nechat na 22 epizod -_- teďka to začiná bejt všechno zajimavé a podle mě se ještě máme na co těšit to by mě zajímalo co v 16 epizodě bude dělat :D jestli se nina vrátí jen na 5 minut a nebo jí hnedka v 10 minutě ožíví :D prostě takhle začátek 8 série tragickej co si budem říkat tak doufám že se chytnou za čumák a udělaj s toho ještě dobrou show
#52 Car#51 ZEDUltedOP: já taky moc nechápu ten systém, že to zkrátili..jako když už děllai 8 mohli to nechat dojet standardně na tech 22 dílů to už není takový průser :D pochybuji že poslední díl bude nějaká zázračně dlouhá ale docela by to chtělo pač nevím jak tam jinak všechny ty happyendy nacpou a tu srdceryvnou smrt :D asi tak ten včerejší díl byl vůbec nejlepší zatím
#53 ZEDUltedOP #56 kath023#52 Car: taky si myslím že to byl asi nejlepší díl asi zatím nejhezčí scéna s damonem a bon ale jde vidět že bonnie pořád záleží na damona a zas naopak. prostě co provede damon bonnie mu všechno odpustí a s car taky. Ale co zas v dalším díle Damon bude zabíjet :D takže wtf :D prostě s Damona tam udělali uplně praštěnou postavu by mě zajímalo jestli bude mít svoje emoce zapnuté nebo ne když tam bude zabíjet lidi aby nemusel zabít car prostě to je moc podle mě všechno nacpou do 16 epizody a bude mít s toho nic asi si určili že to všechno stihnou do 16 podle mě se jím to nepovede
#55 CarPodle mě není vůbec jistý, že bude Damon zabíjet… Dle trailerů se tomu bude dost bránit a spíš mi to přijde, že budou s Caroline a ostatními hledat východisko z toho všeho, aniž by musel zemřít někdo další.. Naopak by mi přišlo docela zajímavé to, kdyby se pak s Caroline domluvili, že se ji přede všemi pomalu, ale jistě půjde pokusit zabít a budou tím zase tlačit na Stefana a jeho lidskost…
#53 ZEDUltedOP: určitě to bylo na celém díle 100% nejlepší :D jako jo no nechápu ja bych mu zase jen tak všechno neodpustila no ale já jsem moc kritická :D jako nevím no zasloužili bychom si prostě prodloužený díl
#52 Car: A kolik jich má být? :D
#57 ZEDUltedOP #58 Car#56 kath023: řeknu ti to takhle ještě jích uvidíš 6 :D
#63 kath023#56 kath023: 16 v této sérii :D
#63 kath023A co když se Nina vrátí dřív, než v poeslední sérii. To že je tam scénář z 8×16 neznamená, ze tam nebude dřív. Vo kdyz se vrátí jako ta zla Kat, kdyz se ma vrátit úhlavní starý nepřítel a částečně se otevřeli brány pekel přes Cadea. A ona v pekle byla ne. Jen teorie teda
#60 ZEDUltedOP#59 sejbaby: hele podle toho co jsem pochopil já tak brána se neotevřela pomohla jen cadovi aby mohl přijít na svět :D taky když je někdo v pekle nemůže s toho ven jsou tam jenom duše jen cade mohl jít protže je to něco jak vládce pekla :D a elena to by se musela vrátít nák na 8×15 :D na svadbu a nebo nák ke konci 8×15 by se vzbudila a tak v 8×16 by tam byla celou epizodu taky možnost ale to asi ne
#50 Car: No právě, taky mi přijde, že 43 minut je strašně málo.. Měli tomu přidat pár minut, já bych brala i půl hodinovku navíc :D jen aby to bylo podle mých představ, což podle mě nebude :D..
#62 Car#61 Andie24: třeba to udělají musíme doufat :D
#57 ZEDUltedOP: #58 Car: Tak to abych to rychle dohnala,protože teď jsem se dodívala na 6.díl :D a mám v plánu se na úplně poslední díl podívat živě,jestli někde najdu funkční odkaz na cw online :D Mimo téma-konec toho 6.dílu mě dost znechutil,smrt Damona už ani neberu vážně a je hrozně smutný,jak vztah mezi ním a Alarickem zmrvili. Jako by nestačilo,že trpím u Once když vidím, kam to dopracovali Rumple a Bell :D
Tak přece jen jsem měla s Katherine pravdu :D Nakonec se vrátí všichni :D