Vlčí mládě (Teen Wolf)
93/100 - 506×

Vlčí mládě(Teen Wolf)

Mladý středoškolák Scott, byl náhodou pokousán vlkodlakem. Scott brzy zjišťuje, že na normální život teenagera může zapomenout. Aby toho nebylo málo, dříve poklidný život v malém městečku naruší další vlkodlaci. Na jejich příjezd však přichází rychlá reakce a do města se přistěhovává rodina lovců i s půvabnou dcerou. Jak se Scott zachová a co bude muset podstoupit, aby ochránil své přátele?

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | MTV | 43 minut
žánr
Akční, Mysteriózní, Thriller
hrají
Tyler Posey (Scott McCall), Dylan O'Brien (Stiles Stilinski), Crystal Reed (Allison Argent), Holland Roden (Lydia Martin), Tyler Hoechlin (Derek Hale), Arden Cho (Kira Yukimura), Shelley Hennig (Malia Tate), Dylan Sprayberry (Liam Dunbar), Daniel Sharman (Isaac Lahey), Colton Haynes (Jackson Whittemore), Linden Ashby (Noah Stilinski), Melissa Ponzio (Melissa McCall), JR Bourne (Chris Argent), Ryan Kelley (Jordan Parrish)

Finále je venku

Finále je venku

Finále páté řady Teen Wolf bylo právě odvysíláno! Co se v dnešním dílu stalo shrnuje krátký článek.

26 0
9.3.2016

Minule jsme viděli:

Doktoři unesou Masona. Theo, Tracy a Deucalion budou pobízet Joshe, aby si nasadil masku Doktorů. Smečce se nakonec povede Masona vypátrat, nejde to bohužel podle plánů.

A co nás čeká dnes?

Dnešní epizoda odpovídá na důležité otázky. V první řadě na tu, kde skončila špice Marie-Jeanne po všech těch letech. Ukázalo se, že Doktoři si ji schovali hezky u sebe a ukrývali ji. Argenti teď vlastní zbraň, která je schopná vystopovat a zničit Bestii.

Zdroj: Hypable, oficiální Facebook Teen Wolf

Líbil se vám tento díl? Dejte v komentářích vědět vaše názory a dojmy.

Diskuze /72

Bidoof

Dokonale… aj ked sa scott na nič nepremenil nevadi :) a keby Teen Wolf mal skončit touto seriou tak by mi to nevadilo… taketo finale by mal mat každy serial… :D už nech su titulky a možem pozriet ešte raz :D

Scott premenil Hayden, Deucalion bol stale so scottom a dalších vela veci…

#2 Golradir #5 Ossirix #14 komja
9.3.2016 | 9:52:34
Golradir

#1 Bidoof: Ano nádherný konec :) . Jen mě mrzí, to jak dopadla ta postava, která se „propadla“ do díry, bylo to dost nedůstojné zakončí dějové linky této postavy, tak doufám, že se ještě objeví :)

#5 Ossirix
9.3.2016 | 10:14:01
Golradir

A abych nezapomněl, ten Corey je fakt trapák, takhle se celou dobu jen schovávat :D :D :D

#4 Bidoof
9.3.2016 | 10:15:20
Bidoof

#3 Golradir: 4akal som aspon nejaky boj alebo čosi ale pokial viem mala by sa vyskytovat aj v dalšej serii či? :D No corey klasika schovaný a potom ked už zachrania čo sa da sa objavi a tvari sa ž ako pomohol :D

9.3.2016 | 10:20:34
Ossirix

#1 Bidoof: Mě docela překvapila totožnost posledního DD :D

#2 Golradir: … tak , pokud je pravda , že má být i v 6. serii , tak se z té díry nějak vyhrabe .Popravdě by mi ale nevadilo , kdyby už v seriálu nebyl .

#7 Bidoof
9.3.2016 | 11:07:59
Mesyas

trošku zklamání, všechno to působilo strašně urychleně a ten příběh s Deucalionem? :D :D dobrej vtip. Zajímalo by mě, kdo bude záporák na další sezonu.

#7 Bidoof
9.3.2016 | 11:25:54
Bidoof

#6 Mesyas: Nečakal som že to všetko pojde tak hladko no a Deucalion čakal som dačo ine :D
#5 Ossirix: Ano totožnost aj mna prekvapila myslel som že už je davno po nom :D

#16 Mesyas
9.3.2016 | 12:19:48
Bidoof

A ešte jedna vec ma prekvapila tie drapy čo použila Malia na Desert wolf nehovorili že tie dapy nebudu fungovat?? či to deucalion oj**aval?? :D

9.3.2016 | 12:28:24
MeHeHe

Je předem jasné že šesta serie bude o té nacistické alfě která na konci zanechala stopy…:D

9.3.2016 | 13:35:57
Bidoof

To mi asi nejak uniklo :-D

9.3.2016 | 13:59:05
Golradir

Stejně je to vtipný, Dread Doctors věnovali svůj dlouhý život, tomu aby stvořili něco, co je zabije :D Nějak jsem nepochopil ten závěr s tou Lydií a Maliou, to jí jako Lydia chytla a usměvem jí naznačila: "Ale no ták, i přesto, že Stiles nakonec zůstane se mnou, můžeme být kamarádky :) " → nevim jak jinak si to vyložit :D :D :D .No a jediný děj, který se nám přesouvá z 5. série do té 6. s. je Kira a její trénink se Skinwalkers…

#19 Jane24
9.3.2016 | 15:00:54
Bidoof

No trochu to nedomysleli :-D lydia by mala skoncit s hellhoundom a malia so stilesom :-D mozno ju chytila preto ze a co no o stilesa sa podelime :-D

#22 NIKITO
9.3.2016 | 15:13:54
Daggy

dobrá časť aj keď som očakával niečo viac :) som zvedavý na ďalšiu sériu dúfam že nebude posledná :D

9.3.2016 | 15:36:02
komja

#1 Bidoof: taky jsem se těšil, že by se ukázal v nový podobě, když už zrovna měl na kahánku a on pořád né :/ doufám, že na to nezapomněli :)

#17 Bidoof
9.3.2016 | 17:39:47
Myspus

Nevíte kdy se bude vysílat 6. série ? Jinak jsem taky čekala něco víc. Chtěla jsem pořádně bombový konec, hm… asi to nešlo podle mých představ. Snad se v 6. sérii objeví i Derek :D

9.3.2016 | 18:29:20
Mesyas

#7 Bidoof: Já se opravdu smál, čekal jsem od něj něco akčního

Jinak doufám, že se v 7. sérii vrátí Dereck a Peter, je divné, že ho ani neukázali v těch dílech v blázinci. Doktoři jsou asi vyřízení, možná Theova pomsta :D

#17 Bidoof
9.3.2016 | 18:47:39
Bidoof

#16 Mesyas: Čakal som že ho odrovna scott a nie spomienka na allison (Mary) ale tak čo už hadam sa dočkame v 6 serii… Aj parisha som čakal ako premeneneho tak ako bol na obraze ale bohužial :D
#14 komja:

9.3.2016 | 19:01:57
Myspus

Co se vůbec stalo s Deaculionem ? ( sorry za špatný napsaní jména)

9.3.2016 | 19:20:55
Jane24

#11 Golradir: No oni to asi tak nějak měli v plánu se pro jeho záchranu obětovat nebo alespoň Marcel myslím :D Já si ty dvě vyložila prostě tak, že tahle epizoda tak nějak úplně ukončila Alisnin příběh a teď budou nejlepší kamarádky Lydie s Mal, ale pokud se spolu budu chtít rvát o Stilese, tak nevím jak dlouho jim to kamarádství vydrží, každopádně já fandím Malii. :D

9.3.2016 | 19:25:31
svina

Tak docela velké zklamání, snažili se do jednoho dílu narvat strašně moc odpovědí na jednotlivé otázky, působilo to zmatečně a konec byl naprosto debilní. Záchrana Masona přes Lydii to asi vymyslel producent, když byl na hajzlu, protože napsat takovou sračku…

#23 NIKITO
9.3.2016 | 19:27:42
svina

A stejně nezodpověděli na všechno + Scotty se zas předvedl jako úplný dement.

9.3.2016 | 19:30:22
NIKITO

#12 Bidoof: o Stilesa sa podelime XD to bylo dobry, no to je nas vic, co to nechapu…scena pusobila jako „dulezity moment“ me napadlo, jestli to nemelo byt neco ve smyslu, zijem…je to dobry…zase jsme jednou zachranili svet, ty jsi ňafla mamku a ja sem prelstila beloocka, vzhuru do skoly

9.3.2016 | 19:35:35
NIKITO

#20 svina: proc? jako je to tvuj nazor, jen nechapu, co je na tom spatne? me by spis naopak vadilo, kdyby Masona zachranil treba Scott nebo kdo ho podle tebe mel zachranit?

#33 svina
9.3.2016 | 19:41:30
HellSpay

v 6 serii budou zas dread doctors

#25 komja
9.3.2016 | 19:47:17
komja

#24 HellSpay: Vážně? Kde si tohle vzal? :D Dneska zemřel poslední z nich ;)

9.3.2016 | 20:01:39
Harry Rendee

možná že Kira v 6.sérii nebude místo ní má teď Scott ve smečce Hayden. (Zajímalo by mě kam se podělo to že Scott nikdy z nikoho vlkodlaka neudělá…u Liama to chápu). A co se týče Decauliona ten podle mě žije(je blbost aby se dostal z omámení jasanu nebo co to bylo a kulka ho zabila).

#32 Bidoof
9.3.2016 | 21:43:02
Bidoof

Ja som niekde čital že DD budu v 6 a že odhalia ich identitu :D takže možno sa bude dačo snimi riešit ale zrejme ako flashback kedže jeden skončil bez hlavy dalši odkvacol pri Bestovi a ten treti tiež čosi snim neviem už čo mu spravil :D no uvidime každopadne čakat do leta sa mi moc nechce :D

9.3.2016 | 21:44:47
Orie88

:-D no tak da se rict, ze se snazili nejak smysluplne zakoncit serii :-D Ale je to hooodne tezky, kdyz vetsina cely serie byla o nicem a k nicemu :-D

Celej hlavni dej a pribeh by se dal shrnout do 4 az 5 epizod a neco by se tam i delo a cloveka by to vtahlo a chytlo mnohem vic…

Tady bylo takovych zbytecnych rozptyleni a takovy natahavani… A konec behem par sekund maximalne minut a akce trochu narychlo a ne moc kvalitni no…

Decauelon (či jak se to píše :-D) překvapil, ale zase když dostal nakládačku od Scotta a ještě ho nechal žít, tak se mu třeba trochu rozsvítilo :-D

Jako celá první polovina série je o tom, jak Dread Doctors jsou nepřemožitelný, nesmrtelný a jakýkoliv útok na ně skončil fiaskem… A na konci série se Beast trochu rozmáchne a doslova je roztrhá na kousky :-D Trochu trapný :-D bohužel… A jaksi mi unikl smysl toho, proč se snažili vzkřísit Beast jen proto, aby je potom roztrhala na kousky :-D To je možná po Americku smysluplný, ale pro mě to je na palici :-D To, že jeden Dread Doctor byl Marcelus je ještě víc zamotávající… Ano v minulosti ho kryl apod, ale jakej by asi mohl mít důvod se snažit ho přivést zpět po tom všem?

Sledovanost šla taky podle toho všeho hodně do kytek… Myslím, že 6 série bude poslední – pokud se nestane nějakej zázrak a nezačnou zase dělat kvalitní příběh bez zbytečnýho zdržování…

Záporák 6. řady bude jasně ten Alfa, kterej byl tak trochu rozteklej v tý nádrži a díky, kterýmu Dread Doctors byli nesmrtelný… Zmiňovali, že je nejspíš z 2. světový, tak uvidíme, co vymyslí za ptákovinu dále :-D

A snad proboha už nebudou vytahávat Thea :-D Jako postava neni uplně nejhorší, ale nemá už co nabídnout a je to slušně řečeno bídák :-D

Tak to je asi vše O:-)

9.3.2016 | 21:46:06
Denx

Tento díl bylo dobře zakončení … Ale i přesto jim určitě chyběli dily, bylo jich fakt malo, nelíbí se mi jak to v tom posledním díle všechno nasekali na sebe.. Strašně moc jsem byla nadšená z Decauliona, protože zbožňuju už od te doby co se v seriálu ukázal :3 konečně byly moje modlitby vyslyšeny a pohřbili toho idiota Thea hluboko pod zem. ^.^ ti co ho mají rádi sorry :D a nejhorší pro mě utrpení !!!! Zazdili v tomhle díle Stalii !!!! Proč?????

9.3.2016 | 21:56:43
Alarak

No jako to s těma Dread Doctors bylo podle mě unáhlený, takhle je zabít. To že Surgeon byl Marcel je hezký, ale taky docela matoucí, protože sme se tuším o epizodu před tím dozvěděli že byl ještě 1 DD, který vytvořil tu 1. masku a o něm + o těch dvou co je zabila Beast nevíme vůbec nic. Takže by rozhodně stálo zato je nějak přivést zpět a ne jen jako flashbacky.

Ten konec pro Thea byl docela cool. Sestřička se pomstila a ikdyž byl Theo docela dobře ztvárněný tak bych ho už do další série nedával.

Rozhodně bych rád zas viděl Petra a Dereka a jeho lov na Kate. Kdo ví? Třeba se vrátí i dvojče Ethan.

Nakonec bych byl rád kdyby mi někdo vysvětlil proč vlastně nikoho při těch soubojích s doktorama nenapadlo jim přetrhat ty hadičky? U toho jednoho co nejvíc bojoval by to mohlo být docela těžké, ale u Surgeona a ještě toho 3. co tam moc nebyl by to mohlo vyjít.

9.3.2016 | 22:02:39
Kiktak

No pořád se nám v seriálu neukázali upíři myslím že čoskoro :D nějaký klan upírů nebo něco podobného :D

#57 dadinka
9.3.2016 | 22:43:47
Bidoof

#26 Harry Rendee: Tak hayden tiež nemala asi inu možnost… Deaton nevedel či sa vobec vylieči a do nemocnice ist nechcela kedže tam už raz zomrela… a kedže jej sestra tiež asi exla tak chcela byt s liamom a jedinu možnost videla že znej bude vlkodlak :)

9.3.2016 | 23:15:12
svina

#23 NIKITO: Tak především, Mason neměl být ani zachráněn. To, jak si to tvůrci okecali, aby zachráněn byl, je šaškárna.

#47 NIKITO
10.3.2016 | 0:27:22
mazka

Tento díl byl jedním slove divný… :D jak píšete, vše urychlené. Tady ten konec, který není otevřený jako u jiných seriálů je super (měli to samé už ve 4. řadě) protože když seriál náhodou skonší, tak nemusí být lidé sklamaní, co se s tím a oním mělo stát. Od hellhounda jsem čekala trochu více, od Scota taky. Liam se stále ukazuje silnější než Scot. Derek a Petr (i Isaac) zmizli bez jakéhokoli vysvětlení. Fakt ta 3, a 4. serie byly nejlepší… JInak ty zbylé dva DD hrály ženské. Proto vždy mluvil jen ten jeden a ty zbylé dva ani moc neukazovali :D

10.3.2016 | 0:57:45
Satheras

To že se Allison už nevrátí je jisté? celkem hodně se o ní zminovalo ted a ještě k tomu, že Kiru odsunuli na dobu neurčito by ten návrat by nebyl uplná blbost

10.3.2016 | 7:36:37
Bidoof

Peter je eichen house a derek hlada s tymi dalsimi lovcami kate myslim ze to vysvetlili dost len treba davat pozor ;-) a allison sa vrati?? Ved herecka nechce uz tam byt a uz je jednu sezonu mrtva yak asi ako zombie sa tam nedohrabe trochu rozmyslania yo chce…

10.3.2016 | 7:55:16
Michiko Karasu

Tak finále bych ohodnotila velmi špatně, já ani nevěděla, že jde už o finále, dokud jsem nestáhla titulky a tam mě to zarazilo, jak to zvládnou narvat všechno do jednoho dílu?! Odpověď zní- NEZVLÁDNOU … To že Deculaion (neznám hláskování jeho jména) je celou dobu se Scottem bych brala, ale že by nám dali nějaké vysvětlení?! Proč by byli spojenci? Proč se vůbec vracel? Já nějak vůbec nepochytila jeho úlohu v příběhu… DD od začátku ultimátní padoušci, kteří byli nezničitelní, pak stačí dvakrát mávnout prackou a je po nich, vysvětlení nějakého původu, žádné. Že jeden z nich byl Marcel mi připadalo jako velice dobrá myšlenka, ale nedotažená. Přece jen jedna věc je krýt svého přítele. Druhá věc je ze sebe udělat zrůdu, přežít několik století a zabít mnoho lidí, aby se mu dostal jaký vděk?! Valleta zjevně vůbec netankovalo, že přítel, díky kterému žije, umírá a vlastně ho zabil on sám… Moje otázka je, proč Marcel zašel tak daleko, i když věděl, že je Vallet zrůda? Jestli to bylo postaveno na principu přátelství dnešní doby, tak je to i tak dost přehnané a přivedeno do extrémů… Vztah Stiles a Lydia je stále více a více matoucí, je to až otravné. Scott jako obvykle nic nepředvedl, hellhound taky trochu zklamal. Že byl Mason zachráněn je také postavené na hlavu, tím spíše Lydií, spíše bych čekala, že pak bude the Beast držet Liama, chtít ho zabít, Liam se na něj podívá, osloví ho a Mason v the Beast se ujme kormidla a nechá se třeba probodnout, to by alespoň trochu polepilo to finále. Tohle zakončení bylo na palici, Mason z the Beast vypadl jak ze sauny a bylo. Corey a Theo bez komentáře. Upřímně jsem v šoku, že je teen wolf obnoven pro další sérii, protože jediná světlá věc tohoto dílu bylo – Allison dostala důstojný konec, který už měla, ale dnes bylo ukázáno, že ač mrtvá, stále je součástí smečky a ta myšlenka se mi moc líbila. Jinak byl dnešní díl tak špatný, že jsem několikrát nakukovala, kdy to proboha skončí a uvažovala jsem, že to vypnu, to se mi snad ještě u seriálu, který pravidelně sleduji, nestalo :D

#38 Harry Rendee #40 adelkasvob
10.3.2016 | 8:40:09
Harry Rendee

#37 Michiko Karasu: takže Decaulion a Scott.....ber to takhle přijdeš o svůj zrak a díky někomu ho získáš zpátky neměla bys pocit že tý osobě něco dlužíš?? Uznávám že ty doktory vyřídil rychle.....kdyby to skončilo tak že by Beast chytila Liama a on by na ní zvolal tak by to bylo stejný jako ve 4.sérii a že by z tý Beast vyšel Masone a pak by ho probodli to jsme viděli zase ve 2.sérii…Marcel ho chránil i v 18.stol. a v podstatě kvůli němu Marie- Jeanne zjistila že Beast je Sebastian a zabila ho, opět asi měl pocit že mu něco dluží…Tahle 5.série není o Scottovi proto se ani nedivím že tam nic nepředved ani se v nic neproměnil navíc chystají 6.sérii kdyby se teď Scott vyvinul a přeměnil se ve vlka ve své závěrečné vyvinutí tak by 6.série neměla smysl.....Jako nenadávám Ti nebo tak jen se to snažím vysvětlit :-)

#40 adelkasvob
10.3.2016 | 9:48:37
Bidoof

Theo hladal deucaliona aby ho naucil ako zobrat moc druhym. A inak vo vsetkom suhlasim s prispevkom nad mojim od harry rendee

10.3.2016 | 9:56:09
adelkasvob

#37 Michiko Karasu: Souhlasím, že Mason měl zůstat mrtvý, s Coreym jsou hrozně zbytečný postavy. #38 Harry Rendee: A jak mu vrátil zrak? Buď mi zas něco uniklo nebo tohle taky nikde řečený nebylo.. Jinak dobrej plot twist, líbilo se mi to, jen tomu měli věnovat víc času.. Když to bylo velký finále mohli díl udělat delší No a ke Kiře, jsem ráda, že o ní nějakou dobu neuslyšíme, Scott na ní určitě počká, ale v další sérii by se to mohlo zamotat novou slečnou.. Jsem ráda, že se dostává víc prostoru Stydii, protože Malia se chová jako kráva.. Jak tady něco psal, že je finále zazdilo.. vždyď jsou zazděný už od jejich rozchodu :D Jo a myslím si, že se Theo vrátí a bude trochu hodnější, možná ho pak Malia bude chtít :D A těm kdo dočetl moje teorie, může mi někdo vysvětlit jak je to s Hayden, protože jsem myslela, že je napůl vlkodlak, takže Scott ji jen proměnil úplně?

10.3.2016 | 10:03:27
adelkasvob

A DD tak snadno umřeli taky protože jim zmizel ten naloženej, co je držel při životě ne? :D A The Beast je mnohem silnější než DD, nedělejte z toho vědu, určitě o nich ještě uslyšíme.. Možná se i dozvíme, proč Marcel, kdysi zhnusený jeho činy, se rozhodl přivést ho zpět a být sám hnusnej :D Nebo to možná bude další nezodpovězená, nedořesená zápletka/postava, kterých je seriál plnej

10.3.2016 | 10:06:37
Bidoof

Hayden bola werejaguar a vlkodlak a tym ze ju kusol tak sa premenila na cisteho vlkodlaka… zrak deucalionovi vratil DARACH ale na podnet id scotta a dereka a nechali ho zit tak im bol zaviazany :-)

#43 Harry Rendee #44 Ossirix
10.3.2016 | 10:37:04
Harry Rendee

#42 Bidoof: přesně tak :-)

10.3.2016 | 11:06:37
Ossirix

#42 Bidoof: Takže Scott má druhou betu :-)

Už jsem pár seriálů viděl a myslím si , že jsem docela velkej kritik … a i přes to se mi tohle „finále“ líbilo . Jste moc nároční , za vším hledáte mouchy nebo něco víc … je to seriál . Kdyby všechno vygradovalo teď , na čem by stavěli další serii ? Musí si nechat zadní vrátka …

10.3.2016 | 11:43:24
Bidoof

Ano konecne sa mu svorka rozrastla a dalsieho vlkodlaka :-D tiez sa mi pacilo finale vzdy som rypal do scotta ale teraz mi to ani nevadilo ze sa nepremenil stacilo mi ked boli s liamom proti beast a v takej podobe akej boli :-D podla mna to uzavreli dobre… uvidime co bude v dalsej serii :-)

10.3.2016 | 11:57:54
VampKošilka

Taky to hodnotím velice slabě. Jakoby se snažili všechno vecpat do jednoho dílu. Theo mohl dostat něco lepšího(i když pomsta sestřičky zasloužená), nějaký scény Stilese a Lydie mě nechaly naprosto chladnou. Celý ten jejich vztah je tak na hlavu postavený, že stále nedokážu pochopit, co na nich lidi mají, kolikrát mě to vyloženě obtěžuje. Doufám, že nikdy nebudou víc, než přátelé. Líbí se mi Malia a mohu s čistým svědomím říct, že asi nejvíc z celé této série. Její charakter se úplně změnil a bavily mě její scény s Theem. Líbí se mi náznaky toho, že by z Lydie a Mal byly dobré kamarádky. Snad se další série bude soustředit víc na Lydii a Parrishe, jakože na pár. Hayden mi byla sympatická, ale začíná se mi čím dál víc protivit. Liam je poslední dobou přebytečný a to byl zpočátku bezva. Scott je mi nějak hrozně nesympatický, nemůžu si pomoct.

Jsem tedy zvědavá, co si připraví na další sérii. Už ted mě to docela děsí, DD mi naháněli husinu v 5A. Nevím, co z nich chtějí vyždímat.

10.3.2016 | 13:41:15
NIKITO

#33 svina: jo takhle, je fakt, ze tohle mi prislo takove „tlaceni na pilu“ aby to vsechno bylo v jednom dilu, jakoze se ani moc nemuseli snazit, proste Mason jasny, zachranime, no problem, kdyz zachranovali stilese, to melo uplne jinou stavu, tady s tim byli proste hotovi hned, bez vysvetleni prisli na to, ze staci zavolat jeho jmeno a on se „vzpamatuje“ ale jak se podarilo z jeho tela bestii vyhnat? hlavne porad mi Mason absolutne na bestii nesedi, s temi krvavymi boty to proste nesedi jeste vic, takovy fail :D logika tu postrada smysl…snad to pristi serii zlepsi.

#50 Bidoof
10.3.2016 | 15:05:29
Golradir

Asi mám špatno zprávu pro fanoušky Dereka → T. Hoechlin dostal roli v pokračování 50 odstínů, takže asi nebude mít čas na Teen Wolf…

#49 Golradir
10.3.2016 | 15:20:02
Bidoof

#47 NIKITO: A čo ti na tom nesedi?? bol geneticka chimera mal v sebe svoje dvojča a DD to využili aby oživili BoG čiže v jej tele bol Mason ako parazit a lydia ako nadprirodzena bytost ho dokazala z Beast vytiahnut… Je to serial v tých hlavne fantasy vačšinou sa logika tažko hlada…

Ja by som len Vás chcel všetkych čo stále na všetko nadavate vidiet v roli režiserov a scenaristov ako by ste to všetko vymysleli čo sa týka príbehu, prachov na točenie a iných veci…

#51 Golradir #60 NIKITO #71 Raya
10.3.2016 | 16:33:31
Golradir

#50 Bidoof: K tomu tvému poslednímu odstavci → takové řeči miluju… Je to stejné jako: „vy jste vůbec nic nedokázali, jste nicky a kritizujete někoho co už něco dokázal!“ Baví mě lidi, kteří neznají člověka na druhé straně, ale už automaticky ví, že nic nedokázal ani nedokáže a je ve všem neschopný…

#53 Bidoof
10.3.2016 | 17:54:15
Zazič

Předem se omlouvám, ale po všech těm komentářích jsem tohle prostě musel napsat, je to dlouhé, ale nikoho nenutím to číst.

Nebudu tu oslovovat nikoho konkrétně, protože hodně z vás píše prakticky to samé, ale něco mi tu vysvětlete. Viděli jste proboha předchozí 4 série?? Hodně z vás si tu stěžuje, že jim to nedává smysl, nebo že jim unikla nějaká podstatná část. No jestli na ten seriál koukáte a líbí se vám tak se to podle mě nemůže stát.

Už od začátku téhle série, a malbou na zdi se to potvrdilo, bylo jisté, že Scott nebude mít dostatek síly The Beast porazit. Na malbě je HellHound. Několikrát bylo řečeno, že jen on The Beast dokáže porazit, tak se nedivte že Scott proti ní prohrál. Je dobře, že už z něj nedělají Supermana co vše zachrání, ale že mu taky jeho smečka konečně dost pomáhá a dělají věci co by on sám nezvládl. To že se Scott neproměnil beru, ať mají něco v záloze na další sérii, a proměnit hned takhle HellHounda do jeho podoby na zdi bych taky nedělal, jen ať mu to ještě tak jednu sérii trvá. Scottovi trvalo 3 série než se z něj stal alfa, tak HellHound si může taky vzít nějaký čas pro sebe.

Na začátku se objevili Dread Doctors, silnější postavy než naše smečka, což je podle mě pochopitelné, žijí už desítky let a zdokonalují své schopnosti, používají vědu a nadpřirozeno, takže nemam problém s tím, že je nedokáží porazit. Ale že se tu někdo diví, že je The Beast zabije tak lehce, vždyť to je pochopitelný. The Beast je tu s HellHoundem nejsilnější stvoření, kam se na ní Dread Doctors hrabou. Důvod proč je zabil přisuzuji tomu, že The Beast(Sebastien Valet) nevěděl kdo jsou Dread Doctors. Mason to nevěděl, a Sebastien si pamatoval jen věci z jeho doby a to co sebral z Masonovi paměti, takže nemohl vědět, že minimálně jeden z nich je jeho dávný přítel. Viděl v nich jen hrozbu + jeho touha zabíjet. Pokud jde o to, že se Dread Doctors objeví i v 6 sérii, tak si přečtěte tenhle článek co tu vyšel. Není zde přesně řečeno že se vrátí, ale jejich příběh tímto dílem jen tak neskončil.

Proti záchraně Masona a způsobem jakým to udělali nemam vůbec nic. Kdo jiný ho mohl zachránit než Lydia? Pokud se nepletu, tak mýtus, že vlkodlaka proměníš zpět pomocí jeho jména už v seriálu zazněl. A kdo jiný má natolik silný hlas, aby přivedl zpět člověka v The Beast než Banshee. A Teen Wolf není jeden ze seriálu kde by schválně nechávali někoho umřít. Někteří třeba vztah Masona a Coreyho nemusí, ale jiným se líbí. A to že se Corey schoval je taky pochopitelné. On není jako ostatní chiméry, není vlkodlak nebo kanima. On se schovává, je to jeho schopnost, tak dělá co mu jde. Je to pochopitelné.

To, že Deucalion byl celou dobu na Scottově straně mohli odhadnout všichni. Scott ho nechat žít + zajistil mu nové oči od Darach. Deucalion mu to dlužil, a zároveň si myslím, že už proti sobě nechovají takovou zášť jako předtím. Možná kdysi byli nepřátelé, ale to už je dávno. A Deucalion není zas tak špatný člověk jak se může jevit.

Co se týče Allison a Dereka, tak herci už zde nechtěli hrát, ale nevylučuje se, že se nevrátí. Allison využila chvíle zahrát si svého předka, ale s přivedením jí zpět k životu to moc dobře nevidím, ale s Derekem by se ještě dalo spolupracovat, kdyby chtěl. Peter skončil v Eichen House a od té doby tam nebyl.

Celá tahle série a pak i tohle finále se mi hodně líbilo. A doufám, že stejně tak dobře to bude pokračovat i v 6 sérii.

10.3.2016 | 18:12:11
Bidoof

#51 Golradir: a ja zboznujem ked kazdi na vsetko nadava… pozri nemam problem uznat nieco co je dobre kritizovat vieme vsetcia ale urobit nieco dobre a podstatne to uz malo kto, ked niekto nieco urobi a je to dobre tak to uznavam :-) nadaval som na scotta ze sa nepremenil ale serial ako taky sa mi paci a v podstate je to super praca dokazat nieco take vymysliet a dat do dokopy urobit pribeh vsetko… nikde som nenapisal ze ludia si nicky nic nedokazali a pod len by som chcel vidiet tych co najviac kritizuju a nic sa im nepaci ze do dokazali oni :-) tak prosim ta neprekrucaj

#55 Golradir
10.3.2016 | 18:36:55
Lennis

Nejdříve jsem chtěla reagovat na každý příspěvek zvlášť nebo alespoň na většinu z nich, ale raději to neudělám. S některými z nich jsem souhlasila, s některými ne, u některých jsem jen nevěřícně kroutila hlavou a přemýšlela, zda se díváme na stejný seriál. Ale nechci nikoho urazit nebo vnucovat mu svůj názor místo jeho vlastního.

Ale chtěla bych shrnout závěr šesté řady nebo lépe řečeno 5B řady (dost často se tyto dvě číslice zaměňují, když se mluví o dílech od The Last Chimera).

Já se závěrem byla spokojená, i když u pár věcí jsem trochu váhala. Avšak když se na to podívám ze širšího pohledu, vše probíhalo přesně podle stanovených pravidel. Posledních pár dílů se odehrávalo „v průběhu pár hodin“ – možná trochu přeháním, ale je to tak. Tak proč očekávat, že úplný závěr zpomalí?

Stiles – s jeho postavou jsme od první série a viděli jsme jeho lidský vývoj, který se bohužel musel přenést přes vraždu, kterou byl nucen v této sérii spáchat. Člověk ve světě nadpřirozena – no nevím, ale když spousta z vás hledá v tomto seriálu reálnost, tohle snad toto očekávání naplnilo. A navíc Stiles čím dál tím víc kombinoval právo lidské a nadpřirozené a najít rovnováhu nebylo snadné. Abych tak řekla, vždy měl duši policisty. A teď mu bude trvat dlouho, než najde rovnováhu v sobě. (poznámka na okraj: V první sérii Stiles prohlásil, že jeho plán být s Lýdií se prodlužuje o dalších 5 let, což by v seriálu mělo být někdy touto dobou.)

Malia – neměla lehký život, nejdříve jsme se s ní seznámili jako s vedlejší postavou, ale postupem času se dostala do popředí a ukázalo se, že je dost podstatným článkem příběhu, který pořád celý neznáme. Narážím na její biologické rodiče a jejich rodinu. Jde o velmi tajuplnou postavu, abych tak řekla. Roky žila ve zvířecím těle, vrátila se sice do lidského, ale s vědomím, že zabila ty, které milovala. Její vztah se Stilesem ji z mého pohledu ukotvil, pomohl jí najít rovnováhu, ale zda by spolu měli zůstat, nejsem si jistá.

Lydie – nejnepředvída­telnější osoba v seriálu. Už během první série bylo řečeno, že je to velice silná osobnost, rozený vůdce. A ačkoliv nikoho přímo nevede, stojí v pozadí a zasáhne jen v případě nutnosti.

Parrish – pořád si myslím, že důvod, proč se z něj stal Pekelný pes, bude ještě o něčem jiném než o zastavení nepřirozené Bestie. Je silný a to, že nebylo třeba využít jeho celý potenciál v tomto závěru, otevírá dost zajímavá vrátka. Co se týče jeho vztahu s Lydií, přitahuje je to k sobě jako nadpřirozené bytosti s podobnou mocí, ale zda by spolu měli být? Tím se raději zabývat nebudu. Ale čím budu, Pekelný pes a Parrish mají rozdílné osobnosti, jedna je nemilosrdná a druhá se řídí zákony. A když se spojili – a také s pomocí Lydiiny řeči, stali se jedním – našli rovnováhu, ani strážní ani zabiják.

A teď jednotlivým bodům závěru série:

  1. Argentovi – u sterého otce rodu žádné překvapení, že zradil, ten by zradil všechno, vlastně si myslím, že kdyby byli věci jinak, s Theem by si dokonale rozuměli, pokud by se tedy nepozabíjeli, přece jen jsou si až moc podobní. Ale postava Chrise je něco zcela jiného. Řekla bych, že se stal lovcem, jakým měl původně být. Lovit jen ty, co loví je, ne každou nadpřirozenou bytost. V konceptu, v jakém nám byl seriál představen, se mi už pár sérií zdálo, že se lovci odklonili od svých počátečních cílů.
  2. Deucalion – jeho konečné počínání se mi zdálo naprosto předvídatelné. On Scotta nikdy jako nepřítele neviděl, ne doopravdy. Spíš jsem byla docela zmatená, když se zdálo, že stojí proti němu. Když zhodnotím celý jeho nám známý příběh: klidný alfa mající vlastní smečku; zrazen Argenty, a poté vlastní smečkou; roky poháněn jen touhou po moci a tím po bezpečí, zajištění. Ale potom, co ho Darach porazil a na Derekovo pobízení uzdravil jeho oči, zběsilost v jeho duši jakoby se utišila. Proto ho Derek se Scottem nechali v polovině 3. série jít. A jen závěrem, řekla bych, že ta kulka ho určitě nepoškodila nějak trvale.
  3. Konec Thea byl trochu urychlený, ale rozhodně ne odbytý. To, co se mu stalo – v celém seriálu ještě nepadlo ani slovo o něčem, co by podobné věci vysvětlilo. Záporná postava odešla zcela nadpřirozeným způsobem, co jiného chtít? Kdo v tom viděl jen propadnutí do díry, nerada kritizuji, ale dívali jste se opravdu pořádně, co jste čekali? Aby ho zabil někdo z postav, když mě osobně se zdá, že seriál se nám snaží spíš dokázat, že smrt rukou jedné z postav není nic správného?
  4. Konec Hrůzných doktorů – každý čin má své následky a to i tehdy, když si myslíte, že jste nedosažitelní. Nic přirozeného nebo nadpřirozeného je zničit nemohlo, ale Bestie nepatří ani do jedné skupiny. Je nepřirozeně nadpřirozená. Takže žádné překvapení se u mě nekonalo, když „rozmetal doktory na prach“. A co se týče identity hlavního z nich – nechci se vychloubat – ale už od dílu o zrození Bestie jsem věděla, že je to právě on. Přišlo mi to logické. I když na jeho motivech pro jeho počínání nic logického nebylo, to nepopírám. Ale vztah, který měl se Sebastianem, byl příliš silný, než aby ho šlo vysvětlit jakoukoliv logikou. Někdy v průběhu posledních dílů padla věta, že první doktor byl šíleně posedlí nebo tak nějak. Jak vysvětlit posedlost? Zde bych „zakopaného psa“ nehledala. Zkrátka musel Sebastiana oživit za každou cenu.
  5. Konec Bestie – co se na tom konci komu nezdá? V průběhu seriálu jsme získali všechny potřebné informace k tomuto závěru. Bestie musela být zničena a Mason zachráněn. Jejich spojení porušovalo všechna pravidla (přirozená i nadpřirozená) a příroda si najde cestu pro nápravu. Tou cestou byla Lydie. Mason po jejím křiku převzal zase kontrolu nad svým tělem, tudíž bytost, co ho posedla, musela ven. Jednoduché vysvětlení. A že Corey nebojoval? Nikdy nebyl žádný bojovník, spíš milovník. I když se stal Chimérou, nezískal i sílu charakteru, jen tu fyzickou. Zkrátka se pořád bál.
  6. Postoj Scotta – na toto téma jsem se již jednou vyjadřovala a nechci se opakovat. Jeho postava se řídí určitým vzorcem, který neporuší, i kdyby ji to mělo stát život. Za život ostatních by bojoval do posledního dechu, a když ho Bestie zabíjela, právě to dělal. Bojoval za Masona. Mile mě překvapilo, kdo že nakonec zasáhl a od Sebastiana mu pomohl (AA). Co se týče chování Liama, dělal vlastně to samé co Scott. Chránil někoho jiného, Scotta, a protože jeho pouto s ním bylo silnější než jeho přátelství s Masonem, rozhodl se tak, jak se rozhodl. Což dokazuje, že je stejně morálně silný jako jeho Alfa.
  7. Scottova smečka se nám zase rozrostla. Hayden do ní ale už beztak patřila, jejím kousnutím zajistil jen to, že se uzdraví. A bylo to čistě její rozhodnutí. Nikoho jiného ani Scottovo, ten se jen řídil jejím přáním. Scott nikdy neplánoval někoho kousnout, ale v obou případech, kdy to udělal, šlo přece o něco jiného. V tom je ten rozdíl, on je nekousl kvůli sobě, ale kvůli nim.
#68 Palomino
10.3.2016 | 18:37:41
Golradir

#53 Bidoof: Napsal jsem → „Je to stejné jako:“ tím jsem myslel, že dost lidí píše něco podobného, když někdo kritizuje nějaké chyby a nedostatky… Ale jinak OK :)

#56 Bidoof
10.3.2016 | 18:49:24
Bidoof

#55 Golradir: aha sorry teraz som si to poriadne precital :-) ;-)

#58 Golradir
10.3.2016 | 18:57:48
dadinka

#31 Kiktak: ty ne, zdá se mi, že v jednom rozhovoru se Jeff jasně vyjádřil, že v seriálu nikdy nebudou upíři :), docela škoda podle mého názoru :D

#60 NIKITO
10.3.2016 | 20:03:47
Golradir

#56 Bidoof: v pohodě :)

10.3.2016 | 20:58:14
Daxion321

Neviem či som dobre videl ale pár minút pred koncom Gerardovi obväzoval Chris ruku znamená to že ho Deucalion premenil na vlkodlaka alebo to bolo len nejaké zranenie? :D

#66 Zazič
10.3.2016 | 21:49:22
NIKITO

#57 dadinka: pro me prave naopak :D upiru uz je dost jinde, mam je rada, ale sem vdecna, ze tam nebudou, libi se mi, ze tenhle serial je proste tematicky takovy jiny nez ostatni :) i bez upiru je tam prostor pro spoustu dalsiho nadprirozena

#50 Bidoof: kazdy mame jine ocekavani od serialu, filmu a podobne, nekoho neco zklame, nekoho nadchne, obcas se lidi shodnou obcas ne :D ale neni potreba se rozcilovat nad cizim nazorem :) ikdyz jn, obcas clovek nechape, co se docita :D pribehove jak jsi psal ano, jasne toto je hlavni duvod proc, nezpochybnuji duvody, proc to je zrovna Mason, to je docela dobre vysvetleno, proste mi charakterova postava do toho nesedi, nelibi se mi jak je to podane viz boty, proste sem mela jine ocekavani. A s tim, ze si tu stezujem :D myslim, ze je trochu mimo, psat, chci videt vas, jdi si precist komentare k game of thrones, tam se resi sracky uz fakt nekdy :D tam bys ty lidi musel postrilet za projevenou nevdecnost, jinak ja tenhle serial zboznuji a mam docela vysoke ocekavani, protoze nasadil vysokou latku a ano logika a plynulost pribehu at ve fantazi nebo jinde je pro me dulezita ;) a absolutne neni pravda, ze kdyz si vymyslis ve svete fantasy pravidla, ktera v obycejnem svete nefunguji, ze v pribehu nemuzes hledat logiku, jen je to o to tezsi…

#62 dadinka
10.3.2016 | 22:23:27
Michiko Karasu

Někdo tady ten názor psal, je tu smršť, omlouvám se autorovi, že si jej nenajdu. Kritizovat lidi za kritiku, to je klasa. Tak za prvé uvědomujete si, že tohle je prostor pro hodnocení seriálu a pro diskuzi k danému dílu? Co tu máme dělat, jenom pochlebovat každé konině, kterou vymyslí?! Že se občas mně, či někomu jinému nelíbí, co tam vyvedou, neznamená to, že tento seriál nemáme rádi. Kdyby se nám seriál nelíbil, tak se s těmi komentáři ani neobtěžujeme… Na konstruktivní kritice není nic špatného, ba naopak spíše je to jen k dobru, konstruktivní kritika pořady, filmy, seriály posouvá dále, ví, co se divákům nelíbí a není to tedy vhodné používat ;) Zkrátka není každý den posvícení, teď to bylo hold horší, doufejme, že příště to už nepokazí (použila bych i ostřejší slovo, ale tak v rámci slušnosti :D). Hodně lidí kritizuje poslední díl, takže na tom asi něco bude. Věřte mi, že není žádné umění mít růžové brýlky na očích a vždy a za všech okolností tady vytrubovat – jóóó, to bylo boží finále, sice to nemělo hlavu ani patu, ale nevadí, stejně supéééér -_- A jenom proto, že člověk neumí hrát ani psát, nemá právo na kritiku? Takže co vy, co kritizujete Ordinaci v růžové zahradě a podobné blafy (které taky radostně kritizuji)? Vy umíte psát, umíte hrát? To je teda argument na úrovni. Taky ji nemám ráda, kritizuji ji (spíše si z ní tedy dělám srandu), i když neumím ani hrát, ani psát scénáře, ani režírovat. To, že ČR produkuje prakticky jen blbosti, to víme všichni, není nutno to zde rozmazávat. Lepší už to nebude. :D Ještě jednou opakuji, na konstruktivní kritice, která je podložená, není nic špatného. Díky ní se ty seriály drží, víme? Dle kritiky, jak té dobré, tak té špatné :) Tvrdit, že Deculialion (jsem prostě líná si to hláskování najít) byl Scottovi vděčný je samozřejmě na místě, ale je vděčný a vděčný, nevrátil se, aby mu rozpáral hrdlo, to už by se dalo brát jako vděčnost, že mu tam pak dělá cvičeného psa je jiná věc, i kdyby to tak bylo, fajn, ale dokud to sám neřekne, jsou to jen naše dohady proč to dělal, ale faktem je, že v tom příběhu byl naprosto k ničemu, proč tam byl? Aby Theovi vymluvil použití těch drápů? To mohl vypustit i Scott špatnou info a Theo by měl pravděpodobně strach je použít. Zbytečné využití staronové postavy, tím spíše takového kalibru a ten kouzelnický trik „obyčejného“ vlka s očima byl taky směšný, měl oči spravené, nedostal druhou sadu světel proboha. Chápu, že je to fantasy a jsou tam věci v reálném světě nemyslitelné, ale tady se nikdo nepozastavuje, že tomu svítí oči jak žárovky a té zase rostou drápy, člověk se pozastavuje nad porušenými pravidly a hranicemi, která i fantasy překvapivě má…

#65 VampKošilka #68 Palomino
10.3.2016 | 22:58:35
dadinka

#60 NIKITO: to zas jo :), akorát mě napadlo, že by byla sranda ze Silese udělat upíra :D, jelikož se upíři a vlkodlaci od přírody nesnáší, bylo by to celkem zajímavé :D

#63 Golradir
11.3.2016 | 9:34:26
Golradir

#62 dadinka: Sranda byla, kdyby se v seriálu nevyskytoval ani jeden člověk, ale jen nadpřirozené bytosti… (sarkasmus)

#64 dadinka
11.3.2016 | 11:39:40
dadinka

jo to jsem pochopila :p, ale myslím, že by nebylo těžké sehnat jiného člověka, jiné trdlo, které by nahradilo Stilese, třeba Mason je taky člověk, ale beru, že by bylo dost divné, kdyby se ze Stilese stalo něco nadpřirozeného, asi navždy bude jen tím mozkem smečky no :)
#63 Golradir:

11.3.2016 | 11:50:11
VampKošilka

#61 Michiko Karasu: Děkuji ti za tento komentář. Původně jsem se chtěla taky vyjádřit, ale ve tvém příspěvku je úplně všechno, co jsem chtěla říci.

11.3.2016 | 16:58:29
Zazič

#59 Daxion321: Ke konci dílu, než promění The Beast, tak proti sobě stojí Chris a Gerard a míří na sebe zbraní. Protože Chris dal Scottovi kopí a Gerard ho chtěl použít pro svůj prospěch. Oba se na to dívají jako na zradu z té druhé strany, i když Chris už od začátku věděl, že ho Gerard zradí. A místo toho, aby ho zastřelil, tak ho střelil jen do ruky(byl slyšet výstřel když Scott zašel za roh), proto ten obvaz.

11.3.2016 | 17:52:25
Golradir

Napadlo mě, že by se Theo mohl vrátit v 6. sérii. Neviděli jsme ho úplně zemřít, jen ho jeho sestra stáhla do díry, což může sloužit jako nějaký očistec. Poté co se Theo napraví v očistci, tak bude navrácen do normálního světa, ale asi si to vybere svou daň a příjde o ty schopnosti, které sebral své smečce chimér. Vrátí se jako klaďas a znovu se bude snažit zapadnout mezi Scottovu smečku, ale oni mu už tentokrát nebudou věřit, i když to Theo bude myslet upřímě… No a nebo se vrátí silnější a zlověstnější než kdy dřív :D (Bylo by škoda o něj přijít, po Peterovi je to ten největší šmejd a ten jeho konec mě kvůli Kiře vůbec neuspokojil. Chtěl jsem vidět pořádnou bitku mezi Scottem a Theem :( )

#68 Palomino
11.3.2016 | 20:20:02
Palomino

#54 Lennis: Krásně vyjádřeno, sama bych to líp nesvedla. ;-)

#61 Michiko Karasu: Jasně, kritika je ošemetná věc, kdekoli kouknu na netu do diskuze, pokaždé hrozí, že se to nějak vymkne. Jedni soudí, že jiní kritizují moc (a vůbec se jim to nelíbí), druzí zase soudí, že ti první kritizují málo či vůbec (a nelíbí se jim to zrovna tak). A pak se dohadují, nesmyslně a zcela zbytečně, mezi sebou… smutné. Nechme každému jeho názor!!! (obecně myšleno) A ohledně Deucaliona (už mě to fakt štve, že jho jméno skoro všichni komolí, zas tak strašně těžké není), budiž, ale když to budeš brát takhle, zjistíš, že mohli v klidu vyškrtat polovinu všech postav. Vždycky to jde, osekat děj, osekat postavy, amputovat to či ono, aspoň to pak stojí míň peněz. Já jsem mnohdy radši, když se zas tolik neškrtá, a osobně jsem si Deucaliona užila a klidně dám i znova.

#67 Golradir: Nééé, Thea nééé… ;-D Jen vtip. Sice ho nesnáším, ale pokud se v šesté sérii zas objeví, ještě tu sérii neodpískám. ;-)

#69 Michiko Karasu
11.3.2016 | 22:11:52
Michiko Karasu

#68 Palomino: A jiní kritizují, že vůbec někdo si dovoluje kritizovat … Bohužel, buď se s tím člověk naučí žít a nebo ho to bude štvát, tento jev se s největší pravděpodobností bude objevovat nadále, možná je to z důvodu, že někdo z něj není tak odvařen, tudíž jim ani nestojí za učení se správného psaní jeho jména ;) Nesouhlasím s tím tvrzením, že je tam polovina postav nepodstatná, jak tvůj příspěvek vyznívá, neříkám, že měli kritické role, ale každý něčím přispěl, dokonce i Scott :D Deucalion nikoli ;)

12.3.2016 | 19:07:40
Daggy

Už je na IMDB vyhodené že 28.júna bude 6×01 :)

13.3.2016 | 11:38:27
Raya

#50 Bidoof: Je taky trochu rozdíl, že ti co to kritizují se nesnaží pracovat jako scénáristi a režiséři. To bysme potom mohli dělat všichni :D a když je to něčí práce, je normální že je za to chválen či kritizován :D

13.3.2016 | 11:55:56
Golradir

Je vtipné, jak už tu každý komentuje jen komentář 50 od Bidoof :D :D :D A každý mu říká v podstatě to samé, ale každý se k tomu musí prostě vyjádřit :D

13.3.2016 | 12:28:49
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Teen Wolf: The Movie

Informace

Premiéra: 26.1.2023 (Paramount+)
Režie: Russell Mulcahy
Scénář: Jeff Davis
Délka filmu: 139 minut
Hrají: Tyler Posey, Crystal Reed, Holland Roden, Shelley Hennig, Dylan Sprayberry, Tyler Hoechlin, Colton Haynes, Linden Ashby, Melissa Ponzio, JR Bourne, Ryan Kelley, Ian Bohen, Orny Adams, Khylin Rhambo, Seth Gilliam, Vince Mattis, Amy Lin Workman,…

PROFIL FILMU
VAŠE HODNOCENÍ
VIDEA: teaser, trailer, ukázka
FOTO: hlavní plakát, plakáty postavfotky

Nepřehlédněte

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Po čtyřech letech od konce seriálu Teen Wolf bylo volání fanoušků vyslyšeno, protože bylo oznámeno, že služba Paramount+ připravuje na příští rok pokračování ve filmové podobě, kterého se ujme tvůrce seriálu Jeff Davis.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Sledujte nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama