Bylo, nebylo (Once Upon a Time)
87/100 - 418×

Bylo, nebylo(Once Upon a Time)

Zlá královna, macecha Sněhurky, mocnou kletbou přenesla téměř všechny pohádkové bytosti do světa lidí, do zapadlého městečka Storybrooke. Na svoji skutečnou totožnost si nepamatují, žijí celkem běžné životy a ani jim není divné, že město nikdo z nich neopouští, vůbec nestárnou a v rukách starostky je soustředěna všechna moc. Podle legendy může kletbu zrušit jediný člověk, dcera Sněhurky a Prince Krasoně, kterou z království zachránili ještě jako nemluvně těsně před tím, než ostatní kletba uvěznila v Storybrooku. Adoptivní synek starostky věří, že tou osobou, a zároveň jeho biologickou matkou, je praktická a nezávislá Emma Swan z Bostonu…

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | ABC | 42 minut
VOD
Disney Plus
žánr
Drama, Fantasy, Rodinný
hrají
Josh Dallas (David Nolan), Jennifer Morrison (Emma Swan), Jared Gilmore (Mladší Henry Mills), Robert Carlyle (Pan Gold), Robert Carlyle (Rampelník), Josh Dallas (Princ Krasoň), Meghan Ory (Ruby), Meghan Ory (Červená Karkulka), Eion Bailey (August W. Booth), Dylan Schmid (Baelfire), Emilie de Ravin (Belle French), Sebastian Stan (Jefferson), Josh Dallas (Princ James), Jamie Dornan (Šerif Graham), Ginnifer Goodwin (Sněhurka)

Na Velikonoce bez Once a možné dvouhodinové finále

Na Velikonoce bez Once a možné dvouhodinové finále

Stejně jako na podzim nás i v jarním bloku čeká jedna pauza ve vysílání. A to v neděli 5. dubna (Velikonoční neděle). Tím pádem nastává posun epizod, který by mohl znamenat opět dvouhodinové finále. To by připadlo na 10. května. Informace však zatím není oficiálně potvrzena.

10 1
11.3.2015

Zdroj: ABC

Diskuze /28

FaNTa

Mě to bylo jasné. Jeste se chci zeptat nwm jestli se to zde už psalo. Ale bude 5. série ? :) nebo je konec (prosím, že neni konec)

#2 komcus
11.3.2015 | 18:11:27
komcus

#1 FaNTa: To zatím nikdo neví, obnovování/rušení probíhá na ,,velké pětce'' až v květnu. Ale sledovanostně si zatím nevede špatně, takže pokud tvůrci s 5.sérií počítají, tak my měla být. :)

#3 FaNTa
čestný člen redakce
11.3.2015 | 18:49:41
FaNTa

#2 komcus: Dobře děkuji :)

11.3.2015 | 19:24:03
Liss93

Seriál mám sice ráda, ale nevím, jestli by byla 5 série dobrým krokem… Už slepují dohromady co se dá, a pokud by teď zjistili jméno autora a prohnali Emmu temnou stranou, tak nevím, co by řešili dál. Je mi líto, že to říkám, ale seriály, které sleduji s každou další řadou postupně ztrácí na kvalitě. Samozřejmě ne všechny, ale nedostávají se přes pomyslnou laťku nasazenou předchozími sériemi.

#12 Gepeto
11.3.2015 | 21:23:22
FaNTa

Jméno autora. Čaroděj. Dark Fairy. O Mulan jeste nic nebylo. (jen to ze začarovaneho lesa kdy tam byla emma a pak Niel). Popelka. Kmotra víla. je toho dost.

#7 Liss93
11.3.2015 | 21:51:38
SaDiablo

Nic tak hroznýho jako poslední série Glee nehrozí. :-D Sice mám k Once hodně výhrad, ale po této sérii bych se loučila nerada. Pátá by mohla být poslední (pokud bude). Mohli by ten seriál zakončit důstojně, ne aby byl zrušený kvůli nízké sledovanosti jako např. Smash, kde to bylo uspěchané, jen aby závěr nějak přijatelně zformovali.

11.3.2015 | 21:59:37
Liss93

#5 FaNTa: Popravdě mě z toho vyjmenovaného zajímají jen první dvě věci. Mulan považuji za uzavřenou, nevyšlo jí to s Phillipem (jmenoval se tak?) ani s Aurorou, dala se k Robinově bandě… Jen je divné, že se neobjevila ve Storybrooku. A Popelka je snad taky vyřešená ne? Má mimčo, manžela. A z víl se mi líbí jedině Tinker, i když pokud by Dark Fairy byla jako opravdu zlá (ne jak všechny „záporačky“- jen zklamané životem) tak by mě to rozhodně zaujalo!

#8 FaNTa #18 Borgia
11.3.2015 | 23:51:37
FaNTa

#7 Liss93: Já jsem napsal jen to co mě teď napadlo. JJ Popelka je uzavřena, ale v začarovaném lese se jí nevjenovalo moc pozornosti. Mulan by mě třeba strašně moc zajímala. každej máme jinej vkus to je pravda. a o Dark Fairy mas pravdu.

12.3.2015 | 7:07:21
regular96

kdo je Mulan? asi ted nevím…

#10 SaDiablo
12.3.2015 | 11:50:21
SaDiablo

#9 regular96: Ta, co byla s Phillipem, když zachránili Auroru, potom s Aurorou pomáhala Emmě a Sněhurce proti Coře, potom se do Aurory zamilovala, ale ta jí řekla, že je těhotná, tak se přidala k Robinovi a jeho mužům, a od třetí série jsme ji neviděli.

#13 EmmaSwan2525
12.3.2015 | 13:51:40
Michelle84

hej, to bolo teda fakt úžasné spraviť z Mulan lezbu

12.3.2015 | 14:00:23
Gepeto

#4 Liss93: Neviem kde som to čítal, ale ak bude piata séria, tak tá už hádam bude posledná. Len to treba brať s rezervou. Ak sa posnažia vyvrcholia to, tak to nemsí byť až taká tragédia. S05A by som si vedel predstaviť už ako Kamelot a S05B nejaké väčšie finále.

#15 FaNTa
12.3.2015 | 17:49:28
EmmaSwan2525

#10 SaDiablo: Ja som myslela ze Mulan bola zamilovana do Philima ne do Aurori :/ .

#14 elissisi #16 SaDiablo
12.3.2015 | 19:26:33
elissisi

#13 EmmaSwan2525: Ona sama nevěděla, kdo z nich dvou je lepší varianta. :D

Teda, myšlenka 2hodinového finále mě zrovna dvakrát nenadchla… Bez toho bych se klidně i obešla… Loni jsem nakonec tak nějak brala jako konec série díl 20., protože tam se vyřešil problém se Zelenou a ty další „dvě“ hodiny 3. série mi přišly naprosto zbytečné… Tam bylo podstatných prvních a posledních deset minut…

A docela mě mrzí, že Jafara vyplýtvali ve spin-offu, protože ten by se mi jako možný protivník do páté série hodil… Škoda.

#16 SaDiablo
12.3.2015 | 19:49:58
FaNTa

#12 Gepeto: Vidíš. Kamelot mě vůbec nenapadnul. to je taky pravda. HEEEJ ted mě napadla taková blbost :D Nebute Merlin ten velkej čaroděj ? :D :D 3:-D

12.3.2015 | 20:50:55
SaDiablo

#13 EmmaSwan2525:#14 elissisi: Do Aurory. Robin se tenkrát Mulan zeptal, jestli by se k nim ráda nepřidala, a ona řekla, že je prvně někdo, koho musí vidět (bylo to v té epizodě, myslím, kde Rolanda použili jako návnadu pro stín, aby Neal mohl odcestovat do Neverland, tam jsme Mulan mohli vidět naposledy). On se zeptal: „A loved one?“ A ona řekla: „We shall see.“ Pak šla za Aurorou, která se jí zeptala, jestli má zavolat Phillipa, že je někde v hradě nebo kde. A Mulan jí odpověděla, že Phillipa vidět nechce, že přišla za ní. Pak jí Aurora řekla, že je těhotná, Mulan ji objala (měla slzy v očích), Aurora se jí zeptala, co jí chtěla ona, a Mulan řekla, že se přidává k Robinovi a jeho bandě. Z toho jasně vyplynulo, že „the loved one“ byla Aurora.

A celkově by mě osud Mulan zajímal, sice to uzavřeli, ale tak nijak…

#17 EmmaSwan2525
12.3.2015 | 21:05:35
EmmaSwan2525

#16 SaDiablo: Aha tak diki za vysvetlenie :) .

12.3.2015 | 22:23:30
Borgia

#7 Liss93: You can be a hero or you will live long enough to become a vilain.

Každý záporák má za sebou niečo zlé, čo z neho sformovalo to, čím je. Vždy je to nejaká horkosť, subjektívne/ob­jektívne vnímaná nespravodlivosť. Nikto sa nerodí zlým. Deti sú čisté a dobré. Z čoho mi vyplýva, že pokiaľ sa nejedná o prípad duševnej poruchy šmrncnutý sadizmom, nikto nie je zlý „len tak, sám od seba“.

Mne sa práve na OUAT páči, ako hľadajú/odhaľujú, čo urobilo zloduchov zlými. Vždy je za tým nejaká nespravodlivosť, a oni sú vinní len tým, že stáli na zlej strane dvojradu, keď sa rozdávali do vienka osudy. Páči sa mi ten rozmer, že to, čo ich robí zlými je vlastne zvýšená citlivosť na to, ako s nimi jedná okolie. „Dobrí“ prehryznú príkoria, bijú sa vo vopred prehratých bitkách za vyššie ciele. „Zlým“ bolo kedysi ubliížené (či už viac jednorázovo, alebo sa to zbieralo po troche), a oni to nedokázali odpustiť, zabudnúť. Aj oni chcú svoj happy ending, len sú príliš netrpezliví, aby sa tam dostali tŕnitou kľukatou cestou.

Čím samozrejme nijako neospravedlňujem ich činy, ale pochopenie je prvý krok k náprave a zmene.

#19 Packa #20 Nivie
13.3.2015 | 23:25:49
Packa

#18 Borgia: Souihlasím. Na OUAT se mi taky líbí právě to, že známým pohádkám dávají i pozadí, ukazují kdo, co a proč. Jak říkáš – zlo má někde podstatu.

14.3.2015 | 10:09:55
Nivie

#18 Borgia: Nesouhlasím :). Podle mě se lidé rodí zlí a sebestřední. Dobré lidi z nich udělá výchova, morálka, nebo něco jiného. Dětí dokážou být nemilosrdné a kruté, přitom je to nikdo neučí, zatímco základní pravidla slušného chování se jim musí těžko vtloukat dlouhou dobu do hlavy. Ale to je jedno, je to širší filosoficko-psychologický problém a asi nenajdeme na to jednoznačnou odpověď ;).

Mě se na OUaT zase líbí to, že ukazuje, že zlo je otázkou volby, nikoliv předurčení. Kladné i záporné postavy jsou stejně ošlehávány osudem, kladné mnohdy hůře, přesto si vybrali být dobří vnějším podmínkám navzdory. Regina, Rampelnik, Cora, Zelena si dobrovolně vybrali zlo se všemi jeho důsledky, i když stáli na stejné křižovatce jako Emma, Snow, Belle aj. a to, že si Regina musí své vykoupení hořce vyplatit, je podle mě v pořádku. Ano, přišla o milovanou osobu, ale ten zbytek, už jde na její účet, tam se nemůže za nic schovávat. A to, že za všechno zlé ve svém životě vinila dítě, byla pěkně velká blbost.

Problémem u OUaT je, že všechny ty vzorce z minulosti jsou hodně podobné, ne-li stejné – ztráta blízkého, defekt v rodině, nepochopení (často všechno dohromady). A to se pořád dokola opakuje. Myslím, že ne všechna zla mají svůj původ někde v minulosti – např. pýcha, kterou já považuji za jedno z nejhorších zel ve světě vůbec (také je základem pro jiná zla), nemá většinou původ v ukřivděné minulosti.

#21 Borgia
14.3.2015 | 12:54:28
Borgia

#20 Nivie: Pýcha síce nie je o ukrivdení, ale osobne si myslím, že aj tá má pôvod v minulosti, vo výchove, poprípade prostredí (teda priatelia a známi, ktorí dieťa nevychovávajú priamo). Áno, sú ambicióznejšie povahy (znamenia, pretože verím na charakteristiku osobnosti podľa astro znamenia), ale je predsa úloha rodiča, aby to dieťa okresal do podoby hotového malého človeka. A pýcha, sama o sebe, si nemyslím, že je až taká zlá vlastnosť. Respektíve ak je vedome umierňovaná a kráča ruka v ruke s pozitívnymi vlastnosťami. Je to samozrejme jeden z najťažšie vykoreniteľných hriechov. Pre pyšného človeka je aj samotné priznanie pýchy formou oslavy seba samého (viem, o čom hovorím, mám s tým osobne problém. celý život sa snažím o uznanie okolia, a keď nič iné, tak si pohladím ego sama :-P- inak, som lev). Ale pýcha samotná… nevidím na nej niž vyslovene zlé. Chcem byť oslavovaná, ale nie za každú cenu, skôr tvrdou prácou, sebazaprením a obetovaním. A ak si to okolie nevšimlo, jemne mu to pripomeniem, poprípade si vypýtam „pochvalu“ (samozrejme, len v spoločensky vhodných prípadoch, ale napríklad ak niečo uvarím/upracem, a manžel mi nepoďakuje, alebo nepochváli, tak mu to naznačím, a ak je v ten deň zadubený a furt nič, tak mu poviem rovno, či ma ani nepochváli. Skrátka to potrebujem počuť, je to moja motivácia.. nepotrebujem kvety, a šperky, tieto detaily sú pre mňa oveľa viac… )

Ale to sme sa dostali ceeelkom inde. Áno, pýcha býva zhubná, a je na nás, čo s tým budeme robiť- či sa budeme motivovať, alebo vyvyšovať a zaspíme na vavrínoch.

Ad.: zlé deti. Deti sa rodia egoistické, čo je prirodzené, pretože jeden z mála pudov, ktoré majú, je pud sebazáchovy (a aj ten vypovedá často službu, hlavne, ak je tá nebezpečná vec zároveň zábavná -napríklad skákanie z vysokých miest :-P) Ale to neznamená, že sú zlé. Sú úprimné, a často nemajú takt a spoločenské normy im tiež veľa nehovoria. Lenže pravidlá slušného chovania s tým, či je niekto dobrý, priamo nesúvisia. Sú to skôr kultúrne formované a akceptované zvyklosti, ktoré sa menia naprieč časom a regiónom. A aj ten netakt by som skôr zamietla pod koberec ako nedostatočne vyvinutú empatiu. Veď len to, kým dieťa pochopí, že je samostatná Osoba, mu trvá pár rokov.

#25 Nivie
14.3.2015 | 18:39:08
FaNTa

Podle křesťanů se považuje Pýcha jako jeden ze sedmi hříchů. A za původ všeho zla. Pyšného člověka poznáme podle jeho přehnaného sebevědomí; mívá o sobě vysoké, dokonce přemrštěné mínění. Je pyšný na určité vlastnosti, majetek, na to, co dokázal, nebo také na své postavení. Pýcha, je silný pocit uspokojení a pokud přetrvává, zabraňuje vnímání toho, zda stále trvají podmínky pro její vznik.

U dětí je to jinak. Podle mě se Pyšné děti nerodí, ale odkoukávají to od lidí kolem sebe. Hlavně v období kdy je dítě ve školce/škole.

#25 Nivie
14.3.2015 | 19:22:47
Prallines

Tahle debata je zajímavá :D Já jsem toho názoru, že lidi nejsou zlí/hodní.. Možná to je tím, že nesnáším odjakživa škatulkování.. Každý člověk v sobě má jak dobré, tak zlé vlastnosti..

Spíš jsem se chtěla vyjádřit k těm dětem: děti se rodí se zaměřením sami na sebe.. A to je přirozené.. Děti můžou být hodně citlivé a kolikrát i empatické.. Ale do určitého věku jen tehdy, pokud se to nějakým způsobem dotýká i JICH samotných. Žijí přítomností, proto dětem připadá, že čas utíká pomaleji. V podstatě ho nevnímají.. Středem jejich světa jsou oni samotní a záleží pouze na jejich charakteru, s kterým se narodí. A převážně na výchově. Podle toho se následně odvíjí to, jací jsou.

Nikomu to nevnucuji, ale myslím si, že děti se nerodí ani zlí ani hodní. Rodí se s potřebami, které jim v obměnách zůstávají po celý život. Dospělý člověk by měl být schopný některé potřeby odsunout do pozadí, ale dítě to nedokáže. A občas právě ani dospělý ne.. A podle toho, v jakém měřítku to je (ta potřeba, odhodlanost si jí naplnit, za jak velkou cenu.. atd.) vznikne nebo nevznikne „zlý“ člověk.

Lidi jsou v podstatě všichni stejní.. Začínají naprosto stejně: narodí se. Každému se stane něco špatného, každému je ukřivděno a žádný člověk nemá 100% perfektní život bez chyby.. Ani on sám není bez chyby, protože každý člověk někdy udělal něco špatného a zlého. Každému se občas nepodaří umlčet své potřeby.. nebo udělat cokoliv, co by zabránilo následnému špatnému kroku. Dalo by se tedy říct, že jsou zlí všichni.. Když už tu tohle slovo je.. Ti „zlí“ nedělají o nic víc, než ti „hodní“, jen jim to připadá normální. To, že si špatnost svých činů neuvědomují nebo to ignorují.. To z nich dělá ty „zlé“. A neznamená to, že jsou hloupí.. Jen zaslepení svými potřebami.

(Mimochodem- tak moc jsem toho napsat původně nechtěla.. :D)

#25 Nivie
14.3.2015 | 21:53:11
Liss93

Huuh… Pěkně rozvinutá diskuze, kterou rozpoutala vlastně moje poznámka o někom, kdo je zlý odjakživa :D Ale abych se zapojila do rozběhnutého tématu, tak souhlasím víceméně s vámi všemi. Já bych řekla, že děti se rodí s určitými dispozicemi a je na jejich okolí, jak je v nich budou rozvíjet. Ale ani to nemusí platit vždy. Například děti z dětských domovů. Vyrůstají v tom, že se jich rodiče vzdali a nikdo další je nechce. A pak v 18-ti vyjdou do života a nemají potřebu se komukoli za svůj osud mstít (samozřejmě se to nemusí vztahovat na všechny). Na druhou stranu děti z celých rodin, které rodiče milují a dávají jim vše, co potřebují, mají úspěchy ve škole a mimoškolních aktivitách, a přesto se v nich něco zlomí a začnou se vzpírat, brát drogy, žít s bezdomovci a nedají si nechat pomoct (bohužel znám takový případ, ale je to samozřejmě spíš výjimka).

Ještě lépe můžu uvést konkrétní případ- sebe. Rodiče ze mne vychovali slušného člověka, který je zdravě sebevědomý a cílevědomý (i když ty cíle jsou pořád na štíru, jsem strašlivě nerozhodná :D ). Ačkoli jsem jedináček, tak se umím bez problémů dělit a bez řečí pomáhat druhým. A i když jsem byla na základce šikanována, tak bych nedokázala někomu udělat to samé. To, kým jsem, je dílem mých skvělých rodičů. Kolikrát mě kamarádky lanařily abych začala kouřit nebo abych na nějaké oslavě zůstala déle, než jsem měla dovoleno, ale věděla jsem, že bych tím zklamala důvěru, kterou do mě rodiče vložili. A to by bylo a stále je to jediné, co by mě v životě doopravdy mrzelo. A v tom teď vidím paralelu mezi Emmou a jejími rodiči. Věří jim a oni ji nedokáží říct pravdu, protože by jí zklamali a to by byl konec křehké a těžce budované důvěry.

A na závěr mé slohovky bych chtěl upřesnit, jak jsem to s tím zlem myslela. Všichni záporáci jsou lidé, i když mají „nadpřirozené“ schopnosti, ale víly jsou jiná stvoření. Takže taková Dark Fairy by mohla být zlá prostě proto, že taková je. A pokud jste se dočetli sem, tak vám děkuji a obdivuji vaši trpělivost a vytrvalost :)

15.3.2015 | 18:24:24
Nivie

#21 Borgia: Jasně, ale to, co píšeš přímo nevyvrací můj názor ani jasně nepotvrzuje tvůj. V podstatě stojí a padá na tom, že se lidé rodí dobří. Pokud bych ti dala argument pro mou teorii, tak se ta tvá zhroutí. Ale já takový důkaz nemám a ani nemohu mít. Jenoduše, tvoje důkazy nedokazují její pravdivost, pouze z ní vyplývají. To, že s tebou nesouhlasím je zcela irelevantní a ani to neznamená, že mám pravdu já. Dohadovat se o tom nemá smysl, protože vědci vykonstruují nějakou teorii, ale to ještě neznamená, že funguje v praxi. Sledovat vývoj dítěte je složitější, protože nám dítě neřekne, proč to nebo ono dělá. Jen jsem chtěla pošimrat tvé ego, abys nebyla moc pyšná :D.
#23 Prallines: Ano, to je další názor, který se často objevuje. Všechny teorie uznává jistá část vědecké obce. Filosofové se obecně více kloní k tobě a k Borgii, psychologové spíše k mé (převládající agresivní vrozené pudy – původ mají ve vývojově nejstarší části mozku, intolerantně nastavený lidský mozek, touha po přežití atd.).

Když jsem nad tím jednou delší dobu uvažovala, napadlo mě, jestli ty tři teorie neříkají jednu a tutéž věc – člověk se postupně vyvíjí a formuje, ale vytváří se část lidí, kteří se ve svém jednání, ve svých motivech, postojích odlišují. Určit, jestli se lidé rodí s nulovým znaménkem nebo záporným či kladným je těžké, protože dítě nemá takové možnosti, schopnosti, prostředky, dispozice aby je mohlo využít nebo zneužít (narozdíl od dospělého).

#22 FaNTa: Křesťanská etika, učení o smrtelných hříších, o třech teologických a čtyřech kardinálních ctnostech letmo znám (mám k tomuto dělení určité výhrady). Neříkám, že pýcha je už u dětí. K pýše musí člověk každopádně dospět, nicméně nevylučuji, že má člověk k pýše určité předpoklady.

Nečekala jsem, že se té pýchy někdo chytne, byl to jen návrh. Pýcha samozřejmě není to, když očekávám chválu za to, že udělám něco pro druhé, ani to, že jsem hrdá na někoho. Pýcha je přesvědčení o své nadřazenosti, být za každou cenu lepší než druhý, klást ostatní níže a o sobě smýšlet vysoko. Pýcha je jedna z nejvíce nenáviděných neřestí a přitom ji sami u sebe nevidíme. Pýcha je znamená nepřátelství, pyšný člověk těžko žije tam, kde někoho nepřevyšuje.

Ajeje, to bude ban jak Brno. Tímto se omlouvám webmasterům (a všem zúčastněným). Nic z toho nebylo zamýšleno ve zlém ;)

#28 Prallines
15.3.2015 | 22:16:15
komcus

Nic proti vám, ale abych si na tyhle dlouhé eseje vzal volno. :P :D

#27 Nivie
čestný člen redakce
15.3.2015 | 23:38:48
Nivie

#26 komcus: Nečti to, nečti to, nečti to nebo se z toho zblázníš, je to marný, je to marný, je to marný. ;)

16.3.2015 | 9:35:31
Prallines

#25 Nivie: :D Upřímně.. jsem spíše psychologicky zaměřená.

Ale je pravda, že většina takových lidí vidí děti tak, jak jsi napsala. Musím říct, že s jakýmkoliv vývojem, který je spojen s evolucí, nesouhlasím. A tak agresivní vrozené pudy a touhu po přežití jaksi neuznávám a ani v nich nevidím logiku. Formování člověka vzhledem k prostředí, povaze, výchově, atd.. je věc jiná.

No nic.. Ale ráda čtu a přemýšlím i nad jinými názory ;) Jinak by to nemělo smysl.

16.3.2015 | 14:27:09
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Závěrečná epizoda Leaving Storybrooke uzavřela dlouhou sedmiletou cestu seriálu. Splnila naše očekávání a byla seriálu důstojným finálem?

Děkujeme

Děkujeme za vaši přízeň

Děkujeme za vaši přízeň

Sedm pohádkových let je u konce a celá naše redakce vám tímto děkuje za vaši dlouholetou přízeň.

Reklama

Fotky z finále

Fotky z finále

Nejlepší postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama