How I Met Your Mother (Jak jsem poznal vaši matku)
87/100 - 513×

How I Met Your Mother(Jak jsem poznal vaši matku)

Ted Mosby, taťka od rodiny, vypraví svým dvěma ratolestem příběh o tom, jak kdysi, kdy ještě trávil celé dny s kamarády Marshallem, Lilly a Barneym, potkal a podlehl jejich mamce. Sitcomový příběh, který jeho děcka vůbec nezajímá, zaujal diváky po celém světě a udržel si jejich pozornost devět let.

USA | 2005 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CBS | 22 minut
žánr
Komedie, Rodinný
hrají
Josh Radnor (Ted Mosby), Jason Segel (Marshall Eriksen), Alyson Hannigan (Lily Aldrin), Cobie Smulders (Robin Scherbatsky), Neil Patrick Harris (Barney Stinson), Cristin Milioti (Tracy McConnell), Bob Saget (vypravěč), Lyndsy Fonseca (Penny Mosby), David Henrie (Luke Mosby), Marshall Manesh (Ranjit Singh), Joe Nieves (Carl MacLaren), Charlene Amoia (Wendy), Ashley Williams (Victoria), Suzie Plakson (Judy Eriksen), Jennifer Morrison (Zoey Pierson)

Finále How I Met Your Mother: Last Forever

Finále How I Met Your Mother: Last Forever

Ač je apríla, tak tohle není žádný fór. Náš oblíbený seriál How I Met Your Mother končí a my vám přinášíme titulky k poslední epizodě. Přejeme vám příjemné pokoukáníčko. Po zhlédnutí nám dejte vědět, jak se vám epizoda líbila. Velké dík patří našim překladatelům, bez kterých bychom si tento seriál nikdy neužili. Děkujeme @IanParker a ThunderBlaze. Obzvláště @Frecklie, které nevadilo ani dnešní brzké vstávání.

7 1
1.4.2014

Zdroj: CBS

  • 104587-fox-0003b-41a287dbc33d6526eaf2f71700f31c8f.jpg
  • 104587-fox-0414b-edd795396d8443940ab701b9c20775fd.jpg
  • 104587-fox-0476b-ccde36522e6c03ac55bac598400c89e7.jpg
  • 104587-fox-0755b-40d67c8f9c1578d21d693651b91ceaa4.jpg
  • 104587-fox-1159b-8ad714ede57f293f47468a2bc991f2ee.jpg
  • 104587-fox-1191bc-8f8cd615ad65122fcfe8af87d2927976.jpg
  • 104587-fox-1205bc-e9dc23bcd4e5f9e28da0d1e7cbca456b.jpg
  • 104587-fox-1259b-1518069a4f022dd09fe51bdd8ccf6919.jpg
  • 104607-fox-0115b-d9e80e9cc7d16457403d4ed307ed7fa9.jpg
  • 104607-fox-0445b-dc3f03a1e3feffa7857ccf41bd0abf59.jpg
  • Untitled-5-596a24687b301305c3528a2b8535e89b.jpg

Diskuze /106

jajush

Děkuju za tak rychlé titulky, jdu na to kouknout! ;-)

1.4.2014 | 9:22:52
yryny

!!! spoiler !!!! Tak tohle jsem fakticky nečekala… musím se přiznat, že se mi to moc nelíbilo ten konec… :( absolutly unfair k matce…

1.4.2014 | 9:55:37
fanta2pomeranc

Já ty scenáristy zastřelim za ten konec…

1.4.2014 | 10:05:31
xanadux

ja som sa len bal tohto ze nas scenaristi budu chciet za kazdu cenu prekvapit a to sa ja stalo no neviem stale som na vazkach ale zvlasny koniec

1.4.2014 | 10:12:32
tomas700

!SPOILER! na toto som cakal 9 rokov? Ze to cele bolo zbytocne a aj tak skonci s Robin? nech idu do pekla scenaristi

1.4.2014 | 10:14:00
tomas700

cakal som ze ukazu viac zo zivota matky a teda, ale oni ne, sak naco

1.4.2014 | 10:16:23
Oveckoun

Já…Já nevím jak to zhodnotit tak radši budu držet hubu :) Chci poděkovat VŠEM kteří pracovali na titulcích, článcích, novinkách a všem okolo seriálu nejen tuhle sérii ale i za ty předchozí. Skvělá práce

#8 fanta2pomeranc
1.4.2014 | 10:27:41
fanta2pomeranc

#7 Oveckoun: I já se přidávám k poděkování adminum. Skvěle aktualizovaný web.

1.4.2014 | 10:32:47
Monrougemerise

Jsem tak strašně moc zklamaná, že ani nevím, co vlastně napsat. :( Nejraději bych byla, kdyby tenhle díl vůbec nebyl. :( Díky moc všem za skvělou práci na titulkách a za tuhle stránku. :)

1.4.2014 | 10:47:30
raftak007

!!!SPOILER!!! Musím říct že tak nějak jsem to čekal. Myslel jsem si že stejně zkončí s Robin. A trochu mě i zklamali že tam nebylo víc ze života matky a Teda a trochu podraz na matku, že celý seriál měl být jak ji poznal a nakonec ji stejně nechají zemřít. A přidávám se k poděkování adminům za výbornou práci a skvělé titulky

1.4.2014 | 10:54:09
Petula22

Vždyť to bylo jasné, že to musí nějakým obdobným způsobem skončit. Už před pár lety se scénáristi prokecli, že závěrečnou scénu natočili s dětmi hned při první řadě, protože počítali s tím, že seriál bude mít několik sérií a herci by jim zestárli. Takže se dalo předpokládat, že matka v úplném závěru už nebude a tedy bohužel bude nejspíš mrtvá. A to, že skončí opět s Robin, jediné dává smysl celém příběhu. Proč by jinak Ted začal vyprávět ode dne, kdy jí potkal. Celý seriál je koherentní a logické hledání Tedovy cesty k Robin. Pro mně závěr splnil očekávání, které jsem měla již několik sérií a myslím, že se s tím scénáristé poprali zdařile. It ´s only logical.

#16 verulinek
1.4.2014 | 11:01:27
Vladus007

Mě ten díl zklamal, fandila jsem páru Barney a Robin. A taky děkuju za titulky a vše, co jste pro tuto stránku udělali :)

1.4.2014 | 11:30:00
MaximGorkij

Konecne poriadny diel. Ftipny, dojimavy a pre mna prekvapivy. Po dlhsom case som sa bavil pri HIMYM.

1.4.2014 | 11:30:51
chilli7

Bylo to překvapivě reálné a vyzrálé. Čekala jsem stupidní americkou nereálnou přeslazenou koncovku (čemuž by odpovídalo všechno, co se odehrálo předtím, hlavně minule), ale příjemně mě překvapili. Takhle by to asi vypadalo v životě. Lidi se rozvádí (navzdory silným slovům na svatbě), umírají (ne, nejsme nesmrtelní), pořád lezou do postele ke svým bývalým, přátelé jdou k šípku, práce nás semele…prostě realita. Problém je v tom, že nemůžou po přecukrovaných dílech najednou servírovat drsný život. Je to nekonzistentní. Vy, co jste nedostali vysněný happy end, si jděte pustit nějaký stupidní slaďák, ať vás pak realita sere ještě víc…

1.4.2014 | 11:53:09
snehulakobrovsky

Akorát jsem čekal, že teda aspoň ukážou, s kym má Barney to děcko :)

1.4.2014 | 12:03:37
verulinek

#11 Petula22: nevystihla bych to líp :-) how simple :-)

1.4.2014 | 12:08:41
sedlo03

Tento seriál nikdy nebyl o matce. Podle mě nečekanej, ale dobrej závěr. Já jsem spokojenej.

#67 Alinois
1.4.2014 | 12:13:11
44tammy44

Celý díl jsem probrečela, ale mělo to tak být.

1.4.2014 | 12:15:42
Syrion93

Jediná věc co mne štve je smrt matky. Vyobrazili ji tak,že jsi ji skoro každý oblíbil a vidět jak umírá to prostě bylo těžké. Až na smrt matky to bylo vše dobré.

1.4.2014 | 12:23:23
Annitta

V první řadě děkuju vše překladatelům, správcům! A v druhé řadě. Seriál podle mě skončil kvalitněji než třeba Přátelé. Snadnej a šťastnej konec obvykle sníží hodnotu. A tohle skončilo smutně, ale to je život a nakonec je naděje a ta je úplně nejdůležitější… Asi budu na měkko celý den… :) Nemám ráda konce…

1.4.2014 | 12:52:24
tomik16

Všimli jste si, že tam nebyla scéna, která je na promofotkách, jak se potkají Robin a Ted v nějaké kavárně? Třeba bude i nějaký director cut, kde to bude více rozvedeno, ten závěr. Jinak já jsem spokojen, předpokládám, že takhle to bylo naplánováno od začátku.

#23 Biki
1.4.2014 | 12:59:19
shmudliiinka

Dobrá poznámka od tomik16 o fotkách. Navíc v seriálu nikdy nic nezůstalo otevřené, ať už se jedná i např. o jméno Blabla, i na její jméno se nakonec nezapomnělo. Proto mi přijde divný, že by seriál skončil, aniž bychom se dozvěděli, s kým má Barney dítě. Navíc se mluvilo o hodinovým závěrečným díle. Podle mě ještě jeden díl bude. Jinak k závěru seriálu, nějaký zlom nastat musel, to bylo jasné. Přece jste nečekali, že v posledním díle bude jenom jak se Ted seznámil s matkou a popřípadě jejich společný život. To by nebylo žádné překvapení. Takže za mě, já jsem se závěrem velmi spokojená a těším se ještě na jedno překvápko :)

#45 barahir
1.4.2014 | 13:23:35
Biki

#21 tomik16: a ta fotka jak je Robin v červených šatech s Barneym a drží tu flašku, tak to tam taky nebylo ne?

1.4.2014 | 13:32:11
shmudliiinka

Scénu s flaškou si taky nevybavuju, ani ta fotka, jak je tam Barney s doutníkem v baru s barmanem Carlem, mi nic neříká.

1.4.2014 | 13:43:41
eli003

mně by zajimalo kdo je matka toho barnyho dítěte

#27 Oveckoun
1.4.2014 | 13:50:43
hali13

Skvělé finále nečekal jsem to že to takhle skončí ale nnapadlo mě to během těch 9 sérii že i tohle je cesta jak to ukončit. No prostě HIMYM bude chybět bylo to skvělých 9 let :-)

1.4.2014 | 13:52:50
Oveckoun

#25 eli003: Fór by byl, kdyby to byla ta nová postava ze Spin-offu :)

1.4.2014 | 14:18:22
Chikina

It was terri – wait for it – terrbile. Hrůza.
Poslední sezóny kdy krásně rozvinuli všem charaktery – hlavně Barneyho, spláchli do koše.
Robin a Ted…Kde vůbec začít. Několikrát spolu chodili a zase se rozcházeli, protože to vždycky dopadlo špatně. Mezi ženskejma se Ted vždycky vrátil ke svojí posedlosti k Robin a chtěl s ní být. To není láska, ta se dávno transformovala v něco jinýho. Sama Robin mu v jedné sérii řekla, že se s ním dohromady už dát nechce, že to několikrát zkoušeli a vždycky to dopadlo špatně a tak by to dopadlo znovu. Zato Barney a Robin k sobě prostě pasovali. Oba něco získali z tohoto vztahu. Robin se přenesla stejně jako Barney přes svůj strach k závazkům, dokázala se shodnout na kompromisu. Barney si uvědomil, že spát se všim co se hejbá možná není ten nejlepší nápad, začal si sám sebe a jiných cenit, stal se daleko víc empatickým a v posledních sezónách ukázal jak moc miluje Robin. To zasnoubení, večeře, zničení playbooku, slib že k ní bude vždy upřímný, rozloučení se se minulostí cobi svůdníka – všechno najednou vygumovali a v závěru z něho udělali toho člověka jakým byl před deseti lety v první sezóně. Ted se v této sezóně naučil nechat Robin jít. Ta metafora, kdy pustí její ruce a ona odletí – k ničemu, neexistuje. Minulá epizoda kdy si uvědomil, že už takhle Robin nemiluje a ona jeho taky ne? V odpadkách, asi se mi ta epizoda jen zdála.
A tolik jsme toho slyšeli o matce! Každý kousek informace nám říkal jak perfektní bude pro Teda, jeho osudová láska. A nakonec taky byla. Tak moc jsem se bála, že nikdy nebude dobrá, tak moc dlouho jsme na ní čekali, ale Tracy byla perfektní. Tak co udělaj. Ukážou jí nám 5×, nakonec umře za půl minuty bez jakýhokoliv truchlení a zakončíme stylem: „Tak děti, teď jdu za vaší tetou Robin, protože tu jsem vždycky miloval nejvíc a vaše matka byla jenom druhá nejlepší. V pohodě ne?“ „Jasný tati, jdi do ní a nezapomeň na kondom.“ ?????? NE NE NE. Nemůžou mrsknout konec, který natočili před 9 lety na charaktery, který se přes několik let změnili. Už to nejsou ty lidi kterými byli v durhý sezóně pro krista.
Kdyby zemřela matka a tohle bylo jenom aby uctil její památku, tak to by bylo skvělý. Ale takhle znehodnotit všechny série? Všechen build up k odhalení perfektní ženy pro Teda aby nakonec běžel (ZASE) k Robin? A ona by měla co. Jásat že přijel jak princ na bílým koni aby jí zachránil ze samoty a workoholisu? (Do toho jaká je TOHLE blbost se ani pouštět nebudu) Takže pro mě byl konec když Ted byl s Tracy pod žlutým deštníkem. a zbytek nepovedený aprílský žert. Nazdar Himym, gratulace k vymazání posledních 5ti řad.

#29 elanor #37 fanta2pomeranc #39 Isuzu #42 jajush #59 terezac #98 Kirk1 #99 prof2
1.4.2014 | 14:29:59
elanor

no mam z toho dost zmiesane pocity… #28 Chikina: hmmm, v dost veciach mas pravdu…

1.4.2014 | 14:46:52
Trsa88

F*ck! F*ck! F*ck! F*ck! F*ck! Tak na tohle jsem fakt nečekal! :(

1.4.2014 | 14:54:28
Trsa88

Jinak děkuju moc všem co se starali o tento web :)

1.4.2014 | 15:01:51
smallia

Mám z toho smíšené pocity, ale 15 minut po tom, co jsem rozdýchala konec (nadsázka), tak mi to všechno dává smysl. Matky je mi líto, ale tak nějak to k tomu směřovalo… ******SPOILER******* Trochu jsem to čekala během té svatby – že Ted řekne, že chce být s Robin, ale nakonec to udělali „lépe“. Myslela jsem si, že matka zemřela – proč by to dětem vyprávěl bez její přítomnosti? ******KONEC SPOILERU****** Za mě super, a mrzí mě že to končí :( Všechny epizody nebyly vždy jen skvělé, ale který seriál vydrží s kvalitou až do konce? Pokud bude spin-off tak se určitě budu dívat :)

1.4.2014 | 15:08:37
Doliik2

Je apríl stat se muze cokoliv :). Rekl bych ze bude jeste neco. Vsude se mluvilo o hodinovem speciale, nektere z promo fotek nesedi a taky porad nejak nemuzu najit vzponikove video ke 2. rade

1.4.2014 | 15:08:47
Syrion93

Asi polovina lidí doufá,že se stále jedná o apríl .. jenže v USA se to vysílalo 31. takže je mi líto,ale o apríl fakt nejde :D

Proč proč proč zabili matku kterou jsem si tak sakra moc oblíbil.. :/

1.4.2014 | 15:11:53
PecaCZE

Takových komentářů :D. Už stahuju :).

1.4.2014 | 15:21:31
fanta2pomeranc

#28 Chikina: Amen…naprosto presne… Závěr zabil nekolika letou vypravecskou praci ve vývoji charakteru.

1.4.2014 | 15:23:42
flattery

asi to mohlo dopadnout i jinak ale finále předčilo moje očekávání a jsem spokojenej, pro ty z vás co tu brečíte- celej seriál je o Tedovi a Robin, začíná jejich setkáním a směřuje k tomuhle konci, matka byla pefektní ale v životě ne všechno vyjde jak to plánujete a Ted čekal !6! let, nikde není řečeno že matku nemiloval a byla jen jeho druhá volba, přijde mi že Tedovi děti jsou emocionálně daleko dál než mnozí co to tu komentujete, vývoj postav v posledním dílu dává paradoxně větší smysl ve finále než v průběhu posledních minimálně 2 sezón (viz Lily ze který udělala totálního psychopata) to bude asi všechno, toť můj skromný názor :)

1.4.2014 | 15:32:17
Isuzu

#28 Chikina: Absolutny suhlas! A toto nech si precitaju aj vsetci ti, co tvrdia, ze to bol „realisticky“ zaver, lebo taky je zivot! Ano, taky je zivot a keby to takto skoncilo dajme tomu po prvych 4 seriach, tak by sa to dalo akceptovat, ale nie po 9 seriach, po takom vyvoji postav, aky bol! Ani neviem, ci je mi viac luto Barnyho, pretoze toto si fakt nezasluzil, alebo Robin, ku ktorej sa Ted vazne ale vazne nehodi a dokazali to aj v HIMYM prilis vela krat na to, aby som dokazala akceptovat, ze sa to len tak smahom zazracneho prutika zmenilo. Ak si este niekedy budem chciet znovu pozriet HIMYM, budem si najprv musiet z pamate vymazat tento „uchvatny“ zaver…Ale inak vdaka vsetkym, ktori sa o tento web starali

#40 flattery #56 jiirka7
1.4.2014 | 15:33:23
flattery

Barney měl ten nejlepší možnej konec jaký si mohl přát#39 Isuzu:

1.4.2014 | 15:43:13
davemankl

Nějakým způsobem jsem cítil, že se ti dva k sobě vrátí, ale smrt matky mě celkem šokovala… na to v jakém rytmu plul celý seriál, tak rytmus v závěru se úplně změnil, ano bylo to realistické, ale proč se díváme na seriály vůbec? Protože se chceme odprostit od reality aspon na 20 / 40 minut času.. sice na to, že jsem seriál poslední dvě tři série sledoval jen z nějakého zvyku, tak tohle byl i pro mě celkem silný a to nejsem zas nějaký velký fanoušek big happy endů.

1.4.2014 | 15:45:12
jajush

#28 Chikina: Miluju tě :D :D :D Naprostej souhlas, jsem ráda, že někdo sdílí můj názor :) Jako a co to bylo za kecy, že Matka určitě neumře? A který normální dítě řekne „Tati,, my víme, že si Robin celou dobu miloval, vždyť si po ní vždycky čuměl“. Tracy byla skvělá, za chvíli mi přirostla k srdci jako Robin nikdy. Teď to akorát vypadá, že Matka tam byla od toho, aby Tedovi udělala děti, když je Robin mít nemohla…

#47 Chikina
1.4.2014 | 16:08:07
Chlewy

POZOR SPOILER – no tak jsem se trochu seknul v tom, kdo vlastně umře :)…No po prvním shlédnutí jsem měl dost smíšené pocity. Přece jenom je to 9 let, co jsem začal koukat. Všechno bylo stejně naivní a optimistický, jako postavy v první řadě.Teď po takové době, skvělé zábavy, kdy jsem „částečně“ vyzrál, stejně jako seriál, přijde pěst do obličeje. Odmítal jsem si připustit, že i přes některé ty srdceryvné momenty by mohla přijít na konci opravdu smrt Matky, i když to tomu nasvědčovalo. A nakonec to opravdu přišlo. Trochu to bylo zklamání. Jenomže po chvilkové úvaze, to vlastně bylo docela logické zakončení celého kruhu. Přesně takový, jak ho seriál vylíčil, totiž život je. Střízlivý, realistický. Lidi se prostě rozvádějí a umírají a život v takovémto stádiu už není takový, jako když byl člověk mladý. Příběhem se Ted snaží vysvětlit, že jejich matka pro něj bude vždy ta jediná, na kterou čekal celý život. Jelikož je však po takové době od smrti chce posunout dál, chce nenápadně podstrčit dětem příběh, jak je pro něho Robin důležitá, a že ji má stále rád (i když se přiznám, že už mi lezly krkem ty otázky, které si ohledně ní pokládal u vyprávění). Chce znát jejich názor, co si o tomhle myslí jeho děti, aby to nebrali jako zradu na památku jeho ženy. Nemyslím si, že vývoj charakterů byl spláchnut jen tak do záchodu. Byl tam vývoj. Lily s Mashalem si museli uvědomit zodpovědnost, jako rodičů, Barney zjistil, že dokáže milovat jednu ženu a dokonce se za ni provdat. Bohužel už však nevydrží v manželském svazku. Na co ale přišel je, že dokáže milovat svoje dítě a to se nezmění, narozdíl od ženy, se kterou se může rozvést a být s ní přítel. A Robin zjistila, že je schopná být v závazku a mít rodinu. No to jenom takové malé pocitové shrnutí. Jediná otázka, která mě trápí, a to ta nevysvětlitelná změna v Tedově vypravěčském hlase :D

#44 jajush
1.4.2014 | 16:12:13
jajush

#43 Chlewy: Ten hlas!!! Taky jsem si všimla :D

1.4.2014 | 16:14:44
barahir

#22 shmudliiinka: Hodinovej závěr byl, počítá se to i s reklamama. Nějaké vystřižené scény by mohli být na DVD.

čestný člen redakce
1.4.2014 | 16:27:45
Gravelark

já jsem spokojený. poslední sérii jsem vynechal a asi prozřetelně, protože mi nic nechybělo. díl byl příjemně vtipný v klasickém milovaném a nenáviděném himym stylu. závěr očekávaný a neočekávaný zároveň. myslím, že z toho scénáristi dobře vybruslili. taktéž zůstanu trošku rozpolcen, jestli nebylo třeba vidět více matku. takhle žádný dojem pořádně nezanechala a hrála až třetí housle (možná kdybych se kouknul na předchozí díly, tak by mi to tak nepřišlo). rozdělení tohoto dílu na více (3–5) by možná nebylo na škodu, páč tak to bylo možná moc hrhr, ale zas jsme to měli pěkně hutné, bez slabých chvil a prostě to nebylo utrpení se na to dívat. ale klaním se spíše na stranu, že takto to dopadlo dobře a rozloučili se se ctí, hodné těch prvních sérií.

1.4.2014 | 16:48:33
Chikina

#42 jajush: Taky mě napadlo, že z Tracy udělali jen továrnu na děti, když Robin je mít nemohla, ale Ted je tak moc chtěl :-/ Takhle bez respektu se chovat k postavě…no furt jsem z toho špatná :D

1.4.2014 | 16:50:23
Ivča123

Ahoj tohle je poprvé co jsem píšu. Nikdy předtím jsem neměla potřebu vyjádřit svůj názor, ale po shlédnutí dílu něco napsat musím. Díl jsem viděla před hodinou a pořád je mi špatně. Nejenže zničili smysluplný vztah Robin a Barneyho, kvůli takový kravině jako cestování, ale ještě k tomu Robin a Teda vrátili do naprosto nesmysluplného vztahu, který vždycky stejně skončil katastrovou a to ne kvůli kravině. Naprosto zničili 9 let vyvíjení se postav. Barneyho vrátili opět k balení holek, jakoby manželství s Robin krachlo kvůli tomu že se Barney nedokázal změnit, přitom to není pravda. Robin a Ted opět skončili v začarovaném kruhu u vzájemné posedlosti. Všichni skončili tam kde začali. Fájn Barney otočil když držel v náručí svou dceru, ale to není posun to je prostě najednou otočení o 180 stupňů. Pak je to tu s tou matkou, to mě taky dostalo. Mělo mi to být jasný. Tvůrci se ničemu nebránili víc než tomu že je matka mrtvá. Těm kterým to jasný bylo gratuluju, že nebyly tak slepí a nivní jako já (y). Nevím jak tohle to rozdýchám. Naprosto promarněných 9 let života.

1.4.2014 | 16:50:51
barahir

Zdá se mi to, nebo to finále holky snášej hůř? Chtělo by to nějakou anketku. :)

čestný člen redakce
1.4.2014 | 16:59:17
Herko

hmmm akoze dost som prekvapeny ze to tak skoncilo uplne nahovno..... to fakt skoncil z robin???? totalne sklamanie a aspon aj mohli ukazat matku barneyho decka.....

1.4.2014 | 17:02:07
Syrion93

Ono hlavně měli ukázat gang u matky když umírala .. ne jen Teda. Říkali,že tam vždy budou v důležité momenty :D

1.4.2014 | 17:08:16
shmudliiinka

Vy všichni, co tady ten závěr kritizujete, si vůbec neuvědomujete, že kdyby ten seriál skončil jinak, tak celých 9 sérií by bylo úplně zbytečných. Celý ten příběh, od začátku, směřoval úplně k něčemu jinému. Kdyby šlo opravdu o seznámení s matkou, tak všechny předchozí díly, by vůbec nemusely existovat, protože s matkou nesouvisely. Ten seriál byl do puntíku naplánovaný už od začátku a celý to naprosto dává smysl. A vy, kteří tady vychytrale celý seriál zatracujete jen kvůli nesouhlasu se závěrečným dílem, si vůbec nemůžete říkat fanoušci HIMYM.

#54 Biki
1.4.2014 | 17:20:56
Anrycor

Obdivuji scénáristy za takový konec. Pořád to rozdýchávám. Ráda bych matku poznala víc, ale všechno mi to takhle do sebe zapadá. Musím, říct, že jsem si vždycky myslela, že matkou dětí bude Robin. Po tom, co byla tahle možnost vyloučena, mně smrt matky vůbec nenapadla. Nedávno tu byl zveřejní rozhovor s herečkou matky, jestli matka zemře. Nevěřila jsem tomu, ale pořád jsem nad tím přemýšlela. A při scéně v nemocnici, kdy Ted říká, že matka onemocněla, se mi doslova zastavilo srdce :D úplně jsem se toho lekla. Sakra, to snad ne. No a při starých záběrech dětí mi došlo, že teda jo. Konec je velmi smutný, ale při scéně s rohem jsem se prostě musela usmát. Jo, Barney si zasloužil Robin, svatbu a všechno ale mezi nimi nikdy nebylo to, co mezi Robin a Tedem. Ted poznal matku, Ted miloval matku, Ted přišel o matku. Nemějte mu za zlé, že se po 6 letech vrátil k Robin. Já jsem Robin jako postavu taky nikdy moc ráda neměla, ale tohle není o tom, koho mám ráda já.

1.4.2014 | 17:23:46
Biki

je fakt, že prý se ten konec seriálu natáčel už při 2. serii (hlavně prý kvůli tomu, aby děti nebyly o tolik starší)
#52 shmudliiinka:

1.4.2014 | 17:28:27
Argetlam Královrah

A tak odchází jeden z nejúžasnějších seriálů, jaký kdy byl natočen. Lily mně bude chybět nejvíce :(

1.4.2014 | 17:38:15
jiirka7

#39 Isuzu: Přesně souhlaím

1.4.2014 | 17:49:45
jiirka7

No nic už je konec a ječas přejít k jinemu serialu :) Jen je mi líto Barneyho,ale i když se k Robin hodil stejně to pro něho dopadlo líp než pro Robin :)

1.4.2014 | 17:53:09
terezac

Abych řekla pravdu, byla jsem dost zklamaná, když jsem na to koukala. Celých 9 řad čekáme na to, až nám představí matku a nakonec se ultra rychle dozvíme jen to, že matka teda umřela a děti ho přemluví k tomu, že má být s Robin. Několik dílů čekáme na to, až se konečně bude konat svatba Barneyho s Robin, kteří si jsou podle náznaků souzení a nakonec tohle? Přijde mi, že tvůrci už nevěděli, co po devíti letech napsat do scénáře. Kdyby o té matce natočili alespoň víc. A to jsem se tak těšila :-/ jako poslední díl se mi to líbilo, chtěla jsem vědět alespoň částečně, co se stane v budoucnu, ale ten konec mi to trošku zkazil. No… ráda jsem se dívala na tenhle seriál, měla jsem ho moc ráda, ale asi je čas na něco nového. Doufám, že nezačnou ten spin-off, dívat se dalších 9 let na to samé?

1.4.2014 | 18:08:31
terezac

#28 Chikina: Mluvíš mi z duše, v podstatě…jako by si sami ze sebe tvůrci udělali dobrý den

1.4.2014 | 18:11:44
jiirka7

Podle mně ta 9.serie potom byla uplně zbytečna . Na co ? Mohli raději udělat srandovnější díly,ale ne se celou serii motat kolem svatby a nakonec se dozvědět,že se R+B rozvedou a matka umře .To my připada jako uplný nesmysl navíc,když ta cela 9.serie nestála za nic :(

1.4.2014 | 18:22:53
KociS

Celou dobu jsem čekala na scénu, kdy se Barney a Robin vrací k sobě. Nejsem ani tak zklamaná ze smrti matky.. Je sice strašně sympatická, ale za tu chvilku mi ještě nestačila tak nějak přirůst k srdci :) .. Takže spíš mě dodělal ten rozvod. Celá série o svatbě a pak tohle. Čekala jsem od toho víc. Ale jestli si dali tvůrci za cíl překvapit, tak se jim to tedy aspoň u mě povedlo.. :D :)

1.4.2014 | 18:23:03
Punkies

SPOILER… Celá posledí řada je o svatbě Robin a Barneyho a nakonec se rozvedou? Matka se objeví dohromady ve dvou dílech a nechají ji umřít ? Konec tohodle seriálu je naprostým zklamáním a failem …

1.4.2014 | 18:28:20
Dajulka999

Když už nám tvůrci připravili takový konec, tak bych brala na DVD alternativní konec. :-D Realita je sice někdy drsná, ale aspoň v tom seriálu to mohlo dopadnout nějak veseleji.

#64 asdfasdf
1.4.2014 | 18:41:06
asdfasdf

Jedna věc je obahová stránka a druhá věc je pojetí. Mám takový dojem, jako kdyby konec naplánováný již na začátku seriálu byl pod nátlakem ubýchajícíh epizot mizerně pojat, a roztahán na nepříliš povedené díly posledních řad a to, co se nevešlo do nich, se zkrátka narvalo do posledního dílu kterej byl tudíž absolutně mimo. Kdyby to celé posunuli o pár dílů – ba celou sérii dopředu, a do deváté série rozdělili to, co bylo v tomto díle, potom by to bylo opravdu vyvedené
#63 Dajulka999:

1.4.2014 | 18:47:31
Annitta

Já dost dobře nechápu, proč máte za to, že matku nemiloval, když mu děti řeknou, ať jde za Robin, že ji miluje a on za ní jde. Asi jsem stará a tady jsou puberťáci nebo nevím, ale je jasné, že Robin byla taková ta osudová láska, dokud nepoznal osudovou lásku. Myslím, že truchlit 6 let je až až…Kdyby nezemřela, tak jí miluje furt a na Robin by si ani nevzpomněl. Takové „zvraty“ prostě v životě jsou a jsou i děti, co si přejí, aby jejich rodič byl šťastnej a ne si ho jen nechávat pro sebe a dělat naschvály…od Tedových dětí jsem jasně pochopila, že vědí, že miloval jejich mámu a předtím Robin, kterou má pořád rád a žije narozdíl od matky… Jo Barney má krásnej konec…

1.4.2014 | 18:51:29
PecaCZE

Říkal jsem si zkažená řada, tak co teprve bude na apríla. Štvalo mě, že tam matka nebyla dýl, ale o to víc by mi přirostla k srdci a o to víc by mi vadilo, že je mrtvá. No já bych vymyslel k Robin dvojče, protože se mi nelíbí, že se Robin a Barney rozvedli, ale to že Robin a Ted se vrátí k sobě se mi docela líbilo přesto, že každýho nudilo vracení se Robin a Teda k sobě. Jak Barney drží svoji dceru mě dojalo vydal ze sebe maximum za to u ostatních jsem viděl kolikrát slabý herecký výkon. Závěr proč vlastně dětem Ted vypráví příběh byl geniální. Děti mají Robin rádi a Ted už smutní 6 let a děti už se na to dívat nechtějí. Díky všem co se podíleli na Himym.

1.4.2014 | 18:54:09
Alinois

#17 sedlo03: Právě že nikdy nebyl o matce, hlavně že o ní celou dobu mluvili. Ten seriál byl celou dobu pouze a jenom o Tedovi a Robin, mohli tedy rovnou udělat to, že spolu zůstanou, že nepozná Tracy a Barney s Robin se nevezmou. Závěr byl pro mě těžkým zklamáním, A co se týče těch dětí, nemuseli se opravdu celý seriál tvářit tak znuděně když jim otec vypráví o mrtvé mámě, trošku blbý :-(

#68 PecaCZE
Alinois
1.4.2014 | 19:46:02
PecaCZE

#67 Alinois: Nemohli udělat jak nepozná Tracy, protože se to jmenuje Jak jsem poznal vaši matku a asi v prvním díle Ted řekl to je příběh jak jsem poznal vaši tetu Robin.

#70 Alinois
1.4.2014 | 19:55:36
polo26

Mno konec zajimavěj, ale jde vidět že byl konec vymyšlenej už v první řadě.

1.4.2014 | 19:55:36
Alinois

#68 PecaCZE: Samozřejmě že by museli změnit i název seriálu, ale ve finále by to možná bylo lepší. Seriál o matce dětí, která tam ve finále ani moc není a vcelku mi to přijde, že ji odsunuli na druhou kolej a elegantně se jí zbavili, aby se mohl Ted vrátit k Robin. Pro mě prostě velké zklamání.

Alinois
1.4.2014 | 20:11:06
dadino8

tak a pozrel som si to druhy krat a dava to zmysel…takto nejako to ma byt…len ma mrzia 2 veci…tolko veci co sa stalo v poslednej epizode to by sa kludne dalo rozviest aj na celu seriu este ale zase potom by ta posledna epizoda nemala take grady a druha vec co ma mrzui je ze ostali nejake veci nevyriesene…na­priklad s kym ma Barney dieta,trochu vaic informacii o matke,mozno co robili lilly a marshall v taliansku,mozno tedova dalsia kariera…ja chcem este aspon jeden diel :( a ak aj nie tak snad sa s tymito hrdinami stretneme aspon uplne okrajovo v pripravovanom spin-offe…bude mi to chybat vsetko

1.4.2014 | 20:23:08
marecek8

Vraj vymazali až 18 minút… takže sa raz možno dočkáme nejakých špeci scén, hádam, že na DVD. A teraz som čosi čítal, že možno uvidíme aj odhalenie ananásovej záhady.

1.4.2014 | 20:28:02
Jolley

Tak, toto je môj chaotický názor (možno sa v tom stratíte, prepáčte). No ako vidím, tak ľudia čo sledovali HIMYM sa rozdelili na dve skupiny. Tým čo sa finále páčilo a tým čo nie. Osobne by som sa zaradil do tej prvej kategórie. Áno, niektorý si povedia, deväť rokov sme čakali na to, aby sa dal Ted dohromady znovu s Robin a je to znovu na začiatku. No mne to tak nepríde. Je pekne vidieť ako sa z mladých a naivných ľudí stali dospelí ľudia. Lilly a Marshal vyspeli v dobrých rodičov a aj po troch deťoch sa milujú. Barney, on vyspel, sám už vedel, že nechce byť tým kým bol, to že sa vrátil k svojmu „starému ja“ bolo iba z čistého zúfalstva, snažil sa dokázať sám sebe, že ho situácia s Robin nemrzí no bolo to naopak. No akonáhle, sa mu do rúk dostala jeho dcéra, zmenilo to jeho život, pochopil, že vymienať ženské už nie je také aké to bývalo, má záväzok, ktorý mu konečne dá zmysel život. Robin, ach tá Robin. Bola to tvrdá žena a za tých celých 9.sérii odhalila svoju pravú tvár, že je rovnako citlivá ako každý z party. Rovnako si aj uvedomila, že sa niekoľko krát popálila, no to jej dodalo iba silu. Rozvod Robin a Barney-ho bol trochu šokujúci avšak nečudujem sa tomu, obidvaja boli takmer rovnaký, „tvrdé“ osobnosti, ktoré sa len tak nenechajú zaslepiť citmi. V príklade metafory, sú to rovnaké póly, čo znamená, že sa po milostnej stránke odpudzujú. Ted, prežil mnoho utrpenia, rovnako aj štastia a nakoniec našiel ženu svojho života. No ona tragicky umrela, to však neznamená, že miloval v tej chvíli stále Robin. Nezabúdajte, ak budú po 40 voľný budú spolu. Vy by ste snáď chceli žiť neustále s myšlienkou, že už nikto nebude ako vaša polovička, nechceli by ste zostatok svojho života, prežiť so svojou pravou priateľkou, ktorá pri vás stála a ktorú ste v dávnych dobách milovali. Áno Tracy bola tá pravá no Robin bola pravá priateľka. Takže na záver. Podľa mňa každá séria mala v sebe nejaký posun postáv, každá z postáv prežila niečo zlé a niečo dobré. A to, že celých deväť sérii bolo zbytočných, je hlúposť. Predsa len, nesledovali sme to iba kvôli tomu aby sme vedeli kto je matka, to bol iba vedľajší pruh, hlavné bolo, že sme spoznali dokonale každú postavu a dokázali sme si medzi nimi nájsť svojich priaznivcov, spoznali sme ako žili, vzťahy medzi nimi. Proste ich životy, spoznanie matky bolo vyvrcholenie. Takže, nebolo to zbytočné, osobne som si to užil aj keď som strácal už niekedy nervy, no bola to cesta plná nervy drásajúcich, vtipných či smutných scén a ani jednu minútu sledovania tohto seriálu neľutujem a vy by ste nemali tiež. :)

#74 NickD
1.4.2014 | 21:01:42
NickD

Amen to that, brother! :)#73 Jolley:

1.4.2014 | 21:11:53
bushka

Nevím co říct. Nebyl to happy-end, ale bylo to realistické a to znamená v tomto případě i překvapující. Rozvod, Barneyho dítě, z Robin zase workoholička, smrt matky. Vůbec jsem nečekal, že to dopadne takhle, ale zase udělat jen obyčejný happy-end tak na ten seriál zapomeneme daleko rychleji. A já na něj budu vzpomínat převážně jen v dobrém. Byl to krásně strávený čas i přes z větší části nudnou 9. sérii. :) Na spin-off, který má být úplně o jiné partě už nemám ani moc náladu. Už to nebude ono.

1.4.2014 | 21:15:31
Dannie007

Abych pravdu řekla, moje dojmy z finále jsou rozporuplné. V prvé řadě si vezmu na paškál Barneyiho s Robin. Nemohu si pomoct, ale vzhledem k tomu, jak to s nimi dopadlo mi teď devátá série připadá absolutně zbytečná. Já je vždycky viděla spolu a prostě se asi nikdy nesmířím s tím, jak to s nimi skončilo. Naproti tomu scéna s Barneyiho dcerkou byla táááák dokonalá a sladká. Lily a Marshall, ti jsou prostě epičtí, nemám k nim co dodat, i když si podle mě scénáristi až moc pohráli s neúčinností antikoncepce :D A Tracy s Tedem? Mrzí mě, že zemřela. Vím, že se to dalo předpokládat, ale prostě…i za těch pár epizod mě přirostla k srdci a scény s ní byly dokonalé. Na to, jaký byl HIMYM velice pozitivní a optimistický seriál, konec byl hořkosladký a plný reality. Protože v životě hold všechno růžové není. Miluju tento seriál a i když jsem pár vteřin po shlédnutí dílu nadávala, jak špaček, čím víc nad tím přemýšlím, zdá se mi tohle rozloučení důstojné a přenádherné :)

1.4.2014 | 21:16:36
keyzar

!!SPOILERY!!

Dle mého názoru absolutní zklamání…

Abych to narychlo shrnul:

  1. Zničili postavu Barnyho. Poté, co na konci 6. série jsme mohli vidět, jak si Barny vybírá kravatu, zjistili jsme, že se bude opravdu ženit. Po dobu 3 sérií jsme mohli sledovat, jak se pomalu vyvíjí z manipulátora žen na gentlemana, který si bere Robin, a který si očividně uvědomil, co je pro něj důležité. Jaknile si v předposlední epizodě konečně vzal Robin, uzavřel se celý okruh a jeho příběh mohl skončit. Veškeré úsilí bylo ale zničeno v jedné epizodě, kdy se z něho opět stal dě*kař, který si ani neváží, že má dítě, dokud ho nechytne do vlastních rukou. Jak smutné a špatné ukončení pro jednu z nejlepších postav seriálu.
  2. Zničili postavu Robin. Takže – stala se slavná a při tom odkopla svého manžela, který ji miloval. Odkopla své přátelé a žije absolutně mimo společnost s několika psy ve svém starém bytě.

Mohl bych žít s tím, že matka zemřela. Bylo by to pěkné, emotivní zakončení, které by dostalo snad každého, kdo tento seriál má jen trochu rád. ALE…

3. Zničili i postavu Teda. Změnili z příběhu plného naděje a romantiky Teda, který vykládá jak poznal svou životní lásku, na příběh s naprosto tupým zakončením, kde jen požádá děti, jestli může zase chodit s Robin. Se stejnou ženou, která byla vdaná za jeho nejlepšího přítele, kterého očividně zničila. Se stejnou ženou, která mu řekla, že ho nemiluje a že jim to nikdy spolu klapat nebude. Mimochodem Ted porušil Bro code. Takže když to řeknu hnusně – udělal si děti, přečkal manželku a může se po 20 letech opět snažit o stejnou osobu. Vrchol neoriginálnosti tvůrců.

To ale není všechno..

4. Naprosto zničili příběh o matce. Převrátili její smrt na nedůležitou boční věc. Neviděli jsme její smrt, neviděli jsme jejich poslední okamžiky, neviděli jsme její pohřeb. Nešel ani slyšet žádný smutek od dětí, že mají vlastně mrtvou matku. Vše co jsme slyšeli v podstatě bylo: „Jo, jen tak mimochodem, Vaše máma onemocněla a zemřela. Teď se ale pojďme bavit o Robin.“

V mých myšlenkách seriál skončil pro Barnyho a Robin u oltáře. U Teda poté, co řekl, že matka onemocněla a zemřela. Toť vše. Tak by měl skončit mnoholetý seriál, který sledovalo přes 12 milionů lidí, a to jen v televizi. Mimochodem by mě zajímalo, proč Ted brečel v jedné z posledních epizod, poté co zmínil, že každá matka by měla přijít na svatbu své dcery. Zemřela matka matky? Zemřela Tedova matka? To už se asi nikdy nedozvíme.

Každopádně abych to shrnul.. Závěrečná epizoda byla jedno velké zklamání. Podělali co se dalo a dovršili vrchol nezábavnosti konce seriálu. Nikdy nezapomenu na momentky jako 500 miles, záhada s ananasem, nebo jak Barny odhalil záchod v jeho pracovně. Na poslední epizodu ale zapomenout chci. Obávám se ale, že to nepůjde.

Jestliže jste to dočetli až sem, asi máte stejný názor a doufám, že jestli máte jiný, nezačnete mi nadávat. Toť vše a sbohem ty jeden z nejlepších seriálů historie.

#80 jajush #85 bushka
1.4.2014 | 21:23:28
meky1

Po pravdě jsem si myslela ještě do konce 8.serie že Robin a Ted spolu nějakým způsobem skončí ale když se objevila matka tak jsem si přála happy end pro Teda a matku ve stylu žily spolu štastně až do smrti což se mi prakticky vyplnilo a když jsem se po konci posledního dílu podívala uplně na první tak mi to celé docvaklo proč asi začal vyprávět od toho jak poznal Robin…

1.4.2014 | 21:31:42
dbar

Realita v televizních seriálech nikoho nezajímá… Dívejte se třeba na Výměnu manželek, když tak toužíte po realitě.

1.4.2014 | 21:44:18
jajush

#77 keyzar: Dočetla jsem to až do konce, mělo to hlavu a patu. Skvěle vyjádřeno, souhlas. A mysleli tím, že Tracy se nedožije svatby svojí dcery

1.4.2014 | 21:45:57
sarii25

Já jsem čekala, že Ted skončí s Robin, ale v 5. řadě už jsem začala pochybovat. No, nakonec se mi to potrvrdilo, ale i tak velké zklamání. !

1.4.2014 | 21:56:52
Dajulka999

Musím přiznat, že původní zklamání z poslední epizody už není tak velké. Člověk sice očekával od komediálního seriálu komediální konec, který nepřišel, ale vzhledem k vývoji postav a jejich věku v roce 2030, je to důstojný konec celého seriálu, který má i svoje opodstatnění. Jediný, co mi teď přijde líto je, že už to skončilo a že už se nemůžu těšit v úterý na další díl.. Od původního překvapení, přes fázi smíření a pochopení jsem se dostala do fáze nostalgie a HIMYM i jednotlivý představitelé mi budou chybět. :( Abych nezapomněla, taky bych chtěla poděkovat všem, co vytváření tyto stránky a dali si tu práci s těma všema titulkama. VELKÉ DÍKY LIDI. ;)

1.4.2014 | 22:11:47
Jean

„Jak jsem ztratil vaši matku a začal zase s Robin“ takhle se to mělo jmenovat :(!!!! Tak nějak jsem pořád doufala, že Robin s Barneym se dají znovu dohromady. Ale z Robin udělali hroznou kariérní mrchu co odkopla přátele a manžela. Že Barney má najednou dítě a ani nevíme s kým…to trochu přehnali. Tady si myslím, že tvůrci nevěděli jak jeho postavu uzavřít. Ale pro mě osobně zklamání největší.....­....ten seriál je o tom, jak Ted poznal matku, žili spolu, vzali se až po dlouhý době a ona pak umře. Je to hodně z reálného života (samozdřejmě, takové nefér věci se dějí)…ale prostě pro Teda bych si přála aby žil s Tracy mnooooohem delší dobu po tom všem čím si prošel.

Když se na to podívát zpětně, opravdu začal vyprávět od toho okamžiku, kdy potkal Robin. Takže scénáristi měli asi jasno…ale na to, že seriál byl brán v některých věcech dost nereálně!!!!!!!!! je ten konec až moc reálný a krutý podle mě!!!!! Ne opravdu se mi nelíbí, že Ted skončí s Robin…ale…hold to bylo už Last Forever!!! jen v hlavě si můžeme přemítat tak jak chceme my ;

1.4.2014 | 22:13:13
Jean

„Jak jsem ztratil vaši matku a začal zase s Robin“ takhle se to mělo jmenovat :(!!!! Tak nějak jsem pořád doufala, že Robin s Barneym se dají znovu dohromady. Ale z Robin udělali hroznou kariérní mrchu co odkopla přátele a manžela. Že Barney má najednou dítě a ani nevíme s kým…to trochu přehnali. Tady si myslím, že tvůrci nevěděli jak jeho postavu uzavřít. Ale pro mě osobně zklamání největší.....­....ten seriál je o tom, jak Ted poznal matku, žili spolu, vzali se až po dlouhý době a ona pak umře. Je to hodně z reálného života (samozdřejmě, takové nefér věci se dějí)…ale prostě pro Teda bych si přála aby žil s Tracy mnooooohem delší dobu po tom všem čím si prošel.

Když se na to podívát zpětně, opravdu začal vyprávět od toho okamžiku, kdy potkal Robin. Takže scénáristi měli asi jasno…ale na to, že seriál byl brán v některých věcech dost nereálně!!!!!!!!! je ten konec až moc reálný a krutý podle mě!!!!! Ne opravdu se mi nelíbí, že Ted skončí s Robin…ale…hold to bylo už Last Forever!!! jen v hlavě si můžeme přemítat tak jak chceme my aby to dopadlo ;)

1.4.2014 | 22:16:01
bushka

Tím bylo myšleno, že se matka (Tracy) nedožije svatby svojí dcery (Penny). Jelikož už v té době nejspíš věděli, že má nějakou tu nemoc a mám jen málo času. Proto byl Ted smutný. #77 keyzar:

#94 keyzar
1.4.2014 | 22:24:40
Jacob044

O M G! Finálový dvojdíl byl scénáristicky nejlepší snad za posledních 5 sérií! A stačí se trochu zamyslet a vše v něm dává smysl a má své místo. Jediné co tomu ubírá na kráse a dělá to nekonzistentním je zbytečné natahování posledních několika sérií, které – a ruku na srdce – byly strašné.

#87 barahir
1.4.2014 | 22:43:41
barahir

#86 Jacob044: Souhlas, taky to tak vidím.

čestný člen redakce
1.4.2014 | 23:04:42
mikl120

Díky všem za titulky,články a vše kolem. Abych zhodnotil poslední díl ? Hm nemám slov . Na jednu stranu jsem chtěl šťastný konec. Ale na druhou stranu tímto dílem zakončili navždy tento seriál a alespoň bylo vše vysvětleno a ukázáno že život je boj. !! :(

2.4.2014 | 1:36:54
myšmaš

Já, Robin Sherbatsky, jsem největší hvězda této party. Nesnáším děti, nevydržím ve vztahu, vše dělám pro svou kariéru. Tebe Tede nemiluji. Ale počkej. Ty máš Victorii? Ty máš Stellu? Počkej, a co já, mě už nechceš? Mě přece musíš milovat nejvíc. Ale víš, že nám to fungovat nebude, děti nechci ani mít nemůžu, chci cestovat a vlastně jsem se zamilovala do tvého nejlepšího kamaráda (promiň Marshale). A vlastně se budeme brát. Je pro mě dokonalý, pasujeme pro sebe více než my spolu, Tede. No ale potřebuju pracovat, stala jsem se kariéristkou a kašlu na manžela, který se kvůli mně tolik změnil, rozvedu se, seru na všechny své přátele. Nesnažím se to samozřejmě zachránit, za to mi nikdo nestojí, přesto jsem největší chudinka já. Ale ty máš, Tede, novou lásku. Dokonalou ženu, která je téměř tvou dokonalou kopií. Máš s ní dvě vytoužené děti a harmonický život, na který si přes 30 let čekal. No ale jak já k tomu přijdu? Nejsem snad tvá osudová láska já? Tak až umře, neváhej, ukradni modrej lesní roh a čekám ve svém starém bytě se svými psy, protože jsem za 25 let, co tě znám, nedokázala nic lepšího. Pro mě musí být ten konec nejlepší, protože to nikdy nebyl příběh o matce tvých děti..... takový konec mě opravdu mrzí a i když nejsem úplně zastáncem přeslazených happy-endů, tohle prostě mělo dopadnout jinak. Tracy umřít mohla, (když už) ale mělo by to pak být koncipováno jako úcta a vzpomínání a ne její náhrada za krasavici Robin.

#93 jajush #99 prof2
2.4.2014 | 7:24:46
Assault

Vůbec mi nevadí jak to všechno dopadlo. Jediné co mi strašně, ale strašně vadí je, že poslední série byla naprostý odpad místo toho aby dali více prostoru matce a ostatním postavám a jejich vývoji k tomu jak to skončilo. Dát prostor tomu jak to R+B neklape, tomu co dělají M+L a tomu co prožil T+T a tomu jak matka umírá. Toto bylo strašně odbyté a to mi vadí :( Mohli jsme sledovat krásnou poslední sezonu, kde by se pomalu vyřešili vztahy mezi všemi, ve které by na konci „Matka“ bohužel zemřela, Ted dětem konečně řekl jak jí poznal, tím by završil příběh o tom, že si prostě byli souzeni. Že Ted nakonec skončil s Robin mi nevadí.

2.4.2014 | 9:21:01
MisaKa

Ale vždyť seriál nikdy nebyl o matce… Byl o tom, jak ji Ted poznal, což poslední epizoda splnila. A nevím, jestli se mi to jen zdá, ale poslouchali jste vůbec, co řekli děti Tedovi, když jim řekl: „A takhle, děti, jsem poznal Vaši matku.“? Pokud vím, tak řekliněco jako: „Jako vážně? Vždyť nám celou dobu vyprávíš o Robin…“ No a o tom přeci seríál byl – o Tedovi a Robin. A že se Barney po rozvodu vrátil ke svému starému Já? Myslím, že to je naprosto standardní reakce na rozvod/rozchod… A navíc to, že matka zemře tak nějak naznačili v 7. nebo 8. sérii, když Ted říkal dětem, že by dal cokoliv za to, aby s matkou mohl strávit víc času…

2.4.2014 | 9:33:44
Assault

Přesně tak, proto mi ani nevadí, že matka zemřela a Ted zůstal s Robin. Tak to mělo být už od začátku. Je mi ale líto, že to všechno důležité dali do posledních 5 minut a celá 9. serie byla opravdu o ničem…

2.4.2014 | 9:37:35
jajush

#89 myšmaš: Takhle jsem vždycky Robin taky viděla a proto jí neměla nikdy ráda.

2.4.2014 | 10:42:03
keyzar

#85 bushka: Díky, aspoň něco mi bylo osvětleno a dává to smysl :)

2.4.2014 | 12:22:41
PecaCZE

Myslím si, že by si spousta lidí měla přehrát ještě jednou poslední dvojdíl, protože to spousta lidí nepochopila asi se vám to přestalo líbit a tak jste zbytek seriálu nečetli titulky nebo já nevim :-D.

2.4.2014 | 15:40:02
blacken

Musím přiznat, že se mi konec moc líbil. Ani jsem nedoufala, že by to tak mohlo dopadnout. Naopak mi to i skvěle sedí. Na to, že jsem poslední dvě řady dokoukala spíš jen proto, že už na to koukám dlouho… tak super. Posun charakterů postav bych moc nevytahovala, to co dělali z Barneyho posledních pár řad byla fraška – udělali z něj karikaturu sebe sama. Lilly byla taky trapnější a trapnější… Právě vztahy z Robin a Teda udělaly to, co jsou – a proto to tentokrát vyšlo. Neřekla bych, že matku nemiloval – vždyť dokonce čekal 6 let po její smrti. Bylo tam i hezky vidět, jak si Robin pomalu uvědomuje, kdo měl být ten pravý… Rozhodně jsem nikdy neměla pocit, že by Barney a Robin měli být spolu. Takhle to všechno zapadlo do sebe – už jsem ani nedoufala, že by Robin byla zase s Tedem. Navíc tenhle poslední díl byl zase rozumnej jako kdysi dobré řady HIMYM.

2.4.2014 | 15:42:36
Kirk1

...... a doje**li to poriadne (sorry za výraz) ale umrieť matku kua ich vzťah sa mi nadmieru páčil ta baba bola proste dokonala vtipná a … a že sa nakoniec dostal zase k robin … no mňa to nasralo a znechutilo presne ako povedali decka to nebolo o tom ako spoznal ich mamu ale ako fikal robin mali skôr zmeniť názov ako to takto ukončiť … trochu sklamanie pre mňa

2.4.2014 | 20:32:43
Kirk1

#28 Chikina: Btw mám podobný názor

2.4.2014 | 20:33:27
prof2

Tak jsem si myslel, že nejvíc se shodnu s #28 Chikina:, ale v #89 myšmaš: asi bylo řečeno to, co mi vadilo nejvíc. Vždyť už jak se naposledy Ted vracel k Robin (na střeše), naštvalo strašně moc lidí. No a tohle je definitivní hřebíček do rakve seriálu.

Je sice hezké, že tvůrci to tak měli vymyšlené od začátku, ale vzhledem k vývoji věcí měli radši původní plány roztrhat a vymyslet úplně nový konec. Sice by se nevyhnuli nekonzistencím, ale to se nevyhnuli tak jako tak. Od 7. série to pak šlo se seriálem nezadržitelně z kopce.

2.4.2014 | 21:02:19
bushka

Právě jsem se znovu podíval na první díl HIMYM. Taková nostalgie, jak byli mladí jak to bylo nenuceně vtipné. Hrozně dlouho jsem to neviděl. No a hned na to jsem si pustil znovu finále a jo smířil jsem se s tím se vším, krom teda té reakce dětí, která byla točena hned na začátku. To mi tam nesedlo. Ale to, že pak šel znovu za Robin bylo v pohodě. Však lásku svého života už měl a s Robin už to tak velký nebude, tak proč o šest let po smrti Tracy by to u Robin ještě nezkusil. Musím si to někdy dát opět od první série. A všem co jsou pořád nespokojení doporučuji si to finále pustit znovu :)

#101 davemankl
2.4.2014 | 22:20:06
davemankl

#100 bushka: Včera jsem z toho konce byl celkem v šoku, dnes už je to okay, sice toho dali strašně moc do jedný epizody.. ale co se dá dělat… dnes jsem dokonce viděl prvních pět dílů a je to parádička, neomrzí

2.4.2014 | 23:39:45
M.i.k.e

finále nakonec nejlepší epizoda za posledních x sérií a i když jsem už dlouhou dobu matku proklínal za to co se z tak dobrého seriálu dokázalo stát a přál si konec,po shlédnutí finále mě přepadla nostalgie.Konec naonec tvůrci vyřešili víc než šalamounsky a vlastně úplně logicky a Ted a vlastně i Robin tak dostali všechno co chtěli.K matce je to sice trošku nefér a i když jsem to čekal,chvilku jsem to rozdýchával,ale tohle nebylo nikdy o matce,ale primárně o Tedovi a navíc takový je život.Po sérii,která mě víc nebavila než bavila to finále zachránilo v plné míře a teď mi i přes výtky bude chvíli smutno…

3.4.2014 | 12:19:47
M.i.k.e

aždopádně palec dolů pro tvůrce,jak dokázali v prvních sériích geniální seriál,který se mohl směle měřit s Přáteli poslat takto do kopru.Žádná s postav si nedokázala udržet svoje kouzlo a já chvílemi přemýšlel,kdo mi víc vadí.NAkonec by to asi vyhrál Marshall s Lilly,protože to co z nich tvůrci udělali je na ráno mezi oči.Je pak smutné,když všechny postavy v poslední sérii dokonale zválcuje Matka,která se objevila v celém seriálu sotva na pár minut…

3.4.2014 | 12:25:03
barsina

Tak teraz som dopozerala záver . Som veľmi rada, že HIMYM som prestala sledovať pravidelne od siedmej sezóny. Dovtedy to bol pre mňa top seriál , čo nasledovalo potom…malo to aj svetle momenty, niektoré diely totálny brak.....Deviatú sezónu som vôbec nepozerala a podľa záveru som o nič neprišla… Po všetkých tých perepetiách ,ktoré si Ted prežil s Robin si na záver nechá od detí nahuckať do tej istej rieky ? To mal byť prvo aprílový žart? Robin sa k Tedovi absolútne nehodila a popravde niekedy mi aj liezla na nervy. Som sklamaná. Áno záver oproti ostatným „trešteninám“ sála skutočným životom, ale to je tiež ako ľadová sprcha po vlnách komediálnosti. Akože zrazu ideme dospieť? Jedinýkrát som sa dojala , keď Barney v nemocnici držal svoju dcérku. Neil Patrick Harris je pán herec a tá chvíľa bola úžasne nežná a dojemná. Zvyšok som sledovala so zdvihnutým obočím s výrazom v tvári WTF . Som rada, že som len odpozerala šesť sezón (ku ktorým sa určite ešte raz rada vrátim), zvyšok a hlavne toto niečo , čo ani nenazvem záverom môžem odignorovať bez výčitiek svedomia.

14.4.2014 | 1:41:23
DeniElla

HIMYM mi bude opravdu chybět :( Jediná věc, co mi vyloženě vadí, je rozchod Barneyho a Robin. Byli můj oblíbený pár už od toho dílu, kdy se ukázalo že by mohli být spolu. To že matka zemře, mě napadlo už před tím a podle mě to celkem dává smysl. Přece jenom bylo divné, že Tedovi při jeho vyprávění nikdy neskočila do řeči. Nic méně, Trancy jsem si (jako snad každý) opravdu oblíbila a myslím že jí mohli udělat alespoň pohřeb (Přece jenom smrt Marshallova táty se řešila celkem dlouho). Taky jsem docela ráda, že se Ted po její smrti dal zase dohromady s Robin (i když jsem jim nikdy nefandila), protože bylo asi milionkrát řečeno že ji Ted miluje. Robin je mi trošku líto. Přijde mi, že to co Ted řekl v díle kdy se zjistilo že Robin nemůže mít děti, tedy to že nikdy nebyla sama, není tak docela pravda. Ale bylo to její rozhodnutí. Barneyho konec se mi první nelíbil, ale když jsem se na tím zamyslela, byl prostě legen… wait for it… dary. Scéna s malou Ellie byla dokonalá :) Jsem neskutečně ráda že našel ženu, kterou bude celý život milovat. K Marshallovi a Lily snad ani nemusím nic říkat :), jen je mi líto že Lily byla jediná která chtěla partu udržet pohromadě…

Musíte si uvědomit, že nemůže být všechno podle vašich představ :). Podle mě tvůrci odvedli skvělou práci (brečela jsem jako malé děcko), ale stejně, kdykoliv si vzpomenu na poslední díl HIMYM, vybaví se mi Ted s Trancy pod žlutým deštníkem :). To je podle mě konec, protože takhle Ted poznal matku, i když jsem tenhle seriál nikdy nebrala jako příběh o tom, jak Ted vypráví dětem jak poznal jejich matku, ale jako příběh o pěti přátel vysedávajících u MacLarena :)

How I Met Your Mother pro mě bude vždycky patřit k nejlepším seriálům. Byl, je a bude – legendární! :)

31.5.2014 | 12:51:03
frYdom

Tak mě tak napadlo..já jsem vlastně čekala, že Ted ve finále s Robin fakt skončí, když vezmu v potaz sázku Marshalla a Lilly. Marshall vsázel pro vztah Teda a Robin a Lilly proti a jednou, (nejspíš po dalším odmítnutí Robin Teda) chce Lilly po Marshallovi 5 dolarů jako výhru sázky a Marshall řekne „not yet“.. Jakoby to byl signál, že ve finále ještě k nějakýmu twistu dojde..

21.8.2014 | 22:41:23
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S09E25: Last Forever: Alternative End

cz100%
DOKONČENO

Překlad: @Frecklie, @IanParker a ThunderBlaze

Naše tipy:
Podívejte se na epizodu o Matce:

Zjistěte, jak to bude s budoucností Marshalla a Lily:

Nenechte si utéct svatbu Barneyho a Robin:

Hodinové finále série:

Co čekat v déváté řadě?

Co přinesou další epizody deváté řady?

Co přinesou další epizody deváté řady?

Po natočení dvousté epizody proběhl rozhovor s tvůrci seriálu a ti lákají na zbývající epizody. Pozor článek obsahuje spoilery.

Reklama

HOW I MET YOUR DAD

Dočkáme se spin-offu?

Dočkáme se spin-offu?

Každý populární seriál se dočkává svého spin-offu. Dočká se i Matka?

Foto: Last Forever

Foto: Last Forever

Nejoblíbenější postava

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama