Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

George R. R. Martin o Zkamenělých lidech

George R. R. Martin o Zkamenělých lidech

Přinášíme vám pravidelné video s Georgem R. R. Martinem, který rozebírá událost z nejnovější epizody Kill the Boy, konkrétně Zkamenělé lidi.

21 0
12.5.2015

Krom tohoto komentáře k epizodě Kill the Boy se můžete podívat i na ty předešlé.

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /48

Monkeyskunk

„Ve Volantisu a ostatních městech odvádějí všechny nakažené šedým lupusem a nechávají je ve zbořeném městě. Hádám, že tohle je tedy ono“ :-D :-D Vidno ani Martinovi to neni moc po srsti, tahle zmena scenaristu. Precijen to przni dojem a legendy o Valyrii, kde ma jeste porad dochazet hlavne k sopecne cinnosti a pozarum, coz je duvod proc se tam kazdej boji, pac nevi kdy ti co bouchne pod lodi. Ne kvuli par otrapum, ktere by stacilo sundat z dalky lukem a stary bajny mesto poradne prohledat. Nevim jak ostatnim, ale me tohle prislo hrozne stupidni. Stacila by i mensi jednotka v brnku, s dlouhyma kopima a lukama a celou Valyrii by bez problemu vycistili a mohli by objevovat taje jejich puvodnich obyvatel. V tomhle se trefili na muj vkus hodne mimo a mohlo to byt tak luxusni…

#2 JuRas #3 DrcKo #4 IreneAS. #12 JohnLuther #46 Lika
12.5.2015 | 16:11:02
JuRas

#1 Monkeyskunk: Prosím, řekni nám toho víc o tom, jak se lukostřelec brání z půl metru proti týpkovi, co tě přepadne z nějaké štěrbiny ;) . To stejný platí o jednotce s „brnkama“ a dlouhýma kopíma…

#5 Monkeyskunk
12.5.2015 | 16:23:43
DrcKo

#1 Monkeyskunk: no neviem, nie si skôr ty mimo? "Hádám, že tohle je tedy ono“ predsa je Mormontova replika a nie slová G.R.R. Martina. či?

#6 Monkeyskunk
12.5.2015 | 16:28:53
IreneAS.

#1 Monkeyskunk: tak jasně, že vyřídit je, by asi nebylo dvakrát složitý. Ale když je nezabili rovnou a místo toho je poslali do Valyrie nebo teda někam jinam :D tak proč by je zabíjeli tam. Prostě je to místo, kam se nemá lézt a kdo tam leze tam má prostě smůlu :D

#7 Monkeyskunk
12.5.2015 | 16:31:37
Monkeyskunk

#2 JuRas: No já si jich všiml, než na ně skočili, že se tam něco hýbe. Navíc se o tom podle všeho ví, že tam jsou, tak stačí pochodovat v nějaké formaci v případě na souši se štítama v ruce a další lajnou kopiníků. Obdobně při plavbě na lodi udělat první štítovou hradbu a za ně lučištníky. A pokud by je tam šli vybíjet, tak snad nebudou slepě najíždět do takových rizikových míst. Zavesluješ na dostřel a ostřeluješ, to mi jako problém nepříjde. Stačí trochu přemýšlet a né jednat jak blb bez mozku. Navíc když máš full brnko, tak ti jejich dotek neuškodí, takže se zase není moc čeho bát. Navíc jsou to údajně šílení lidé, takže o nějaké taktice z jejich strany nemůže být řeč. Pokud by byli zalezlí v nějakých štěrbinách, není problém je vykouřit – buď vyběhnou a zabijou je vojáci nebo se udusí. Tak jako tak zemřou. Ještě něco bys rád věděl ?

12.5.2015 | 16:34:24
Monkeyskunk

#3 DrcKo: Okej je to mozny, ze v tomhle sem se sekl, cumel sem na to bez zvuku. Moje chyba. Ale stejne to nemeni nic na tom, co sem napsal, krom ta cast o Martinovi teda :-D

12.5.2015 | 16:36:35
Monkeyskunk

#4 IreneAS.: Jde o to, že Valyrie byla prezentovaná jako země stále opředená tajemstvími a že by se tam mohli skrývat ještě staré vědomosti původních obyvatel, případně zásoby Valyríjských zbraní – nejlepších na světě, atd. Člověk je tvor zvídavý ať v realitě nebo ve světe SoIaF, takže logika věci říká, že by po těchto vědomostech, bohatsví a zbraních šli, místo toho, aby z toho udělaly domov pro nevyléčitelně nemocný.

#9 DrcKo
12.5.2015 | 16:41:46
p.richtr

v knihách tito zkaměnělí lidí nebyli ve Valyrii, nebo se pletu?

#11 Monkeyskunk
12.5.2015 | 16:58:21
DrcKo

#7 Monkeyskunk: to sú také úvahy…niečo viedlo k zniečeniu Valýrie a ludia sa toho boja. Rovnako nevieš či kamenní ľudia su to najhoršie čo sa tam teraz nachádza. Rovnako to, že tam letel Drogon môže niečo naznačovat. Mne sa naopak Valýria páčila a zanechalo to na mne taký tajuplný dojem. Inak to, že si si ju ty nejako predstavoval je ten efekt čo pôsobí v knihách a v predstavách ale v TV vždy vyzneje inak.

#10 IreneAS. #11 Monkeyskunk
12.5.2015 | 17:02:41
IreneAS.

#9 DrcKo: No vypadalo to tam luxusně, taky si myslím, že kamenní lidé nejsou to jediné, co se tam schovává.

12.5.2015 | 17:06:10
Monkeyskunk

#8 p.richtr: Nepleteš, prostě to přeházeli

#9 DrcKo: Jenže ono bylo celkem jasně řečené co to bylo a né že něco a nikdo neví co. Souhlasím s tím, že to mělo takový tajuplný dojem. Jenže to celkem odporovalo prostě popisu Valyrije jako takové. Opravdu to sedělo spíš na to město z knížek, kde byli nakažení. Určitě to nevypadalo jako země zničená sopečnými erupcemi a požáru, v tom se snad shodneme oba ne ? Všude krásná zeleň, stromy s velikostí, do které dorostou za desítky a stovky let. Nechápu co tam teda potom kouří, když tam nikde nic nehoří a všechno jen kvete. Mno a pokud by tam žilo něco horšího jak říkáš, třeba nějací šavlozubí lvi a kdoví co ještě, tak by tam dlouho ti nakažení naživu nezůstali. Samozřejmě, že má představa bude vždycky trochu jiná. Jenže tohle bylo totálně vedle.

12.5.2015 | 17:11:33
JohnLuther

#1 Monkeyskunk: Súhlasím s tebou, v knihách ich neodvádzali do ruin Valyrie, hovorilo sa že kto iba kedy videl brehy Valyrie tak je stratený. Iba pár námorníkov ktorí sa tam vydali na výpravu odtiaľ vyšli živí. Udajne Euron Greyjoy, ale ten je len z polovice človek :). Je síce pekné že tam dali obraz toho ako by mohla Valyria vyzerať ale osobne si myslím že GRRM sa tam bude chcieť v 6 alebo 7 knihe pozrieť a to bude Valyria, ktorá bude pre mňa dôležitá.

#13 Omilis #14 Monkeyskunk
12.5.2015 | 18:04:59
Omilis

#12 JohnLuther: VIctorian byl ve Valyrii, ne? Nebo se pletu?

Taky se mi Valyrie moc nelíbila. Tohle se ani trochu neblížilo tomu, co jsem si představoval. Jestli chtěli ukázat, jak vyspělá Valyrie byla, tak měli nechat Tyriona s Varysem jet po té stovky kilometrů dlouhé vydlažděné vylyrijské dálnici, která přežila stovky let bez úhony.

#15 Omilis
12.5.2015 | 18:14:34
Monkeyskunk

#12 JohnLuther: Konecne nekdo, kdo chape jak sem to myslel. Nechci jen prvoplanove hatovat, rada zmen ktere udelali scenaristi mi vubec nevadi, naopak je vitam a prijdou mi lepsi, nez to jak je to v knize (treba Sansa na Zimohradu), ale tohle me proste strasne prastilo do oka. Jako nectenari by mi to asi tolik nevadilo, ikdyz ten bujny prales by me do oci bil tak jako tak. Sam Tyrion kdyz se na to diva, mluvi o plameni, pritom tam vsechno jen kvete a vypada to spis jako prales v mlze nez kourici skalnata sopecna oblast. Taky doufam, ze v knizkach se tam jeste neco odehraje. Stejne jako ve stinu za Asajem, ale bojim se, ze toho se nedockam.

#17 DrcKo #28 JohnLuther
12.5.2015 | 18:19:39
Omilis

#13 Omilis: Tak jsem díval a byl to Euron, nějak se mi ty jména už motají. Když už jsem u toho, kdy se v seriálu objeví?

#16 Winter
12.5.2015 | 18:20:20
Winter

#15 Omilis: Až zemře Balon,možná příští sérii tak chobotnice narvou,ale myslím že je spíš úplně vypustí.

12.5.2015 | 18:35:02
DrcKo

#14 Monkeyskunk: ved ja sa s tebou nehádam len normálne diskutujem. Tiež som si Vylýriju predstavoval ako „spálenú krajinu“ ale aj toto malo niečo do seba. Treba vziat aj do úvahy že od zničenia Valýrije až do tejto doby v ktorej sa seriál odohráva uplynulo asi 350–400 rokov.

#19 Monkeyskunk #20 Monkeyskunk
12.5.2015 | 19:21:49
Ser David Payne

Země přikrytá sopečným popílkem se rekultivuje docela rychle, v řádu let. Vyvřeliny samozřejmě o něco dýl :-)

#19 Monkeyskunk
12.5.2015 | 20:10:15
Monkeyskunk

#17 DrcKo:
#18 Ser David Payne: Ano tohle do úvahy beru. Popílek je vlastně hnojka, která rekultivaci urychluje. Nicméně pokud je oblast i v seriálu stále aktivní, jakože je, tak by docházelo k dalším a dalším požárům, které by nově vznikající džungli znovu vypálili. Ikdyby hořelo třeba jen jednou za rok. Nemluvě o sirných sloučenínách unikající právě v dýmu, který byl zobrazen i v seriálu. Ty by měli pro rostliny naopak hodně nepříznivý účinek a žádnej popílek to nezachrání :-D

#21 Rafan
12.5.2015 | 20:24:25
Monkeyskunk

#17 DrcKo: Jinak neber to jako hadku, taky jen diskutuju. Semtam mozna trochu vasnive, ale urcite to nemyslim tak, ze bych tim chtel nekoho shazovat nebo na nej nadavat a podobny veci. Sem rad, ze existuji lidi, kteri vasnivou diskuzi neberou osobne a hned se nenaserou. Podobne to mam s par znamyma, taky se na nekterych vecech absolutne neshodneme (treba jsem prej muslimofil jen proto, ze nesouhlasim s jejich totalnim vyhlazenim) a u toho piva se do sebe poustime i ostre, ale porad je to v ramci diskuze a vymeny nazoru, pricemz respektujem nazor druhyho, at se nam zda vice ci mene stupidni nebo naopak. Ale normalne sme porad kamosi, akorat se hold ve vsem neshodne, ale to k zivotu patri :)

12.5.2015 | 20:28:42
Rafan

#19 Monkeyskunk: No já bych se zase podivoval z čeho tam ti kamení lidé na tom spáleništi žijí? Kde není vegetace se živočišné říši špatně vede a to i ve vodě kterou kontaminuje síra atd.Leda že by vyplouvali dále od pevniny, ale otázka je na čem. Pravdou je že se loď dá postavit bez jediného hřebu ale i tak potřebujete na stavbu lodí stromy. Navíc když by měli lodě, co by jim bránilo odplout. Navíc jsou později šílení a tak o nějakém sofistikovaném získávání potravy nemůže být řeč. Tady podle mne Martin úplně nedotáhl.

#22 Monkeyskunk
12.5.2015 | 20:40:35
Monkeyskunk

#21 Rafan: Ne Martin. Dívej, v knížce se kamení lidé vyskytují úplně v jiném zničeném městě (nevzpomenu si na název) konkrétně na mostě snů někde na řece Rhoyne – odtud vyplula Nymeria se svými loděmi do západozemí (proto je král západozemí i král Rhoynů). Což je úplně jinde než Valyrie. A právě sem říkal, že Valyrie zobrazena v seriálu spíše připomína toto město s mostem snů, tak jak je popsané v knihách – všechno v mlze, rozbořené zarostlé ruiny. Podíval se tam Tyrion, když cestoval do Volantisu. Prostě scénáristi spojili dvě města dohromady každý z jinýho soudku a proto to působí tak blbě.

#23 Rafan
12.5.2015 | 20:51:53
Rafan

#22 Monkeyskunk: Aha díky za informaci.

12.5.2015 | 20:56:36
Ser David Payne

Mimochodem, takhle vypadá okolí Etny: https://www.google.cz/…,+Parco+dell'Etna,+95012+Cas­tiglione+di+Si­cilia,+Provin­cie+Catania,+It%C3%A1l­ie/@37.754333,14­.995745,2a,88­.8y,90t/data=!3m5!1e2!­3m3!1s109075351!2e1!3e10­!4m2!3m1!1s0×1316a­a3714a7a0eb:0×1d0b042a­a5c52a70!6m1!1e1 A to je pořád činná sopka. Neviděl bych to s tou Valyrií tak černě.

12.5.2015 | 21:33:51
Ser David Payne

Odkaz se špatně vypsal, takže tady: http://img4.rajce.idnes.cz/…ges/Etna.jpg?…

12.5.2015 | 21:35:40
Bruncla

no máš rozdíl mezi aktivní sopkou která naposledy bouchla nevím kdy a kontinentem zničeným magicky vyvolanou zkázou kdy sopky bouchaly tka až smetly draky z oblohy a věta doom still rules the valyria dává najevo že ty sopky neutichly

12.5.2015 | 22:23:14
radd2

…veľa analyzujete…http://me­dia.giphy.com/me­dia/qGy9SDPLTm­SkM/giphy.gif

12.5.2015 | 22:26:28
JohnLuther

#14 Monkeyskunk: Osobne si práve myslím že sa tam v nasledujúcich dvoch knihách pozrieme, je to miesto zahalené tajomstvom a miesto o ktorom by každý čitateľ chcel vedieť viac, čo si myslím že aj dobre vie Martin tak preto si myslím, že sa tam z nejakého dôvodu pozrieme.

13.5.2015 | 15:46:32
Morrison321

Zomrie Jorah na ten lupus alebo sa obetuje ešte skorej a chcípne pre Deanerys ? Je to moja oblúbená postava a keď v 4. serii opustil Daenerys myslel som že už ho ani neuvidíme. A teraz je tam znova čo ma strašne teší a ešte aj s Tyrionom to je božie. Nejak mám pocit že sa blíži jeho koniec čo ma mrzí a preto ma zaujíma jak to s ním dopadne

13.5.2015 | 16:03:08
Morrison321

Zomrie Jorah na ten lupus alebo sa obetuje ešte skorej a chcípne pre Deanerys ? Je to moja oblúbená postava a keď v 4. serii opustil Daenerys myslel som že už ho ani neuvidíme. A teraz je tam znova čo ma strašne teší a ešte aj s Tyrionom to je božie. Nejak mám pocit že sa blíži jeho koniec čo ma mrzí a preto ma zaujíma jak to s ním dopadne

13.5.2015 | 16:03:09
Red Bull

Jinak co mě přijde nelogické je nahrazení Illyria Varysem, i když tam není jasně vysvětleno, proč sám nevyhledá Daenerys. Možná, že
!Bude ve Westerossu hledat Tyriona (kterého z nepochopitelných důvodů neodepíše) a pak zabije Kevana. Anebo ale to je spíš mé prosebné přání nahradí Conningtona… Jinak bych se chtěl optat čtenářů, jak je možné že se Illyrioo objevil v 1. Knihy na začátku u Dany (přechovával je u sebe s Viseryonem a dohodl jí sñate), ke konci knihy se najednou zjevil v King's landing a pak sakra zmizel… a objevil se až na začátku Tance??? Není v knize (četl jsem ji ale) nějaká zmínka, kam se mezitím poděl?

#32 Ann Taylor
13.5.2015 | 16:43:06
Ann Taylor

#31 Red Bull: Je to obchodník, takže nejspíš…dřepěl doma, přejídal se a obchodoval. Aby byl takhle bohatý, určitě má krom intrikování se starým kámošem ještě spoustu věcí na práci ;) Nevzpomínám si, že by se tam jinde objevil, takže se asi dá předpokládat, že byl doma a řešil si vlastní záležitosti nebo možná ještě zpovzdálí dohlížel na správnou cestu Griffa a ostatních.

webmaster
13.5.2015 | 16:49:29
Sotox

By mě zajímalo, jak když říkal, že šedý lupus je vlastně rozsudek smrti jestli myslel i Shireen.

#34 Eddard1
13.5.2015 | 18:37:23
Eddard1

#33 Sotox: ne ta byla vylečená jako kojenec a postihlo to jen tvář..

#35 Sotox
13.5.2015 | 19:05:28
Sotox

#34 Eddard1: Tak jasne, jen mi to příjde, že to tu nemoc jen zpomalilo… i v knihách se o tom bavili, myslím že to byl Jon se sestrou Manceho ženy. Taky by to nebyl rozsudek smrti, kdyby se to dalo vyléčit :)

#38 pavuk
13.5.2015 | 19:29:14
NiennaTasart

Jen taková poznámka, výše zmíněné „brnko“, předpokládám, že tím byla myšlena komplet zbroj. Pokud Martin vychází ze středověké Evropy, takovéhle plné brnění si mohl dovolit jen málokdo. Dál bych moc neviděla stavění štítové hradby na lodi, pokud by nebyla stavěna po vzoru římských. A lučištníci jsou sice fajn, ovšem do vody se střílí blbě (pokud by přicházel útok odtamtud), do skalních jeskyněk taky a na blízko, pokud nemá pobočku, je docela useless. Ovšem může to být jednotka ostrostřelců :D to jen na okraj :)

#37 Monkeyskunk
13.5.2015 | 19:58:20
Monkeyskunk

#36 NiennaTasart: tak se podívej na 3. sérku vikingů, jak funguje štítová hradba na lodi, nic složitého ;) Brnko nemusí být plátové, zbytečně nepraktické. Nevypadalo to, že by měli nakažení nějaké dokonalejší zbraně, tak by stačilo kožené a to si myslím, že není zas takový problém. Důležité by bylo aby byl clovek celej pokrytej, ne jenom takove kyrysy bez rukavu co nosili neposkvrneni, tak sem to myslel. No jinak sip ti do pul metru metru urcite vodu prorazi s dostatecnou energii. Navic ve vode mas zase snizenou pohyblivost, takze by utok z vody byl hodne pomalej.

#46 Lika #48 NiennaTasart
13.5.2015 | 20:37:40
pavuk

#35 Sotox: Rozsudek smrti je to jen pro dospělé, u dětí se to občas prý podařilo vyléčit (Shireen). Nebylo tam nic o tom, že by v budoucnu měla zemřít na následek toho Lupusu, aspoň já si takovou informaci nevybavuju.

#39 Sotox
13.5.2015 | 21:37:40
Sotox

#38 pavuk: Radši hodím do spoileru:

„The maesters may believe what they wish. Ask a woods witch if you would know the truth. The grey death sleeps , only to wake again. The child is not clean!“ – Val o Shireen, ADWD, kapitola 53

#40 Eddard1 #41 Eddard1
13.5.2015 | 22:01:16
Eddard1

#39 Sotox: Tak v seriálu je to jasné je zdravá vyléčená. Jak je to v knize tak zase takové detaily si napamatuji, ale mám koupené audioknihy a poslouchám Bouře meců.

13.5.2015 | 22:19:46
Eddard1

#39 Sotox: Prosím tě když to čteš v originále. Co se říka zhruba v tomto? https://www.youtube.com/watch?…

#42 Sotox #43 pavuk
13.5.2015 | 22:30:16
Sotox

#41 Eddard1: Hmm tak některé věci si zas já nepamatuju no… jen mi tak připadalo, že si každý myslí, že je vyléčená a přitom se to mohlo jen třeba zpomalit. Nejsem si jistý, jestli ses ptal vážně nebo to byla řečnická otázka, tak to kdyžtak ignoruj :D ale bylo to o srovnání šedého lupusu v knihách a seriálu, to, jak se to dá léčit (3 způsoby – sekera, meč a sekáček :), jak se to projevuje a nějaké teorie o tom, jestli to má spojitost s bílými chodci, apod.

#43 pavuk #44 Eddard1
13.5.2015 | 23:19:47
pavuk

#41 Eddard1: #42 Sotox: tak máme v tom jasno, Shireen je prozatím vyléčená, nic se u ní nezpomalilo. Val tvrdila že se to může probudit znova, ale stejně tak může prožít život bez toho, aby se to stalo. Pak tam bylo něco o tom že Maesteři tvrdí, že poté co si prošla touto nákazou už se nemůže nakazit znova smrtelnější variantou šedého lupusu. No a useknutí nakažené končetiny může vyléčit nemoc, ale jistotu nemáš.

#45 Eddard1
14.5.2015 | 13:33:20
Eddard1

#42 Sotox: ptal jsem se vážně co se tam říká? nebylo by na škodu kdyby to někdo otitulkoval nejen to ale i ty další

14.5.2015 | 17:26:54
Eddard1

#43 pavuk: jo dík

14.5.2015 | 17:28:27
Lika

#1 Monkeyskunk: – #37 Monkeyskunk:
Hledám tu na fóru dobrovolníky na výpravu která povede do deštného pralesa do starého města aztéků ze kterého je momentálně rozsáhlá kolonie malomocných. Možná tam něco najdeme a třeba na tom i zbohatneme nebo možná taky najdem kulový a když se bude dařit třeba se u toho nakazíme leprou. O jedovatých hadech pavoucích a ostatních zvířatech nemluvím. Dobrá zpráva je, že se můžete nakazit pouze dotekem nakaženého, tedy alespoň tomu věří místní ale kdo ví?. Špatná zpráva je, že na nás budou malomocný aktivně útočit, ale vyzbrojit se můžeme jakkoliv. Protřelého cestovatele by mohlo napadnout vzít si třeba full brnko nebo pro mě za mě třeba neopren takového cestovatele je však zároveň nutno upozornit na to, že mu v tom bude dosti teplo. Jak ale dělat nějaké vykopávky v hlíně kde pravděpodobně leží mrtvola malomocného a neriskovat u toho nákazu na to si musí přijít každý sám.
Tak a teď by mě zajímalo kolik lidí na tuhle výpravu asi seženu?

#47 Monkeyskunk
18.5.2015 | 0:40:04
Monkeyskunk

#46 Lika: Víc než dost :-D Lidská nenažranost nezná hranic ;)

18.5.2015 | 11:31:19
NiennaTasart

#37 Monkeyskunk: No, vikingové na to byli docela zvyklí (promiň, nějak jsem v GOT nepostřehla vikingy). Plus s 3. sérií Vikingů jde historická přesnost docela do šípku (např. kde jsou jejich formace? to už zase každý bojuje sám za sebe a bitevní vřava se rozplyzne na bojující dvojičky?)

24.5.2015 | 23:32:04
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama