Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Po šesté sezóně nás čeká 10 až 15 posledních epizod

Po šesté sezóně nás čeká 10 až 15 posledních epizod

David Benioff a Dan Weiss, tvůrci seriálu, právě prohlásili, že po šesté sezóně nás čeká deset až patnáct posledních epizod.

35 20
28.4.2016

Toto prohlášení nedávno tvůrci seriálu pronesli pro magazín Hollywoodrepor­ter, kde prozradili, že už dopisují finálovou část a že po šesté sezóně můžeme očekávat deset až patnáct epizod.

Blížíme se k cílové čáře. Vidíme to někde mezi 70 a 75 hodinami před tím, než se zatáhne opona.

Co na tuto zprávu říkáte? Jste rádi, že seriál nebude zbytečně natahován?

Zdroj: HBO

Diskuze /130

Eddard1

Jak jen 15 epizod já chci 20 po 6 serii a 60 minutové

28.4.2016 | 17:01:45
Spoock

mám pocit, že tvůrce už ten seriál nebaví, to už by mohla být poslední sezóna klidně další rok

28.4.2016 | 17:03:28
Sh4de

Tak snad to daj všechno do jedné série a nerozdělí to na 7 a 8.

28.4.2016 | 17:05:11
Bulda

No tak jestli má být 7 knížek tak by mělo být i 7 serií. Spíš jen doufám, že uzavřou všechny dějové linky a zakončí to nějak s rozmyslem.

#5 AviaRa
28.4.2016 | 17:06:03
AviaRa

#4 Bulda: Takhle to bohužel nefunguje. Třetí a čtvrtá série sledovala děj třetí knížky, protože ta je opravdu rozsáhlá. Teprve až v páté sérii spoustu věcí vyškrtli, některé urychlili (některé věci naštěstí budou i v šesté sérii, ale vše ne a děj bude směřovat dál za knížky).

Můj osobní názor je, že kdyby v seriálu pokračovali tak, jak se vyvíjeli první čtyři série (tím pádem hlavní postavy dle knihy, nějaké vedlejší klidně vyškrtnout), tak by sérií mohli mít o něco víc… No to je jedno, spíš doufám, že bude nějaký ten spin-off, nebo něco dalšího o čem se neustále spekuluje.

28.4.2016 | 17:10:25
JeremyFall

Noo, první a druhá série byly podle první a druhé knihy. Třetí kniha byla rozdělena do třetí a čtvrté a čtvrtá a pátá kniha zase nahuštěný do páté. Předpokládám, že Vichry i Sen budou obsáhlé bichle, takže myslím, že tak na ty tři sezóny by to mohlo vyjít tak akorát. Série a půl na každou knihu. Ale uvidíme, zatím jsou to jen spekulace.

28.4.2016 | 17:18:35
Azog2182

Ja doufam ve Filmove spracovani ze sveta GOT :) a jestli bude pak 7 serie s 10 epizodama a 8 bude mit 5 tak tech 5 bude totalni narez :)

28.4.2016 | 17:19:25
Madafaka888

Jak chtějí uzavřít tolik dějových linek za 10–15 epizod?! Jsem touto zprávou znechucenej, když už tak to měli zakončit se ctí 8 serií a každá série měla mít 10 epizod, tady jde vidět že jde zas jen o prachy…

#9 Stardos #10 Azog2182 #57 Rumek
28.4.2016 | 17:20:03
Stardos

#8 Madafaka888: Kdyby jim šlo o peníze jen, tak by to protáhly až na desátou řadu místo zkracování

28.4.2016 | 17:27:28
Azog2182

#8 Madafaka888: Jasny logika chceme vic prachu takze to skratime a rychlej ukoncime :D tvle ty ses expert :D

28.4.2016 | 17:39:09
MocDáša

Asi to nepřežiju… o.o

28.4.2016 | 17:45:46
Scenárista s veľkým S

Ja osobne by som to ukončil filmom.

#13 Rodney_ #73 Luciz
28.4.2016 | 18:20:02
Rodney_

#12 Scenárista s veľkým S: přesně tak, do kina by na to šlo kvantum lidí

#18 Scenárista s veľkým S
28.4.2016 | 18:28:19
pilarius

Tvůrcům věřím, takže za mě klidně.

28.4.2016 | 18:31:53
Fuxo

Hlavne nech to neukoncia ako Lost :-)

28.4.2016 | 18:32:43
JackomoSVK

Som zvedavý ako chcú všetky rozbehnuté dejové linky ukončiť za 10–15 epizód… Ale čo už spravíme, dúfam že sa dočkáme aspoň nejakého spin-offu.

28.4.2016 | 18:40:24
UPIRIK2

Těch 10–15 epizod nesedí s tím co je v članku. Že poslední 70 – 75 hodin.

#19 Azog2182 #58 Rumek
28.4.2016 | 18:48:23
Scenárista s veľkým S

#13 Rodney_:

Tak na film Game of Thrones: Koniec všetkých koncov bY som išiel. :D

28.4.2016 | 18:48:42
Azog2182

#17 UPIRIK2: pro mene chapave tim se myslela i 6 serie

#58 Rumek
28.4.2016 | 18:49:01
El Tigre Chino

70–75 hodin i s šestou sérií. Jedna série má 10 epizod po (zhruba) hodině, takže by těch zbývajících sérií mělo být asi 6, ne? Nebo v čem to počítám blbě?

#21 Pouty #29 dxm
28.4.2016 | 19:00:55
Pouty

#20 El Tigre Chino: 70–75 hodin celkově, takže po 6.sérii budeme mít 60 hodin.

#22 El Tigre Chino
28.4.2016 | 19:02:05
El Tigre Chino

#21 Pouty: No tak to je pořád spousta epizod, mnohem víc jak 10–15.

28.4.2016 | 19:15:31
El Tigre Chino

Pokud by zbývala jen 7. série, každá epizoda by musela mít 6 hodin.

#49 DrcKo
28.4.2016 | 19:16:45
Snoopy dog

Stejně nechápu co všichni řešej buď na ně spadne meteorit a všichni umřou, nebo New Order postaví 4 hvězdu smrti a zničí je nebo se všichni nakazí nemocí šílených krav a taky umřou. :D

#26 Snoopy dog
28.4.2016 | 19:37:17
Movego

Ani nevím jestli jsem rád či ne, na jednu stranu by těch 8 sérií po 10 dílech udělat mohli (protože já tento seriál naprosto zbožňuju :D) ale na druhou stranu to nechtějí nijak zbytečně prodlužovat protože některé dějové linky byly v knihách fakt roztahané a docela dost nudné viz Tyrion, Jon, Daenerys, smraďoch atd. Uvidíme jak dopadne 6 série, 5 totiž skončila hrozně otevřeně což si myslím že 6 neskončí podle mě Tyrion připraví (vyčistí od synů harpyje) Meeren pro Dany tak pak už jen odletí i s Tyrionem na dracích do Králova přístaviště které bude zmasakrované po vládě Lannisterů a dobude ho. Za zdí už budou čekat armáda WW (a nějakou úlohu tu určitě sehraje i Bran). Sansa se zatím stane královnou severu a možná se objeví i Rickon. U Aryi si úplně nejsem jistý (teda s ničím si nejsem jistý :D jen teorie) ale asi vyvraždí svůj seznam (jestli na něm teda vůbec ještě někdo zbude). Pak se všichni sejdou u zdi a umřou :D. Stejně tvůrcům už Martin konec řekl, takže to alespoň nebudou protahovat. Spin-offu bych se ale taky rád dočkal.

28.4.2016 | 19:37:51
Snoopy dog

#24 Snoopy dog: Nebo najdou kuchařku Ládi Hrušky a všichni se otrávěj.

28.4.2016 | 19:38:06
Ann Taylor

Moment, možná teď budu za úplně blbou, ale to mi někdo vysvětlete, kde berete těch 15 a podobně zbývajících dílů? 75 hodin = trošku víc než 75 dílů (ne každej trvá hodinu). Mínus šestá série přibližně 65 hodin = 65 dílů… to by bylo ještě šest a půl série? Ne? S dobrou vůlí a pěti dílama posbíranýma ve zbytcích do celé hodiny bychom teď byli sotva před půlkou seriálu?:D

#30 Ann Taylor #31 AviaRa
webmaster
28.4.2016 | 19:44:27
Morrison321

Ideálne by bolo 7 sérii + 3h film :D Inak neviem, mám rád GoT a preto som rád, že to zbytočne nebudú naťahovať lebo by to asi stratilo kvalitu, na druhej strane mám GoT rád až tak moc, že aj keby stratí kvalitu, tak to pozerám :D

28.4.2016 | 19:44:57
dxm

#20 El Tigre Chino: 70 – 75 hodin celkově. Když máte jednu epizodu cca hodinu, tak po 6. sérii to bude 60 hodin. Takže 10–15 dílů by bylo těch zbývajících 10–15 hodin.

28.4.2016 | 19:47:42
Ann Taylor

#27 Ann Taylor: Jo takhle! CELKOVĚ 75 hodin na celý seriál?:D No to leda, to by vycházelo :D

webmaster
28.4.2016 | 19:47:47
AviaRa

#27 Ann Taylor: Počítá se to i s dosavadními sériemi. To je 50 hodin za 5 sérií + 10 hodin za 6 sérii a pak nevím jak rozdělí těch zbývajících 15 hodin.

#32 AviaRa #33 El Tigre Chino
28.4.2016 | 19:47:57
AviaRa

#31 AviaRa: Ach, jsem pomalý :( :D

28.4.2016 | 19:48:19
El Tigre Chino

#31 AviaRa: Tak teď už to dává smysl. :D

28.4.2016 | 19:49:31
garvon

Vzhledem k tomu kolik se tam toho deje. Mam trochu strach, aby vsechny ty dejove linky nezakoncili ve stylu Dorne.

#35 Movego #36 AviaRa
28.4.2016 | 19:57:58
Movego

#34 garvon: Doufám že nee :o

28.4.2016 | 20:03:48
AviaRa

#34 garvon: Kdyby takhle krásně vykuchali Daenerys, tak bych jim za tu slast pro oči odpustil vše. ;)

#37 Movego #41 Mrkrikajs
28.4.2016 | 20:05:11
Movego

#36 AviaRa: ÁÁÁle né, moje nej postava :D

#39 AviaRa
28.4.2016 | 20:11:41
Sctyri

Proboha, tak doufám, že to bude stát za to a někam se hned pohneme! Myslel jsem teda, že knihy jsou obsáhlejší, že z toho bude alespoň 10 sérií.. Smutný to den začít si připouštět, že to někdy skončí, natož brzo.

28.4.2016 | 20:19:52
AviaRa

#37 Movego: To jsi jeden z mála co znám (co četl knižní předlohu) a má ji rád. :D

#40 dxm #42 Movego
28.4.2016 | 20:24:16
dxm

#39 AviaRa: z mála? já jsem u Hostiny pro vrány a knihy jsou super!

#42 Movego #47 AviaRa
28.4.2016 | 20:37:14
Mrkrikajs

#36 AviaRa: Asi tak. Už mám fakt dost toho jejího… VŠEHO. Tahle přebarvená rádoby vládkyně, že má něčemu vládnout?

Už jen ty její kecy o tom jak rozbije TO kolo. Čemu ona chce vládnout? Její neustálé rozhodnutí ala sám si sám krásně odhalili, že na to prostě nemá. Takových konin co už udělala nebo řekla a stále ji to nestálo z nějakého podivného důvodu hlavu. Neví nic o válkách, o politice, o hospodaření, o zemi, které chce vládnout a nárokuje si trůn protože… proč vlastně? Co ona se za ty léta, kdy sloužila jako čuba na prodej pro plány svého bratra o světě asi tak naučila. Připluje na západ a všichni ji budou házet na hlavu věnce a zpívat ji? Má jen pár tisíc malých chlapců co nemají koule a v boji působí velice směšně. Ale co taky čekat od doslova kluků, co byli celý život podvyživení a připraveni o věc, která z nich dělali „skutečné chlapy“. Už jen ta jejich výstroj je absolutně k ničemu a to nemluvím o jejich způsobu boje. Jako.. ať si v knížkách či v show tvrdí kdo chce co. Ale řekněte mi jak se asi tito „nejlepší bojovníci na východě“ hodlají ubránit armádě s těžkou jízdou, stroji a hlavně lukostřelcům? Jediný její opěrný bod jsou draci, kteří se ji stejně neustále vymykají kontrole. Všichni vědí co dělal její otec lidem, že draci nejsou na obranu a že Targaryeni jsou na vymření (i kdyby R+L=J platilo). A její chování zatím v 6. sérii? Naprosto odpovídající všemu předešlému. Nejhorší je, že takováhle feministická modla jen tak brka nenatáhne, protože je už ze začátku násilně ukazovaná jako ta pravé a jediná vládkyně celého světa. Zlatej Hodor.

#47 AviaRa #55 Rafan #56 Rafan #64 jirka164
28.4.2016 | 20:45:50
Movego

#40 dxm: On myslel Dany :D
#39 AviaRa: Já vím no :D Já zas nechápu co se všem líbí na Jonovi :o. V knížce je extrémně nudnej a v seriálu se pořád tváří jak kdyby ho něco bolelo :( Tak či onak Stejně jsou to asi nejzásadnější postavy GoT.

#47 AviaRa #48 Stardos
28.4.2016 | 20:48:17
Nut

To jsou dle mě jen kecy,píše 10–15 epizod a potom 70–75 hod,když se teď odpoutali od knihy ,tak pochybuji,že to jen tak utnou. Vydělávaj mrtě $$ a tento serial nemusí mít konec,má tolik dějových linii,že když jen uzavřou,tak může být publikum spojené,že to někam dospělo a poté pujdou za jinou cestou. Kdo vyhraje hru o truny ani nechci vědět :D

28.4.2016 | 21:01:03
jirun

Myslim ze ty dily jsou tak akorat protoze uz v tehle serii se hodne posuneme ke konci. Podle traileru muzeme v poslednim dile ocekavat WW u zdi, Sansu na Zimohrade jako kralovnu severu (i s Malickem ale v jake roli to uvidime), KL bude parit Tyrellum, draci zabijou Tiriona, Daeneris ovladne Drogona a vyda se do Zapadozemi protoze pochopi ze uz ji v Essosu nic dobreho neceka a Aria bude pripravena (vycvicena) na promazani si sveho sezanmu co se bude dit v Dorne netusim

28.4.2016 | 21:04:47
Monkeyskunk

Jezis no to bude slatanina :-D Treba prekvapi, ale nejak se mi tomu nechce verit.

28.4.2016 | 21:23:15
Akisi

Upřímně se docela bojím, co z toho vzejde… Možná to tak vůbec nebude, přece jen je to oblíbený seriál, co jistě vydělává mnohonásobně víc, než kolik jsou náklady na něj.

28.4.2016 | 21:29:16
AviaRa

#40 dxm: Myslel jsem Daenerys, knižní předloha je samozřejmě super.

#41 Mrkrikajs: Krásně jsi to popsal, navíc ještě stupidně začne (sice málo, ale prostě začla) krmit draky lidským masem… a jelikož toto není pohádka, tak si akorát můžeme domyslet, jak tohle rozhodnutí v budoucno dopadne :/ Jinak, její bojovníci co si „koupila“ (čtěte porušila dohodu) se mi také zdají dost obyčejní (byť se o nich furt mluví, jak kdyby byly nadpřirození), tak v seriálu z nich dělají přímo „maso do mlýnku“. :D

#42 Movego: Jon mi tak nějak nevadil, byla to u mě jedna z postav kterou jsem měl radši, ale favorit zrovna ne… No, kdyby zůstal mrtvý, tak by se mi to zamlouvalo více. Ale je pravda, že v seriálu to s tím výrazem, jak říkáš „ublížení“ někdy přehání. :D

#48 Stardos #59 Snoopy dog
28.4.2016 | 21:32:08
Stardos

#42 Movego: Linku s Jonem u mě zachranuje Samwell a Edd, později Ygritte a momentálně Davos :D

#47 AviaRa: Jak si „koupila“ ty bojovníky, to bylo to nejchytřejší co udělala a taky to nejrozumnější :D Stejně nakonec do Západozemí ani nevleze a pokud jo, tak se vrátí a bude vládnout maximálně Meerenu. Draky už do Westerosu dovede Bran, tam si představuji, že Drogon bude ten alfa samec(ice) a bráškové ho budou poslouchat.

#70 AviaRa
28.4.2016 | 21:47:13
DrcKo

#23 El Tigre Chino: 75 hodín je myslených všetky natočené série ty matematik :D

#50 El Tigre Chino
28.4.2016 | 21:49:09
El Tigre Chino

#49 DrcKo: Nejsem si jistý, jestli ti teď udělit titul Captain Obvious nebo Slowpoke.

28.4.2016 | 22:11:47
RadiKolacek

A nenapadlo vás, že ty díly třeba mohou být delší než jednu hodinu? ;)

28.4.2016 | 22:15:27
Stráťa

70–75 hodin celkově vychází na 8 sérií tak co panikaříte? Dohromady s šestou řadou to je ještě 29 epizod na ukončení příběhu. A doufám že většina vedlejších linek zůstane otevřená protože bylo nesmírně stupidní ukončit všechno v jednu chvíly…

28.4.2016 | 22:19:10
yennik

Ten článek je nějaký vtip? Ten titulek (ačkoliv s nějakým nesmyslem v něm) má přesně tolik informací, kolik má každá další věta toho článku, v každé větě to samé. WTF?

#63 Historic
28.4.2016 | 23:04:19
Gilly

ja si myslím, že natočia spin off

28.4.2016 | 23:04:21
29.4.2016 | 1:50:36
Rafan

#41 Mrkrikajs: Vy musíte mít nějaký emoční problém nebo co. To že se jí nelíbí ty pletichy rodů, zrady, chamtivost, žízni po moci a porobení si ostatních. To je totiž to pomyslné kolo. Princ Oberyn Martell si o Neposkvrněných myslel pravý opak toho co vy. Já si na rozdíl od vás myslím že kombinace falangové pěchoty z Neposkvrněných a Dothracké jízdy by byla sakra smrtící armáda. nikoli nadarmo se dothracků král bál. To jak se chová Daenerys Targaryen vychází z jejího dosavadního života. Už od narození se jí snažily zavraždit, byla zneužitá k cílům svého bratra. Je tedy naprosto pochopitelné že chce takové poměry změnit. Daenerys se cítí být vladařem z titulu svého původu, né nadarmo měl král Robert přezdívku uchvatitel a mnoho obyvatel západozemí zpochybňovalo jeho nárok na trůn. Daenerys je mladá a tedy trpí častou naivitou mladých vladařů, že změní svět k lepšímu třeba i silou. Protože je přesvědčena že jedině síle ostatní rody rozumí (což vlastně není úplně od věci). Každý vladář měl zvláště v mládí rádce, kteří usměrňovaly a nebo měnily postupy k dosažení toho co vladař chtěl. Takového rádce až doposud neměla. Pokud se dostane opět do vlivu Tyriona, má šanci něco dokázat.

#60 Snoopy dog #62 Mrkrikajs #70 AviaRa
29.4.2016 | 2:34:00
Rumek

Tak Ty jsi dobrý manták…jde jim o prachy a proto to zkrátí. Když si znechucený, tak si pusť Ordinaci a neotravuj tady debilismem…#8 Madafaka888:

29.4.2016 | 6:54:38
Rumek

Ono je tou stopáží myšleno seriál jako celek: 70 až 75hodin = 70 až 75 epizod. Aktuálně máme ze sebou 51 epizod, takže prostoru je ještě poměrně dost.
#19 Azog2182:
#17 UPIRIK2:

29.4.2016 | 7:01:51
Snoopy dog

#47 AviaRa: Mě by zajímalo jak by dopadla bitva neposkvrněných pro ti té těžké pěchotě Tyrellů. To už by asi nebyli tak neporazitelný:D

#70 AviaRa
29.4.2016 | 7:06:17
Snoopy dog

#56 Rafan: Já neví jak ty, ale co takhle zaútočit lučeštníkama na tu falangu kdxž tak to podpořit pěchotou a na dothraky použít tu Tyrrelskiu pěchotu co mají v KL. Nebo najet do neposkvrněných těžkou jízdou by taky nebylo od věci ty jejich kopí ani nejsou kopí spíš jen oštěpy.

#99 Rafan #103 Rafan
29.4.2016 | 7:13:05
Rumek

„Blížíme se k cílové čáře. Vidíme to někde mezi 70 a 75 hodinami před tím, než se zatáhne opona.“ Je naprosto jasné, že mají namysli seriál jako celek. Nevím kdo z toho vyvěštil, že to bude znamenat 10 až 15 dalších epizod po 6. sérii??? Co si pamatuji, tak drtivá většina dílů měla stopáž vždy pod 60min., první díl 6.série měl dokonce nějakých 47min. Dle mého se dočkáme sedmé i osmé série po deseti dílech a ještě zbyde čas na prodloužený dvouhodinový poslední díl. To mi přijde jako akorát, hlavně ať to nekončí jako LOST, protože tu bramboračku jsem rozdýchával hodně dlouho.

29.4.2016 | 7:23:33
Mrkrikajs

#56 Rafan: Ne, jen používám to co mám na krku. Neposkvrnění nejsou ani zdaleka jednou z nejlepších armád. To je fakt. Spíš průměr.

Falanga je ve středověku naprosto zastaralá a Dothrackové? Ty jsou snad ještě víc k smíchu, když je právě neposkvrnění dokázali nejednou dost účinně vyřídit. Je to „horda“! Z ní opravdu nikdy disciplinovaná armáda nebude a může mít počty jaké chce. Armáda bez logistického myšlení, disciplíny, tréninku, výstroje a výzbroje si fakt bude troufat na západní armády? Úroveň jak u dnešního IS. Jakmile přijdou o vůdce, pozabíjejí se klidně navzájem. Co jim asi tak může kdo na západě nabídnout? Zemi a statky? Vždyť oni jen zotročují a plení proboha! i kdyby něco dobili, tak si to prostě nebudou schopni udržet. /// To nejsou žádné „pletichy“ atd. to je politika. A jsi blázen pokud si myslíš, že i dnes to takto nefunguje. Kdo se v ní nevyzná, nemůže prostě vládnout. A je fajn, že ona má nějaké rádce. Jen kdyby je poslouchala a nedělala pořád vše po svém. Aneb „když už jsem hodně v prd., tak si prostě někoho vezmu.“ /// Oberyn je mrtví. A řekl něco v tom smyslu, že jsou pozoruhodní. /// Tys dokonce i napsal to, proč ji nemám tak rád, a ještě se tomu divíš. Je to naivní kravka, co si myslí, že změní svět k lepšímu. Novinka: Takhle to funguje v pohádkách. /// „Pokud se dostane opět do vlivu Tyriona, má šanci něco dokázat.“ – Tak to je hodně smutný. Vládce co je odkázán na své rádce. Hmm, to nikdy nedopadlo špatně, že? /// Takže ano, mám emoční problém. Dokud se bude takhle chovat, tak ho mít budu. Moc mě mrzí, že to vidíš jinak. :)

#76 Huban #79 Monkeyskunk
29.4.2016 | 8:34:55
Historic

#53 yennik: Z toho vyplývá jediný drobný nedostatek – titulek měl být tajemnejší 8-)

webmaster
29.4.2016 | 9:42:42
jirka164

#41 Mrkrikajs: Feministicka modla… :D :D to me dostalo. Ale v zásade máš pravdu. Když si to tak vezmes, tak šestá serie vypadá, že bude femminist-friendly a hodne se bude zaměřovat na ženské hrdinky podle toho úvodního dílu. To máš Arya, Sansa, Margery, Cersei, Daenerys, Elaria, píseční hadi… Tyhle všechny jsou takový ten prototyp „silných a nezávislých“ žen. Oproti tomu kolik je tam takových mužkých hrdinů – Tyrion, Varys? (spíš jen taková pomocná vedlejší role), Jon (co si budeme povídat, toho urcite ozivi), přibude Bran, Davos?, Jaime? (spíš taková loutka Cersei), Jorah. Nepochopte mě špatně, já proti tomu nic nemám. To je jen takový můj postřeh.

29.4.2016 | 9:49:34
jirka164

Joo a jesště zpátky k tématu.. Všemi deseti bych bral raději kvalitu, než kvantitu. Takže jestli mají nachystaných 15 nadupaných dílů, tak proč ne. Upřímně kdo by chtěl cca těch 5 dílů „o ničem“?

29.4.2016 | 9:54:06
Nikola XXX

A co znamenalo že HBO potvrdilo sedmou sézonu ? To lhali ?

29.4.2016 | 11:30:21
Vikiss87

Po seriálech věřím, že se chytne nějaký zkušený režisér-ři a natočí (doufám, že i několik) celovečerních filmů…snad v tý době bude mít třeba i Tarantino čas:-)

29.4.2016 | 11:32:46
Pouty

Oni berou celou epizodu jako hodinu, ikdyž to tak většinou není. 70–75 hodin než se zatáhne celá opona, čili celkově bude 70–75 epizod, nyní máme 51. Navíc uvažují, že poslední 2 řady(7. a 8.) budou kratší, třeba 7 a 8 epizod. Ale samozřejmě HBO s nima o tom bude jednat, jelikož je to pro ně dojná kráva a budou chtít ať běží co nejdéle.

29.4.2016 | 12:04:10
warcz

Obaly na mobilní telefony s tématikou GOT koupíte zde: http://www.obalho.cz/got/

29.4.2016 | 12:50:57
AviaRa

#48 Stardos: Z jejího pohledu to bylo chytré (a dost možná i nejchytřejší co kdy vymyslela), ale hezké to nebylo. Jedna z prvních věcí kterou si sama zařídí a vzápětí ji poruší.

#59 Snoopy dog: To by byla radost pohledět :D

#56 Rafan: A Targaryeni byly co? Oni si také Westeros DOBYLY. A poté byly zas DOBYTI jiným rodem. To že její otec byl šílený magor co pálil zaživa lidi a ještě při svém konci chtěl spálit celé Přístaviště neznamená že nějaká kravka co začíná krmit draky lidským masem má větší nárok než Baratheoni.

Ano, Oberyn si myslel hodně věcí… A dopadl přesně tak, jako dopadají v seriálu Neposkrvnění. Nezpochybňuji, že ve formacích jsou dobří, ale jejich úspěchy jsou hlavně bitvy PROTI DOTHRAKUM, a proto si je města najímají, aby je chránili před barbary, kteří zas moc strategie nepoužívají… Proti plné síle některých armád ze Západozemí, by moc neobstáli.

#74 Snoopy dog #80 Monkeyskunk
29.4.2016 | 13:15:43
tonyped

Úplně vidím poslední záběr celýho seriálu, jako Gendryho, kterej si jenom povzdechne, sedící v loďce někde uprostřed moře :D

#75 Khardoom
29.4.2016 | 13:24:05
zamyslak

Já bych radši měl ještě dvě kratší a kvalitní série, než hloupé natahování jak u Dextera, kde všechno po 4. sérii stálo za nic.

29.4.2016 | 13:40:11
Luciz

#12 Scenárista s veľkým S: To by bylo super!!! :)

29.4.2016 | 13:43:16
Snoopy dog

#70 AviaRa: Nejvripnější je napsat dothrakové a strategie v jedn3 větě,:D

29.4.2016 | 13:47:59
29.4.2016 | 13:57:57
Huban

#62 Mrkrikajs: No tak máš pravdu, že falanga může být na poměry Západozemí zastaralá. Ale takovéhle bojové útvary bojovali za své existence proti jízdě i střelcům. A vcelku úspěšně. Na druhou stranu to ber tak, že Neposkrvnění jsou braní jako nejlepší na světě, protože jinde než na východě nikdy nebojovali. Nebo teda neslyšel jsem ještě, že by se armáda Neposkrvněných střetla s těžkou jízdou. Co se týče jejich výbavy… Zkus někdy na sebe hodit 30 kg plátové brnění a jít si trochu zaběhat někde v podobných podmínkách. Třeba v Turecku. A navíc jejich největší síla spočívá právě v tom, že tu mužnou část nemají. Oni nezačnou prchat, když se bitva bude zdát beznadějná. Nebojí se o svůj život, ani o svou rodinu. Oni pro ten boj žijou. Bohužel pro Deanerys, udělala to, že se je snaží jakýmsi způsobem olidštit. Čímž si bere vlastně svou největší sílu.

Co se týče Dothraků… Vzpomeň si na Mongolskou armádu. Dobře co se týče politiky nevím co s nima bude v Západozemí dělat. Ale dokáže to být sakra smrtící jednotka. „Dothračtí chlapi se učí jezdit na koni od svých šesti let.“ Myslím že to v Západozemí nikdo nedělá. Myslím, že co se týče vojska, má Deanerys docela velkou šanci. Zvlášť vezmeme-li v potaz jak teď Sedm Království vypadá.

Co se týče politiky… No nezbývá mi než s tebou souhlasit. Ale její chování je docela pochopitelné. Snaží se být skvělá, hodná vládkyně co všechny miluje… To jsou holt ty komplexy z dětství. Ale to prostě nejde. Obzvláště při takovém velkém množství rozličných kultur v jejím… No… „Království“ :D Ale spousta králů bylo odkázáno na své rádce. Bohužel, ona hledá rádce na každém rohu, ale že by si nějak brala k srdci jejich rady to ani ne. Je dost tvrdohlavá a občas mi přijde, že ty rádce má jen proto aby na ně mohla křičet :D

#77 Snoopy dog #83 Mrkrikajs
29.4.2016 | 14:00:15
Snoopy dog

#76 Huban: Nejsem si úplně jistej, mám pocit že neposkvrnění nemají plátovou zbroj, ale koženou alspoň to tak vypadá.

29.4.2016 | 14:41:37
Tabashi

Daenerys je šíleně nezkušená a o vládnutí toho fakt zatím moc neví, ale v dané situaci je asi to nejlepší, co by mohlo na železným trůnu sedět… zvlášť když si nechá radit od takových jako Tyrion a když se něco naučí, mohla by z ní být dobrá vladařka :) nicméně v Meereenu její vláda stála za starou bačkoru

29.4.2016 | 15:04:58
Monkeyskunk

#62 Mrkrikajs: A co takove hordy vikingu, ktere dokazali dobyt XY zapadnich zemi? Jen tak lehce bych je urcite nezatracoval. Kvuli necemu jsou obavani v celem westerosu. Nebo si myslis, ze je to jen tak? Ze je radej uplaci nez aby s nima sli do boje? Tvuj problem je v tom, ze si se vsim hned hotovej. Kdyz se na to podivas z vice uhlu, tak to tak jasny neni. Treba kdyby v cele armady stal Mace Tyrell, tak muze mit taky clenu kolik chce, vyzbrojenych jak chce a rozsekala by je hrstka tenescrowi, pac to psycho co by se na ne valilo by je polozilo jeste driv, nez by doslo ke stretu :-D Treba a treba taky ne, ale urcite bych je tak neodsuzoval, kdyz se jich boji pulka sveta :-D

#86 Mrkrikajs
29.4.2016 | 15:05:50
Monkeyskunk

#70 AviaRa: Zbavit lidi otroctvi neni hezke? To ja bych rekl pravej opak :-) Oni se k ni pak pridali defakto dobrovolne. Jasny nevedeli moc co jinyho delat, ale stejne tu moznost volby meli. A co se tyka Zelezneho trunu Targaryeni ho zalozili, takze z tohodle pohledu nikdy uchvatitele nebyli. Vytvořil si vlastní trůn, vlastní pevnost, vlastní hlavní město, dokonce prosadil novej letopočet. Někteří se k němu (Aegonovi) nakonec přidali dobrovolně (Stark, říční lordi, po pár střetech i Údolí a nakonec Dorne). To se s Robertovou rebélií vážně nedá moc srovnávat :-)

#82 AviaRa #84 Ann Taylor
29.4.2016 | 15:27:41
Moor8

Zbytečně natahován? Už teď seriál nestíhá pořádně odvyprávět vše potřebné a tak často nějaké postavy jednají nevysvětlitelně. (Dění v Dorne) Měli by zvýšit buď rozsah epizod na 90 min nebo zvýšit počet epizod v sérii.

29.4.2016 | 15:32:24
AviaRa

#80 Monkeyskunk: Historii znám, ale v lásce je mít nemusím a nebudu. Ano, společné království vytvořili po tom, co dobyli ostatní, Dorne ale odolávalo celkem dlouho a jestli si správně pamatuji, tak se připojilo až se sňatkem. Je ale jedno, jestli si trůn založili nebo ne, zabili přitom lidí dost, stejně jako v Robertově rebelii zařvalo spoustu lidí, takže je nebudu omlouvat tím, že „spojené království nebylo, takže spasitelé…“ Zbavit lidi otroctví hezké být může, ale svět je furt středověký, obyčejní poddaní budou stejně šikanováni svými pány a s jejím stylem vládnutí je to jedno.

#86 Mrkrikajs #88 Monkeyskunk #96 Snoopy dog
29.4.2016 | 15:36:37
Mrkrikajs

#76 Huban: Proč si všichni „experti“ vždy myslí, že se voják se zbrojí pohyboval jak Armstrong na Měsíci? Sám tahám se SVOJÍ výstrojí daleko víc, a to nepočítám výzbroj takže děkuji. Už jsem si to zkusil a fakt mi nemusíš říkat dle tvých domněnek, jaké to asi je.

Možná bys měl zbroj taky zkusit. Zjistil bys, že i páže by se zbrojí zvládlo udělat nejeden tělocvikový úkon. A taky to, že kov, ze kterého by byla zbroj, která by vážila pouhých 30kg, by byla označována do teď jako revoluční objev. A pokud bych byl rytíř s plátovou zbrojí, proč bych si měl dělat starost, kvůli smrdícímu barbarovi na koni s jeho ultra-zahnutým kdovíčím? Mám sakra PLÁTOVOU ZBROJ! /// Víš… boj dvou mužů v plné zbroji fakt nevypadal jako ve filmech. Fancy-šermem z filmu bys člověku s pořádnou zbrojí vykouzlil tak možná úsměv na tváří. A je jen málo způsobů, jak někoho zrovna s plátovou zbrojí zabít. //// „Dothrackové se učí jezdit na koni od svých šesti let.“ A co? Oni umí JEN jezdit na koni. Ale vycvičit je v něco jiném nebo je vzdělat, což je při boji daleko důležitější je nadlidský úkol. Jezdit na koni a učit se bojovat jsou dvě odlišné věci. Jen si vzpomeň na souboj Jorah v Qotho. Ten se třeba učil jezdit na koni od čtyř let a co? Qotho je mrtvej a Jorah ne. To protože Jorah měl ZBROJ. A kurva velkej meč! //// Nemyslíš, že kdyby byli Dothrackové skutečně tak úžasní a tak velkou hrozbou, že by to někdo v západě už začal řešit? Hmm? /// Turecko? Turecko? Vážně? Si myslíš, že 30 kg oceli v Turecku je jako na podělání? Že by se z toho člověk posr…? Šmarja pano. Zajdi si někdy do Izraele. Viděl bys tam ty křesťanský monumenty a pomníky. Zajdi si třeba k památce, která tam stojí jen díky křížovým výpravám a ptej se sám sebe, jak to, že se na to ti rytíři v tom horku nevysrali. Protože Islamisti tam sami asi lítali nahatí, že? Nojo. Taková výhoda nemít na sobě zbroj z oceli v těžkých vedrech. Jo, úplně to vidím. /// To je fakt. Neposkvrnění se opravdu o svou rodinu nebojí, když ji stejně většinou ani nemají. O svůj život se bojí absolutně každý a stejně tak můžu říct, že kdokoliv kdo stráví x let cvičením pro boj v bitvě pak žije. Takže tyhle rádoby propagandistický kecy můžeš vynechat. Stejně jim nikdo doopravdy nevěří a navíc nejsou ani pravdivý. /// V Show i knížkách působí ta sebranky dosti směšně a od nějakých elitních válečníků mají ještě daleko. Jak jsem říkal. Zbroj nulová, výzbroj absolutně nedostačující, trénink lehce nad průměrný a samotné fyzické předpoklady jsou už od prvního pohledu na jejich velitele dosti na pováženou. Sám Červ vypadá jako malé dítě co předčasně dospělo a jeho herecké výkony se řadí do Kategorie: „SAND SNAKES“.

#85 Ann Taylor #100 Rafan
29.4.2016 | 15:42:50
Ann Taylor

#80 Monkeyskunk: No počkej počkej, založili… založili ho tak, že prohlásili – ty seš sice král a tvoje rodina je tu král už pár tisíc let, ale ode dneška král nebudeš, budeš můj poddaný, nebo tě můj drak spálí. A to, že někteří radši řekli fajn, místo aby se jim postavili… přidali se pod nátlakem a pod hrozbou smrti, to je pořád dobývání. Akorát u říčních lordů to tak bylo, jenže ti to udělali proto, že stejně králi nebyli a vládli jim železní, kterých se moc rádi zbavili. A pak Dorne, který si neuměli trvale podrobit, a tak opravdu svobodnou volbu mělo. Ale když Stark koukal na tři draky před svojí armádou a když královna regentka Arryn koukala na draka a Visenyu, jak houpe jejího synáčka v Orlím hnízdě na kolenou bez možnosti vytáhnout na hrad armádu, tomu dobrovolně se přidat neříkám.

#92 Monkeyskunk
webmaster
29.4.2016 | 15:54:38
Ann Taylor

#83 Mrkrikajs: Oni se smrti nebojí, protože pijou nějaký speciální víno, co jim kromě vnímání bolesti otupuje i emoce a vymejvá jim mozky.

#89 Mrkrikajs
webmaster
29.4.2016 | 15:56:45
Mrkrikajs

#79 Monkeyskunk: Co sem sakra pleteš vikingy? Můžeš mi říct co má Viking společného s chlapcem v kožence bez koulí nebo s Dothrackem? Tvůj problém je, že vždycky pleteš hrušky s jablkama. A ještě jsem fakt neslyšel ani neviděl něco o tom, že neposkvrnění jsou hrozbou pro západ. Max. tak pro východ, ale to je pochopitelné. Žádná půlka světa se jich rozhodně nebojí. Už jen kvůli jejich celkovému počtu. Sakra.. kde berete všechny ty informace? Ps: Řekni mi, prosím. Kolik že území si Vikingové dlouhodobě vždy dokázali udržet?

#82 AviaRa: Jo… sluníčkům těžko něco vysvětlit.

#90 Movego #92 Monkeyskunk
29.4.2016 | 15:56:54
Nikola XXX

DENERIS MĚ ZKLAMALA TA MĚLA V PÁTÉ SÉRII ZAÚTOČIT NA YUNKAI. A zbavit se synů harpie. Bylo by to lepší než ten její osud.

29.4.2016 | 15:57:17
Monkeyskunk

#82 AviaRa: Jde o to, že Aegon něco vytvořil, Robert to jen převzal, tim si nic neomlouvám tak to prostě je a je to rozdíl :) Ale taky neříkám ,že proto byli nějací spasitelé ;)

29.4.2016 | 15:58:21
Mrkrikajs

#85 Ann Taylor: Ale ano, to ti neupírám. Taky si tuhle informaci můžu zjisti. Ale i ve fantasy se každý něčeho bojí. Člověk se nemusí notně bát jen o svoji smrt. A strach je dost těžko zcela definovaný, takže tomu můžeme každý jinak rozumět. Jak si sám řekl. Emoce jim to úplně nesebere. Stejně jako Zaklínačové mají přeci jenom emoce, tak i u neposkvrněných se to velice zveličuje a dělá se z nich něco, co nejsou. A ta největší kravina co by vůbec někdo mohl říct? – „Protivník co nezná strach má výhodu.“

#94 Ann Taylor
29.4.2016 | 16:10:40
Movego

#86 Mrkrikajs: Super tak ok my už budem zticha a ty nás můžeš poučovat jak jsou vlastně neposkvrnění a Dothrakové úplné lamy a ty jsi prošel Turecko v 30 kilové zbroji xD :D

#91 Mrkrikajs
29.4.2016 | 16:14:40
Mrkrikajs

#90 Movego: Super. Tak ok, já už budu zticha a vy mi můžete dál předkládat něco, co jsem ani neřekl. :D :)

29.4.2016 | 16:17:46
Monkeyskunk

#84 Ann Taylor: Jo šak západozemí dobyli, o tom se nepřu. Ale Železný trůn si vytvořil sám. Bez jeho invaze by s největší pravděpodobností zůstalo západozemí rozděleno a nikdy by neskončilo jako 1 říše pod 1 vládcem. Já v tom prostě vidím rozdíl. Taky Němci vytvořili 3. říši ne? Ano dobýváním, ale vytvořili, nepřevzali…K té dobrovolnosti, ano měl jsem použít něco ve smyslu víceméně dobrovolně :-D Kdyby to královna údolí nebrala tak přes emoce třeba jak Frey, tak si řekne, že si udělá nového synáčka a šla by do boje :-D Torrhen měl prej dokonce nějaký plán, jak draky zabít, ale prostě se zalekl no.

#86 Mrkrikajs: To že je to barbarská horda stejně jako Dothrakové a stejně dokázala proti vyzbrojeným armádám obstát. Udržení už je pak něco jiného. Oni ani nechtěli nic držet, v tom byl smysl hordy. Vydrancovat a ustup. Pulkou sveta jsem myslel easteros. Ano asi jsem mel rict pulka znameho sveta, lepsi? A bavim se o Dothracich. A jejich celkovy pocet je podle me obrovsky akorat jsou rozdeleni do vice khalasaru/hor­d/kmenu jak chces :) Ale je fakt, ze to beru i skrz informace z knizky, nejsem si jistej jestli v serialu bylo zmineno, ze podnikaji najezdy i na svobodny mesta. A vem si, ze kdyz se v prvni serce o Dany zminovali, tak z te hordy Dothraku byli celkem nervozni, nez to nekdo neuklidnil tim, ze nikdy neprejdou more pac se ho boji nebo tak neco. Coz by se stalo nebyt Drogovi smrti.

#93 AviaRa #95 Mrkrikajs
29.4.2016 | 16:23:19
AviaRa

#92 Monkeyskunk: Bál se hlavně Robert, kvůli jeho averzi vůči Targaryenům. Kdyby proti jejich transportních lodí s dothraky vyjeli lodě válečné, tak nám toho naši koňáci moc neudělají. Pak také stačí čekat s armádou, včetně lukostřelců a kopíníků na břehu, a než se stačí vylodit, tak většina umře.

29.4.2016 | 16:32:05
Ann Taylor

#89 Mrkrikajs: Nevim, kdo jsou Zaklínačové, ale to neřešíme, ne? Řešíme strach ze smrti jedné konkrétní skupiny v jednom konkrétním světě. A ten nemají, jim nevadí umřít, oni nad tím nepřemýšlí. Dělají z nich loutky, které neuvažují o sobě, nemají žádné já, vlastně jim odstraňují pudy sebezáchovy, když je nutí dávat přednost pánovi před vlastní žízní, hladem nebo zraněním a od takového stavu jim nedávají nikdy volno jako kdyby měli „normální“ výcvik, takže jsou úspěšní. Dany jim povolila uzdu, tak se to u nich začíná měnit. To byl i důvod, proč už je nechtěli prodávat jako domácí stráže – promíchají se s ostatními a začnou pod jejich vlivem být individuální a získávat osobnost. Mně ale nepřijde, že by se z toho snažili dělat výhodu, že bez strachu jsou lepší. Říkají, že bez strachu jsou poslušnější, a smysl to dává. Vzhledem k tomu, že Západozemí otrokáře nezajímá a Západozemce nezajímají otrokáři, tak nikdy nikdo neplánoval jejich střet. Tudíž při prodeji přednáší výhody Neposkvrněných oproti žoldákům (tam jsou asi nevýhody naprosto jasný) a dothrakům, kteří se od Qohoru s Neposkvrněnými moc střetávat nechtějí. Jinak má známý Essos nějaké menší městské posádky, ale žádnou profesionální armádu, snad s výjimkou braavoské flotily, takže je logické, že v Essosu patří ke špičce. A jelikož Západozemí je pro ně nezajímavá barbarská země, tak s tím to nesrovnávaj. Dany je první, kdo je chce svést k sobě, takže i v seriálu se můžou jenom dohadovat, jak by to dopadlo.

webmaster
29.4.2016 | 16:32:14
Mrkrikajs

#92 Monkeyskunk:

Ano. Problém je, že Západ a Východ jsou naprosto rozdílné kontinenty a dle toho taky odpovídají různé kultury. Avšak Vikingové měli převážně menší počty, takže bych se vůbec o nějakých armádách zas tak moc nebavil. A jsi blázen, pokud považuješ Vikingy za špatně vyzbrojené. Porazit x oddílů, plenit, zotročovat, obléhat ani bojovat o města s brannou posádkou není to samé, jako bojovat s armádou. A jak ty sám říkáš. Hordy prostě nebudou vládnout. Protože nemají čemu vládnout. Ano, je to společnost, která je přímo životně důležitá na přežití vůdce. Jakmile padne, tak jsou všichni v sobě. Na západě máš armády bojující za rody. Padne i třeba velitel (Lord domu), tak přesto není takový problém si udržet loajalitu armády. Stále jsou většinou v rodě další. /// A kdyby přepluli, tak co? Jak budou vést zásobování? Jak budou vést obléhání? Trio Baratheonů na strategických postech + armády další rodů by měli více než solidní šance. V tomhle jsou právě ty nevýhody hord. Ve vládnutí.

#97 Snoopy dog
29.4.2016 | 16:40:48
Snoopy dog

#82 AviaRa: No a jak psal že se někteří přidali dobrovolně tak ono to bylo tak že, buď se ke mě přidáte nebo vás moji draci ugrilují jako Harrena.

29.4.2016 | 16:51:23
Snoopy dog

#95 Mrkrikajs: Já nechápu co tady má spousta lidí z tím jak jsou neposkvrnění nejlepší pěchota(kopiníci). Vždyť ta pěchota Tyrellů i Boltnů je 10× lepší, jenom jejich brnění, štíty a zbraně, vážně vždyť neposkvrnění nemají ani kopí jenom oštěpy.

#98 AviaRa
29.4.2016 | 17:09:01
AviaRa

#97 Snoopy dog: Hlavně Ramsay má 20 DOBRÝCH MUŽŮ. (proto se přezdívá Ser Twenty Goodmen). Takže na to ani draci nestačí. :D

#101 Mrkrikajs #105 Snoopy dog
29.4.2016 | 17:45:15
Rafan

#60 Snoopy dog: Zjistěte si nejdříve klady a zápory lehké, tedy Dothracké jízdy a těžké v podobě rytířů. Ve vzájemném duelu to pro těžkou jízdu dopadne špatně z důvodu, že jí lehká jízda umanévruje až pod tou těžkou padnou vysílením koně. Těžká jízda je k úplně jinému určení než to co uvádíte.

#108 Snoopy dog
29.4.2016 | 17:48:19
Rafan

#83 Mrkrikajs: Jorah v Qotho byl souboj pěších a to jste někde jinde. Nám jde o souboj jezdců na koni

#102 Mrkrikajs
29.4.2016 | 17:57:34
Mrkrikajs

#98 AviaRa: Jo, tenhle fór je dost dobrej. :D Ramsayho nejlepší psi jsou též vybaveni maskovací technologií.

29.4.2016 | 18:02:15
Mrkrikajs

#100 Rafan: To si myslíš ty a pár tvých přátel v hospodě. Pravda. Trochu jiné to je. I když přesně nevím jak by Dothrackové bez draků obléhali západní hrady a města. Na koních? /// I tak by ale Jorah vyhrál. Rytíř, zbroj, velkej meč nebo kopí vs jezdec bez zbroje s koněm bez zbroje a se zbraní malého dosahu. Jak to asi dopadne? Jízda nejezdí se zbraněmi dlouhého dosahu jen tak. :) Taky jsem ještě neviděl Dothracka s lukem nebo kuší. :)

#106 Rafan #107 Ann Taylor
29.4.2016 | 18:07:38
Rafan

#60 Snoopy dog: Vy chcete honit pěchotou jízdu? Lehká jízda je od toho aby eliminovala těžkou protivníka.

29.4.2016 | 18:07:46
Napoleon.I

Jen veliká škoda, že neukázali jak Briene popravila Stannise (jednoho z rozumných lidí).

Podle mě rod Dorne skončil tak rychle, že nestihl ukázat své postavení mezi ostatními rody.

Podle mě začne druhé dějství na severu, čím nás překvapí rod Freyů, jak dopadne bitva Boltonů, a co chystá rod Greyjoy?

29.4.2016 | 18:09:40
29.4.2016 | 18:11:47
Rafan

#102 Mrkrikajs: Vyhladoví je. Toho se bál Král Robert když oponoval Eddardu. Jak prohlásil,když budou strádat opustí ho.

29.4.2016 | 18:12:57
Ann Taylor

#102 Mrkrikajs: Ale luk je pro dothraky celkem zásadní zbraň, už malé děti se učí střílet ze hřbetu koně sotva umí chodit. V seriálu jsem si nevšimla, to to vynechali?

webmaster
29.4.2016 | 18:17:43
Snoopy dog

#99 Rafan: A vy jsi to nejdřív prosím přečtěte, nenapsal jsem nic ve smyslu útoku těžké jízdy proti Dothrakům, ale proti Neposkvrněným kvůli těm jejich oštěpům. A Dothrakové na nějákou taktiku natož poslouchání někoho moc nejsou, ale to je vedlejší a proč někoho honit pěchotou počkám si na něj Dothrakové jsou horké hlavy a také oni by přišli dobývat takže útočit potřebují oni. Ale rozhodně se nechci hádat jestli tě napadá něco lepší ho a bude to dávat smysl tak změním názor, ale za těchto podmínek bych moc na Dothraky nesázel, a také když nebudeme mluvit o bitvě jako takové, ale o válce tak Lordi ze Západozemí budou mít výhodu v tom že znají svou zemi a jsou zvyklí bojovat v takových podmínkách, lesů moc na východě není, spíš pláně. Jestli by navíc velel někdo jako Randyll Tarly tak nebo Černá Ryba nebo někdo podobně zkušený a dobrý velitel tak Deanerys bys Selmyho nemá šanci.

29.4.2016 | 18:21:04
Rafan

Nemůžete útočit těžkou jízdou proti pěchotě dokud má protivník k dispozici lehkou jízdu. Lehká vám tu těžkou pobije zezadu. Nemluvím o tom co udělá zapřené kopí nastavené proti přiždějícímu koni. Zranění koně bývá takto pro koně fatální a zvláště když nese těžkooděnce. Pád z koně v brnění už tak byla loterie že se nedomlátí tak, že už ho nebudou muset ani dorážet.

#110 Snoopy dog #111 Rodney_
29.4.2016 | 18:37:54
Snoopy dog

#109 Rafan: Ano to máte pravdu, ale záleží na tom jak by se celá bitva vyvíjela, ale souhlasím napsal jsem to špatně takoví útok by byla blbost, ale ty jejich oštěpy jsou fakt směšně krátké a účinné by byly jenom proti první řadě a ta lehká jízda(Dothrakové) jsou úplně neobrnění a jejich zbraně nejsou moc efektivní proti plátové zbroji (Jorah vs ten pokrevní jezdec Droga), ale jak už jsem psal tak by měli v západozemí mnohem větší výhodu Lordi a jestli by se někdo doslechl o tom jak to Dany zpackala v Meerenu tak by přišla podle mě i o ty kdo by ji mohli podporovat. Ale myslím že se shodneme na tom že by jsme byly lepší stratégové než Deanerys. :)

29.4.2016 | 19:01:12
Rodney_

Proč by si dobyvatel který má alespoň půlku mozku bral na dobývání Západozemí Dothraky? I kdyby byli schopni porazit západní armády, co by po nich zbylo? Půlka království na popel a druhá půlka s nenávistí vůči dobyvateli. Kolik měl Drogo mužů? 40 000 jezdců? No nevim jak dopadli kdyby Robert Baratheon svolal všechny svoje vazaly (cca 200 000 mužů), nemluvě o tom že by nebyli schopni ochránit svoje transportní lodě proti královským flotilám. Na východě jsou obrovské rovinné pláně což vyhovuje Dothrakům ale v Západozemí je spousta hor, lesů, kopcovitých krajin, a řek. V situaci která panovala v 1. serii bylo sci-fi úspěšně zaútočit na Západozemí, to by měla Dany/Viserys pouze zmiňované Dothraky. Co má teď? 8000 lehkých kopiníků, 2000 žoldáků a 3 nedorostlé draky u kterých je ovladatelnost víc než pochybná. Pokud by jí nepodpořil žádný z velkých rodů tak by neměla sebemenší šanci.

#109 Rafan: Středověká lehká jízda by těžko obstála v tváři v tvář těžké… Sloužila spíš na přepady, plenění a průzkum. Lehká jízda dostávala bojový smysl až příchodem palných zbraní a ústupem obrnění.

#113 Snoopy dog #115 Rafan #116 Rafan
29.4.2016 | 19:12:26
AviaRa

K té „lehké“ jízdě nutno podotknout, že to jsou furt dothraci, a né vojáci plnící rozkazy… Tudíž pochybuji, že by se všichni dothraci snažili takticky „unavit“ těžké rytíře. Nehledě na to, že by mohli být jednoduše postříleni. Dále tu je furt fakt, že po vylodění by jim do boje moc nebylo… Pokud by se vůbec stačili vylodit při přepadu.

29.4.2016 | 19:23:04
Snoopy dog

#111 Rodney_: Ten počet lehkých kopiníků bych snížil harpyje se přece jenom snažej, a jestli chce mít meeren v pohodě(nevím jak jinak to říct) tak i kdyby začali obyvatelé Meerenu spolupracovat tak určitě min. 1000 jich tam musí nechat. Jo, a mám pocit že těch žoldáků je taky mnohem míň, alspoň v seriálu mám pocit že dokonce jen 500, v knize když počítáme ty co jí zradili tak to může být ±1000, a to počítám ty zrádce, ale zase Selmy se jí tam pokouší vycvičit rytíře a nějáký oddíly pěchoty z těch osvobozenejch otroků.

29.4.2016 | 20:00:12
Rodney_

V knihách Illyrio a Varys chtěl využít Dothraky aby vnesli do západozemí ještě větší chaos a připravily tak půdu na příchod Aegona, který by hrdinně zlikvidoval nenáviděné Dothraky a získal tak podporu obyvatel a lordů Západozemí… vůbec neměli v plánu nechat Dothraky ovládnout Westeros. Aegona by nakonec provdali za Dany( počítám s tím že by Drogo nepřežil). Škoda že tuhle celou konspiraci s Aegonem v seriálu vypustily („máme materiál jen na 15 epizod“).

29.4.2016 | 21:10:43
Rafan

#111 Rodney_: Tak proč se jich Robert tak bál?

#117 Rodney_
29.4.2016 | 21:32:51
Rafan

#111 Rodney_: Už jsem to psal výše, lehká jízda těžkou umanévruje tak, že pod těžkou jízdou padnou vysílením koně.

#117 Rodney_ #130 ElfkamElessar
29.4.2016 | 21:36:06
Rodney_

#115 Rafan: protože to měl ve scénáři :D… potřeboval argument pro vraždu Dany

#116 Rafan: za předpokladu že se spolu budu nahánět na plochém 5km hřišti… dej mi jeden příklad z historie kde armáda složená z lehké jízdy porazila kombinovanou armádu nebo v souboji porazila těžkou jízdu (Mongoly nevytahuj protože ti se vlastně nikdy se Západoevropskou armádou nestřetli).

#118 Rafan #119 Rafan
29.4.2016 | 21:58:33
Rafan

#117 Rodney_: Skuste si dát na záda závaží a běhejte s častou změno směru.Ta kinetická energie utahá každého koně . To nemluvím že lehká jízda je rychlejší a napadne li tu těžkou zezadu je jí to že je těžká prdlajs platné. Těžká jízda útočí přímo a navíc nikoli na větší vzdálenost, kůň není auto !!

#120 Snoopy dog
29.4.2016 | 22:06:34
Rafan

#117 Rodney_: protože to měl ve scénáři :D… potřeboval argument pro vraždu Dany To nemyslíte vážně, že ne? Robert věděl že se může uchýlit do hradů. Problém je že vesničané nikoli. Dotraci by vyjedli vše do vzdálenosti 2 dnů jízdy koněm. Nastal by hladomor a lidé by Roberta nenáviděli že se Dothrakům nepostavil v poli. Nebylo by ani co zasít.

29.4.2016 | 22:13:10
Snoopy dog

#118 Rafan: Ale tady jde taky o to o čem už jsem psal, to že tu jízdu umanévrují je pravda, kdy by to nebyli dothrakové ti se ti na nějákou strategii vykašlou, a i kdyby teda zaútočili na těžkou jízdu v PLÁTOVÉM BRNĚNÍ těmi svými zahnutými meči tak jim udělají naprostý nic museli by se trefovat do podpaží a jiných slabých míst a mezi tím by buď dorazila pěchota nebo lehká jízda Lordů, předce jenom Lordi mají mnohem kombinovanější armádu než Dany. Mají těžkou jízdu, lehkou jízdu, pěchotu jak lehkou tak těžkou a lučišníky a téměř určitě kušníky a nejspíš i nějáké katapulty nebo balisty. Za to Dany má lehké kopiníky, 500 žoldáků asi jezdců, a 3 nedospělé neposlušné draky, ty dothraky zatím ani nemá je to jen spekulace sice velmi pravděpodobná, ale furt jen spekulace.

29.4.2016 | 22:22:22
Kalam

Zajímavá diskuze… hlavně někdo nevěřte kecům o tom, že se v rytířském brnění nedá skoro ani hejbat… na YT najdete spoustu videjí, kde lidé v plné středověké zbroji dělají kotouly, běhaj atd. aby dokázali opak… Jinak dothraci jsou banda špinavců, co by buď umrzla, nebo by chytli nějaké nemoci z Westerosu a brzo by pochcípali… a když ne, tak by si namleli o první pevnost nebo hrad… a unsullied jsou možná dobří na těch jejich polopouštích a rovinách, ale opět, ve Westerosu by je někde v lesích nebo zasněžených horách rozmasakrovali… a je jich hrozně málo, brzo by se vyčerpali, nebo by je zas lidi z obsazenýho města ve spánku podřezali…

30.4.2016 | 0:45:42
niennor

Aby ktokoľvek z z východu prišiel do Westerosu, potrebuje buď draky, na ktorých by preletel alebo lode. Draci môžu byť problém (v terajšom stave síce veľmi nie), pre druhý prípad stačí dostatočne obnoviť zásoby Divokého ohňa.. či? :)

30.4.2016 | 9:34:11
Ser David Payne

Tak to by mohlo bejt jako poslední série Breaking Bad – oficiálně jediná série s šestnácti dílama, ale natažená přes dva roky (takže fakticky dvě kratší). To by se mi líbilo, drželo by to tu symboliku sedmi, ale nechalo dostatek prostoru na rozuzlení.

30.4.2016 | 13:41:35
Argetlam Královrah

Tak to vidím tak, že na začátku 7. epizody si všichni sbalí kufry a vytáhnou do Králova přístaviště, kde se pobijí navzájem, jinak si nedokážu představit, jak to dokážou smysluplně ukončit. Jasně, vzhledem k situaci je dost pravděpodobný, že Jamie, Malíček, Varys, Tyrion, Sansa, Ramsay, Mel, Loras, Olenna, Mace, Sand snakes, Aša, Theon, Brienne, Arya, Margery a Daenerys brzy zemřou (řekl bych, že polovina z nich už v této sérii), takže na trůnu zůstanou nakonec Lannisterové (Cercei a Tommen), ale ukončit to za 15 epizod je trochu rychlé. Každopádně je docela jistý, že brzy ubudou minimálně linky na Zdi a v Zálivu, takže proč ne.

#125 Mrkrikajs
30.4.2016 | 14:23:14
Mrkrikajs

#124 Argetlam Královrah: Lockere, to jsi ty? Já tě hned poznal podle těch kravin co píšeš.

#127 Argetlam Královrah
30.4.2016 | 20:34:14
Nikolperse

Nebojte sa. Podľa mňa nás čakajú, okrem tejto, ešte dve desať dielne série.

30.4.2016 | 21:53:02
Argetlam Královrah

#125 Mrkrikajs: Na rozdíl od Lockera nevypouštím falešné info, ale spekuluji ;) jeden by si myslel, že lidé, co už umí psát, by v tom mohli vidět rozdíl :D Něco se ti nezdá? Zeptej se konkrétně a rád vysvětlím své stanovisko ;)

30.4.2016 | 23:21:40
Vinstor

Len, nech to ukončia, ako začala šiesta séria je mi jasné že to netreba naťahovať. Seriál už slúži len na šok, vytvárajú komixových záporákov ako Sand Snakes a Rammsay ktorí vyhrávajú bezdôvodne… Posledné epizódy len vyvražďujú jednotlivé rody pretože nevedia čo s nimy… Len nech to ukončia. To že to nebude podľa všetkých kníh nevadí, tvorcovia aj tak nevedia bez knihy utvoriť zmysluplný príbeh…

2.5.2016 | 11:41:29
vintason

Přijde mi, že čím víc se bude seriál rozcházet s knihou, tím to bude lepší, ač to zní divně, tvůrci seriálové verze budou chtít vydětal peníze, ne mít naštvané publikum… nedivil bych se tedy, kdyby se Starkové vrátili na Zimohrad, Jon Sníh byl lord velitel na Zdi, Daenerys dobyla Královo přístaviště a všichni byli štastní až do smrti, draci zničí ty ledové zrůdy apod, pár smrtí tam jistě ještě nastane, nedivil bych se, kdyby zemřel třeba Tyrion, nebo někdo důležitý, ale nečekám zvraty typu, všichni zemřou a tím to skončí

4.5.2016 | 16:07:46
ElfkamElessar

#116 Rafan: Projdi si ttrochu historie.Čím asi zastavil Karel Martel v bitvě u Poitiers 732 pronikání arabů za Pyreneje? Těžkou rytířskou jízdou samozřejmě se kterou se lehká arabská nemohla měřit. Samozřejmě může nastat situace kdy z nějakého důvodu lehká jízda udolá těžkou, ale v drtivé většině případů je bez šance. Člověka v kvalitní zbroji je velmi obtížné zabít. Vesele může ignorovat útoky a neobrněného Dothraka vyřadí prvním zásahem. A nejde o to že je umanévrují,jak asi tak můžou manévrovat? Můžou jedině utéct.

9.5.2016 | 1:05:49
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama