Constantine
87/100 - 175×

Constantine

John Constantine je mezi démony nechvalně proslulý zabiják a ničitel všeho zlého. Lovením démonů se snaží vykoupit svou poskvrněnou duši. Když už je navíc takřka odsouzen k věčnému životu v pekle, ztratí zájem o vymítání všech posluhovačů ďábla na Zemi. Změní to však dcera jeho starého přítele Liv, která je v ohrožení. Spolu s ní se tak opět vrhá do boje o své místo v nebi a také do války se zlem. Seriál je založen na úspěšném komiksu Hellblazer (DC Comics).

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
1 sezóna | NBC | 43 minut
žánr
Hororový, Komiksový, Mysteriózní
hrají
Matt Ryan (John Constantine), Charles Halford (Chas), Angelica Celaya (Zed), Harold Perrineau (Manny), Lucy Griffiths (Liv)

Constantine míří za Arrowem do Starling City

Constantine míří za Arrowem do Starling City

Před měsícem jsme vás informovali, že stanice CW se snaží oživit Constantina v Arrowovi. Nakonec se tak opravdu stane a Matt Ryan se ve Starling City objeví.

33 7
12.8.2015

Jak jsme psali, CW se myšlenka přivést Matta Ryana v roli Constantina zpět jako hostujícího herce v Arrowovi zalíbila a ač tomu asi mnozí nevěřili, povedlo se ji dovést do zdárného konce.

Mark Pedowitz, prezident CW, dnes uvedl, ze půjde o jednu jedinou epizodu. Matt Ryan pak zanechal na svém Twitteru vzkaz pro fanoušky.

Edit: Děj epizody by se měl točit kolem Lazarovy studny a právě Sary Lance, která se díky ní navrátí k životu. A to sebou přinese různé potíže, se kterými se John Constantine bude muset vypořádat.

Co vy na to, jste rádi alespoň za jednu epizodu? Jak si myslíte, že se tvůrci popasují s Constantinem ve světě bez magie?

Zdroj: NBC

Diskuze /58

KevSpa

Tohle si Constantine nezasloužil. :'(

#3 coutinho22 #8 FaNTa
webmaster
12.8.2015 | 0:10:49
Lucifrid

Já si to prostě nedokážu představit, některé světy by se míchat prostě neměly. To jako Constantine provede kouzlo a omylem se ocitne ve Starling City, kde nebude moct kouzlit? WTF!? Třeba nás překvapí, ale moc se mi tomu nechce věřit.

#8 FaNTa #37 Kimberlly
webmaster
12.8.2015 | 0:14:31
coutinho22

#1 KevSpa: Díky Arrowovi se vůbec mohly všechny DC seriály rozběhnout, takže bych pomlčel.

#4 Valada06 #5 KevSpa #7 TheDarkKnight #8 FaNTa
12.8.2015 | 0:17:30
Valada06

#3 coutinho22: Tady není o čem pomlčet, tyto dva seriály k sobě prostě nepatří, každý je úplně jiný a fungují na jiném principu. Tohle nemůže dopadnout dobře…

#6 Lucifrid #9 coutinho22
čestný člen redakce
12.8.2015 | 0:20:03
KevSpa

#3 coutinho22: Ale prosím tebe… aneb jak napsal správně Valada. Tohle k sobě prostě nepatří. Takže nepomlčím, ale chápu, že vy Arowáci jste na každý sebemenší náznak útoku na vašeho miláška alergičtí.

#10 FaNTa #35 WILLIAM_MOINSPIELD
webmaster
12.8.2015 | 0:23:32
Lucifrid

#4 Valada06: Souhlas.

webmaster
12.8.2015 | 0:25:38
TheDarkKnight

#3 coutinho22: Myslím, že by nikomu nechyběly, kdyby se nerozběhly. A třeba by se dostaly alespoň na nějakou kvalitnější stanici a vypadaly by víc jako Daredevil a míň jako teenage břečka.

TheDarkKnight
12.8.2015 | 0:25:59
FaNTa

#1 KevSpa:
#3 coutinho22: Souhlasím s Kev. Constantine po dobře rozběhnuté první sérii si nezasloužil konec. A ještě k tomu Jednu Jedinou epizodu v serialu Arrow.

#2 Lucifrid: Já si to také nedokážu představit. Sice se v serialu prvky magie objevily, ale ne až tak moc počítám jen Lazarovo jezírko.. Prostě to nejde Exorcismus, černá magie do Arrowa nepatří. I když se tam vůbec nemsí projevit, ale Constantina si bez tohoto nedokážu představit. Ale napadal mě ted menší věc.

Když si mrtvý a někdo tě vloží do toho jezírka tak vlastně „přivede“ tvoji duší zpět do těla. Co když se toto stane a nějaká jiná duše se dostane zároveň do toho těla (nebo zase jen taj iná duše) a bude potřeba Exorcista :D jinak si to nedovedu představit :D

12.8.2015 | 0:26:23
coutinho22

#4 Valada06: Flash a Arrow jsou taky úplně jiné světy a podle mě to jejich propojení funguje parádně, i když předtím bylo kolem toho spoustu keců. Navíc je to jenom jedna epizoda a bude se řešit Lazarus Pit. Nějaké další detaily – http://www.tvinsider.com/…rn-on-arrow/.

#11 FaNTa #12 KevSpa #44 komja
12.8.2015 | 0:27:18
FaNTa

#5 KevSpa: Dobře ty :D Jsem sice taky jak říkáš „Arrowák“, ale také mě bavil Constantine :D Chudák Arrow a chudák Constantine

#13 KevSpa
12.8.2015 | 0:28:25
FaNTa

#9 coutinho22: Ano, ale Flash a Arrow jsou dá se říct „Hrdinové“/Sci-fi serialy, ale Constantine je Fantasy/Mysteriozní serial.

12.8.2015 | 0:29:51
KevSpa

#9 coutinho22: Jestli ti připadá, že svět Flashe je podobně rozdílný od Arrowa jako Constantine, tak potěš koště.

#15 coutinho22
webmaster
12.8.2015 | 0:31:08
KevSpa

#10 FaNTa: Tak víš jak, jsou fanoušci Arrowa, kteří mají soudnost a pak jsou ti fanatičtí. Jako u všeho. :D

#14 FaNTa
webmaster
12.8.2015 | 0:31:58
FaNTa

#13 KevSpa: Souhlas. Tak já jsem to druhý taky u jednoho serialu, ale zase ne až tak moc :X :D

12.8.2015 | 0:32:33
coutinho22

#12 KevSpa: Jenom říkám, že většina lidí si neuměla po první sezóně Arrowa představit v tom jeho světě superrychlýho chlápka, toť vše. Třeba to dopadne opravdu tak hrozně, jak říkáš, ale vážně bych z toho nedělal takovou tragédii..

#18 Lucifrid
12.8.2015 | 0:39:18
dAw3

Je to komiksový svět, všechno se může stát, nechápu proč by k sobě seriály nemohli patřit, když to nějak dobře vymyslí. Sám jsem Constantina neviděl, ale asi na něj mrknu, když se objeví v Arrow. Myslím, že fanoušci seriálu mohou být jen rádi, že tu postavu uvidí. A pro fanoušky obou seriálů to je určitě super zpráva. :)

#17 KevSpa #19 Lucifrid #26 Valada06
12.8.2015 | 0:46:10
KevSpa

#16 dAw3: Tak se na to schválně koukni a pak řekni, zda takhle temný drsný svět a postava, s tím, čím se vyznačuje, se do Arrowa hodí. A ne, nejsem ráda, že tu postavu uvidím, ani moc neplánuju, že se na to podívám, pokud nebudou na jeho účast kladné ohlasy. Protože je vážně těžký si přestavit, že tam Constantine bude ten skutečný Constantine a ne jen nějaká prefabrikovaná verze, která se hodí do krámu stylu CW.

#20 dAw3
webmaster
12.8.2015 | 0:49:39
Lucifrid

#15 coutinho22: Jak jako neuměli?! WTF?! Vždyť patří do jednoho DC vesmíru – oba jsou v Justice League. Mně to tedy přišlo naprosto přirozený. Arrow jako postava sice superschopnosti nemá, ale v seriálu se neustále objevují nějací lidé, co ano. A ve Flashovi taky. Jsou to v podstatě komiksoví „bratranci.“ Takže opravdu nechápu.

#21 coutinho22
webmaster
12.8.2015 | 0:56:49
Lucifrid

#16 dAw3: Přesně. Bojim se, co tam z Constanina udělaj. Ale třeba překvapí. On třeba Supernatural (taky CW) je pěkně temnej (i s těma všema vtípkama), ale i když jsem die hard fanoušek, tak Constantine je možná o trošku temnější. Tam by se Constantine hodil a sednul tam jak prdel na hrnec. Škoda, že to někoho nenapadlo, zrovna do příští řady by se jim pomoc hodila.

webmaster
12.8.2015 | 1:02:27
dAw3

#17 KevSpa: Však v tom článku píšou proč se Constantine v Arrow objeví a dává to smysl. Zmrtvýchvstání mi přijde jako slušný důvod aby se tam objevil. Arrow má taky dost temný a drsný svět a 4. řada se má zabývat mystikou a tak, takže mi to nepřijde od věci.

#22 FaNTa #27 Lucifrid
12.8.2015 | 1:05:42
coutinho22

#18 Lucifrid: Vážně si nepamatuješ, jak se většina lidí bála, že superschopnosti budou pro svět, kterej v první sérii vytvořili, prostě až moc? Jinak samozřejmě se vším souhlas :-).

#27 Lucifrid
12.8.2015 | 1:07:07
FaNTa

#20 dAw3: A jako mystikou ??? Tam nic o magii neni. Myslíš si, že Exorcista na zmrvýchvstání je potřeba ??? Jak jsem již psal oba serialy jsou bezva, ale sloučit je mi příjde jako VELKÁ bl*ost a vypat*anost. Sice Lazarovo jezírko je pádnej důvod, aby se tam John objevil, ale je to omyl. Omyl co bude stát serial Arrow dost fanoušků. Já například zůstanu a přežiju tu jedinou epozidu, ale dost fanoušku co nemůžou bez Arrowa přežít ani jeden den se dost nas*re a přestane se na to dívat.

#24 dAw3 #26 Valada06 #30 -Skinner-
12.8.2015 | 1:12:19
KevSpa

Každopádně doufám, že tam bude Constantine vypadat takhle, aby jim barevně ladil. :D

#26 Valada06
webmaster
12.8.2015 | 1:16:08
dAw3

#22 FaNTa: No to je tvůj názor. Všechno záleží jak se s tím scénáristé vypořádají. Nechápu jak by mohl Arrow přijít o fanoušky kvůli jedné epizodě, to je blbost. To si spíš naopak ten seriál najde víc fanoušků, když tam dají tuhle postavu a dobře to zpracují.

#27 Lucifrid
12.8.2015 | 1:19:00
24ron 24

A mně lidi je to absolutne u prdele :D Prečo tam bude, hodí sa tam nehodí sa tam. Ja nie som fanatik Arrowa prvé série ma bavili, ale táto tretia už bola nejaká poslabšia. Constatine som nevidel ani neplánujem, ja sa nechám prekvapiť ako to celé vymyslia a vôbec to neriešim ;) Sa tu okolo toho strhla riadna mela :D

12.8.2015 | 1:19:37
Valada06

#16 dAw3: Člověk, co neviděl ani jeden díl Constantina, to samozřejmě nepochopí. A Arrow sice není pohádka pro nejmenší, ale existují mnohem temnější světy.

#23 KevSpa: +1

#22 FaNTa: Nemyslím si, že lidi budou odcházet ani tak kvůli této epizodě, jako spíš proto, že celý ten seriál jde tak trochu do kytek… (No hard feelings)

#28 dAw3
čestný člen redakce
12.8.2015 | 1:20:28
Lucifrid

#20 dAw3: To ano, doplnila jsem do článku. Ale jinak hlásali, že čtvrtá řada má být spíš sluníčková (když to přeženu) než temná.

#21 coutinho22: Nepamatuju, protože jsem to nikde nečetla. Ale beru :)

#24 dAw3: Souhlas, spíš mu fanoušci přibudou. Nevim, proč by se kvůli jedné epizodě někdo chtěl přestat dívat.

#28 dAw3
webmaster
12.8.2015 | 1:27:13
dAw3

#26 Valada06: Vsadím se, že i kdybych celý seriál viděl tak mám stejný názor. Já rád vidím, když se různé světy propojí, je mi jedno jak rozdílné jsou. Je to velký vesmír, stát se tam může cokoliv, jen je otázka jak se s tím tvůrci vypořádají no. :) A pravda, že Arrow si pohoršil 3. sérií, ale snad to trochu vylepší. Jestli ne, pořád tu máme Flashe, který věřim, že bude stále silný. :D

#27 Lucifrid: To je vlastně pravda, 4. série má mít odlehčený tón, ale jsem zvědavý jak tam bude sedět Damien Darhk jako záporák, ten by tam mohl přinést něco zajímavého. :)

12.8.2015 | 1:41:26
-Skinner-

Ako poznám CW tak z jednej epizódy budú dve a nakoniec bude mať vlastný seriál alebo ho šupnú do Legends. :D

#31 Damon_CZ
12.8.2015 | 2:36:42
-Skinner-

#22 FaNTa: Mágia sa má objaviť v seriály Vixen a Arrow a Flash na ňu budú nadväzovať.

12.8.2015 | 2:40:17
Damon_CZ

#29 -Skinner-: Constantine už svůj seriál měl, to jako že by mu udělali další jo? :D Když původní dopad jak dopad…nemyslim si :D :D

12.8.2015 | 9:03:26
lukilinek

naprostí zabedněnci co to tady hejtují, že to nejde dohromady…kdybyste měli trošku páry o komiksech, tak víte, že to je stejný Universe a scénaristé to navíc skvěle spojili s lazarus pit, který je taky tak trochu pardon ten výraz „čarovný“ a vyskytuje se tam

12.8.2015 | 9:49:15
Vegen

Od začátku Arrowa uběhlo už dost času a svět bez nadpřirozena už je fuč, takže myslím, že Crossover nebude potíž .:-) Aspoň začne dávat konečně smysl, že víc nadpřirozena přijde do Arrowa :-) Obecně LoT je důkazem, že se pomalu potápíme do DC universe a věřím, že když by se dobře John chytil, tak by se třeba hodil jako pravidelnější postava do LoT :-)

12.8.2015 | 9:52:12
Redecko

Lidi, co říkají, že tam Constantine nepatří, by si měli přečíst nějaké komixy. Třeba Injustice Gods Among Us Year Three, kde se Constantine team upne s Batmanem proti Supermanovi ;)

12.8.2015 | 9:59:05
WILLIAM_MOINSPIELD

#5 KevSpa: hmmm jenže má to jeden háček a to – ! HELE VOLE NESER SE MI DO MILLÁŠKA !

12.8.2015 | 10:04:29
Nitram92

Tak jako Constantine se tam sice nehodí, ale když to když to má být jen jedna epizoda, tak to snad půjde přežít. Ale nechci se dožít toho, že pak budou Arrow s Flashem v každé druhé epizodě vymýtat démony a podobný věci :)

12.8.2015 | 10:12:13
Kimberlly

#2 Lucifrid: Súhlasím s tebou!

12.8.2015 | 10:14:34
Big_Boss

Docela mě tady zaskočily ty negativní příspěvky, ale za sebe říkám, že jsem extrémně nadšený. Chápu obě strany a i já si myslím, že Constantine nepatří do světa Arrow, ale v tom případě by tam neměl patřit ani Flash a jejich crossover byla jedna z nejlepších epizod Arrow/Flash. Věřím, že si s tím scénáristi nějak poradí (koukáme přece na seriály a filmy abysme viděli něco co v běžném životě nevídáme). Constantina mám dost načteného a seriál si rozhodně nezasloužil skončit (páteční slot to pohřbil už v počátcích díky nízké sledovanosti), ale přesto jsem rád že mu CW dalo šanci. Rád bych aby se Constantine přesunul pod střechu CW s nějakým rozumným slotem, například v pondělí, kam by si mohl pozvat další magické bytosti jako Zatannu, Deadmena nebo Swamp Thing jelikož je Del Torovo Justice League Dark stále v nedohledu.

#47 -Skinner-
12.8.2015 | 10:29:32
HellTsuku

Takhle, chápu že se to nelíbí, ale obě patří pd DC comics, Constantine se klidně může sestkat s Olivere, Brucem a dat si někde kávičku pak jít a pokecat si s Bigbym.

12.8.2015 | 11:10:36
Luci K

vy jste ale jedovatý, c'mon, to bude určitě strašně vtipný díl, to chci ! :D Felicity bude Constantinem pohoršená, ale i okouzlená, John bude na tuty fruty vyděšený jako když prvně viděl Flashe (a neříkejte, že to nebyla epic scéna) a Arrow.. ten se bude mračit :D

12.8.2015 | 11:17:19
thepatethree

No kdo by si dokazal představit dříve v batmanovi supermana a ejhle tuhle. A chci podotknout, že ,batman, a spol. byli parťáci constantina v komiksech.. Tady jen malá ukázka, http://img3.wikia.nocookie.net/…130730155626!John_Constan­tine_0003.jpg tak nevím proč stoho dělate takovou vědu arrow už není jen o normalních věcech. Mirakuru, oživení arrowa, flash,deadshot oko, ano je to trochu scifi spolu s atomem. Už to není jen o luku a šípy :) A osobně se nehorazně těším na tohle spojení. Kežby dostal svou další serii constantin.

#42 thepatethree
12.8.2015 | 12:16:25
thepatethree

#41 thepatethree: odkaz tady http://img3.wikia.nocookie.net/…130730155626!John_Constan­tine_0003.jpg

12.8.2015 | 12:17:34
thepatethree

bud zkopirujte ceclkový odkaz i s !John… nebo se podivejte na tento jiný https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?…

12.8.2015 | 12:22:13
komja

#9 coutinho22: Ok, tak si vezmi, že v Constantinovi byli andělé, démoni a duchové a teď se koukni na Arrowa, vidíš tam náznak něčeho podobnýho? Já teda rozhodně ne. Jsou to tak rozdílný světy, že nevím jak to chtějí propojit. Na jednu stranu se snaží dělat dobro, ale na druhou stranu je obrovský rozdíl jakým to dělají.

#47 -Skinner- #48 migthedragon
12.8.2015 | 12:53:52
Piere

vždyt může akorát říct něco ve stylu, že nikdo z hrdinů neví, co se ve světě vlastně děje, ale neřekne jim že se potkává s anděly a podobně. jen jim pomůže se studánkou a zase odkráčí. Nikdo podle mě neplánuje otočit všechny ty seriály vzhůru nohama a nechat je bojovat proti armádě temnot…

12.8.2015 | 13:05:02
deadpool

vzdyt jsou to komiksove postavy nechapu proc by se nemohly potkat .

12.8.2015 | 13:21:18
-Skinner-

#38 Big_Boss: Presne to ma napadlo, pozvali by Zatannu a pár ďalších a ďalšia tímovka je na svete.
#44 komja: Tak on tam bude na jednu epizódu a dej sa bude točiť okolo Lazarus Pit o démonoch a duchoch tam reč nepadne.

12.8.2015 | 13:27:50
migthedragon

#44 komja: No v první sérii taky nebyl náznak toho, že by tam mohl vůbec být někdo pohybující se rychlostí blesku …

12.8.2015 | 13:58:59
12.8.2015 | 15:12:30
ValdaM

Tady se pořád řeší co se kam hodí a kam nehodí. Kdo je tu větší a kdo menší fanda kterýho seriálu. Osobně nevidím problém v tom, že by se nějakej hrdina někam nehodil. Nepatřím mezi čtenáře původních komiksů, ale vím jistě, že ze jejich éru sta let se už každej hrdina potkal s každým…takže opět říkám, pokud se Vám líbí arrow jako seriál podle komiksu kde je problém? :-D

#51 HellTsuku
12.8.2015 | 22:51:07
HellTsuku

#50 ValdaM: Ehm ale takový Thor se určitě nesetká s Oliverem (jiná společnost)

13.8.2015 | 0:57:40
Cesc

Arrow se mi líbil proto, že pomáhá městu tim, že chytá normální padouchy. Pak se objeví Flash, člověk s laserovýma očima, zázračná voda, Oliver přežije probodnutí a pád ze skály … :-/

#56 armunder
13.8.2015 | 10:21:05
DolphZiggler

Tak trošku odobočím od tématu .. kdyby se někdo chtěl podívat co dělá Stephen když zrovna netočí Arrowa… Tak si hraje na super hrdinu ve wrestlingu… zde ukázka sporu … Arrow vs Stardust

https://www.youtube.com/watch?…

13.8.2015 | 16:07:37
armunder

OMG až si vylíže prdel ten seriál konstantin byl na hovno tak se sere pro jistotu do arowa hajzl jeden!

14.8.2015 | 18:17:47
armunder

#52 Cesc: to bude dobře že ho tam zabijí v téhle sérii ale vrátí se Sára to je hlavní! Malcon Merlin ji oživí aby se na něj Nyssa nezlobila :D

14.8.2015 | 18:19:46
deadpool

constantinova seria byla lepsi nez 3 sezona arrowa , Podle tvych vyrazu patris do te kategorie zatvrzelych fandu arrowa co si slinta na klavesnici kdykoliv ma olie a felicity krasnou chvilku ,

14.8.2015 | 20:15:12
Shadowspark

Tak do jedné kategorie v „Arrow“ bych dal „normální“ (bez zvláštních schopností) – třeba Malcolm Merlyn, Huntress, další kategorie – „sci-fi“ – Mirakuru, Flash, Deathstroke apod. a třetí kategorie – nadpřirozeno – Constantine, Ra's al Ghul a Lazarova jáma, Hawkgirl. Všechno tohle míchat dohromady – nevím, jestli to je dobrý nápad, stačilo by se zaměřit na asi tak jednu, dvě ze zmíněných kategoriíí, ale postupně vše dohromady – prostě mi to do „Arrowa“ nesedí. Ale co – snad se to vyvine lépe, než čekám.

17.8.2015 | 13:20:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

SHRNUTÍ

Ohlédnutí za finálem Constantina

Ohlédnutí za finálem Constantina

Možná poslední epizoda první série, možná poslední epizoda vůbec. Tak či tak v následují­cích měsících Johna Constantina vídat nebu­deme. Můžeme se tedy alespoň ohlé­dnout za první sérií a jejím koncem.

Arrow a Constantine spojili síly


Thumbnail Play icon

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Constantine a Bažináč

Kam se vrostl Bažináč? Aneb z čeho čerpal seriálový Constantine

Kam se vrostl Bažináč? Aneb z čeho čerpal seriálový Constantine

První řada Constantina skončila sice již před dobou, ale zanechala za sebou mnoho otázek ohledně toho, kam se měl seriál ubírat v druhé řadě, kdo stál za vším zlem, a jak mělo vše skončit. Na všechny tyto otázky odpovídá komiksová předloha. Tou však kupodivu není série Hellblazer.

HLÍDEJTE SI NÁS

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama